Wut sinds wanneer staat dat erquote:Op woensdag 3 juni 2020 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Lees dit nu pas![]()
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
quote:
A schöne guete morgequote:
ik ben gisteren geweestquote:Op woensdag 3 juni 2020 06:55 schreef mschol het volgende:
veel te vroeg, ik draai me nog eff om ; half 10 kapper afspraak
alsjeblieft..... dit MOET toch een trol zijn he.........quote:
ben erg druk en met een plots ingelaszte hersteloperatie op de loer moet ik erg veel regelen (prive/zakelijk).....quote:Op woensdag 3 juni 2020 06:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Guete morge crvSchon lang nümme gseh!
Maar goed, ik was zelf ook stil hier
Niet meer stil zijn hier danquote:Op woensdag 3 juni 2020 06:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Guete morge crvSchon lang nümme gseh!
Maar goed, ik was zelf ook stil hier
klinkt echt ontzettend smerigquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:41 schreef Molo het volgende:
Terva likeur besteld, eindelijk, na drie jaar dus blijkbaar![]()
Plus teersnoepjes en teerzeep
Houtteer, kom maar naar me toe
Dat ja. Maar er schijnen ook eetbare en zo teersoorten te bestaan. Ben benieuwd.quote:
Ik vind hars uit naaldbomen echt superlekker ruiken altijd, dit is de rokerige versie daarvanquote:
Hars hoort op een handbalquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind hars uit naaldbomen echt superlekker ruiken altijd, dit is de rokerige versie daarvan
Hars en houtvuur associaties
in een snoepje?quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind hars uit naaldbomen echt superlekker ruiken altijd, dit is de rokerige versie daarvan
Hars en houtvuur associaties
Ja dat hoop je altijd, maar hier weet je maar nooitquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alsjeblieft..... dit MOET toch een trol zijn he.........
Waar is "hier"?quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat hoop je altijd, maar hier weet je maar nooit
Op fok vind je tenminste betrouwbare informatiequote:Op woensdag 3 juni 2020 08:15 schreef Toekito het volgende:
COR / Collega heeft corona, wat nu?
Hoezo vraag je het aan ons ipv aan de GGD
Oh dat fenomeen ken ik dan weer nietquote:
Uhuh, ben er benieuwd naarquote:
Waarom zou je dat legaal willen doen?quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:24 schreef Arch-Indar het volgende:
https://www.culy.nl/nieuws/postzegels-bitterballen/
Zo, kan iedereen die wil legaal aan een bitterbal likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |