abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:23:36 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428496
quote:
Bomvolle Dam in Amsterdam voor protest tegen Amerikaans geweld


Amsterdam - Op de Dam in Amsterdam hebben zo'n 5000 betogers zich verzameld die protesteren tegen wat zij noemen het politiegeweld tegen zwarten in de VS en de EU. Volgens onze verslaggever is de anderhalve metermaatregel 'ondoenlijk' en wordt deze massaal geschonden.



Onze verslaggever Mike Muller is erbij. Zijn tweets vindt u in dit bericht.

De betogers dragen wel bijna allemaal mondkapjes, zoals vooraf werd gevraagd. Een woordvoerder van de politie laat weten dat de betoging vreedzaam verloopt. De politie is aanwezig en spreekt mensen aan op de corona-regels.

Een woordvoerder liet maandagmiddag voor de demonstratie nog aan De Telegraaf weten dat de gemeente zo'n 250 tot 300 demonstranten verwachtte.

Aanleiding tot het protest is de dood van George Floyd in de Amerikaanse stad Minneapolis, die vorige week na een hardhandige arrestatie door de politie overleed en wat leidde tot een golf van onrust in Amerikaanse steden.

De betogers hebben borden mee met daarop teksten als ,,Black lives matter,, en ,,The future is coloured." De demonstratie is een initiatief van het collectief Kick Out Zwarte Piet in samenwerking met Black Queer & Trans Resistance NL.



Een woordvoerder van de gemeente Amsterdam bevestigde zondag aan De Telegraaf dat er geen maximumaantal demonstranten is vastgelegd. Burgemeester Femke Halsema kan op grond van de Wet openbare manifestaties vooraf voorschriften of beperkingen opleggen aan de demonstratie, bijvoorbeeld om de gezondheid te beschermen, in het belang van het verkeer en om wanordelijkheden te bestrijden of te voorkomen.

Halsema heeft aan AT5 laten weten dat ze niet van plan is om de demonstratie te stoppen. ,,Demonstratievrijheid is een heel groot goed. De driehoek ziet geen grond om de demonstratie te ontbinden. Daarvoor is de demonstratie té belangrijk en bovendien zijn mensen zelf verantwoordelijk."



Geweld in het buitenland
Ook in het buitenland wordt geprotesteerd. In Berlijn kwamen volgens de politie zondag circa 1500 mensen bijeen om tegen Amerikaans politiegeweld te demonstreren. In de Duitse hoofdstad was er zaterdag al een demonstratie voor de Amerikaanse ambassade, in München een kleine betoging zondag voor het consulaat.

In Londen hebben betogers volgens de BBC de grootste betoging sinds de invoering van de lockdown vanwege het coronavirus gehouden op Trafalgar Square. Ze blokkeerden de weg naar de Amerikaanse ambassade. Er zijn enkele aanhoudingen verricht. In Toronto hebben volgens de deelnemers zeker 4000 mensen in optocht tegen het politieoptreden in het buurland betoogd. In Amsterdam wordt maandag een demonstratie gehouden.

De dood van Floyd, na een chaotische en uiterst hardhandige arrestatie door vier agenten in Minneapolis, heeft in de VS tot enorme protesten, plunderingen en brandstichtingen geleid. Er zijn sinds woensdag naar schatting wel 4000 relschoppers of betogers gearresteerd. In meer dan twintig staten is de Nationale Garde te hulp geroepen om het geweld de kop in te drukken. Vlakbij het Witte Huis in Washington is op meerdere plaatsen brand gesticht.

De broer van George Floyd is bang dat het geweld van de laatste dagen de boodschap van de protesten en de herinnering aan zijn overleden broer overschaduwt. Dat zegt Terrence Floyd in een interview met ABC News.

,,Het is goed om boos te zijn, maar gebruik die woede voor positieve dingen", aldus Floyd. ,,Want we hebben deze weg al eens bewandeld. Uit woede je eigen stad kapotmaken is niet wat mijn broer zou willen. Het is goed om gerechtigheid te eisen, maar kanaliseer je woede op een andere manier."

https://www.telegraaf.nl/(...)en-amerikaans-geweld
quote:
Politici verbijsterd over situatie Dam: 'Hoe leg je dit uit aan ondernemers'

AMSTERDAM - Op de Dam in Amsterdam hebben duizenden mensen zich verzameld om te protesteren tegen het politiegeweld in de Verenigde Staten. Het plein is overvol en de anderhalve metermaatregel lijkt door bijna iedereen genegeerd te worden. Maar ingegrepen wordt er niet, zo laat burgemeester Femke Halsema weten.



Halsema laat aan AT5 weten dat ze begrijpt dat de anderhalve meter afstand niet altijd gehandhaafd wordt bij de protesten. ,,Demonstratievrijheid is een heel groot goed. De driehoek ziet geen grond om de demonstratie te ontbinden. Daarvoor is de demonstratie té belangrijk en bovendien zijn mensen zelf verantwoordelijk." Volgens haar is de sfeer op de Dam heel goed.

,,Demonstreren is een grondrecht", zo vindt ook de fractievoorzitter van de Amsterdamse VVD Marianne Poot. ,,Dus het is goed dat deze demonstratie door kan gaan. We zitten echter in een volksgezondheidscrisis met als regel dat je 1,5m afstand houdt. Als dat niet kan dan verwacht ik van de organisatie en van de burgemeester dat opgeroepen wordt om de demonstratie af te breken. Met als uiterste consequentie dat de politie ingrijpt. We vragen van horecaondernemers dat ze alles doen om de 1,5 meter te handhaven, dan mag je van organisatoren van een demonstratie hetzelfde verwachten."



'Hoe leg je dit uit?'
Ook fractievoorzitter van Forum voor Democratie Amsterdam Annabel Nanninga benadrukt dat demonstreren een grondrecht is. ,,Maar het kan niet zo zijn dat de burgemeester het Vondelpark afsluit bij drukte, boetes laat uitdelen en horeca zich in bochten moet wringen en dat een evenement als dit alle coronaregels met voeten treedt." Nanninga benadrukt net als Poot dat ze het vreemd vindt dat de regels in de horeca zo streng zijn ,,en men hier opeengepakt staat en er geen handhaving te bekennen is." De politica laat weten dat ze een spoeddebat wil.

VVD-Kamerlid Dilan Yesilgöz zegt: ,,Ik steun de strijd voor vrijheid en gelijkwaardigheid, maar deze beelden in coronatijd vind ik echt heel ingewikkeld. Hoe leg je dit uit aan ondernemers en aan al die mensen in de zorg die zo hard hebben gewerkt voor onze gezondheid? Ik zie foto's waarop de burgemeester nota bene doodleuk tussen de mensenmassa staat. Wat is dit in hemelsnaam?"

'Corrupt'
Net als Poot en Nanninga benadrukt ook PVV-leider Geert Wilders de verschillen tussen de grote groep mensen bij de demonstratie en het beleid in de horeca. Hij noemt de gang van zaken ,,corrupt." ,,Ben je horecaondernemer dan moet je met een meetlat 1.5 meter afstand tussen de tafeltjes op de terrassen realiseren op straffe van ¤4000 boete, maar ben een je linkse demonstrant dan geldt de anderhalve meter ineens niet meer. Halsema zet links boven de wet en dat is corrupt."

Halsema laat aan AT5 weten dat ze begrijpt dat de anderhalve meter afstand niet altijd gehandhaafd wordt bij de protesten. ,,Demonstratievrijheid is een heel groot goed. De driehoek ziet geen grond om de demonstratie te ontbinden. Daarvoor is de demonstratie té belangrijk en bovendien zijn mensen zelf verantwoordelijk." Volgens haar is de sfeer op de Dam heel goed.

CDA-Kamerlid Chris van Dam laat weten dat hij hoopt dat iedereen 'zijn verstand erbij houdt'. ,,Zo veel mensen zo dicht bij elkaar: dat is op dit moment absoluut niet wat we willen. Burgemeester Halsema moet hier veiligheid vooropstellen. Zo nodig moeten de regels er op aangepast worden om het aantal demonstranten weer te maximeren."

Fractiegenoot Julius Terpstra spreekt van een ,,klap in het gezicht van de zorgverleners" die juist op adem hoopten te komen nu het coronavirus voorlopig beteugeld lijkt. En CDA'er Madeleine van Toorenburg noemt de drukte ,,compleet gestoord."

ChristenUnie-voorman Gert-Jan Segers noemt het ,,nooit gerechtvaardigd" om ,,met jouw gedrag tijdens die demonstratie het leven van anderen in gevaar te brengen." Hij wijst op ,,de hartekreet" van ic-artsen die vrezen dat de demonstranten de corona-epidemie weer doen opleven.

,,De een ziet het voortbestaan van zijn bedrijf bedreigd. Een ander kan haar demente moeder niet bezoeken. Onze kinderen kunnen opa en oma niet knuffelen. En soms moet je een demonstratie stoppen omdat het te druk wordt. We zouden dit allemaal samen doen", aldus VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff.

D66-europarlementariër Samira Rafaela was zelf bij de demonstratie, maar hield het voor gezien. ,,Het werd echt te druk, waardoor 1,5 meter afstand houden lastig werd. Daarom ben ik weggegaan. En ik roep iedereen om 1,5 meter afstand te houden."

https://www.telegraaf.nl/(...)-uit-aan-ondernemers
op1npo twitterde op maandag 01-06-2020 om 21:30:46 En ook onderweg naar de studio: de burgemeester van #Amsterdam Femke Halsema. Vandaag kwamen duizenden mensen samen op De Dam om te demonstreren tegen #racisme. Dat leverde kritiek op, omdat het ook Corona-tijd is. Femke Halsema reageert in
#Op1 https://t.co/5KwUsBcTxR reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:23:59 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428502
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:16 schreef maryen65 het volgende:
GdenAantrekker twitterde op maandag 01-06-2020 om 22:05:14 Als de politiek er niet voor zorgt dat Halsema aftreedt, ga ik daar persoonlijk voor zorgen. Enough is enough. Alle tegels die gelicht kunnen worden, zullen gelicht worden. Het 100% schijt hebben aan alles buiten haar grachtengordel - het is nu mooi geweest #promise #mediaoorlog reageer retweet
NICE! *O* *O* DAG HALSEMA :W :W :W
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193428505
Is ze al weg?
Land of the free. Home of the brave.
pi_193428514
Halsema gaat echt volledig af bij Op1

Complimenten voor dit interview van Willemijn en Erik _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:25:28 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428525
RonVergouwen twitterde op maandag 01-06-2020 om 22:38:04 Ik schaam mij als Amsterdammer voor mijn burgemeester. Dat je zo'n ernstige bestuurlijke fout maakt is al heel erg, maar als je dan in #Op1npo ook nog stug volhoudt dat je helemaal geen fout hebt gemaakt is bij mij alle sympathie verdwenen. #Halsema reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193428538
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

In de VS heb je ook veel donkere rijke sporters, dus daar ook geen sprake van racisme?
Als je puur en alleen vanwege je huidskleur door een agent doodgewurgd wordt lijkt me dat wel een gevalletje racisme ja. Maar waarom dan duizenden rastakapsels en bakfietsmoeders in Amsterdam moeten protesteren is me een raadsel...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:26:57 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428545
Suzanne87380940 twitterde op maandag 01-06-2020 om 22:25:41 @SvensTweet Ze liegt. Gisteravond stond het FB evenement al op 2700 aanwezigen. Vandaag op meer dan 4000. https://t.co/c3C5QEDlHZ reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 23:26:59 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193428546
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:17 schreef the-eye het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Je kent het verhaal over die buitenbar in Oostenrijk, het aantal bezoekers en hoeveel besmettingen die opgeleverd heeft?
Ja dat gebeurde in een tijd dat niemand er nog mee bezig was en er overal dat soort bijeenkomsten waren. Nu is het een eilandje in een land dat verder niet dicht op elkaar zit.

Dus ik denk dat het wel losloopt, net als we ook nog altijd op het paaseffect zitten te wachten.

Maar wel duidelijk dat Halsema haar baan niet snapt.
pi_193428566
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:26 schreef Nikonlover het volgende:
Suzanne87380940 twitterde op maandag 01-06-2020 om 22:25:41 @:SvensTweet Ze liegt. Gisteravond stond het FB evenement al op 2700 aanwezigen. Vandaag op meer dan 4000. https://t.co/c3C5QEDlHZ reageer retweet
[ afbeelding ]
ze zei ook dat uit eerdere ervaringen veel minder mensen komen dan dat er wordt opgegeven door de aanvragers
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193428568
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

NICE! *O* *O* DAG HALSEMA :W :W :W
Ik mag het hopen.

''De anderhalve meter? Ja, daar had iedereen een beetje schijt aan, maar het was ook mooi.''

Even tussendoor; wat vind jij eigenlijk hiervan;
robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57 Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 23:28:46 #11
408813 crew  trein2000
pi_193428570
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja dat gebeurde in een tijd dat niemand er nog mee bezig was en er overal dat soort bijeenkomsten waren. Nu is het een eilandje in een land dat verder niet dicht op elkaar zit.

Dus ik denk dat het wel losloopt, net als we ook nog altijd op het paaseffect zitten te wachten.

Maar wel duidelijk dat Halsema haar baan niet snapt.
En ze maakt het zichzelf alleen maar moeilijker met deze verdediging. Zo lek als een mandje.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193428579
Halsema heeft wel wat op haar hals gehaald..
Laten we er geen halszaak van maken.
Welterusten.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:29:47 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428591
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:28 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik mag het hopen.

''De anderhalve meter? Ja, daar had iedereen een beetje schijt aan, maar het was ook mooi.''

Even tussendoor; wat vind jij eigenlijk hiervan;
robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57 Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
Ik kijk al een paar weken niet meer naar die gast. Dat corona gelul komt mn strot uit
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193428594
Ik had zelf eigenlijk ook verwacht dat dit klein zou blijven in NL aangezien die situatie in de VS helemaal 0.0 niks met ons hier te maken heeft. Maarja zelfs de burgemeester van de hoofdstad vindt dit blijkbar een 'extreem belangrijke kwestie'. _O- _O-

Waarom stemmen domme schapen op een extreme gekkie als dit. Schaf de democratie alsjeblieft ook af.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:30:12 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428600
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:29 schreef quirina het volgende:
Halsema heeft wel wat op haar hals gehaald..
Laten we er geen halszaak van maken.
Welterusten.
Mevrouw Oey
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193428604
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik kijk al een paar weken niet meer naar die gast. Dat corona gelul komt mn strot uit
Ow okee. Ja ik was gewoon even benieuwd. :)
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 1 juni 2020 @ 23:30:53 #17
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_193428615
No Justice, No Peace.

Praat Nederlands met me...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_193428616
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

En ze maakt het zichzelf alleen maar moeilijker met deze verdediging. Zo lek als een mandje.
Dat is inderdaad nog haar grootste probleem, ze spreekt zich vanavond al 180 graden tegen ten opzichte van haar teksten van vanmiddag en het hele verhaal rammelt aan alle kanten....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 juni 2020 @ 23:31:40 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193428626
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

En ze maakt het zichzelf alleen maar moeilijker met deze verdediging. Zo lek als een mandje.
Je vraagt je inderdaad af of ze uberhaupt adviseurs heeft
  maandag 1 juni 2020 @ 23:32:26 #20
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193428639
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je vraagt je inderdaad af of ze uberhaupt adviseurs heeft
Haar man waarschijnlijk. Die is expert verstandige media-uitspraken.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  maandag 1 juni 2020 @ 23:32:46 #21
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_193428642
Valse tegenstelling van Halsema dat je alleen met harde hand kon beëindigen. Je had na 300 man op de Dam ook de toegangswegen kunnen sluiten.
AFCA!
pi_193428644
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je vraagt je inderdaad af of ze uberhaupt adviseurs heeft
Of die adviseurs hebben zo hun buik vol van d'r dat ze haar nu vakkundig voor de bus duwen en in hun vuistje lachen dat ze het zelf alleen maar erger maakt :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:33:14 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428652
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

En ze maakt het zichzelf alleen maar moeilijker met deze verdediging. Zo lek als een mandje.
De verdediging van dat pistool was ook al zo'n succes :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 23:33:54 #24
408813 crew  trein2000
pi_193428666
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
Valse tegenstelling van Halsema dat je alleen met harde hand kon beëindigen. Je had na 300 man op de Dam ook de toegangswegen kunnen sluiten.
Of de politie laten omroepen dat men weg moet. Of op social media oproepen om weg te blijven.

Dan geef je iig een signaal af en voorkom je precedentwerking. Dit is geen onmacht maar onwil
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Redactie Sport maandag 1 juni 2020 @ 23:33:59 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_193428667
Halsema maakt zichzelf hier totaal belachelijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 1 juni 2020 @ 23:34:13 #26
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193428671
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:26 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Als je puur en alleen vanwege je huidskleur door een agent doodgewurgd wordt lijkt me dat wel een gevalletje racisme ja. Maar waarom dan duizenden rastakapsels en bakfietsmoeders in Amsterdam moeten protesteren is me een raadsel...
Het is een dieptriest incident. Mensen kunnen nu wel gaan janken over Trump, maar dit soort zaken kwam ook onder Obama voor.

Dat hele land heeft een serieus probleem. Alleen jammer dat mensen dit misbruiken met een-op-een vergelijkingen met Europa.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:34:37 #27
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193428675
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halsema maakt zichzelf hier totaal belachelijk
En maakt het regeringsbeleid onmogelijk uitvoerbaar. Dit is niet te tolereren.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_193428682
quote:
'Het is belangrijk om zo voorzichtig mogelijk te doen, maar we moeten onze stem laten horen', zegt een demonstrant. 'Daar had iedereen een beetje schijt aan, maar het was ook mooi. Het was voor een hoger doel vandaag', zegt een ander.
Dit is dus exact hetzelfde als terroristen roepen. Jamaar we dienen een hoger doel... kutvolk.
pi_193428690
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:34 schreef hooibaal het volgende:

[..]

En maakt het regeringsbeleid onmogelijk uitvoerbaar. Dit is niet te tolereren.
Yup die gaat dit politiek niet overleven, er zijn burgemeesters voor minder weggestuurd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 juni 2020 @ 23:36:02 #30
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_193428698
En slaakt een diepe zucht :O

Het moge duidelijk zijn dat hierover voorlopig het laatste woord niet gezegd is! Tevens volgende week, met inachtneming van geldende veiligheidsmaatregelen, wederom besprekingen op toplocatie de Zuidas.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  maandag 1 juni 2020 @ 23:36:12 #31
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_193428703
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:35 schreef Alfje het volgende:
'Het is belangrijk om zo voorzichtig mogelijk te doen, maar we moeten onze stem laten horen', zegt een demonstrant. 'Daar had iedereen een beetje schijt aan, maar het was ook mooi. Het was voor een hoger doel vandaag', zegt een ander.
Smerige hypocrieten.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:36:12 #32
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_193428704
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Of de politie laten omroepen dat men weg moet. Of op social media oproepen om weg te blijven.

Dan geef je iig een signaal af en voorkom je precedentwerking. Dit is geen onmacht maar onwil
Het is gewoon een politieke keuze en daarmee politieke zelfmoord. Ze moet zich doodschamen.
AFCA!
pi_193428711
Hebben we al een reactie van Jesse Klaver eigenlijk :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 1 juni 2020 @ 23:37:09 #34
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_193428713
We dachten dat er 200 mensen zouden komen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_193428717
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Het is een dieptriest incident. Mensen kunnen nu wel gaan janken over Trump, maar dit soort zaken kwam ook onder Obama voor.

Dat hele land heeft een serieus probleem. Alleen jammer dat mensen dit misbruiken met een-op-een vergelijkingen met Europa.
Dit ja.

Zei laatst nog tegen iemand in Europa is het lang niet zo erg. Kwam er een antwoord van "ja een vriend van me is zwart en die werd nooit uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek".

Niemand word uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Ik ben zelf blank en kan ook 10 sollicitaties versturen voordat er überhaupt een reactie komt van hun kant.
pi_193428720
Ik hoop dat ze afstapt van haar functie, aan de andere kant heeft Utrecht een nieuwe burgemeester nodig, het zal toch niet... :'(
pi_193428727
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Of de politie laten omroepen dat men weg moet. Of op social media oproepen om weg te blijven.

Dan geef je iig een signaal af en voorkom je precedentwerking. Dit is geen onmacht maar onwil
Eens inderdaad. Ik geloof ook niet in zoveel onvermogen.
pi_193428733
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Ik hoop dat ze afstapt van haar functie, aan de andere kant heeft Utrecht een nieuwe burgemeester nodig, het zal toch niet... :'(
Als ze hier sneuvelt gaat ze voorlopig niet meer in een politieke functie terugkomen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:38:31 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428736
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Ik hoop dat ze afstapt van haar functie, aan de andere kant heeft Utrecht een nieuwe burgemeester nodig, het zal toch niet... :'(
Als Halsema weg gaat, dan is het wat politiek betreft klaar.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 23:38:54 #40
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193428745
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Halsema gaat echt volledig af bij Op1

Complimenten voor dit interview van Willemijn en Erik _O_
Mevrouw Halsema is duidelijk met haar prioriteiten. Van de week nog in het nieuws:
quote:
PvdO: ’Halsema liever naar talkshow dan in raad moties oplezen’
https://www.telegraaf.nl/(...)-raad-moties-oplezen
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:39:01 #41
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_193428747
Als Pauline Krikke moet aftreden om het debacle in Scheveningen, waarom zou Femke dat nu niet hoeven? Fijn dat ze het afwimpelt als een inschattingsfout -- die inschattingsfout is haar politieke verantwoordelijkheid. Aftreden!
pi_193428756
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:38 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Mevrouw Halsema is duidelijk met haar prioriteiten. Van de week nog in het nieuws:
[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)-raad-moties-oplezen
Dat is nu wel definitief voorbij denk ik.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:39:56 #43
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193428757
Nee, de burgemeester v
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als ze hier sneuvelt gaat ze voorlopig niet meer in een politieke functie terugkomen
nee, Nijmegen gaat naar Utrecht hoorde ik vandaag uit interne achtertuin bronnen.

Die wilde naar Den Haag, maar te groen dus Utrecht.
pi_193428761
Je bent ook alle draagkracht als burgemeester kwijt. Niet alleen onder de bevolking, want hoe woest zullen de horeca ondernemers en sportschool eigenaren zijn. Hoe kwaad zijn de zorgmedewerkers? Maar ook onder je ambtenaren. Hoe kan Femke dit uitleggen aan de politie, boa’s, OV medewerkers en anderen die morgen weer de 1.5 meter mogen handhaven?

Met zulke inschattingsfouten ben je dus niet geschikt. Wegwezen dus.
  maandag 1 juni 2020 @ 23:41:05 #45
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193428772
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:29 schreef DeZevendeGeit het volgende:
Ik had zelf eigenlijk ook verwacht dat dit klein zou blijven in NL aangezien die situatie in de VS helemaal 0.0 niks met ons hier te maken heeft. Maarja zelfs de burgemeester van de hoofdstad vindt dit blijkbar een 'extreem belangrijke kwestie'. _O- _O-

Waarom stemmen domme schapen op een extreme gekkie als dit. Schaf de democratie alsjeblieft ook af.
Een burgemeester wordt benoemd, niet gekozen. Wat wil je in de plaats van democratie?
  maandag 1 juni 2020 @ 23:41:39 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193428779
Maar sowieso ook wel raar om uit te gaan van 300. In deze context zou ik met alle scenario's rekening hebben gehouden
  maandag 1 juni 2020 @ 23:42:03 #47
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193428785
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:29 schreef DeZevendeGeit het volgende:
Ik had zelf eigenlijk ook verwacht dat dit klein zou blijven in NL aangezien die situatie in de VS helemaal 0.0 niks met ons hier te maken heeft. Maarja zelfs de burgemeester van de hoofdstad vindt dit blijkbar een 'extreem belangrijke kwestie'. _O- _O-

Waarom stemmen domme schapen op een extreme gekkie als dit. Schaf de democratie alsjeblieft ook af.
Als je een mishandelde homoseksueel bent in Amsterdam, dan sta je inderdaad lager op de prioriteitenlijst.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193428793
Eindelijk, Nederland zal worden verlost.

Dat de getroffenen over 1-2 weken geridderd mogen worden.
pi_193428804
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Of de politie laten omroepen dat men weg moet. Of op social media oproepen om weg te blijven.

Dan geef je iig een signaal af en voorkom je precedentwerking. Dit is geen onmacht maar onwil
En er zijn natuurlijk nog wel meer voorbereidingen die je kan treffen om de maatregelen na te kunnen leven. Bijvoorbeeld trams niet laten rijden en meerdere plekken aanwijzen om de drukte te verspreiden.
pi_193428807
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:42 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Als je een witte mishandelde homoseksueel bent in Amsterdam, dan sta je inderdaad lager op de prioriteitenlijst.
Fixed
pi_193428812
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:41 schreef Hexagon het volgende:
Maar sowieso ook wel raar om uit te gaan van 300. In deze context zou ik met alle scenario's rekening hebben gehouden
Ik geloof oprecht niet dat dit echt gelooft werd. Ik krijg behoorlijk het idee, zeker na Halsema's optreden bij NPO1, dat ze echt naar uitwegen aan het zoeken is. Nu ze zowel vanuit politiek links als rechts eindeloos kritiek krijgt is haar situatie plots wel heel instabiel geworden.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193428816
Hoe zou Marcouch het doen in Amsterdam?
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 23:44:13 #53
408813 crew  trein2000
pi_193428819
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En er zijn natuurlijk nog wel meer voorbereidingen die je kan treffen om de maatregelen na te kunnen leven. Bijvoorbeeld trams niet laten rijden en meerdere plekken aanwijzen om de drukte te verspreiden.
Je kunt zoveel verzinnen. Paar lijnbussen op de weg zetten werkt ook al heel aardig. Maar het begint bij de (politieke) wil. Als die ontbreekt gebeurt er niks.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193428834
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:41 schreef Hexagon het volgende:
Maar sowieso ook wel raar om uit te gaan van 300. In deze context zou ik met alle scenario's rekening hebben gehouden
Dit en had de Dam op slot gegooid.... maar Femke denkt alleen maar in termen van met harde hand ingrijpen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193428837
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je kunt zoveel verzinnen. Paar lijnbussen op de weg zetten werkt ook al heel aardig. Maar het begint bij de (politieke) wil. Als die ontbreekt gebeurt er niks.
Ja, en door maatregelen te nemen, kun je je achteraf altijd indekken. En dat weet elke bestuurder.

Of Femke is heel dom, of het is politieke onwil.
  † In Memoriam † maandag 1 juni 2020 @ 23:46:10 #57
88815 The_Emotion
98.3
pi_193428843
Bij een pegida demonstratie, die sws weinig aanhang heeft, stond de ME en bereden politie met schuimende paardekoppen, pepperspray en wapenstokken al klaar om hooguit 100 man weg te werken.
Maar dit was een inschattingsfout, ja ja...
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 1 juni 2020 @ 23:46:37 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_193428849
En ik ontvolg dit ook meteen maar weer, wat een fucking enge mensen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_193428853
Denken dat Halsema moet vertrekken vanwege dit :')

Heb je volgende week het plein volstaan vanwege solidariteit met Femke.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:47:30 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428861
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef havanagila het volgende:
Denken dat Halsema moet vertrekken vanwege dit :')

Heb je volgende week het plein volstaan vanwege solidariteit met Femke.
Wedden om een kratje bier dat ze deze week vertrekt?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 1 juni 2020 @ 23:48:11 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193428870
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:43 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik geloof oprecht niet dat dit echt gelooft werd. Ik krijg behoorlijk het idee, zeker na Halsema's optreden bij NPO1, dat ze echt naar uitwegen aan het zoeken is. Nu ze zowel vanuit politiek links als rechts eindeloos kritiek krijgt is haar situatie plots wel heel instabiel geworden.
Als dit kwade opzet was dan denk ik dat ze ook de ophef wel had kunnen zien aankomen. Een ervaren politica weet dat ze hiermee haar positie en het doel van het protest verslechterd heeft.

Ik denk gewoon echt dat het totale desinteresse is in haar openbare orde taak.
  † In Memoriam † maandag 1 juni 2020 @ 23:48:31 #62
88815 The_Emotion
98.3
pi_193428875
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wedden om een kratje bier dat ze deze week vertrekt?
Halsema komt er mee weg, let maar op.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 1 juni 2020 @ 23:48:42 #63
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193428880
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit ja.

Zei laatst nog tegen iemand in Europa is het lang niet zo erg. Kwam er een antwoord van "ja een vriend van me is zwart en die werd nooit uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek".

Niemand word uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Ik ben zelf blank en kan ook 10 sollicitaties versturen voordat er überhaupt een reactie komt van hun kant.
Tja, net zo erg als door een agent gewurgd worden natuurlijk. |:(
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193428881
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef havanagila het volgende:
Denken dat Halsema moet vertrekken vanwege dit :')
100%
  maandag 1 juni 2020 @ 23:49:35 #65
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193428888
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:40 schreef alopio het volgende:
Je bent ook alle draagkracht als burgemeester kwijt. Niet alleen onder de bevolking, want hoe woest zullen de horeca ondernemers en sportschool eigenaren zijn. Hoe kwaad zijn de zorgmedewerkers? Maar ook onder je ambtenaren. Hoe kan Femke dit uitleggen aan de politie, boa’s, OV medewerkers en anderen die morgen weer de 1.5 meter mogen handhaven?

Met zulke inschattingsfouten ben je dus niet geschikt. Wegwezen dus.
Aan de politie, BOA's e.d. heeft ze al groen licht gegeven om niet meer te handhaven met de uitspraak: "je kunt mensen niet beheersen".

En daarnaast ook de verantwoordelijkheid voor vandaag ook even fijntjes volledig in hun schoenen geschoven: "ik was volledig overdonderd". Ze kon er dus niets aan doen, de informatievoorziening vanuit het ambtenarenapparaat schoot tekort.

Fijne leidinggevende, daar doe je graag je best voor. :')
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:49:39 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428891
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:48 schreef FernandoMartinez het volgende:

[..]

Halsema komt er mee weg, let maar op.
Gezien de kritiek vanuit alle hoeken denk ik dat ze het deze keer echt verpest heeft.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193428895
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:48 schreef FernandoMartinez het volgende:

[..]

Halsema komt er mee weg, let maar op.
Denk ik ook
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  User die altijd boos en kwaad is 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:50:11 #68
491163 Viesdik
pi_193428899
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

NICE! *O* *O* DAG HALSEMA :W :W :W
wie is deze?

Daarnaast.. een blacklivesmatter die het opneemt voor lghbtqxyz-livesmatter die het opneemt voor blackmidgetgayporn-livesmatter en slavernijherstelbatalingen-slachtoffernegers-livesmatter
en white-priority-lives-doesnotmatter en ikzitineenrolstoelZonderArmenBenenOgenTandenEnBenDoof-livesmatter
AlleZieligeMensen-livesmatter, corona-livesmatter, ikBenInMijnBruineANjerGenomen-livesmatter, Aids-livesMatter (FREDDYYYYY!!!!!), LoempiaLijstSambaBy-livesmatter, bigBlackCockTinyTeen-livesMatter.

allemaal zielige minderheidjes

droeftoeters cq beroepsdemonstranten

het grootste gezwel op aarde zijn wij... de blanke mensuhhhh
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 juni 2020 @ 23:50:16 #69
408813 crew  trein2000
pi_193428900
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als dit kwade opzet was dan denk ik dat ze ook de ophef wel had kunnen zien aankomen. Een ervaren politica weet dat ze hiermee haar positie en het doel van het protest verslechterd heeft.

Ik denk gewoon echt dat het totale desinteresse is in haar openbare orde taak.
En dan is de vraag wat er erger is. Die OOV-taak is voor een burgemeester van een grote stad toch wel heel belangrijk.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193428909
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:46 schreef APK het volgende:
En ik ontvolg dit ook meteen maar weer, wat een fucking enge mensen.
Thaise politie had harder ingegrepen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193428911
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:48 schreef Hexagon het volgende:

Ik denk gewoon echt dat het totale desinteresse is in haar openbare orde taak.
Dat denk ik ook.

De speech die ze laatst gaf tijdens het herdenken van de coronadoden zat ook vol met vormfouten.

Je zou zeggen dat je deze er wel uit zou halen als je er überhaupt voldoende aandacht aan besteed zou hebben.
  † In Memoriam † maandag 1 juni 2020 @ 23:52:32 #72
88815 The_Emotion
98.3
pi_193428917
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Gezien de kritiek vanuit alle hoeken denk ik dat ze het deze keer echt verpest heeft.
Het zijn de linkse handjes die boven het hoofd gehouden worden
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_193428922
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef havanagila het volgende:
Denken dat Halsema moet vertrekken vanwege dit :')

Heb je volgende week het plein volstaan vanwege solidariteit met Femke.
ANanninga twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:10:28 Annabel Nanninga (FvD): ‘Femke Halsema moet opstappen’ https://t.co/j2dGteQYLK reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 1 juni 2020 @ 23:53:05 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193428923
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:51 schreef mosred het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

De speech die ze laatst gaf tijdens het herdenken van de coronadoden zat ook vol met vormfouten.

Je zou zeggen dat je deze er wel uit zou halen als je er überhaupt voldoende aandacht aan besteed zou hebben.
Volgens mij schrijven die hoge piefen dat niet zelf. Daar hebben ze toch speechschrijvers voor? Tenminste, dat dacht ik altijd :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193428930
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:50 schreef Viesdik het volgende:

[..]

wie is deze?

Daarnaast.. een blacklivesmatter die het opneemt voor lghbtqxyz-livesmatter die het opneemt voor blackmidgetgayporn-livesmatter en slavernijherstelbatalingen-slachtoffernegers-livesmatter
en white-priority-lives-doesnotmatter en ikzitineenrolstoelZonderArmenBenenOgenTandenEnBenDoof-livesmatter
AlleZieligeMensen-livesmatter, corona-livesmatter, ikBenInMijnBruineANjerGenomen-livesmatter, Aids-livesMatter (FREDDYYYYY!!!!!), LoempiaLijstSambaBy-livesmatter, bigBlackCockTinyTeen-livesMatter.

allemaal zielige minderheidjes

droeftoeters cq beroepsdemonstranten

het grootste gezwel op aarde zijn wij... de blanke mensuhhhh

Lol
  maandag 1 juni 2020 @ 23:55:31 #76
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193428946
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit en had de Dam op slot gegooid.... maar Femke denkt alleen maar in termen van met harde hand ingrijpen :')
Elke dag krijg je te horen dat de mensen zich zo goed gedragen en netjes de aanwijzingen opvolgen. En nu verwacht men plotseling van niet?

Daarmee beledigt ze eigenlijk het gezond verstand van deze demonstranten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193428952
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:53 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Volgens mij schrijven die hoge piefen dat niet zelf. Daar hebben ze toch speechschrijvers voor? Tenminste, dat dacht ik altijd :P
Ja dat geloof ik.

Maar laat ik het dan zo stellen dat ook hun prioriteiten niet helemaal daar lagen, waar ze op dat moment hoorden te liggen.

Persoonlijk denk ik dat een burgemeester zo’n speech dan wel even door zou lezen trouwens.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2020 23:59:40 ]
  maandag 1 juni 2020 @ 23:56:09 #78
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193428954
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:50 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Denk ik ook
Dan is het nu ook afgelopen met de corona maatregelen. Mensen gaan het niet pikken bekeurd te worden of hun zaak naar de verdommenis te zien gaan terwijl voor een dode crimineel in Amerika alle regels kunnen wijken
pi_193428992
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Gezien de kritiek vanuit alle hoeken denk ik dat ze het deze keer echt verpest heeft.
Dit dus, er waren al zat mensen die haar weg wilden hebben en die groep is nu alleen maar groter geworden... ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er ook een ambtelijk apparaat achter zit die haar nu zo beu zijn dat ze haar laten vallen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193429011
quote:
Goed in perspectief geplaatst door deze auteur. Háár noodverordening, haar verantwoordelijkheid. Mensen hebben een strafblad door de kleinste overtredingen. Zij is verantwoordelijk.

Maar goed het begrip verantwoordelijkheid in Nederland is al enige tijd morsdood, dus ik geef haar een 50-50 kans dat ze dit ook weer overleeft.

Over verantwoordelijkheid gesproken, hoeveel boa's worden er de komende weken in Amsterdam mishandeld als ze de straat op worden gestuurd met het bevel om de noodverordening van Femke te handhaven? Ook daar is zij verantwoordelijk voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:02:54 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193429020
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit dus, er waren al zat mensen die haar weg wilden hebben en die groep is nu alleen maar groter geworden... ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er ook een ambtelijk apparaat achter zit die haar nu zo beu zijn dat ze haar laten vallen...
Ze heeft het hele ambtelijke apparaat gewoon aangevallen op de televisie. Dit kan echt niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193429029
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:02 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ze heeft het hele ambtelijke apparaat gewoon aangevallen op de televisie. Dit kan echt niet.
Ik ben benieuwd naar deze week sowieso O+
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:04:37 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193429038
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:01 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Goed in perspectief geplaatst door deze auteur. Háár noodverordening, haar verantwoordelijkheid. Mensen hebben een strafblad door de kleinste overtredingen. Zij is verantwoordelijk.

Maar goed het begrip verantwoordelijkheid in Nederland is al enige tijd morsdood, dus ik geef haar een 50-50 kans dat ze dit ook weer overleeft.

Over verantwoordelijkheid gesproken, hoeveel boa's worden er de komende weken in Amsterdam mishandeld als ze de straat op worden gestuurd met het bevel om de noodverordening van Femke te handhaven? Ook daar is zij verantwoordelijk voor.
Voor de boa's is het nu ook niet meer duidelijk wat ze met de maatregelen moeten doen denk ik zo.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:05:21 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193429049
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:03 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar deze week sowieso O+
Het gaat vuurwerk worden, dat sowieso
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:05:27 #85
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193429051
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Het is een dieptriest incident. Mensen kunnen nu wel gaan janken over Trump, maar dit soort zaken kwam ook onder Obama voor.

Dat hele land heeft een serieus probleem. Alleen jammer dat mensen dit misbruiken met een-op-een vergelijkingen met Europa.
Het feit dat er heel wat Republikeinen hebben aangegeven om tegen Trump te stemmen (voor deze ellende begon) maakt het ietsjes anders gok ik.

Denk dat sommige mensen zich niet echt verdiept hebben wat er daar allemaal speelt en hoe zat de bevolking hem is.

Vergelijk het met de stemming op dit forum omtrent Halsema en dan kom je een beetje in de buurt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_193429072
Ik kan hier niet bij met m'n verstand. Waarom dit toestaan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:10:44 #87
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_193429101
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wedden om een kratje bier dat ze deze week vertrekt?
Die haalt vrijdag niet. Geheel terecht overigens.

Dit hadden eens 5000 boeren of anti-vaccers, anti 5g-figuren moeten zijn, dan was de wereld te klein.
Tics van je petten.
pi_193429102
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan hier niet bij met m'n verstand. Waarom dit toestaan?
Puur ''kijk mij eens deugen'' van Femke
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2020 @ 00:11:46 #89
88815 The_Emotion
98.3
pi_193429113
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:05 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het gaat vuurwerk worden, dat sowieso
Was daar al niet een verbod op?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_193429117
Hoeveel donkere mensen zijn er dit jaar al door politieagenten om het leven gebracht? Hoeveel blanke boeren zijn er dit jaar in Zuid-Afrika al afgeslacht op hun boerderijen, nadat ze vaak uren zijn gemarteld. Door bijvoorbeeld het boren in de knie. Is dit geen geďnstitutionaliseerd racisme als de politieke leider staat die zingen dat ze de boeren gaan schieten:
Waar zijn wij altijd zo geselecteerd verontwaardigd?
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 00:11:55 #91
236264 crew  capricia
pi_193429118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan hier niet bij met m'n verstand. Waarom dit toestaan?
Bizar hč. Dit is echt een foute inschatting. Dat had niet zo gemogen.

En ook qua individuele verantwoording van die mensen. Als het druk is, keer je om. Punt. :{
Iedereen weet wat er aan virus-maatregelen voor afspraken gelden. En dan zo massaal toch je eigen zin doordrukken.
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:13:12 #92
408813 crew  trein2000
pi_193429128
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan hier niet bij met m'n verstand. Waarom dit toestaan?
Ik hou het op onkunde. Ze heeft het eerst verkeerd ingeschat en gaf het toen maar op.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193429130
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:04 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Voor de boa's is het nu ook niet meer duidelijk wat ze met de maatregelen moeten doen denk ik zo.
Ik zie niet in hoe de coronamaatregelen nu nog kunnen worden gehandhaafd. Moet zo'n boa een groepje van 15 man die picknicken in het park zonder 1,5m gaan beboeten? Moet hij peilen met wat voor categorie mensen hij te maken krijgt:

1) Rechtenstudentjes die kalm uitleggen dat ze gegarandeerd bezwaar gaan maken tegen de boete wegens willekeurige toepassing.
2) Tokkies die niet overleggen maar klappen uitdelen.

Er is geen enkele morele grond meer om coronamaatregelen te handhaven. De mensen in Brabant die vandaag de polonaise hebben gelopen zijn nog het meest verstandig.
pi_193429157
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:11 schreef maan_man het volgende:
Hoeveel donkere mensen zijn er dit jaar al door politieagenten om het leven gebracht? Hoeveel blanke boeren zijn er dit jaar in Zuid-Afrika al afgeslacht op hun boerderijen, nadat ze vaak uren zijn gemarteld. Door bijvoorbeeld het boren in de knie. Is dit geen geďnstitutionaliseerd racisme als de politieke leider staat die zingen dat ze de boeren gaan schieten:
Waar zijn wij altijd zo geselecteerd verontwaardigd?
Ik hoor alleen dit:

  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:16:51 #95
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_193429162
Heeft Rutte al gereageerd?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:17:04 #96
408813 crew  trein2000
pi_193429166
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:13 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe de coronamaatregelen nu nog kunnen worden gehandhaafd. Moet zo'n boa een groepje van 15 man die picknicken in het park zonder 1,5m gaan beboeten? Moet hij peilen met wat voor categorie mensen hij te maken krijgt:

1) Rechtenstudentjes die kalm uitleggen dat ze gegarandeerd bezwaar gaan maken tegen de boete wegens willekeurige toepassing.
2) Tokkies die niet overleggen maar klappen uitdelen.

Er is geen enkele morele grond meer om coronamaatregelen te handhaven. De mensen in Brabant die vandaag de polonaise hebben gelopen zijn nog het meest verstandig.
Dan zijn het wel hele slechte studenten want dat bezwaar is kansloos.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:17:11 #97
491163 Viesdik
pi_193429167
Ik denk dat er meer blanke mensen slachtoffer zijn van zwarte mensen dan vice versa

FACT CHECKED
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:17:43 #98
491163 Viesdik
pi_193429174
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:16 schreef Tlaloc het volgende:
Heeft Rutte al geregeerd?
hij probeert het al 10 jaar
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:17:50 #99
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_193429175
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik hou het op onkunde. Ze heeft het eerst verkeerd ingeschat en gaf het toen maar op.
Misschien voelde ze zich persoonlijk dermate betrokken bij het anti-racisme gebeuren dat haar emoties haar denken nadelig beďnvloed hebben.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:19:21 #100
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_193429192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:17 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Misschien voelde ze zich persoonlijk dermate betrokken bij het anti-racisme gebeuren dat haar emoties haar denken nadelig beďnvloed hebben.
Dat wind is gewoon gek, die stad wil dit, prima de rest van Nederland wild die stad niet meer
pi_193429199
Dit is wel een enorme blunder
Totaal ongeschikt
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:21:30 #102
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193429212
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:50 schreef Viesdik het volgende:

[..]

wie is deze?

Daarnaast.. een blacklivesmatter die het opneemt voor lghbtqxyz-livesmatter die het opneemt voor blackmidgetgayporn-livesmatter en slavernijherstelbatalingen-slachtoffernegers-livesmatter
en white-priority-lives-doesnotmatter en ikzitineenrolstoelZonderArmenBenenOgenTandenEnBenDoof-livesmatter
AlleZieligeMensen-livesmatter, corona-livesmatter, ikBenInMijnBruineANjerGenomen-livesmatter, Aids-livesMatter (FREDDYYYYY!!!!!), LoempiaLijstSambaBy-livesmatter, bigBlackCockTinyTeen-livesMatter.

allemaal zielige minderheidjes

droeftoeters cq beroepsdemonstranten

het grootste gezwel op aarde zijn wij... de blanke mensuhhhh

"Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk, o nee"
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:22:30 #103
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193429226
Briljante opmerking van Albert Verlinde:
quote:
Het gevaarlijkste wapen in Amsterdam ligt niet op zolder in de ambtswoning, het ligt naast meneer Halsema in bed!”, besluit hij.
:D

https://www.telegraaf.nl/(...)t-naar-femke-halsema
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193429228
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik hou het op onkunde. Ze heeft het eerst verkeerd ingeschat en gaf het toen maar op.
Ja onkunde.

Zo onkundig, dat het burgemeester onwaardig is.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:22:57 #105
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_193429235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik hou het op onkunde. Ze heeft het eerst verkeerd ingeschat en gaf het toen maar op.
Volgens mij gebeurt dit vaker. Idem met haar zoon. Haar persoonlijke mening speelt haar elke keer parten.

Als burgemeester is je taak om min of meer boven te politiek te staan. Ze gaat naar de "demonstratie". Iedereen blij daar. Achteraf "moet men niet zo zeuren". En dan gaat het mis.
Ze heeft er geen ervaring/gevoel voor.

Ze zet Grapperhaus ook aan de kant bij Op1. Ze staat er qua handelen simpelweg niet boven.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:22:58 #106
491163 Viesdik
pi_193429251
De overheid/politie/handhaving is nu toch niet meer serieus te nemen omtrent de coronamaatregelen dankzij Femke.

Sterkte voor de BOA's die mensen morgen op de bon moeten schrijven voor onvoldoende afstand houden.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:26:13 #108
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_193429261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat wind is gewoon gek, die stad wil dit, prima de rest van Nederland wild die stad niet meer
Nou ja, laat ik het zo zeggen.
Ik kan me voorstellen dat je in de Amsterdamse luchtbel levende een dermate afwijkend perspectief hebt dat je, zoals we vanavond op televisie konden zien, je standpunten aangaande deze massavertoning vandaag alsnog gaat pogen te verdedigen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_193429270
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:24 schreef Houtenbeen het volgende:
De overheid/politie/handhaving is nu toch niet meer serieus te nemen omtrent de coronamaatregelen dankzij Femke.

Sterkte voor de BOA's die mensen morgen op de bon moeten schrijven voor onvoldoende afstand houden.
Gedoogbeleid troef zie het toch maar snel weer openen van de coffeeshops.

'Toeristen' werden helemaal para.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:27:12 #110
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193429271
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Het feit dat er heel wat Republikeinen hebben aangegeven om tegen Trump te stemmen (voor deze ellende begon) maakt het ietsjes anders gok ik.

Denk dat sommige mensen zich niet echt verdiept hebben wat er daar allemaal speelt en hoe zat de bevolking hem is.

Vergelijk het met de stemming op dit forum omtrent Halsema en dan kom je een beetje in de buurt.
87 procent van de kiezers van Trump in 2016 zegt dat nu weer te doen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:28:37 #111
491163 Viesdik
pi_193429286
Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU!
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:29:11 #112
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193429290
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja Corona was geen grapje hier in Brabant en Tholen. Idiote gek is het. Heel Nederland zich aan de regels houden, zij de heks braaf op de 4 mei herdenking en nog geen maand later flikt de heks dit.

Omdat een kerel dood ging in de VS????
Ja lullig en nee had nooit mogen gebeuren. Maar hoeveel ouders en vrienden gaan nu weer de dood in?

Black lives matters, ja in de goot net als mensen in Ecuador en Panama. Idioten, en die witten met stinkend haar ook. Alle verpleegtehuizen weer dicht, alle instellingen want black en links moet alles weer kapot maken. Echte idioten
8)7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:29:31 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193429292
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:28 schreef Viesdik het volgende:
Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU!
Hoi Jensen

robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57 Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:30:08 #114
491163 Viesdik
pi_193429300
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hoi Jensen

robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57 Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
w/
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:32:05 #115
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193429317
robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 02:30:57 Halsema's potentiële aftreden zou een schande zijn voor de democratie. reageer retweet
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 2 juni 2020 @ 00:33:07 #116
408813 crew  trein2000
pi_193429326
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hoi Jensen

robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 20:53:57 Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: HALSEMA BEDANKT! Dit toont aan dat die 1,5 m bullshit niet werkbaar is en ik voorspel nu al dat we door dit GEEN piek gaan zien in de Cojona ‘besmettingen’. Einde lockdown, geen 1,5 m nonsens. Back to normality! NU! reageer retweet
:') Ach hij is iig consequent
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:35:59 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193429362
erikmouthaanRTL twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:09:32 Massaal boos zijn op de hoeveelheid mensen op de Dam.
Nederland praat echt overal liever over dan over racisme en kolonialisme. reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:38:09 #118
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193429382
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:27 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

87 procent van de kiezers van Trump in 2016 zegt dat nu weer te doen.
Dat is waarschijnlijk niet voldoende, aangezien in 2016 een aanzienlijk deel niet gekozen heeft of op een derde partij (vanwege de optie Clinton). En zelfs toen verloor hij met het totale aantal stemmen uitgebracht.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_193429389
Het gekste vond ik dat ze er tussen in ging staan. Het had toen even iets weg van een film.

En dan die glimlach in elk interview op vragen omtrent serieuze problematiek. Wat is dat? Is er geen mediatraining geweest of iets, het komt zo raar en onnatuurlijk over.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:38:31 #120
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_193429390
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:35 schreef Nikonlover het volgende:
erikmouthaanRTL twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:09:32 Massaal boos zijn op de hoeveelheid mensen op de Dam.
Nederland praat echt overal liever over dan over racisme en kolonialisme. reageer retweet
Dingen uit hun verband rukken noemen ze dat. Gelukkig is meneer geen journalist.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:38:57 #121
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193429392
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:35 schreef Nikonlover het volgende:
erikmouthaanRTL twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:09:32 Massaal boos zijn op de hoeveelheid mensen op de Dam.
Nederland praat echt overal liever over dan over racisme en kolonialisme. reageer retweet
erikmouthaanRTL twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:58:20 Oei. Veel gevoelige tenen bij een poging tot tweet met knipoog en mijn geliefde landgenoten spiegel voorhouden. Ja, ik verbaas me hier ook over hoe mensen Corona voorschriften opeens acht zich laten. Soms zeg ik iets vanuit Amerikaans perspectief om tweeps aan denken te zetten 😘 reageer retweet
Dit antwoord van hem maakt het hem er niet beter op.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193429400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:38 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

erikmouthaanRTL twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:58:20 Oei. Veel gevoelige tenen bij een poging tot tweet met knipoog en mijn geliefde landgenoten spiegel voorhouden. Ja, ik verbaas me hier ook over hoe mensen Corona voorschriften opeens acht zich laten. Soms zeg ik iets vanuit Amerikaans perspectief om tweeps aan denken te zetten 😘 reageer retweet
Dit antwoord van hem maakt het hem er niet beter op.
Goed om te zien dat dit soort mensen flink kritiek krijgen, zelfs op Twitter.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:41:30 #123
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193429425
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk niet voldoende, aangezien in 2016 een aanzienlijk deel niet gekozen heeft of op een derde partij (vanwege de optie Clinton). En zelfs toen verloor hij met het totale aantal stemmen uitgebracht.
Dat zijn mensen die sowieso al op hem stemmen. Die weten het zeker.

Overigens als je dat van totaal aantal stemmen niet snapt moet je niet praten over Amerikaanse Verkiezingen.

Alleen al omdat daar ALTIJD minder dan 60% komt opdagen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193429447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:38 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Het gekste vond ik dat ze er tussen in ging staan. Het had toen even iets weg van een film.

En dan die glimlach in elk interview op vragen omtrent serieuze problematiek. Wat is dat? Is er geen mediatraining geweest of iets, het komt zo raar en onnatuurlijk over.
Die advocaat is ook lachwekkend trouwens.
-
pi_193429452
https://twitter.com/wagen(...)570185285885953?s=20
Ze heeft niks te maken met de inhoud van de demonstratie, maar wel er lopen met die button op.
pi_193429460
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:35 schreef Nikonlover het volgende:
erikmouthaanRTL twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:09:32 Massaal boos zijn op de hoeveelheid mensen op de Dam.
Nederland praat echt overal liever over dan over racisme en kolonialisme. reageer retweet
De. Tering.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:45:32 #127
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_193429473
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:43 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Die advocaat is ook lachwekkend trouwens.
Een Remy Bonjasky die uit gaat leggen hoe het bestuurlijk zit mbt politie en waarom Halsema een bepaalde beslissing wel moest nemen.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:45:57 #128
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193429479
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:44 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

De. Tering.
Alsof dat allemaal in 'zijn' Amerika goed verloopt. Was volgens mij de hele aanleiding van deze demonstratie.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:45:57 #129
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193429480
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:41 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die sowieso al op hem stemmen. Die weten het zeker.

Echt waar :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:46:59 #130
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193429494
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Echt waar :D
Bijzonder dat je alleen daar op ingaat.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:48:25 #131
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193429506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:32 schreef hollandia02 het volgende:
robertjensen twitterde op maandag 01-06-2020 om 02:30:57 Halsema's potentiële aftreden zou een schande zijn voor de democratie. reageer retweet
Volgens mij bedoelt hij dat het een schande zou zijn als ze niet aftreedt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193429518
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:48 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij dat het een schande zou zijn als ze niet aftreedt.
Ik denk niet dat hij dat wil zeggen, maar dat zou hij wel moeten :P
-
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:49:50 #133
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_193429534
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:46 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Bijzonder dat je alleen daar op ingaat.
Ik weet heus hoe de Amerikaanse politiek werkt en het is gewoon een feit dat Trump heeft verloren op het aantal uitgebrachte stemmen (maar dat hij de mazzel had dat de swing states zo vielen dat hem het voldoende delegates opleverde).

Zelf denk ik wel dat hij alsnog zal winnen, maar gelukkig zit ik meestal fout met voorspellingen :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:50:09 #134
491163 Viesdik
pi_193429540
pi_193429548
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:38 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

erikmouthaanRTL twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:58:20 Oei. Veel gevoelige tenen bij een poging tot tweet met knipoog en mijn geliefde landgenoten spiegel voorhouden. Ja, ik verbaas me hier ook over hoe mensen Corona voorschriften opeens acht zich laten. Soms zeg ik iets vanuit Amerikaans perspectief om tweeps aan denken te zetten 😘 reageer retweet
Dit antwoord van hem maakt het hem er niet beter op.
Waar is dit de oude vertrouwde verslaggever gebleven. X is gebeurd en dat heeft op dinsdag geleid tot Y waarna de president op tv verscheen en Z zei. Wij hebben nog wat mensen op de straat gesproken die vonden a, b,c en d. Waarom denkt iedereen dat hij opiniemaker is en zijn mening ertoe doet.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:52:43 #136
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193429570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Ik weet heus hoe de Amerikaanse politiek werkt
Blijkbaar niet, de reden dat hij minder stemmen heeft is omdat er in bijvoorbeeld Californië veel republikeinen wonen, maar niet genoeg. Een democratische win is daar vanzelfsprekend.

Dus blijven de republikeinen daar thuis, omdat de stem weggegooid word.

Omgekeerd in Mississippi.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193429592
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:45 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Alsof dat allemaal in 'zijn' Amerika goed verloopt. Was volgens mij de hele aanleiding van deze demonstratie.
Ja Nederlanders zijn racistisch omdat ze wijzen op de gevolgen van het negeren van maatregels tijdens een wereldwijde pandemie. Nadat we maar net onder de max IC capaciteit zijn gebleven.

Dankjewel Erik, wij Nederlanders zijn racisten die zwarte levens haten.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 2 juni 2020 @ 00:58:53 #138
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429651
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:44 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

De. Tering.
Echt he.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 00:59:23 #139
491163 Viesdik
pi_193429655
wwwwwwwwwwwww tttttttttttttttt fffffffffffffffffffffff

https://www.rt.com/usa/490451-trump-george-floyd-address/
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:02:21 #140
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193429686
https://www.gelderlander.(...)ustig-over~a0356c94/

quote:
Halsema zei zich desalniettemin zorgen te maken over de mensenmassa die vanmiddag op de Dam stond. ,,Ik maak me zorgen als ik te veel mensen bij elkaar zie, maar we zien ook beelden van jongeren die ’s nachts uit parken moeten worden gehaald.’’ Volgens haar kunnen mensen op allerlei momenten besluiten de coronamaatregelen aan hun laars te lappen.
Draai er maar om heen
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:03:07 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:59 schreef Viesdik het volgende:
wwwwwwwwwwwww tttttttttttttttt fffffffffffffffffffffff

https://www.rt.com/usa/490451-trump-george-floyd-address/
Zou eens tijd worden, ze hebben nu onderhand wel genoeg gejat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:04:18 #142
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193429694
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:50 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft niet zoveel te maken met excessief politiegeweld dit
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193429695
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:35 schreef Nikonlover het volgende:
erikmouthaanRTL twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:09:32 Massaal boos zijn op de hoeveelheid mensen op de Dam.
Nederland praat echt overal liever over dan over racisme en kolonialisme. reageer retweet
Erik clownhaan. Met zijn neppe gekochte followers.

Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:05:01 #144
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429699
quote:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, het is nog nooit eerder zo op zijn plaats geweest als nu met die schubbekut in Amsterdam.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 01:05:32 #145
491163 Viesdik
pi_193429702
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Heeft niet zoveel te maken met excessief politiegeweld dit
wel
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:06:38 #146
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429707
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:04 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Erik clownhaan. Met zijn neppe gekochte followers.

[ afbeelding ]
Ook gewoon kolonialisme overal aan de haren bij blijven trekken. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193429717
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ook gewoon kolonialisme overal aan de haren bij blijven trekken. :')
Nederlanders zijn allemaal vreselijke slavendrijvers natuurlijk.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193429722
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:02 schreef the-eye het volgende:

[..]

Zo presenteert dat BLM tuig zich toch? Ooit een demonstratie hier gezien uit de naam van alle blanken? Nee tuurlijk niet, de eerste de beste groepering die zich zo zou presenteren zou uitgelachen worden
Ja, allemaal? Presenteren zij zich allemaal zo? Dus je hoort niet genoeg over vreedzame demonstraties, want die verhalen zijn er genoeg. Ja, er zijn inderdaad een groep mensen die het verpesten.. zonde!

En waarom is er geen demonstratie? Omdat het blijkbaar niet nodig is ;) wij zijn niet jarenlang op dezelfde manier onderdrukt geweest zoals zulke groepen en voelen dit nog dagelijks door politiegeweld of ongelijke kansen. Ik kan er helemaal niets over zeggen, omdat ik nog jong ben. Ik ben blij dat ik het nooit heb meegemaakt en dat ik het geluk heb gehad. Wat ik wel kan doen is niet iedereen over één kam scheren en gewoon met respect behandelen. Word ik niet
met respect behandeld? Dan hoef je dat ook niet terug te verwachten :)
-
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 01:08:29 #149
491163 Viesdik
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 01:10:18 #150
491163 Viesdik
pi_193429735
de bijbel?
pi_193429742
quote:
Leuk gekozen foto. Het zet een lekker ''hihi'' gehalte.

Hihi om al het corona leed.

Hihi om alle corona doden.

Hihi om alle mensen die zo hun best hebben gedaan om de maatregels na te leven.

Hihi om alle economische schade, hihi om alle bedrijven en al die mensen die werden gekort/ontslagen wegens corona.

Hihi want we willen zo graag TEN KOSTE VAN ALLES deugen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:18:18 #152
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193429794
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, allemaal? Presenteren zij zich allemaal zo? Dus je hoort niet genoeg over vreedzame demonstraties, want die verhalen zijn er genoeg. Ja, er zijn inderdaad een groep mensen die het verpesten.. zonde!

En waarom is er geen demonstratie? Omdat het blijkbaar niet nodig is ;) wij zijn niet jarenlang op dezelfde manier onderdrukt geweest zoals zulke groepen en voelen dit nog dagelijks door politiegeweld of ongelijke kansen. Ik kan er helemaal niets over zeggen, omdat ik nog jong ben. Ik ben blij dat ik het nooit heb meegemaakt en dat ik het geluk heb gehad. Wat ik wel kan doen is niet iedereen over één kam scheren en gewoon met respect behandelen. Word ik niet
met respect behandeld? Dan hoef je dat ook niet terug te verwachten :)
Op het moment dat je verklaart tot een groep te behoren is het niet daarna cherry picken hč..
En schei jij effe uit met je ongelijke kansen. We leven in Nederland en daar zijn de verschillen minimaal, ook als je geel, rood of bruin bent. Of wil je soms gaan beweren dat elke blanke hier evenveel kansen heeft? Ik kan je nog wel een paar verhaaltjes vertellen van mensen die het niet makkelijk gehad hebben dus doe me een rot lol met pleurt op met gezeik over slavernij die mensen zelf niet ervaren hebben of het zich achtergesteld voelen.
pi_193429814
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:04 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Erik clownhaan. Met zijn neppe gekochte followers.

[ afbeelding ]
118k :D kan echt niet. Veel mensen die veeeeeel actiever/groter bereik hebben etc hebben nog niet eens de helft. Moet wel gekocht zijn ja.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193429835
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:20 schreef RipCity het volgende:

[..]

118k :D kan echt niet. Veel mensen die veeeeeel actiever/groter bereik hebben etc hebben nog niet eens de helft. Moet wel gekocht zijn ja.
Ja Jensen had daar eens een aflevering over die had het uitgezocht. Bijna al zijn volgers zijn aziatische profielen. Typisch wat je ziet bij gekochte followers. Waarom zouden aziaten massaal geinteresseerd zijn in wat Erik te vertellen heeft.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:26:04 #155
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429843
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:24 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja Jensen had daar eens een aflevering over die had het uitgezocht. Bijna al zijn volgers zijn aziatische profielen. Typisch wat je ziet bij gekochte followers. Waarom zouden aziaten massaal geinteresseerd zijn in wat Erik te vertellen heeft.
Bron?
pi_193429848
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:26 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Bron?
Ja hallo ik ga niet 200 afleveringen Jensen doorspitten :')
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:28:14 #157
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ja hallo ik ga niet 200 afleveringen Jensen doorspitten :')
Een paar zoekopdrachten zouden voldoen. Ik zie het nergens, dus het zal wel weer zo'n uit de duim gezogen verhaal zijn. Zoals gebruikelijk.
pi_193429865
Wat een stel idioten. Wat willen ze nu bereiken? Die agent gaat berecht worden, maar UITERAARD (want zo werkt BLM racisme) mogen hun wel woorden als nigger gebruiken, maar de rest niet, want hun zijn bijzonder.

Stop daar dan ook mee, hypocriete mafklappers. ALL LIVE MATTERS
pi_193429866
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:28 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Een paar zoekopdrachten zouden voldoen. Ik zie het nergens, dus het zal wel weer zo'n uit de duim gezogen verhaal zijn. Zoals gebruikelijk.
Blij?

Land of the free. Home of the brave.
pi_193429874
Staan er weer een paar agenten uit te dagen en maar janken als ze straks een paar enorme teringklappen gaan krijgen. Hypocriete idioten.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:34:18 #161
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429886
Wat als de agent (nekklem) een ander kleurtje had? Wat dan? Wie kijkt er naar kleur?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:35:56 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429897
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:20 schreef RipCity het volgende:

[..]

118k :D kan echt niet. Veel mensen die veeeeeel actiever/groter bereik hebben etc hebben nog niet eens de helft. Moet wel gekocht zijn ja.
Je kan followers kopen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193429898
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
Wat als de agent (nekklem) een ander kleurtje had? Wat dan? Wie kijkt er naar kleur?
Zag vandeweek cijfers dat 12% blank is wat door politiegeweld om het leven komt en 4% donker. Dit is een mooi moment om te plunderen, kwaad te zijn op Trump etc. Gaat nergens over.

Net stonden 2 donkere mannen een donkere agent uit te dagen :') Ik dacht dat ze zo begaan waren met ''hun'' eigen kleurtje? Wat een grote act. ALL LIVE MATTERS en niet BLACK LIVE MATTERS. Iedereen is gelijk toch? Of werkt het maar 1 kant op?

Zelf blijft men woorden als nigger gebruiken onder elkaar en maar kankeren op de blanke medemens, want racisme dit dat. Hypocriet meer niet.
pi_193429905
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je kan followers kopen?
Ja op YouTube enz ook.https://www.boostmyfollowers.net/
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:37:12 #165
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193429907
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Blij?

[ afbeelding ]
Niet echt, op vergelijkbare tools krijg ik 65% voor Erik Mouthaan en een wisselend percentage van 70 tot 85% voor andere BN-ers. Niet heel veelzeggend dus.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:38:07 #166
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429913
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja op YouTube enz ook.https://www.boostmyfollowers.net/
Zonde van je geld zou ik zeggen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193429917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:37 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Niet echt, op vergelijkbare tools krijg ik 65% voor Erik Mouthaan en een wisselend percentage van 70 tot 85% voor andere BN-ers. Niet heel veelzeggend dus.
Nog steeds correct. Ik kan je verzekeren dat hij een hoog aantal fake followers heeft. Ik heb namelijk in het verleden enkele grote social media accounts van webshops en blogs bijgehouden. Dit soort stats zijn kinderlijk eenvoudig te controleren. Maak zelf maar een Twittertje aan en voeg 20 vrienden toe, dan zul je zien dat dat percentage 0-5% zal zijn. Het klopt.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:39:02 #168
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429919
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:37 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Niet echt, op vergelijkbare tools krijg ik 65% voor Erik Mouthaan en een wisselend percentage van 70 tot 85% voor andere BN-ers. Niet heel veelzeggend dus.
Kies nou maar gewoon eieren voor je geld, deze dude is niet legit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:39:15 #169
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429921
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zag vandeweek cijfers dat 12% blank is wat door politiegeweld om het leven komt en 4% donker. Dit is een mooi moment om te plunderen, kwaad te zijn op Trump etc. Gaat nergens over.

Net stonden 2 donkere mannen een donkere agent uit te dagen :') Ik dacht dat ze zo begaan waren met ''hun'' eigen kleurtje? Wat een grote act. ALL LIVE MATTERS en niet BLACK LIVE MATTERS. Iedereen is gelijk toch? Of werkt het maar 1 kant op?

Zelf blijft men woorden als nigger gebruiken onder elkaar en maar kankeren op de blanke medemens, want racisme dit dat. Hypocriet meer niet.
Zeker hypocriet
pi_193429926
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:39 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Zeker hypocriet
Dit probleem gaat ook niet opgelost worden, want de BLM community wil zelf niets aan hun eigen probleem doen, o.a. het gebruik van het woord nigger. Als HUN dat mogen gebruiken dan de rest ook, want we zijn toch immers allemaal gelijk? Oh nee racisme werkt altijd maar 1 kant op.

Ik hoop dat ze heel die pleinen schoonvegen en iedereen de rekening sturen van het plunderen.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:40:51 #171
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nog steeds correct. Ik kan je verzekeren dat hij een hoog aantal fake followers heeft. Ik heb namelijk in het verleden enkele grote social media accounts van webshops en blogs bijgehouden. Dit soort stats zijn kinderlijk eenvoudig te controleren. Maak zelf maar een Twittertje aan en voeg 20 vrienden toe, dan zul je zien dat dat percentage 0-5% zal zijn. Het klopt.
Sukkel
pi_193429937
Een of ander bruin viswijf staat te schreeuwen tegen een bruine agent :') Godverdomme wat een domme imbeciele totaalidioten.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:43:03 #173
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dit probleem gaat ook niet opgelost worden, want de BLM community wil zelf niets aan hun eigen probleem doen, o.a. het gebruik van het woord nigger. Als HUN dat mogen gebruiken dan de rest ook, want we zijn toch immers allemaal gelijk? Oh nee racisme werkt altijd maar 1 kant op.

Ik hoop dat ze heel die pleinen schoonvegen en iedereen de rekening sturen van het plunderen.
Jij bent heel fout
pi_193429942
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:43 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Jij bent heel fout
Waarom? Iedereen is toch gelijk in de wereld? Wat miszeg ik daarmee? Of gelden die regels kennelijk maar 1 kant op? Kom met argumenten of hou gewoon je mond.

Als jij of ik het woord nigger in de mond neem in Harlem, dan kun je rennen voor je leven. JIJ BENT EEN RACIST DIT DAT. Maar hun hebben schijnbaar het alleenrecht? Wat is dat voor mongoloide gedoe?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:48:52 #175
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_193429959
Ben nu vooral benieuwd of Halsema de sjaak is of dat Rutte gaat toegeven dat de 1,5m in de buitenlucht onzinnig en onhoudbaar is. De eerste reactie is natuurlijk allebei niet maar ik vraag me af of dat houdbaar is.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:49:24 #176
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429960
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom? Iedereen is toch gelijk in de wereld? Wat miszeg ik daarmee? Of gelden die regels kennelijk maar 1 kant op? Kom met argumenten of hou gewoon je mond.

Als jij of ik het woord nigger in de mond neem in Harlem, dan kun je rennen voor je leven. JIJ BENT EEN RACIST DIT DAT. Maar hun hebben schijnbaar het alleenrecht? Wat is dat voor mongoloide gedoe?
Jij manipuleert media
pi_193429966
Latinos mogen blanken ook gringo noemen. Allemaal geaccepteerd.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 01:59:46 #178
117098 Hathor
Effe niet
pi_193429990
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:51 schreef Scarface88 het volgende:
Latinos mogen blanken ook gringo noemen. Allemaal geaccepteerd.
Is toch ook niks mis mee? Net als Jappaners jou gaijin noemen, zo hebben we allemaal wel wat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:00:40 #179
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193429994
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is toch ook niks mis mee? Net als Jappaners jou gaijin noemen, zo hebben we allemaal wel wat.
Gajjin?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:01:49 #180
117098 Hathor
Effe niet
pi_193430000
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:00 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Gajjin?
Ja, zo noemt een Jappanner jou als je een vreemdeling bent, net als een Mexicaan je een gringo noemt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:04:00 #181
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193430006
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, zo noemt een Jappanner jou als je een vreemdeling bent, net als een Mexicaan je een gringo noemt.
O, ok, ben niet zo van de hokjes, maar ieder zijn ding
  dinsdag 2 juni 2020 @ 02:05:28 #182
117098 Hathor
Effe niet
pi_193430013
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:04 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

O, ok, ben niet zo van de hokjes, maar ieder zijn ding
Is gewoon een menselijk trekje, het is er al zolang we bestaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193430251
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 02:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, zo noemt een Jappanner jou als je een vreemdeling bent, net als een Mexicaan je een gringo noemt.
En in Volendam noemen ze buitenstaanders een "Jas".

:{
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_193430255
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 03:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

En in Volendam noemen ze buitenstaanders een "Jas".

:{
En binnenstaanders noemen ze hun neef/nicht behalve als het daarnaast ook hun broer/zus blikt te zijn.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 04:49:20 #185
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193430384
Halsema en GroenLinks zijn een groot gevaar voor de Nederlandse samenleving. Zij vinden de rechten van anti zwarte pieten demonstranten belangrijker dan de nationale volksgezondheid. Halsema is een incompetente bestuurder, GroenLinks is een achterlijke bende linkse gekkies.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  dinsdag 2 juni 2020 @ 05:21:24 #186
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193430411
Linkse politici zijn corrupt. Ze stellen linkse denkbeelden altijd boven het algemeen belang en volksgezondheid. Voor hen heiligt het doel de middelen.

Links gedachtegoed is de pest voor een samenleving.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  dinsdag 2 juni 2020 @ 05:25:30 #187
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_193430417
Wat een faal weer :') de toekomst van NL ziet er toch kansloos uit door dit soort acties.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_193430438
Halsema heeft gelijk. In Amsterdam wonen 60% buitenlanders en nog 40% Nederlanders, die 40% mag je best wel opofferen voor het goede doel...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 05:57:11 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193430447
mensen met een (deels) buitenlandse afkomst zijn niet per se buitenlanders

verder wel een bizarre actie idd, kan haast niet goed aflopen voor Halsema _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193430450
7.860 gasten aangemeld op Facebook maar Halsema had geen enkele aanwijzing dat er meer dan 250-300 zouden komen. Ze hadden nog wel zo goed op FB en Twitter gekeken. :')

pi_193430455
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 05:57 schreef sp3c het volgende:
mensen met een (deels) buitenlandse afkomst zijn niet per se buitenlanders

verder wel een bizarre actie idd, kan haast niet goed aflopen voor Halsema _O-
Waarschijnlijk met een ‘foei’ en een sisser. Zoals alles in dit land. Al die gasten houden toch de hand boven elkaars hoofd ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 06:02:55 #192
367000 roos94
pi_193430459
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 06:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarschijnlijk met een ‘foei’ en een sisser. Zoals alles in dit land. Al die gasten houden toch de hand boven elkaars hoofd ;)
Halsema vindt zelf dat er geen grote fout is gemaakt. Onmacht.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 06:04:52 #193
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_193430466
Stuitend dat KOZP deze tragedie aangrijpt voor zijn agenda!! Bij mijn weten heeft Zwarte Piet nog nooit iemand vermoord.
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_193430536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:48 schreef DaMayan het volgende:
Ben nu vooral benieuwd of Halsema de sjaak is of dat Rutte gaat toegeven dat de 1,5m in de buitenlucht onzinnig en onhoudbaar is. De eerste reactie is natuurlijk allebei niet maar ik vraag me af of dat houdbaar is.
Welnee. Ze hangt vast een zielig verhaaltje op zoals ze dat gisteren deed. Ze was totaal overdonderd door het aantal demonstranten en de demonstratie stopzetten was geen optie omdat er dan geweld aan te pas zou komen.

Voila, mevrouw heeft zich ingedekt.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 06:45:10 #195
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193430581
Ik ben net wakker. Is ze al afgetreden,?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 2 juni 2020 @ 06:52:00 #196
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193430605
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 06:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Welnee. Ze hangt vast een zielig verhaaltje op zoals ze dat gisteren deed. Ze was totaal overdonderd door het aantal demonstranten en de demonstratie stopzetten was geen optie omdat er dan geweld aan te pas zou komen.

Voila, mevrouw heeft zich ingedekt.
Wil je protesteren tegen politie geweld? Hier heb je wat om tegen te demonstreren dan, ME charge! En dan nog kun je niet zeggen dat het politie geweld racistisch is omdat de helft of meer van die demonstranten blank was.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193430610
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 06:45 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben net wakker. Is ze al afgetreden,?
Ik stelde mezelf dezelfde vraag :')
pi_193430624
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 23:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
Als je puur en alleen vanwege je huidskleur door een agent doodgewurgd
Blanke mensen worden ook gedood door de politie dus waarom denken ze dat ze speciaal zijn?
2.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:01:35 #199
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193430642
Ah, dat bord voor dr kop is er nog steeds.
Dan moet de gemeenteraad het maar doen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_193430646
Burgemeester Halsema had 'duivels dilemma' door hoge opkomst Dam-demonstratie

https://www.nu.nl/coronav(...)am-demonstratie.html

Wat zielig.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:03:17 #201
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193430653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 06:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Welnee. Ze hangt vast een zielig verhaaltje op zoals ze dat gisteren deed. Ze was totaal overdonderd door het aantal demonstranten en de demonstratie stopzetten was geen optie omdat er dan geweld aan te pas zou komen.

Voila, mevrouw heeft zich ingedekt.
Dan zal je zien dat er genoeg info uit gaat lekken waaruit blijkt dat ze van te voren heeft geweten dat dit ging gebeuren maar het genegeerd heeft.

Gisteren gooide ze de politie al onder de bus met hun gebrekkige informatievoorziening, daar maakt ze geen vrienden mee.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:03:48 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_193430656
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 05:21 schreef NoPicNic het volgende:
Linkse politici zijn corrupt. Ze stellen linkse denkbeelden altijd boven het algemeen belang en volksgezondheid. Voor hen heiligt het doel de middelen.

Links gedachtegoed is de pest voor een samenleving.
Dat is niet wat corruptie betekent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193430668
quote:
Volgens Halsema is het onmogelijk om mensen elk moment van de dag te dwingen zich aan de regels te houden. Tijdens de demonstratie in Amsterdam bleek het op veel plekken niet mogelijk voor betogers om 1,5 meter afstand te houden. Desondanks werd het protest niet afgebroken en werd er niemand bekeurd.

https://www.nu.nl/coronav(...)atie.html?redirect=1
Nou jongens, uitprinten en meenemen als je in Amsterdam moet zijn. Kan je daarna rustig met 10 man gaan bbq'en en gezellig doen enzo. Want je kan niet gedwongen worden om je aan de regels te houden aldus Halsema :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_193430672
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 05:58 schreef Jemoederniet het volgende:
7.860 gasten aangemeld op Facebook maar Halsema had geen enkele aanwijzing dat er meer dan 250-300 zouden komen. Ze hadden nog wel zo goed op FB en Twitter gekeken. :')

[ afbeelding ]
Eindbaas dat je bent
-
pi_193430692
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 05:58 schreef Jemoederniet het volgende:
7.860 gasten aangemeld op Facebook maar Halsema had geen enkele aanwijzing dat er meer dan 250-300 zouden komen. Ze hadden nog wel zo goed op FB en Twitter gekeken. :')

[ afbeelding ]
Dit is geen bewijs.
Mensen beslissen ook vaak ter plaatse om het op Facebook te zetten dat ze aanwezig zijn.
pi_193430704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:18 schreef the-eye het volgende:

[..]

Op het moment dat je verklaart tot een groep te behoren is het niet daarna cherry picken hč..
En schei jij effe uit met je ongelijke kansen. We leven in Nederland en daar zijn de verschillen minimaal, ook als je geel, rood of bruin bent. Of wil je soms gaan beweren dat elke blanke hier evenveel kansen heeft? Ik kan je nog wel een paar verhaaltjes vertellen van mensen die het niet makkelijk gehad hebben dus doe me een rot lol met pleurt op met gezeik over slavernij die mensen zelf niet ervaren hebben of het zich achtergesteld voelen.
Nee, ik zeg niet dat elk blank persoon dezelfde kansen krijgt. Ook blanke mensen worden gediscrimineerd. Voorbeelden: leeftijdsdiscriminatie, man/vrouw voorkeuren, in welke familie je geboren bent arm/rijk. Ja, er zijn verschillen. Dat zal je altijd hebben, maar ga jij mij niet zeggen dat wij op dezelfde manier behandeld worden vanwege onze huidskleur. Doe niet alsof je weet hoe het zou zijn.
-
pi_193430706
Ga maar lekker op Facebook bijhouden hoeveel er gaan demonstreren in Den Haag. Je gaat zien dat er veel demonstranten pas op het laatste moment melden dat ze er zijn.
:W
pi_193430711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan zal je zien dat er genoeg info uit gaat lekken waaruit blijkt dat ze van te voren heeft geweten dat dit ging gebeuren maar het genegeerd heeft.

Gisteren gooide ze de politie al onder de bus met hun gebrekkige informatievoorziening, daar maakt ze geen vrienden mee.
Ik hoop het. Zelden zo'n incapabele burgemeester gezien.
pi_193430761
Vergeet ook niet het aantal dagjesmensen die op zo’n toeloop afkomen. Het is tenslotte Amsterdam. Terrassen die openmogen, mensen zien een demonstratie en gaan even kijken.
Zo gaan die dingen ook.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:24:41 #210
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193430764
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:13 schreef quirina het volgende:
Ga maar lekker op Facebook bijhouden hoeveel er gaan demonstreren in Den Haag. Je gaat zien dat er veel demonstranten pas op het laatste moment melden dat ze er zijn.
:W
Nou nee hoor, er worden door de politie hele trendanalyses gemaakt op zulke social media posts/evenementen en worden allemaal netjes meegenomen in de veiligheidsmaatregelen.

Halsema lult zich steeds meer klem, want dit soort info gaat gewoon uitkomen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:25:31 #211
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193430768
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:24 schreef quirina het volgende:
Vergeet ook niet het aantal dagjesmensen die op zo’n toeloop afkomen. Het is tenslotte Amsterdam. Terrassen die openmogen, mensen zien een demonstratie en gaan even kijken.
Zo gaan die dingen ook.
Hahah ja, dit was een dagjesmensen demonstratie met toevallig meegenomen spandoeken en borden.

Wat ben je aan het doen? Serieuze vraag, wat probeer je nou te bereiken?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 07:28:43 #212
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193430780
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:05 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Nou jongens, uitprinten en meenemen als je in Amsterdam moet zijn. Kan je daarna rustig met 10 man gaan bbq'en en gezellig doen enzo. Want je kan niet gedwongen worden om je aan de regels te houden aldus Halsema :')
Een pro bbq demonstratie :+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193430782
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 05:58 schreef Jemoederniet het volgende:
7.860 gasten aangemeld op Facebook maar Halsema had geen enkele aanwijzing dat er meer dan 250-300 zouden komen. Ze hadden nog wel zo goed op FB en Twitter gekeken. :')

[ afbeelding ]
Oei :D Nu is dr positie toch wel erg onhoudbaar denk ik. Ze zit gewoon glashard te liegen met dr 200 man. Ze heeft bewust volksgezondheid op het spel gezet.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:30:24 #214
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193430788
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:29 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Oei :D Nu is dr positie toch wel erg onhoudbaar denk ik. Ze zit gewoon glashard te liegen met dr 200 man. Ze heeft bewust volsgezondheid op het spel gezet.
Haar media optreden gisteravond gaat haar de das omdoen. Daar zegt ze tegenstrijdige dingen met informatie die straks gewoon uit komt en het tegenovergestelde zal aantonen.

Ik hoop op een lek van het veiligheidsplan /risicoanalyse van de politie, dat zou al het bewijs dat ze een blunder begaan heeft moeten zijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 07:32:12 #215
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193430797
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:10 schreef quirina het volgende:

[..]

Dit is geen bewijs.
Mensen beslissen ook vaak ter plaatse om het op Facebook te zetten dat ze aanwezig zijn.
Jawel. Het geeft aan dat er behoorlijke interesse is. Zeker gezien de demo's in andere steden erg druk waren is het wel iets om mee te nemen in de draaiboeken. Al was er maar 100 man op komen dagen, ze had zich kunnen voorbereiden. 'wat te doen als er meer mensen komen dan verwacht'
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 07:33:04 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193430802
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou nee hoor, er worden door de politie hele trendanalyses gemaakt op zulke social media posts/evenementen en worden allemaal netjes meegenomen in de veiligheidsmaatregelen.

Halsema lult zich steeds meer klem, want dit soort info gaat gewoon uitkomen.
Zeker als ze de politie aanvalt. Er is vast wel iemand die gaat lullen en info doorspeelt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:33:21 #217
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193430803
En nou maar wachten dat je beide ouders over 2 weken op de IC liggen, vechten voor hun leven.

Halsema heeft schijt aan alles en iedereen behalve aan haar politieke vriendjes.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 07:36:37 #218
367000 roos94
pi_193430824
Ik kan dit niet begrijpen. de hoeveelheid bekende nederlanders die dit protest de hemel in prijzen.

Hoe. Dan.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:37:42 #219
22565 asco
Los in deze tent
pi_193430832
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hahah ja, dit was een dagjesmensen demonstratie met toevallig meegenomen spandoeken en borden.

Wat ben je aan het doen? Serieuze vraag, wat probeer je nou te bereiken?
Wat ze doet? Ze voelt zich moreel verheven, zoals al dat linkse volk.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:39:39 #220
22565 asco
Los in deze tent
pi_193430843
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:36 schreef roos94 het volgende:
Ik kan dit niet begrijpen. de hoeveelheid bekende nederlanders die dit protest de hemel in prijzen.

Hoe. Dan.
Allemaal BANG.
Daarom wordt er ook nooit opgetreden tegen allerlei misstanden.
Pure ANGST.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:41:34 #221
22565 asco
Los in deze tent
pi_193430857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:33 schreef NoPicNic het volgende:
En nou maar wachten dat je beide ouders over 2 weken op de IC liggen, vechten voor hun leven.

Halsema heeft schijt aan alles en iedereen behalve aan haar politieke vriendjes.
Oprecht een minderwaardig mens. :r
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 07:43:23 #222
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193430867
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193430869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:02 schreef Nober het volgende:
Burgemeester Halsema had 'duivels dilemma' door hoge opkomst Dam-demonstratie

https://www.nu.nl/coronav(...)am-demonstratie.html

Wat zielig.
Wat een onzin. Alsof er maar 2 manieren zijn, keihard ingrijpen of lekker laten gaan :D
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:45:01 #224
3542 Gia
User under construction
pi_193430877
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haar media optreden gisteravond gaat haar de das omdoen. Daar zegt ze tegenstrijdige dingen met informatie die straks gewoon uit komt en het tegenovergestelde zal aantonen.

Ik hoop op een lek van het veiligheidsplan /risicoanalyse van de politie, dat zou al het bewijs dat ze een blunder begaan heeft moeten zijn.
"De meeste demonstranten hadden mondkapjes op, dus het zal wel meevallen."
Zijzelf had er geen op, want "dat hoeft niet in de openbare ruimte."

Over 3 weken ligt ze te piepen op de IC: "Ik krijg geen lucht!"
pi_193430893
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haar media optreden gisteravond gaat haar de das omdoen. Daar zegt ze tegenstrijdige dingen met informatie die straks gewoon uit komt en het tegenovergestelde zal aantonen.

Ik hoop op een lek van het veiligheidsplan /risicoanalyse van de politie, dat zou al het bewijs dat ze een blunder begaan heeft moeten zijn.
Heb het naar Jensen gemaild. Misschien kunnen jullie het ook doen dan weet ik zeker dat het in de show komt. Ze is busted!!!
Land of the free. Home of the brave.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 07:48:52 #226
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193430894
TheRebelThePoet twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:43:24 Ik ben super trots op mijn burgemeester! Ik ben blij dat ze de pijn van een deel van de A'damse familie begrijpt en de ruimte geeft om deze pijn ook te uiten. Vandaag was historisch en alleen mensen die racisme goedkeuren klagen over haar moedigheid. Bedankt Burgemeester Halsema! reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193430901
Een ding is nu wel duidelijk. Landen zoals Griekenland en Denemarken houden de grens voor Nederlanders voorlopig nog wel even langer dicht. Vakantie hoef je nog niet te plannen
  dinsdag 2 juni 2020 @ 07:50:57 #228
3542 Gia
User under construction
pi_193430905
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:48 schreef Nikonlover het volgende:
TheRebelThePoet twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:43:24 Ik ben super trots op mijn burgemeester! Ik ben blij dat ze de pijn van een deel van de A'damse familie begrijpt en de ruimte geeft om deze pijn ook te uiten. Vandaag was historisch en alleen mensen die racisme goedkeuren klagen over haar moedigheid. Bedankt Burgemeester Halsema! reageer retweet
Dus, als je in deze tijd tegen zo'n massa-bijeenkomst bent, keur je racisme goed.
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 07:52:32 #229
367000 roos94
pi_193430910
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:48 schreef Nikonlover het volgende:
TheRebelThePoet twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:43:24 Ik ben super trots op mijn burgemeester! Ik ben blij dat ze de pijn van een deel van de A'damse familie begrijpt en de ruimte geeft om deze pijn ook te uiten. Vandaag was historisch en alleen mensen die racisme goedkeuren klagen over haar moedigheid. Bedankt Burgemeester Halsema! reageer retweet
Dit is gewoon weer zo'n oerdomme kreet. Ik ga hier zo erg van koken maar het is het gewoon niet waard.
pi_193430911
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:24 schreef quirina het volgende:
Vergeet ook niet het aantal dagjesmensen die op zo’n toeloop afkomen. Het is tenslotte Amsterdam. Terrassen die openmogen, mensen zien een demonstratie en gaan even kijken.
Zo gaan die dingen ook.
Serieus. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 07:52:41 #231
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193430914
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, als je in deze tijd tegen zo'n massa-bijeenkomst bent, keur je racisme goed.
Dat staat er ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193430916
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:48 schreef Nikonlover het volgende:
TheRebelThePoet twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:43:24 Ik ben super trots op mijn burgemeester! Ik ben blij dat ze de pijn van een deel van de A'damse familie begrijpt en de ruimte geeft om deze pijn ook te uiten. Vandaag was historisch en alleen mensen die racisme goedkeuren klagen over haar moedigheid. Bedankt Burgemeester Halsema! reageer retweet
Daar is ie weer. De racismekaart.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193430920
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:48 schreef Nikonlover het volgende:
TheRebelThePoet twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:43:24 Ik ben super trots op mijn burgemeester! Ik ben blij dat ze de pijn van een deel van de A'damse familie begrijpt en de ruimte geeft om deze pijn ook te uiten. Vandaag was historisch en alleen mensen die racisme goedkeuren klagen over haar moedigheid. Bedankt Burgemeester Halsema! reageer retweet
Het is triest dat deze man niet de pijn van alle mensen wie corona zo hard heeft geraakt absoluut niet begrijpt. Of niet boeit, het blijft een smerige racist natuurlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 07:55:07 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193430929
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het is triest dat deze man niet de pijn van alle mensen wie corona zo hard heeft geraakt absoluut niet begrijpt. Of niet boeit, het blijft een smerige racist natuurlijk.
Hopelijk krijgt ie die pijn nog eens te voelen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193430938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan zal je zien dat er genoeg info uit gaat lekken waaruit blijkt dat ze van te voren heeft geweten dat dit ging gebeuren maar het genegeerd heeft.

Gisteren gooide ze de politie al onder de bus met hun gebrekkige informatievoorziening, daar maakt ze geen vrienden mee.
Bovendien kun je je ook zo voorbereiden dat een aanzwelling niet mogelijk was.

Ja als het te laat is snap ik wel dat je de knuppel niet pakt.

En buiten de presentatoren namen de mensen aan tafel bij Op1 zo'n houdinkje aan van hoezo corona, is dat belangrijk dan. Daar had Halsema ook nog kunnen corrigeren.
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 07:57:39 #236
367000 roos94
pi_193430944
Zelfs Doutzen stond er tussen.

I'm done
pi_193430949
Dit gaat de komende week nog wel een hele lange staart krijgen, ik hoor nu al dat politici over elkaar heen vallen en dat de Tweede kamer zowat is ontploft.

Verder vind ik dit ook hartstikke scheef, in een parkje mag je niet eens met zijn vieren samen zitten want dat is samenscholing. Protesteren is een goed recht, maar moet dit gaan ten koste van de corona doden, de overvolle IC's en de overwerkte zorgmedewerkers.

Blijkbaar is volgens Halsema de zorg van Hero naar Zero gegaan en heeft ze geen enkel respect meer wat dit betekent voor onze helden in de zorg. Een heel fout signaal heeft de Amsterdamse Burgemeester hier afgegeven.
pi_193430953
Is ze al opgestapt?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:01:43 #239
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193430970
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, als je in deze tijd tegen zo'n massa-bijeenkomst bent, keur je racisme goed.
Je hebt het wel tegen Jeffrey Martin Luther King ja
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 08:01:58 #240
367000 roos94
pi_193430971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:58 schreef Aurelius het volgende:
Is ze al opgestapt?
Tuurlijk niet. Ze heeft geen echte fout gemaakt zegt ze zelf. Het overkwam haar, ze konden niks doen. Arme Femke :'(
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 08:02:53 #241
367000 roos94
pi_193430977
Als rutte vandaag stil blijft is het ook een minister van likmevestje
pi_193430983
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:02 schreef roos94 het volgende:
Als rutte vandaag stil blijft is het ook een minister van likmevestje
Als Rutte vandaag stil blijft is het gebeurd met de solidariteit van dit land met de maatregelen.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_193430988
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:57 schreef roos94 het volgende:
Zelfs Doutzen stond er tussen.

I'm done
Kinderbescherming ingelicht.
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 08:05:05 #244
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193430991
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:02 schreef roos94 het volgende:
Als rutte vandaag stil blijft is het ook een minister van likmevestje
Dit zit denken hoe ga ik dit uitleggen aan het volk zonder dat het VVD stemmen kost
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193431007
quote:
en alleen mensen die racisme goedkeuren klagen over haar moedigheid.
:')
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:07:01 #246
22565 asco
Los in deze tent
pi_193431010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:03 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Als Rutte vandaag stil blijft is het gebeurd met de solidariteit van dit land met de maatregelen.
En terecht.
pi_193431024
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:57 schreef roos94 het volgende:
Zelfs Doutzen stond er tussen.

I'm done
Das ook zon sjw deugtype ja
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:08:45 #248
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193431025
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:03 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Als Rutte vandaag stil blijft is het gebeurd met de solidariteit van dit land met de maatregelen.
En terecht. Waarom zou iemand zich aan de regels moeten houden als Halsema dit soort solo acties uithaalt ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:12:14 #249
22565 asco
Los in deze tent
pi_193431042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Das ook zon sjw deugtype ja
Zo'n beetje 90% van die hele bn-bende. Allemaal ANGST.
pi_193431060
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:03 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Als Rutte vandaag stil blijft is het gebeurd met de solidariteit van dit land met de maatregelen.
Dit gaat sowieso een verlies worden voor hem. Of hij moet gedwongen de maatregelen versoepelen (maar dat gaat niet gebeuren). Of hij zegt "dit was een fout maar we blijven de regels handhaven vanaf nu". Sowieso verliest hij geloofwaardigheid en kan niemand dit nog serieus nemen.
Land of the free. Home of the brave.
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 08:15:47 #251
367000 roos94
pi_193431067
En vandaag mag Henk zijn kroegje weer openen maar waag het niet meer dan 30 man binnen te laten hé
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:17:00 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193431078
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:03 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Als Rutte vandaag stil blijft is het gebeurd met de solidariteit van dit land met de maatregelen.
Ja dat is natuurlijk wel een zwak "maar hullie doen het ook"-argument :')
pi_193431081
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:03 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Als Rutte vandaag stil blijft is het gebeurd met de solidariteit van dit land met de maatregelen.
Yep. Ik heb al wat vrienden uitgenodigd voor een #BLM BBQ deze woensdag. Even wat protestborden maken voor het geval er wat BOA's langskomen. :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193431082
Aan de andere kant: na een nachtje CNN kijken is het ook wat waard dat hier de betogers vreedzaam naar huis gaan. Met een andere aanpak kan ook hier zomaar de sfeer omslaan en resulteren in geplunderde winkels en een week relschoppers op straat.
pi_193431090
Wel opvallend dat nu mensen uit allerlei holen komen gekropen om te vertellen hoe belangrijk het recht om te demonstreren is. Waar waren die toen er niet voor een moskee in Eindhoven gedemonstreerd mocht worden, of tegen de lockdown?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 08:19:30 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193431093
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel opvallend dat nu mensen uit allerlei holen komen gekropen om te vertellen hoe belangrijk het recht om te demonstreren is. Waar waren die toen er niet voor een moskee in Eindhoven gedemonstreerd mocht worden, of tegen de lockdown?
Het recht om te demonstreren is alleen belangrijk als het hun uitkomt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 08:19:50 #257
367000 roos94
pi_193431096
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel opvallend dat nu mensen uit allerlei holen komen gekropen om te vertellen hoe belangrijk het recht om te demonstreren is. Waar waren die toen er niet voor een moskee in Eindhoven gedemonstreerd mocht worden, of tegen de lockdown?
Dat levert niet genoeg Insta-likes op
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:19:53 #258
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_193431097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:17 schreef Casual-T het volgende:
Aan de andere kant: na een nachtje CNN kijken is het ook wat waard dat hier de betogers vreedzaam naar huis gaan. Met een andere aanpak kan ook hier zomaar de sfeer omslaan en resulteren in geplunderde winkels en een week relschoppers op straat.
Dat zegt dan iets over de mensen die deze demonstratie bezoeken.
pi_193431100
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, als je in deze tijd tegen zo'n massa-bijeenkomst bent, keur je racisme goed.
Nou dan ben ik trots dat ik een racist ben.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193431119
Dom wijf en dan ook zeggen we konden alleen gewelddadig ingrijpen. Hoezo alleen gewelddadig???
Dat ligt dan toch aan de mensen die demonstreren. Dus als je gaat rellen mag het want dat wil Femke niet. Wat een achterlijk wijf. Als er gezegd wordt mensen sorry deze demonstratie is voorbij want we kunnen de veiligheid van de mensen niet meer garanderen. Er zijn teveel mensen we kunnen ons niet aan de regels houden dan is het toch gewoon klaar en moet je luisteren.
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 08:22:13 #261
367000 roos94
pi_193431125
Maar vandaag begint het feest dus opnieuw in Den Haag?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:23:26 #262
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193431135
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel opvallend dat nu mensen uit allerlei holen komen gekropen om te vertellen hoe belangrijk het recht om te demonstreren is. Waar waren die toen er niet voor een moskee in Eindhoven gedemonstreerd mocht worden, of tegen de lockdown?
Dan kun je vast wel man en paard noemen
pi_193431136
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:17 schreef Casual-T het volgende:
Aan de andere kant: na een nachtje CNN kijken is het ook wat waard dat hier de betogers vreedzaam naar huis gaan. Met een andere aanpak kan ook hier zomaar de sfeer omslaan en resulteren in geplunderde winkels en een week relschoppers op straat.
Je moet niet de volksgezondheid op het spel willen zetten uit angst voor de blm engnekken. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193431138
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:21 schreef shomila het volgende:
Dom wijf en dan ook zeggen we konden alleen gewelddadig ingrijpen. Hoezo alleen gewelddadig???
Dat ligt dan toch aan de mensen die demonstreren. Dus als je gaat rellen mag het want dat wil Femke niet. Wat een achterlijk wijf. Als er gezegd wordt mensen sorry deze demonstratie is voorbij want we kunnen de veiligheid van de mensen niet meer garanderen. Er zijn teveel mensen we kunnen ons niet aan de regels houden dan is het toch gewoon klaar en moet je luisteren.
Zegt dus ook genoeg over het type mensen daar. En dat ze natuurlijk gelijk gaan roepen over institutioneel racisme want de overheid blokkeert een demonstratie voor hun rechten met corona als excuus.
pi_193431140
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:21 schreef shomila het volgende:
Dom wijf en dan ook zeggen we konden alleen gewelddadig ingrijpen. Hoezo alleen gewelddadig???
Dat ligt dan toch aan de mensen die demonstreren. Dus als je gaat rellen mag het want dat wil Femke niet. Wat een achterlijk wijf. Als er gezegd wordt mensen sorry deze demonstratie is voorbij want we kunnen de veiligheid van de mensen niet meer garanderen. Er zijn teveel mensen we kunnen ons niet aan de regels houden dan is het toch gewoon klaar en moet je luisteren.
En wie had de mensen dan van het plein moeten krijgen? De politie met een knuppel?
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:25:28 #266
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193431148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:22 schreef roos94 het volgende:
Maar vandaag begint het feest dus opnieuw in Den Haag?
Mag toch hopen dat de burgemeester aldaar het wat anders aanpakt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193431149
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:23 schreef Casual-T het volgende:

[..]

En wie had de mensen dan van het plein moeten krijgen? De politie met een knuppel?
Gewoon omroepen dat het niet veilig is en dat mensen naar huis moeten, minstens nieuwe mensen tegenhouden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193431169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:23 schreef Casual-T het volgende:

[..]

En wie had de mensen dan van het plein moeten krijgen? De politie met een knuppel?
Dat zegt dus alles over die demonstranten als het zo moet. Toen het er meer als 750 werden had ze de toegangswegen al moeten sluiten. Man ik woon in Scheveningen als het hier druk wordt gaat ook alles dicht hoe moeilijk is het. Maar nee mevrouw wou met haar button op ff laten zien hoe goed ze wel niet is. Walgelijk wijf.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:27:53 #269
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193431172
Weer vanavond pas, 18:00...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193431175
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:22 schreef roos94 het volgende:
Maar vandaag begint het feest dus opnieuw in Den Haag?
Ja, met waarschijnlijk dezelfde harde kern van beroepsdemonstranten. :')
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:28:50 #271
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193431180
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Gewoon omroepen dat het niet veilig is en dat mensen naar huis moeten, minstens nieuwe mensen tegenhouden.
Inderdaad, dat roep je om en je zegt erbij dat na een uur de ME het plein komt leegvegen en iedereen arresteren die er nog is.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:29:06 #272
3542 Gia
User under construction
pi_193431184
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:23 schreef Casual-T het volgende:

[..]

En wie had de mensen dan van het plein moeten krijgen? De politie met een knuppel?
Hoezo dat? Zijn toch allemaal lieve, vreedzame mensen! Die gaan echt wel uit zichzelf weg, als je het vriendelijk vraagt.
pi_193431185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:28 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ja, met waarschijnlijk dezelfde harde kern van beroepsdemonstranten. :')
Ja het is echt waanzin. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:29:36 #274
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193431191
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:23 schreef Casual-T het volgende:

[..]

En wie had de mensen dan van het plein moeten krijgen? De politie met een knuppel?
De mensen zouden netjes vertrokken zijn, de rest knuppel je eraf.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193431199
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:29 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

De mensen zouden netjes vertrokken zijn, de rest knuppel je eraf.
Precies. De mensen die overblijven zijn de relschoppers, en die geef je de knuppel.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 08:36:30 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193431262
quote:
Burgemeester Haarlemmermeer: 'Geprotesteerd op de Dam? Blijf twee weken thuis!'

HAARLEMMERMEER - Burgemeester Marianne Schuurmans van Haarlemmermeer roept iedereen die gisteren aanwezig was bij het anti-racismeprotest op de Dam op om twee weken in isolatie te gaan.



De burgemeester - tevens voorzitter van de Veiligheidsregio Kennemerland - schrijft in een tweet dat ze zich 'ongerust' maakt over het 'grote aantal mensen' dat zich gisteren op de Dam verzamelde om te demonstreren tegen racisme en politiegeweld. "Wanneer u daarbij aanwezig was, blijf 2 weken thuis! Wanneer u verkouden wordt of andere klachten krijgt, bel de GGD [...] en laat u testen. Neem uw verantwoordelijkheid."

Aanleiding voor de demonstratie was de dood van arrestant George Floyd, die een week geleden in de Amerikaanse stad Minneapolis overleed nadat een agent ruim acht minuten op Floyds nek had geknield. Nadat eerder al in tientallen Amerikaanse steden werd geprotesteerd, gebeurt dat nu ook in talloze steden buiten de Verenigde Staten.

Vijfduizend man
Hoewel de organisatie van het protest had aangekondigd dat er een paar honderd mensen aanwezig zouden zijn, stonden er uiteindelijk zo'n vijfduizend mensen op de Dam. Toen bleek dat de groep veel groter werd dan aanvankelijk gedacht, werd weliswaar meer ruimte gecreëerd door het openbaar vervoer om de Dam heen te leiden, maar de stekker werd niet uit het protest getrokken.

"De anderhalve meter afstand werd bij de demonstratie niet altijd in acht genomen", erkende burgemeester Halsema gisteren voor de camera van AT5. "Maar demonstratievrijheid is een groot goed, daarom ziet de driehoek geen reden om de demonstratie te ontbinden", lichtte ze toe.

Hoewel minister Grapperhaus het besluit van de driehoek niet bekritiseerde, ging de drukte op de Dam wat hem betreft 'alle perken te buiten'. "Voor alle mensen die zich de afgelopen weken wel aan de coronamaatregelen hebben gehouden en hard hebben gewerkt in deze crisis, zijn deze beelden pijnlijk om te zien."

https://www.nhnieuws.nl/n(...)ijf-twee-weken-thuis
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 08:38:41 #277
367000 roos94
pi_193431291
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:36 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Maar hoe kunnen ze thuisblijven als de terrassen weer open zijn, ze moeten toch mooie fotos posten met een wijntje en ondergaand zonlicht terwijl ze hun vrienden lachend aankijken en #lovelife schrijven
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:39:29 #278
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_193431300
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:15 schreef roos94 het volgende:
En vandaag mag Henk zijn kroegje weer openen maar waag het niet meer dan 30 man binnen te laten hé
Maar Henk had toch ook niet kunnen voorzien dat er meer dan 30 man naar zijn kroegje kwamen? Schijnbaar is dat een vrijbrief 8)7
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:39:57 #279
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193431305
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 06:04 schreef Nood-kloon het volgende:
Stuitend dat KOZP deze tragedie aangrijpt voor zijn agenda!! Bij mijn weten heeft Zwarte Piet nog nooit iemand vermoord.
De KOZPertjes misten natuurlijk alle aandacht. De intocht is tenslotte alweer over een goeie vijf maanden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 08:40:26 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193431311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:38 schreef roos94 het volgende:

[..]

Maar hoe kunnen ze thuisblijven als de terrassen weer open zijn, ze moeten toch mooie fotos posten met een wijntje en ondergaand zonlicht terwijl ze hun vrienden lachend aankijken en #lovelife schrijven
We kunnen ze ook verplicht opsluiten. Lijkt mij een beter idee dan
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193431346
Ik neem aan dat de Amsterdamse horeca e.d. vanaf nu gewoon hun zaak open kunnen gooien zonder beperkingen?

Ik sta achter de inhoud van het protest maar dit kun je gewoonweg niet maken in deze tijden.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:43:04 #282
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193431349
Altijd die fakking driehoek ook weer, hoor nooit iemand anders daarover dan zij.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 08:43:52 #283
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193431354
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:40 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

We kunnen ze ook verplicht opsluiten. Lijkt mij een beter idee dan
De voordeur en ramen dichtlassen aka China style.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 08:44:03 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193431356
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:43 schreef F1gamer het volgende:

[..]

De voordeur en ramen dichtlassen aka China style.
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:44:40 #285
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193431363
En wat erg dat iedere mening nu vooraf gegaan moet worden door: “Ik sta achter de inhoud van dit protest” om niet voor racist uitgemaakt te worden, zag het op nu.nl ook al.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 08:44:45 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193431366
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:42 schreef Brybry het volgende:
Ik neem aan dat de Amsterdamse horeca e.d. vanaf nu gewoon hun zaak open kunnen gooien zonder beperkingen?

Ik sta achter de inhoud van het protest maar dit kun je gewoonweg niet maken in deze tijden.
Maar dan moeten de mensen wel verplicht met een spandoek op t terras gaan zitten :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 08:45:39 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193431379
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:44 schreef Tyr80 het volgende:
En wat erg dat iedere mening nu vooraf gegaan moet worden door: “Ik sta achter de inhoud van dit protest” om niet voor racist uitgemaakt te worden, zag het op nu.nl ook al.
Ik sta niet achter dit soort protesten. Dus nu ben ik zeker een racist? :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:46:52 #288
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193431385
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:36 schreef roos94 het volgende:
Ik kan dit niet begrijpen. de hoeveelheid bekende nederlanders die dit protest de hemel in prijzen.

Hoe. Dan.
Ze zijn vaak geen bekende Nederlander vanwege hun goede verstand.

Daarnaast; Je bent misschien bekend, maar dat maakt jouw mening niets interessanters dan die van Mien uit Assen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:47:38 #289
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193431390
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, als je in deze tijd tegen zo'n massa-bijeenkomst bent, keur je racisme goed.
Waaruit maar weer eens te meer blijkt dat aantijgingen van racisme niet meer zijn dan een dooddoener om eigen falen te verbloemen en zo elke vorm van kritiek of discussie te kunnen vermijden.
Het is eigenlijk te triest voor woorden en ze zouden zich kapot moeten schamen om hier mee te willen liften op de onvrede in Amerika om zo hun subsidie clubje bestaansrecht te kunnen geven.
pi_193431396
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 07:48 schreef Nikonlover het volgende:
TheRebelThePoet twitterde op maandag 01-06-2020 om 23:43:24 Ik ben super trots op mijn burgemeester! Ik ben blij dat ze de pijn van een deel van de A'damse familie begrijpt en de ruimte geeft om deze pijn ook te uiten. Vandaag was historisch en alleen mensen die racisme goedkeuren klagen over haar moedigheid. Bedankt Burgemeester Halsema! reageer retweet
Dat is gewoon een Fokker die zit te trollen
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:52:22 #291
489305 Borisboemboem
Boris boem boem bam bam boem!
pi_193431413
In Nederland is er juist geweld tegen de pliesie (en andere hulpdiensten), niet andersom.
Boem <br />Bam <br />Boem<br />Boem
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:54:44 #292
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_193431432
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:47 schreef the-eye het volgende:

[..]

Waaruit maar weer eens te meer blijkt dat aantijgingen van racisme niet meer zijn dan een dooddoener om eigen falen te verbloemen en zo elke vorm van kritiek of discussie te kunnen vermijden.
Identiteit. Elk mens wil bij een clubje horen. Dit clubje krijgt er aandacht en subsidie voor.
Racisme als verdienmodel. Proberen te polariseren als boterham verdienen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 08:54:46 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193431433
ANanninga twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 07:59:09 Pijnlijk dit. Andere burgemeesters corrigeren Halsema nu openlijk. Terecht. Ze heeft immers hún gezag inzake de geldende regels ook ondermijnd. - Burgemeesters tegen Dam-demonstranten: ’Ga in thuisquarantaine’ https://t.co/6ZRVA42CmW reageer retweet
ANanninga twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 08:12:11 Verder veel succes gewenst aan onze politie en handhavers die vandaag mensen aan de geldende regels moeten houden. Zij zijn in de kou gezet door het optreden van Halsema, die hun gezag op dit onderwerp compleet heeft afgebroken. reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 2 juni 2020 @ 09:04:53 #294
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_193431493
Hoe genaaid ben je als je al een boete hebt gehad of nog krijgt omdat je de 1,5 meter regel niet in acht neemt?

Hoe genaaid zijn de handhavers die deze regel nu nog moeten handhaven?

Is dit een reden om een boete aan te vechten of is dit voorrecht alleen weggelegd voor de demonstranten?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 2 juni 2020 @ 09:06:17 #295
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193431503
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe genaaid ben je als je al een boete hebt gehad of nog krijgt omdat je de 1,5 meter regel niet in acht neemt?

Hoe genaaid zijn de handhavers die deze regel nu nog moeten handhaven?

Is dit een reden om een boete aan te vechten of is dit voorrecht alleen weggelegd voor de demonstranten?
Zal er wel opgegooid worden dat we vanaf 1 juno in een nieuwe werkelijkheid opereren etc...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 2 juni 2020 @ 09:08:06 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193431525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe genaaid ben je als je al een boete hebt gehad of nog krijgt omdat je de 1,5 meter regel niet in acht neemt?

Hoe genaaid zijn de handhavers die deze regel nu nog moeten handhaven?

Is dit een reden om een boete aan te vechten of is dit voorrecht alleen weggelegd voor de demonstranten?
Rechtszaak beginnen :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 09:09:13 #297
367000 roos94
pi_193431535
Ik vermoed dat rutte redelijk kut geslapen heeft vannacht
  dinsdag 2 juni 2020 @ 09:09:58 #298
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_193431541
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:08 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Rechtszaak beginnen :)
Heb zelf geen boete gehad, maar ik zou de rechtbank toch wel wat extra werk bezorgen als er geen consequenties komen voor Halsema en/of de demonstranten.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 2 juni 2020 @ 09:10:11 #299
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_193431543
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:06 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Zal er wel opgegooid worden dat we vanaf 1 juno in een nieuwe werkelijkheid opereren etc...
Daar kan ik mee leven hoor. Gewoon per direct alle voetbalwedstrijden, festivals, etc weer toestaan.

Afstand houden is eigen verantwoordelijkheid en er wordt niet op gehandhaafd. Ook worden er geen mensen tegen gehouden bij de ingangen als het te vol wordt.

Prima nieuwe werkelijkheid ^O^
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 2 juni 2020 @ 09:10:52 #300
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_193431551
Halsema handelt vanuit haar overtuiging als politiek activist, en niet als bestuurder. Ze is totaal ongeschikt voor deze job.
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 juni 2020 @ 09:11:51 #301
367000 roos94
pi_193431563
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:10 schreef Eendenkooi het volgende:
Halsema handelt vanuit haar overtuiging als politiek activist, en niet als bestuurder. Ze is totaal ongeschikt voor deze job.
Nee ze kon er niks aan doen er zouden 200 mensne komen gr gr
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')