Elke dag krijg je te horen dat de mensen zich zo goed gedragen en netjes de aanwijzingen opvolgen. En nu verwacht men plotseling van niet?quote:Op maandag 1 juni 2020 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit en had de Dam op slot gegooid.... maar Femke denkt alleen maar in termen van met harde hand ingrijpen
Ja dat geloof ik.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Volgens mij schrijven die hoge piefen dat niet zelf. Daar hebben ze toch speechschrijvers voor? Tenminste, dat dacht ik altijd
Dan is het nu ook afgelopen met de corona maatregelen. Mensen gaan het niet pikken bekeurd te worden of hun zaak naar de verdommenis te zien gaan terwijl voor een dode crimineel in Amerika alle regels kunnen wijkenquote:
Dit dus, er waren al zat mensen die haar weg wilden hebben en die groep is nu alleen maar groter geworden... ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er ook een ambtelijk apparaat achter zit die haar nu zo beu zijn dat ze haar laten vallen...quote:Op maandag 1 juni 2020 23:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gezien de kritiek vanuit alle hoeken denk ik dat ze het deze keer echt verpest heeft.
Goed in perspectief geplaatst door deze auteur. Háár noodverordening, haar verantwoordelijkheid. Mensen hebben een strafblad door de kleinste overtredingen. Zij is verantwoordelijk.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:45 schreef Dutchguy het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/2(...)eke-gevolgen-hebben/
Ze heeft het hele ambtelijke apparaat gewoon aangevallen op de televisie. Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, er waren al zat mensen die haar weg wilden hebben en die groep is nu alleen maar groter geworden... ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er ook een ambtelijk apparaat achter zit die haar nu zo beu zijn dat ze haar laten vallen...
Ik ben benieuwd naar deze week sowiesoquote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze heeft het hele ambtelijke apparaat gewoon aangevallen op de televisie. Dit kan echt niet.
Voor de boa's is het nu ook niet meer duidelijk wat ze met de maatregelen moeten doen denk ik zo.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:01 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Goed in perspectief geplaatst door deze auteur. Háár noodverordening, haar verantwoordelijkheid. Mensen hebben een strafblad door de kleinste overtredingen. Zij is verantwoordelijk.
Maar goed het begrip verantwoordelijkheid in Nederland is al enige tijd morsdood, dus ik geef haar een 50-50 kans dat ze dit ook weer overleeft.
Over verantwoordelijkheid gesproken, hoeveel boa's worden er de komende weken in Amsterdam mishandeld als ze de straat op worden gestuurd met het bevel om de noodverordening van Femke te handhaven? Ook daar is zij verantwoordelijk voor.
Het gaat vuurwerk worden, dat sowiesoquote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:03 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar deze week sowieso
Het feit dat er heel wat Republikeinen hebben aangegeven om tegen Trump te stemmen (voor deze ellende begon) maakt het ietsjes anders gok ik.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is een dieptriest incident. Mensen kunnen nu wel gaan janken over Trump, maar dit soort zaken kwam ook onder Obama voor.
Dat hele land heeft een serieus probleem. Alleen jammer dat mensen dit misbruiken met een-op-een vergelijkingen met Europa.
Die haalt vrijdag niet. Geheel terecht overigens.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wedden om een kratje bier dat ze deze week vertrekt?
Puur ''kijk mij eens deugen'' van Femkequote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan hier niet bij met m'n verstand. Waarom dit toestaan?
Was daar al niet een verbod op?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het gaat vuurwerk worden, dat sowieso
Bizar hè. Dit is echt een foute inschatting. Dat had niet zo gemogen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hou het op onkunde. Ze heeft het eerst verkeerd ingeschat en gaf het toen maar op.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie niet in hoe de coronamaatregelen nu nog kunnen worden gehandhaafd. Moet zo'n boa een groepje van 15 man die picknicken in het park zonder 1,5m gaan beboeten? Moet hij peilen met wat voor categorie mensen hij te maken krijgt:quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Voor de boa's is het nu ook niet meer duidelijk wat ze met de maatregelen moeten doen denk ik zo.
Ik hoor alleen dit:quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:11 schreef maan_man het volgende:
Hoeveel donkere mensen zijn er dit jaar al door politieagenten om het leven gebracht? Hoeveel blanke boeren zijn er dit jaar in Zuid-Afrika al afgeslacht op hun boerderijen, nadat ze vaak uren zijn gemarteld. Door bijvoorbeeld het boren in de knie. Is dit geen geïnstitutionaliseerd racisme als de politieke leider staat die zingen dat ze de boeren gaan schieten:
Waar zijn wij altijd zo geselecteerd verontwaardigd?
Dan zijn het wel hele slechte studenten want dat bezwaar is kansloos.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:13 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe de coronamaatregelen nu nog kunnen worden gehandhaafd. Moet zo'n boa een groepje van 15 man die picknicken in het park zonder 1,5m gaan beboeten? Moet hij peilen met wat voor categorie mensen hij te maken krijgt:
1) Rechtenstudentjes die kalm uitleggen dat ze gegarandeerd bezwaar gaan maken tegen de boete wegens willekeurige toepassing.
2) Tokkies die niet overleggen maar klappen uitdelen.
Er is geen enkele morele grond meer om coronamaatregelen te handhaven. De mensen in Brabant die vandaag de polonaise hebben gelopen zijn nog het meest verstandig.
Misschien voelde ze zich persoonlijk dermate betrokken bij het anti-racisme gebeuren dat haar emoties haar denken nadelig beïnvloed hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik hou het op onkunde. Ze heeft het eerst verkeerd ingeschat en gaf het toen maar op.
Dat wind is gewoon gek, die stad wil dit, prima de rest van Nederland wild die stad niet meerquote:Op dinsdag 2 juni 2020 00:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Misschien voelde ze zich persoonlijk dermate betrokken bij het anti-racisme gebeuren dat haar emoties haar denken nadelig beïnvloed hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |