SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Hoe plaats jij een post 302?quote:Op maandag 1 juni 2020 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook maar weinig anderen die het zouden verstaan natuurlijk.
Ik geloof niet dat dat het erg goed uitlegtquote:Op maandag 1 juni 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat er iemand zat te spammen terwijl ik typte.
Hier heb je nog een Dijk voor je verzamelingquote:Op maandag 1 juni 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat het erg goed uitlegt
(En ik zat maar te wachten tot iemand eindelijk de één-na-laatste post zou plaatsen maar nee hoor)
Waarschijnlijk is er dan een post verwijderd?quote:Op maandag 1 juni 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
(En ik zat maar te wachten tot iemand eindelijk de één-na-laatste post zou plaatsen maar nee hoor)
Altijd de moeite waard!quote:Op maandag 1 juni 2020 23:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier heb je nog een Dijk voor je verzameling
Zou kunnen jaquote:Op maandag 1 juni 2020 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er dan een post verwijderd?
Je zou denken dat zij af en toe wel hun Portugal willen spuwenquote:Op maandag 1 juni 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom! Ze zijn wel een beetje chagrijnig maar ze houden het tenminste voor zichzelf.
Het komt af en toe voor als de laatste paar posts bijna tegelijk binnen komenquote:Op maandag 1 juni 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2020 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je zou denken dat zij af en toe wel hun Portugal willen spuwen
Ja, maar er zat toch 15 seconden tussen. En er waren ook echt 302 posts (ja ik heb ze geteldquote:Op maandag 1 juni 2020 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het komt af en toe voor als de laatste paar posts bijna tegelijk binnen komen
lekker hoor, heb er crackers met worst voor genomen. En eenquote:Op dinsdag 2 juni 2020 02:45 schreef Strani het volgende:
Ik kan de SC natuurlijk niet achterlaten zonder een enkele post in de nacht, dus bij deze.
Ik zou jullie graag een Spaans ontbijt willen aanbieden maar hier ontbijt men nogal weinig. Dus deze keer geef ik de eerst wakkere een tegoedbon zodat ze zelf een virtueel ontbijt kunnen kiezen.
ik was ruim voor m'n wekker wakkerquote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:06 schreef Meke het volgende:
AAAAHHH eerste werkdag!! Gelukkig ben ik op tijd wakker![]()
![]()
Voelt vandaag ook een beetje als mijn eerste werkdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:06 schreef Meke het volgende:
![]()
Succes Meke!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 07:06 schreef Meke het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |