Dit gaat nog steeds over bowlen toch?quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke keer nadat dat je met je vingers er in bent geweest..
Is altijd gezellig wel. echt zon groepssport of zo. Wij doen het met de voetbal ook vaak 1 keer per jaar. En met de familie ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind bowlen ook wel tof hoor. Ik kan er geen hout van. Maar dat mag de pret niet drukken.
ah soort pretzel dus iddquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Turks sesambroodje
Aanrader
[ afbeelding ]
Ik had in oostenrijk zon giga grote pretzelf op. Drie keer goed hoesten van het zout erop, maar wel erg lekker.quote:
Neequote:
uiterlijk lijkt er wel op. Innerlijk kan ik niet op beoordelen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee
Heel ander brood
Wel in de categorie net zo lekker
Langestangen.....quote:
volgens mij niet standaard.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
In Boedapest kocht ik bij Lidl van die laugenbrötchen. Echt superlekkerHeeft Lidl die hier ook?
Yes, soms iigquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
In Boedapest kocht ik bij Lidl van die laugenbrötchen. Echt superlekkerHeeft Lidl die hier ook?
Lekkere wereldburger ben jij toch ookquote:
Desktop met auto refresh?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er sijpelde een gewone post doorheen
in combinatie met een grote pot bierquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkere wereldburger ben jij toch ook![]()
Lekker man, volgende keer in een duitsig land, kaufen
Of koffiequote:Op woensdag 3 juni 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in combinatie met een grote pot bier
Ik snap de wereld sowieso af en toe niet meerquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
https://twitter.com/realDonaldTrump
pure entertainment dit.
USA zou een reality serie moeten worden ipv een wereldmacht.
Wat een debiel
heb kennelijk in DU nooit gezien dat ze Pretzels daat Brezel noemen (althans, volgens Google is dat hetzelfde) Ben zelf nooit zo'n fan geweest eigenlijkquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkere wereldburger ben jij toch ook![]()
Lekker man, volgende keer in een duitsig land, kaufen
Nee het is niet bepaald koolhydraatarmquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb kennelijk in DU nooit gezien dat ze Pretzels daat Brezel noemen (althans, volgens Google is dat hetzelfde) Ben zelf nooit zo'n fan geweest eigenlijkEn nu eet is sowieso helemaal geen brood-achtige zaken
Here U go, 3 ingredienten:quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee het is niet bepaald koolhydraatarm
Jij had het laatst over wafels van mozzarella
Heb je daar een receptje van?
Heb nieuwe wafelplaten![]()
Dank!quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Here U go, 3 ingredienten:
https://www.lowcarbchef.nl/recept/koolhydraatarme-chaffle-wafels
je kan ze ook zoetig maken met zoetstof en kaneel erbij en dan eten met aardbeien :0quote:
hoe dan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:58 schreef RockNijntje het volgende:
My God, straks echt ruzie met de verhuurder over een wc-rolhouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |