De vraag stellen is m beantwoorden zoals je zietquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook al die semi bekende nederlanders die dan inspirational speeches gaan geven en zo.
zou daar ooit iemand beter van zijn geworden? Behalve die bn'er dan..
Wel een van mijn lievelingssporten ja. Lekker met ballen zwaaien!quote:
Vroeger had je discobowlen bij de Palacepromenade in Scheveningenquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een van mijn lievelingssporten ja. Lekker met ballen zwaaien!
Nee, zonder dollen, bowlen is leuk. Toen ik 40 werd met mijn hele familie een bowlingzaal afgehuurd met eten en alles erbij. Leuk feestje.
Ook nog eens gedaan ja. Maar vroeger was alles met Disco erbij een extratje.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeger had je discobowlen bij de Palacepromenade in Scheveningen
Was zo cheesy, maar toch leuk
Doe nu liever wat anders wel geloof ik
wth is dat?quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:14 schreef Molo het volgende:
Zo, loopje naar de Turkse bakker nu![]()
![]()
Verse simit
maar met te veel mensen op dat bankje zitten en bier drinken terwijl je op je beurt wacht zit er niet meer in.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Minimaal 1 baan ertussen, zal wel moeten kunnen toch?
Yep. Facebook op zwart, dus ik ook solidair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep. Facebook op zwart, dus ik ook solidair.
Ik zat te denken he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Nee, dat is ook wel weer zo ja. Maximaal 4 mensen per baan of zo. 1 gooien, altijd linksom het tafeltje lopen, achter aansluiten na het gooien.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar met te veel mensen op dat bankje zitten en bier drinken terwijl je op je beurt wacht zit er niet meer in.
quote:
Ik vind bowlen ook wel tof hoor. Ik kan er geen hout van. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een van mijn lievelingssporten ja. Lekker met ballen zwaaien!
Nee, zonder dollen, bowlen is leuk. Toen ik 40 werd met mijn hele familie een bowlingzaal afgehuurd met eten en alles erbij. Leuk feestje.
13 jaar terug, damnquote:
Is dat al weer zo oud jaquote:
lijkt op een Bretzelquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Turks sesambroodje
Aanrader
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |