quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan ze ook zoetig maken met zoetstof en kaneel erbij en dan eten met aardbeien :0
Maar hoe hang jij je rollen op dan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:58 schreef RockNijntje het volgende:
My God, straks echt ruzie met de verhuurder over een wc-rolhouder.
Wij (telefonisch): "Hallo in de BVG staat dat dat we een wc-rolhouder hebben maar deze hebben we niet wat nu"quote:
wowquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij (telefonisch): "Hallo in de BVG staat dat dat we een wc-rolhouder hebben maar deze hebben we niet wat nu"
Zij (telefonisch): "Haha geen idee doei"
Zij (drie weken later via mail): "Klopt het dat we van jullie nog geen ondertekende BVG ontvangen hebben?"
Wij (via mail): "Dit klopt, deze klopt inhoudelijk namelijk niet en telefonisch konden we niet verder worden geholpen!"
Zij (18 dagen later via mail): "Klopt het dat we van jullie nog geen ondertekende BVG ontvangen hebben?"
Wij (via mail): "Dit klopt, we hebben namelijk nog steeds niets gehoord over de wc-rolhouder die aanwezig zou moeten zijn volgens de BVG en deze is er niet en wij ondertekenen liever geen foutief document"
Dit is nu al wat, 1,5 maand bezig![]()
?
Meerdere keren wow.....quote:
Big wow iddquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Meerdere keren wow.....
Waar zijn we mee bezig als een wc rolhouder in een officieel document moet staan als zijnde aanwezig.....
Ja die BVG is echt super specifiek, de kleinste dingen staan erinquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Meerdere keren wow.....
Waar zijn we mee bezig als een wc rolhouder in een officieel document moet staan als zijnde aanwezig.....
14,95. Vacuumzuig ding, niks boren, en je voeldoet aan je contract. En je kan zelf ook verder.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja die BVG is echt super specifiek, de kleinste dingen staan erin. Maar goed, ondertekenen betekent dat we het inclusief alles op die lijst moeten opleveren als we over een paar jaar verhuizen. Het is niet dat die wc-rolhouder me zo veel boeit, maar ik heb geen zin er over een paar jaar een dikke boete voor te mogen betalen
.
er is maar 1 juiste manier, elke andere manier is fout:quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar hoe hang jij je rollen op dan?
Met het velletje langs de muur of er juist vanaf?
quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
14,95. Vacuumzuig ding, niks boren, en je voeldoet aan je contract. En je kan zelf ook verder.
https://www.bol.com/nl/p/(...)FHO9jp4aAr-3EALw_wcB
quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet dat die wc-rolhouder me zo veel boeit, maar ik heb geen zin er over een paar jaar een dikke boete voor te mogen betalen.
Yep, ben ik het mee eens. Velletje moet los van de muur hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
er is maar 1 juiste manier, elke andere manier is fout:
[ afbeelding ]
Maar staat er dan omschreven wat voor type het moet zijn? Laat je die toch hangen, dan is er toch niks aan de hand?quote:
sowieso is andersom hangen raar onhygiënisch (ivm aanraken muur)quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep, ben ik het mee eens. Velletje moet los van de muur hangen.
Eensch, dit is de enige juiste manierquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
er is maar 1 juiste manier, elke andere manier is fout:
[ afbeelding ]
De logica waarom ik in godsnaam moeite zou gaan doen voor iets wat ik niet mis waarna ik nog steeds geen document kan ondertekenen gezien het nog steeds valse informatie bevat (wat hier het eigenlijke probleem is, vooral voor de verhuurder) ontgaat me compleetquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar staat er dan omschreven wat voor type het moet zijn? Laat je die toch hangen, dan is er toch niks aan de hand?
Je kunt die lijst toch ondertekenen en achter wc-rolhouder schrijven ‘niet aanwezig’?quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De logica waarom ik in godsnaam moeite zou gaan doen voor iets wat ik niet mis waarna ik nog steeds geen document kan ondertekenen gezien het nog steeds valse informatie bevat (wat hier het eigenlijke probleem is, vooral voor de verhuurder) ontgaat me compleet.
Het grappige aan het verhaal is zeg maar dat ze per se willen dat wij iets ondertekenen, maar verder nooit ingaan op het probleem dat het ondertekenen tegenhoudt. Ik ben benieuwd hoe lang ze dit vol gaan houden
.
Wel een kopie maken voor je eigne administratie dan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt die lijst toch ondertekenen en achter wc-rolhouder schrijven ‘niet aanwezig’?
Nope, de opzichter die het document heeft opgemaakt heeft ook meteen alle aan- en afwezigs ingevuld. Enige wat wij mogen is akkoord gaanquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt die lijst toch ondertekenen en achter wc-rolhouder schrijven ‘niet aanwezig’?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel een kopie maken voor je eigne administratie dan.
En ik moet over een uurtje of twee gewoon weer an die arbeitquote:
Jaquote:
Waar werk je tegenwoordig? Of wat voor werk?quote:Op woensdag 3 juni 2020 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik moet over een uurtje of twee gewoon weer an die arbeit
Zie DMquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waar werk je tegenwoordig? Of wat voor werk?
Je gaat maar gewoon met je winterjas, muts en sjaal naar buiten hoor.quote:
er zijn mensen die dat met 25+ graden doenquote:Op woensdag 3 juni 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon met je winterjas, muts en sjaal naar buiten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |