Zou goed kunnen, weet ik eigenlijk niet zeker maar heb ergens wel zoiets veen op men jaquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Viel mij wel op dat 10 procent daarvan al weer minder antistoffen had. Neemt dat zo snel af? Dan ben je toch over jaartje of zo niet meer immuum?
Da's raar.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er sijpelde een gewone post doorheen
Blocken kan wel, mobiel nu ook, maar je ziet dan nog wel gequote berichtenquote:
Yep, vreemdquote:
Is die nou nog steeds aan de machtquote:Op woensdag 3 juni 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, die act van Trump met die bijbel
quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga met de hooivorken naar het fok hoofdkantoor
Ja dat heb ik ook weleens. Dan is het topic al opgebouwd voordat alle policies over alle posts toegepast zijn of zo. Het zal wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er sijpelde een gewone post doorheen
Is dit de nieuwe manier van serveren tijdens corona?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
zit ze in die tafel?
https://9gag.com/gag/ax9DmEL
Tenzij al zijn stemmers aan Corona overlijden ben ik daar bang voor.quote:
Ziet er wel veilig uit toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe manier van serveren tijdens corona?
Dat was toch die dikzak uit big brother?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:55 schreef RockNijntje het volgende:
Het ging hier laatst toch even over neuro-linguīstisch programmeren? Blijkbaar doet Terror Jaap van de Gouden Kooi dat en is hij nu coach Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |