abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 mei 2020 @ 19:45:03 #1
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193387745
https://www.hln.be/nieuws(...)ant-krijgt~aa16f66b/

“Ik kan niet ademen”: zwarte man sterft nadat hij minutenlang knie van agent in de nek geplant krijgt

Schokkende beelden uit het Amerikaanse Minneapolis: een zwarte man is er gestorven nadat een agent hem minutenlang met zijn knie in de nek tegen de grond geklemd hield. Het slachtoffer stamelde verschillende keren dat hij niet meer kon ademen, maar daar had de politie geen oren naar. Kort nadat hij bewusteloos in een ambulance afgevoerd werd, zou hij sterven.



Het jammerlijke tafereel speelde zich gisteravond op straat af. Twee agenten kregen een oproep rond een verdachte situatie en gingen een kijkje nemen. “We troffen de man, die vermoedelijk onder invloed was, in de wagen aan”, luidt het in een politieverklaring. “Toen hij uitstapte, verzette hij zich. De politiemannen wisten hem in de handboeien te slaan. Omdat hij medisch niet in orde leek, werd een ambulance gebeld.”


Over de kern van de zaak werd echter zedig gezwegen. Op videobeelden die een voorbijganger maakte, is te zien hoe de zwarte man minutenlang tegen de grond geklemd ligt. De agent blijft zijn knie daarbij in de nek van de verdachte planten, tot hij uiteindelijk geen teken van leven meer geeft. In de video hierboven ziet u slechts een fractie van de arrestatie.

“Vermoord me niet”
Nochtans had het slachtoffer verschillende keren aangegeven dat hij in ademnood verkeerde. “Alstublieft, ik kan niet ademen”, kreunde hij meermaals. “Mijn buik doet pijn. Mijn nek doet pijn. Alles doet pijn. Ik heb water nodig, alstublieft. Vermoord me niet.”

Ook voorbijgangers moeiden zich met de situatie. Een vrouw merkte op dat de geboeide verdachte een bloedneus had. Anderen wezen op het feit dat er veel te veel geweld gebruikt werd. “Je houdt hem al in bedwang, hij verzet zich niet eens. Laat hem tenminste toch even ademen. Hij is ook een mens. Je lichaamstaal verraadt dat je hier te fel van geniet”, klinkt het onder meer. Op het eind kreeg de agent ook te horen “dat hij die kerel vermoord had”. De FBI gaat de zaak nu verder onderzoeken.

“Dramatisch gefaald”
Burgemeester Jacob Frey veroordeelt het harde optreden van de agenten. “Zwart zijn in Amerika hoort niet gelijk te staan met de doodstraf. Vijf minuten lang zagen we hoe een witte agent zijn knie drukte in de nek van een zwarte man. Vijf minuten! Deze agent faalde dramatisch op menselijk vlak. Er kan maar één conclusie getrokken worden: deze man had nooit mogen sterven.”
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193387766
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik kan er toch wel van genieten dat het CNN gebouw wordt aangevallen. De haat die CNN constant verspreid backfired nu en komt als een boomerang hard terug. En normaal is CNN altijd anti cop maar nu smeken ze om politiebescherming _O- Hypocriete bende die omroep.
Oh ja, geen goed woord voor alle relschoppers maar als het CNN kantoor wordt aangevallen is het "genieten". De hypocrisie ... oh en ze dan ook nog van hypocrisie betichten. Dan ben je echt niet goed in je bovenkamer.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193387769
Zijn er nieuwe riot/loot filmpjes?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 30 mei 2020 @ 19:47:37 #4
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193387796
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193387804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:31 schreef Scarface88 het volgende: [..] Ik kan er toch wel van genieten dat het CNN gebouw wordt aangevallen. De haat die CNN constant verspreid backfired nu en komt als een boomerang hard terug. En normaal is CNN altijd anti cop maar nu smeken ze om politiebescherming _O- Hypocriete bende die omroep.
Tja, dat juist jij daarvan geniet is eigenlijk ook wel tekenend. Ieder normaal persoon zou er uiteraard schande van spreken als journalisten worden aangevallen maar binnen jouw extremistische bubbel is dit natuurlijk lekker genieten...
pi_193387819
Als ze een agent doodschieten gaat het wel helemaal mis lopen :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193387851
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Als ze een agent doodschieten gaat het wel helemaal mis lopen :o
Zou reeds gedaan zijn in Oakland laat ik mij vernemen?
pi_193387861
Schoonmaken nu.

parkeryesko twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 18:43:34 lake st & nicollet, right now reageer retweet
pi_193387877
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:41 schreef Freak188 het volgende:

[..]

CNN verspreidt haat?
100%. Ze hadden gisteren ook weer een analist te gast in hun show die zei dat alle blanken een soort racistisch virus in hun dragen die op elk moment geactiveerd kan worden.

https://www.foxnews.com/m(...)upporter-scarier-kkk

quote:
The CNN political commentator said “even the most liberal, well-intentioned white person" has a racist “virus” in their brain that can be “activated” at any moment.
Dit is geen haat?

CNN is constant bezig zwarten tegen blanken op te hitsen. Als er een zwarte een blanke vermoord melden ze het niet maar andersom is het meteen groot nieuws op CNN. Ze zijn alleen maar bezig om haat te verspreiden en mensen uit elkaar te drijven.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193387883
Het is toch wel een hardnekkig geluid dat racisten van de buiten de stad aan het rellen zijn.
pi_193387911
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

100%. Ze hadden gisteren ook weer een analist te gast in hun show die zei dat alle blanken een soort racistisch virus in hun dragen die op elk moment geactiveerd kan worden.

https://www.foxnews.com/m(...)upporter-scarier-kkk
[..]

Dit is geen haat?

CNN is constant bezig zwarten tegen blanken op te hitsen. Als er een zwarte een blanke vermoord melden ze het niet maar andersom is het meteen groot nieuws op CNN. Ze zijn alleen maar bezig om haat te verspreiden en mensen uit elkaar te drijven.
Maar gaan we dan ook Trump een keer verantwoordelijk houden?
pi_193387916


[ Bericht 100% gewijzigd door SnertMetChoco op 30-05-2020 19:54:40 (las iets verkeerd) ]
pi_193387940
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:52 schreef Freak188 het volgende:
Het is toch wel een hardnekkig geluid dat racisten van de buiten de stad aan het rellen zijn.
Gewoon schuldigen zoeken meer niet. Het liefst van de andere kant. Zo zet je je eigen stad en optreden in een iets beter licht.
pi_193387951
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:53 schreef SnertMetChoco het volgende:

Ja ik ben voorzichtig met statements want ze komen van de MSM en dat ligt nogal gevoelig op dit forum. Maar inderdaad, ook racisten van buiten de staat zijn bezig.
pi_193387979
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:54 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Gewoon schuldigen zoeken meer niet. Het liefst van de andere kant. Zo zet je je eigen stad en optreden in een iets beter licht.
Psies. Laat je niet leiden door feiten maar spin het zodanig dat het in jouw straatje past. 😐
pi_193387986
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:50 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Zou reeds gedaan zijn in Oakland laat ik mij vernemen?
Ja daarom. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 30 mei 2020 @ 19:59:20 #17
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193388008
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:50 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Zou reeds gedaan zijn in Oakland laat ik mij vernemen?
Wat?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193388013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:53 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Maar gaan we dan ook Trump een keer verantwoordelijk houden?
Waarvoor? En wat heeft Trump hier mee te maken?
Land of the free. Home of the brave.
pi_193388017
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:53 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Maar gaan we dan ook Trump een keer verantwoordelijk houden?
Voor? _O-
pi_193388028
Dat rellen en plunderen en beschadigen moet eens stoppen. Het land gaat er kapot aan. Des te groter is de schade vanwege de net aflopende coronacrisis en het feit dat alles dicht was. De opbouw zal des te langer duren.
pi_193388052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:59 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Wat?
Agenten doodgeschoten.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:07:37 #22
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193388128
Blue Lives Matter
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193388136
NOS _O-

'Protesten zijn natuurlijke reactie van mensen die geen uitweg zien'.
pi_193388142
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:59 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Waarvoor? En wat heeft Trump hier mee te maken?
Haatzaaien. Als CNN daar al van wordt beschuldigd.....
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:08:35 #25
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193388146
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

100%. Ze hadden gisteren ook weer een analist te gast in hun show die zei dat alle blanken een soort racistisch virus in hun dragen die op elk moment geactiveerd kan worden.

https://www.foxnews.com/m(...)upporter-scarier-kkk
[..]

Dit is geen haat?

CNN is constant bezig zwarten tegen blanken op te hitsen. Als er een zwarte een blanke vermoord melden ze het niet maar andersom is het meteen groot nieuws op CNN. Ze zijn alleen maar bezig om haat te verspreiden en mensen uit elkaar te drijven.
Wees voorzichtig. Als we op basis van een uitspraak van een enkele commentator van CNN de hele zender moeten gaan afrekenen dan blijft het door jou gequote Fox News ook niet overeind vrees ik.
pi_193388179
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:08 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wees voorzichtig. Als we op basis van een uitspraak van een enkele commentator van CNN de hele zender moeten gaan afrekenen dan blijft het door jou gequote Fox News ook niet overeind vrees ik.
Welke analist zegt nou zulke dingen? :?
pi_193388184
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:08 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Haatzaaien. Als CNN daar al van wordt beschuldigd.....
Trump zaait geen haat. Hij is juist degene die constant wordt aangevallen door media als CNN die zijn woorden verdraaien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:08 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wees voorzichtig. Als we op basis van een uitspraak van een enkele commentator van CNN de hele zender moeten gaan afrekenen dan blijft het door jou gequote Fox News ook niet overeind vrees ik.
Dit is niet de eerste keer hoor. Ik kan genoeg voorbeelden posten. Laatst ook iemand in de show van CNN die Trump met Hitler en Stalin vergeleek en zei dat Trump meer doden op zijn geweten heeft dan die twee samen. Kan allemaal bij het zogenaamde progressieve CNN.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193388202
Wordt soms dit bedoeld?

Minneapolis official: Racism is a virus that has 'infected America'

https://www.cnn.com/video(...)live-jake-tapper.cnn
pi_193388211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Trump zaait geen haat. Hij is juist degene die constant wordt aangevallen door media als CNN die zijn woorden verdraaien.
[..]

Dit is niet de eerste keer hoor. Ik kan genoeg voorbeelden posten. Laatst ook iemand in de show van CNN die Trump met Hitler en Stalin vergeleek en zei dat Trump meer doden op zijn geweten heeft dan die twee samen. Kan allemaal bij het zogenaamde progressieve CNN.
Rrrrright nou succes met die oogkleppen. Ik haak af.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:13:33 #30
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193388213
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:12 schreef KI1234 het volgende:
Wordt soms dit bedoeld?

Minneapolis official: Racism is a virus that has 'infected America'

https://www.cnn.com/video(...)live-jake-tapper.cnn
Racisme heeft altijd bestaan, vanuit alle etnische groepen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:13:40 #31
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193388218
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Trump zaait geen haat. Hij is juist degene die constant wordt aangevallen door media als CNN die zijn woorden verdraaien.
:D

Die arme man ook. Gelukkig gaan de Erdoganeske praktijken hem de goede richting op helpen.
pi_193388229
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:13 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Racisme heeft altijd bestaan, vanuit alle etnische groepen.
Precies dat zeg ik. Pak dan gelijk zwartenracisme en dat van Mexicanen mee aan.
pi_193388236
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:13 schreef Poem_ het volgende:

[..]

:D

Die arme man ook. Gelukkig gaan de Erdoganeske praktijken hem de goede richting op helpen.
Welke praktijken?
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:16:13 #34
117098 Hathor
Effe niet
pi_193388272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

100%. Ze hadden gisteren ook weer een analist te gast in hun show die zei dat alle blanken een soort racistisch virus in hun dragen die op elk moment geactiveerd kan worden.

https://www.foxnews.com/m(...)upporter-scarier-kkk
[..]

Dit is geen haat?

CNN is constant bezig zwarten tegen blanken op te hitsen. Als er een zwarte een blanke vermoord melden ze het niet maar andersom is het meteen groot nieuws op CNN. Ze zijn alleen maar bezig om haat te verspreiden en mensen uit elkaar te drijven.
Dit is gewoon puur racisme, gewoon alle blanken wegzetten als dragers van een virus dat racisme zou triggeren. En dat gedrocht wordt niet op staande voet ontslagen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:16:38 #35
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193388282
Ik zou geen politieagent willen zijn in die buurten in Amerika. Daar word je namelijk flink depri en kwaad van.

En nog even iets. Het gaat over Chicago. De criminaliteit (zwart op zwart) is onder links beleid exponentieel toegenomen. Puur wanbeleid.
pi_193388290
Chicago mayor tells Trump 'F-U' after tweet about Minneapolis looting

https://www.foxnews.com/p(...)apolis-looting-tweet
pi_193388298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:16 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Ik zou geen politieagent willen zijn in die buurten in Amerika. Daar word je namelijk flink depri en kwaad van. Die zwarte man is vast flink irritant geweest. Ik kan me dus voorstellen dat je zo iemand met klem in bedwang wilt houden.
Nee, dit was gewoon fout.
pi_193388317
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:13 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Rrrrright nou succes met die oogkleppen. Ik haak af.
Ik verzin het niet he. Zie link hieronder. Maar als je geen argumenten meer hebt prima :W

Julio_Rosas11 twitterde op zondag 25-08-2019 om 17:41:25 .@AllenFrancesMD, a psychiatrist, tells @Brianstelter: Trump "may be responsible for many more million deaths" than Adolf Hitler, Joseph Stalin, and Mao Zedong.
https://t.co/cBUZVQjhNU https://t.co/RVARyeVnVh reageer retweet
https://thehill.com/homen(...)or-many-more-million
Land of the free. Home of the brave.
pi_193388332
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit is gewoon puur racisme, gewoon alle blanken wegzetten als dragers van een virus dat racisme zou triggeren. En dat gedrocht wordt niet op staande voet ontslagen?
Zei ik niet daarnet dat Amerikaanse negers een van de meest racistische bevolkingsgroepen ter wereld zijn? Men dacht vast dat ik gek was.

*die CNN commentator Van Jones is zwart dus. Gewoon plaatsen.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:20:38 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_193388350
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:19 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Zei ik niet daarnet dat Amerikaanse negers een van de meest racistische bevolkingsgroepen ter wereld zijn? Men dacht vast dat ik gek was.

*die CNN commentator Van Jones is zwart dus.
Men denkt niet dat je gek bent hoor. Men denkt dat je projecteert.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193388355
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit is gewoon puur racisme, gewoon alle blanken wegzetten als dragers van een virus dat racisme zou triggeren. En dat gedrocht wordt niet op staande voet ontslagen?
Gewoon normale gang van zaken op de CNN redactie.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:21:53 #42
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193388366
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Welke praktijken?
Praktijken waar Erdogan zijn vingers bij aflikt. Journalisten aanvallen, de vrije pers inperken, kritische instanties opheffen et cetera.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:22:08 #43
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193388377
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee, dit was gewoon fout.
Nouja zwarten vermoorden elkaar dagelijks daar in die buurten. Dat is een bekend probleem wat maar geen aandacht krijgt binnen de media. Het is namelijk taboe. Als de MSM toegeeft dat het geen lief allochtoons zooitje is dan kunnen ze voortaan nog moeilijk de slachtofferkaart gaan trekken. Ze dealen drugs aan mekaar. Gangbangen. Maar owee als een politieagent 1 zwarte vermoord :')
pi_193388391
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Praktijken waar Erdogan zijn vingers bij aflikt. Journalisten aanvallen, de vrije pers inperken, kritische instanties opheffen et cetera.
Ah, zo werkt dat. Gewoon wat dingen verzinnen, Trump ze in de schoenen schuiven en hoppa, klaar.
pi_193388419
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:22 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Nouja zwarten vermoorden elkaar dagelijks daar in die buurten. Dat is een bekend probleem wat maar geen aandacht krijgt binnen de media. Het is namelijk taboe. Ze dealen drugs aan mekaar. Gangbangen. Maar owee als een politieagent 1 zwarte vermoord :')
Niets van dat is relevant aan wat er afgelopen maandag is gebeurt.

Agent gebruikt buitensporig geweld wat nergens op sloeg tegen een man die waarschijnlijk als gevolg daarvan overleden is. Gewoon een schande.
pi_193388449
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Praktijken waar Erdogan zijn vingers bij aflikt. Journalisten aanvallen, de vrije pers inperken, kritische instanties opheffen et cetera.
Vrije pers wil niet zeggen dat je zomaar alle onzin de wereld in kan slingeren he. Journalistiek bestaat niet meer het zijn allemaal politieke activisten in de media.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193388472
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:22 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Nouja zwarten vermoorden elkaar dagelijks daar in die buurten. Dat is een bekend probleem wat maar geen aandacht krijgt binnen de media. Het is namelijk taboe. Ze dealen drugs aan mekaar. Gangbangen. Maar owee als een politieagent 1 zwarte vermoord :')
En juist daarom vraag ik me af wie de echte racisten zijn. CNN die zulke criminaliteit en wanhoop in stand helpt te houden door het volkomen te negeren en niets om duizenden vermoorde negerlevens te geven of wij, die de problematiek (het beestje) bij zijn naam noemen en zeggen van 'Ja, kijk. Er bestaat een groot probleem met de zwartenbevolking in Amerika.' Waarbij deze dus de noodzakelijke opmaat moet zijn tot verandering.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:27:53 #48
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193388494
Ik weet nog wel dat als er in de jaren 80 en 90 (de tijd waarin ik opgroeide) werd gesproken over de strijd tegen racisme dat constant eenheid en gelijkheid werd benadrukt. Het was iets waar we ons allen gezamenlijk tegen afzetten. Het valt me wel op dat (vooral op social media) de laatste jaren steeds meer de nadruk op verschillen en rassen wordt gelegd met termen als "white privilege" en er een soort van sfeer wordt gecreëerd dat "witte mensen" automatisch een soort van schuld op zich dragen onafhankelijk van wat hun mening is. Dat is niet erg verstandig denk ik. Bijna iedereen is tegen racisme en je moet niet je eigen achterban aan gaan vallen.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:28:43 #49
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193388510
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Niets van dat is relevant aan wat er afgelopen maandag is gebeurt.

Agent gebruikt buitensporig geweld wat nergens op sloeg tegen een man die waarschijnlijk als gevolg daarvan overleden is. Gewoon een schande.
Niet alleen dit incident zelf maar het totale plaatje is wel degelijk van belang hier. Anders wordt de context eromheen door de linkse politiek en media naar believen ingekleurd met termen zoals armoede en racisme. Terwijl ze maar een deel zijn van het probleem. Het echte probleem zijn die mensen zelf. Nogmaals ik zou zelf geen politieagent kunnen zijn in die buurten. Elke dag krijg je te maken met die zwarte criminelen en dan wordt je toch wel gek en kwaad.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:28:48 #50
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193388511
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vrije pers wil niet zeggen dat je zomaar alle onzin de wereld in kan slingeren he.
Als we je favoriete president nu eens aan die regel gaan houden?
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:30:50 #51
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193388546
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vrije pers wil niet zeggen dat je zomaar alle onzin de wereld in kan slingeren he. Journalistiek bestaat niet meer het zijn allemaal politieke activisten in de media.
Aldus een trekpop van Trump.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:31:27 #52
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193388564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ah, zo werkt dat. Gewoon wat dingen verzinnen, Trump ze in de schoenen schuiven en hoppa, klaar.
Ik verzin niets. De opmars van Trump is al langer bezig. Jij sluit daar kennelijk je ogen voor.
pi_193388595
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 13:25 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer verwoordt het wel aardig:
Popehat twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 20:21:53 People think I’m endorsing rioting. I’m not. I think it’s counterproductive and destructive to the community.

But I get why people are angry beyond reason, why they think the fundamental deal offered by society — obey the rule of law, and it will protect you — is bullshit. reageer retweet
Popehat twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 20:26:32 And I’m filled with roiling contempt for the people who were outraged at peaceful protest but are now asking why protesters can’t be peaceful. reageer retweet
pi_193388597
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:30 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Aldus een trekpop van Trump.
Goed argument.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193388599
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:30 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Aldus een trekpop van Trump.
Nogmaals wat is mis met Trump?
  Beste debater 2022 zaterdag 30 mei 2020 @ 20:33:06 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193388604
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:28 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Niet alleen dit incident zelf maar het totale plaatje is wel degelijk van belang hier. Anders wordt de context eromheen door de linkse politiek en media naar believen ingekleurd met termen zoals armoede en racisme. Terwijl ze maar een deel zijn van het probleem. Het echte probleem zijn die mensen zelf. Nogmaals ik zou zelf geen politieagent kunnen zijn in die buurten. Elke dag krijg je te maken met die zwarte criminelen en dan wordt je toch wel gek en kwaad.
agossie, heeft links het weer gedaan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:33:57 #57
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193388700
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:33 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Nogmaals wat is mis met Trump?
Zo bizar veel, dat er in POL er al honderden topics over volgebabbeld zijn, wat een tikkeltje buiten de scope van dit topic gaat. :s)

Hierover:

Vandaag nog riep hij op om een MAGA betoging te houden in Washington als tegengeluid van de protesten van gister aldaar... wat alleen maar olie op het vuur gooit. Onvoorstelbaar onverantwoord.

Twee jaar terug was een vreedzaam protest tegen politiegeweld waar NFL footballers knielden tijdens het volkslied. Meneer nam dat op als een persoonlijk affront en startte een culture war in plaats van dat hij een serieuze poging deed zaken te verbeteren.

Echt een hele slechte polariserende leider, in een notendop.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:38:28 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193388726
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:33 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Nogmaals wat is mis met Trump?
In de context van deze situatie? Dat het een polariserende idioot is die de sociale ongelijkheden in de VS alleen maar vergroot (heeft)?
Huilen dan.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:41:15 #60
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193388773
Sommige protestanten hebben paraplus. Dat hebben ze afgekeken van de protesten in Hongkong.

  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:47:25 #61
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_193388906
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:46 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Dit zijn allang geen protesten meer. Het zijn gewelddadige belegeringen, overvallen, en aanslagen.
Ik ben het helemaal met je eens.

  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:50:28 #62
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_193388970
Ik snap niet dat de overheid niet via alle kanalen die er zijn melden dat ze over een uur of wat gaan beginnen met een crackdown en dat ze dan echt shoot to kill is. Je moet dit toch onder controle krijgen want je moet het deel wat zich wel gedraagt ook beschermen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_193388998
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik snap niet dat de overheid niet via alle kanalen die er zijn melden dat ze over een uur of wat gaan beginnen met een crackdown en dat ze dan echt shoot to kill is. Je moet dit toch onder controle krijgen want je moet het deel wat zich wel gedraagt ook beschermen.
Er zijn avondklokken ingesteld. Waarom de overheid niet haar eigen burgers standrechtelijk zou moeten executeren laat ik als een oefening voor de lezer.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:51:55 #64
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193389007
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
crackdown
Veroorzaak je mogelijk nog meer onrust.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:51:58 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193389008
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik snap niet dat de overheid niet via alle kanalen die er zijn melden dat ze over een uur of wat gaan beginnen met een crackdown en dat ze dan echt shoot to kill is.
En dat is precies waarom jij het niet voor het zeggen hebt.
Huilen dan.
pi_193389100
Misschien zijn de rellen ook wel getriggerd door de corona-ellende. Veel mensen die werkloos zijn geworden en niks meer hebben te verliezen.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:56:14 #67
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_193389159
quote:
Domme idioten. Waarom blijf je gewoon niet lekker thuis..krijg je ook geen klappen. Sensatiebelust kutvolk
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:01:55 #69
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193389246
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193389286
quote:
Wat is dit?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:04:07 #71
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193389311
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat is dit?
Looters, benieuwd trouwens hoe iemand zo'n goede foto kon schieten
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193389326
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:04 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Looters, benieuwd trouwens hoe iemand zo'n goede foto kon schieten
Misschien testte hij een zojuist gejatte camera
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:05:11 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_193389337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien zijn de rellen ook wel getriggerd door de corona-ellende. Veel mensen die werkloos zijn geworden en niks meer hebben te verliezen.
Dat heeft er natuurlijk heel veel mee te maken, er is een breedgedragen gevoel dat de overheid er niet voor de gewone man is, en zeker niet mensen die bij minderheden behoren. Die zijn veel vaker werkloos geworden en gaan veel vaker dood aan covid-19, terwijl Trump preferentieel handelt richting de blanke Republikeinse groepen die op hem gestemd hebben (bijvoorbeeld bij het uitdelen van ventilators en beschermingsmiddelen).
Sowieso is het enige wapenfeit van Trump het afbreken van ACA geweest terwijl hij het geld aan de superrijken heeft geschonken. Sta je dan tijdens een pandemie met je ziektekostendekking die wegvalt door werkloosheid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:05:27 #74
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193389347
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien testte hij een zojuist gejatte camera
Ken ook hahahah
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193389403
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:04 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Looters, benieuwd trouwens hoe iemand zo'n goede foto kon schieten
Maar waarom die rode cirkel? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:07:57 #76
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193389417
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:33 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Nogmaals wat is mis met Trump?
Heb je de laatste jaren de ontwikkelingen daar niet gevolgd? Heel de AMV-reeks staat er vol van.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:08:00 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_193389418
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:07 schreef dellipder het volgende:
Het nieuwe narratief dat de Russen en white supremacists volledig verantwoordelijk zijn voor de rellen
Welk nieuwe narratief?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:09:02 #78
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193389457
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Welk nieuwe narratief?
Persco van Tim Walz van een paar uur geleden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193389508
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:05 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat heeft er natuurlijk heel veel mee te maken, er is een breedgedragen gevoel dat de overheid er niet voor de gewone man is, en zeker niet mensen die bij minderheden behoren. Die zijn veel vaker werkloos geworden en gaan veel vaker dood aan covid-19, terwijl Trump preferentieel handelt richting de blanke Republikeinse groepen die op hem gestemd hebben (bijvoorbeeld bij het uitdelen van ventilators en beschermingsmiddelen).
Sowieso is het enige wapenfeit van Trump het afbreken van ACA geweest terwijl hij het geld aan de superrijken heeft geschonken. Sta je dan tijdens een pandemie met je ziektekostendekking die wegvalt door werkloosheid.
Eens. In iets mildere vorm zie je het in Nederland ook. Zoals Rutte met zijn dividenbelasting. Ja die ging hij echt afschaffen, het was goed voor de werkgelegenheid en blablabla. Unilever: Sorry Mark, we blijven in Engeland. En hopla, hij trok zijn keutel meteen in. Onze regering is er ook niet voor het gewone volk. Maar geen rellen hier..we hebben het nog steeds te goed.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:16:01 #80
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193389688
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:07 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Heb je de laatste jaren de ontwikkelingen daar niet gevolgd? Heel de AMV-reeks staat er vol van.
Als men het daar ruim drie jaar lang compleet fout heeft gehad met de Russia collusion -dat simpelweg een conspiracy theory was- dan valt het imo beter aan te duiden als groepstherapie en is mijn suggestie andere bronnen aan te boren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:17:20 #81
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193389730
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Als men het daar ruim drie jaar lang compleet fout heeft gehad met de Russia collusion -dat simpelweg een conspiracy theory was- dan valt het imo beter aan te duiden als groepstherapie en is mijn suggestie andere bronnen aan te boren.
Aldus iemand die zich daar niet meer mag vertonen en zich uitsluitend in BNW begeeft, met soms op zaterdagmiddag even een wandelingetje naar NWS.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:18:03 #82
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193389758
The silent majority...

MattFinnFNC twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 19:16:29 An ARMY of volunteers in Minneapolis helping neighbors clean up business damage. “Bring a broom” they were told. What a sight. https://t.co/OjzXpEXCLk reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:18:26 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_193389767
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Persco van Tim Walz van een paar uur geleden.
Ik heb het geprobeerd terug te kijken, maar ik zie nergens dit narratief.
Er zijn ongetwijfeld agent provocateurs geweest, maar dat alle rellen de schuld van extreemrechts zijn klinkt verzonnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:21:24 #84
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193389887
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:17 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Aldus iemand die zich daar niet meer mag vertonen en zich uitsluitend in BNW begeeft, met soms op zaterdagmiddag even een wandelingetje naar NWS.
Ik had in elk geval nooit die bizarre overtuiging gehad dat de Amerikaanse president kerst 2017 niet zou halen en door de Secret Service uit het Witte Huis gesleept zou worden.
Ik vind het meer dan prima dat zulke delusional emotie niet van dichtbij hoefde mee te maken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193389906
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:07 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Heb je de laatste jaren de ontwikkelingen daar niet gevolgd? Heel de AMV-reeks staat er vol van.
ABC heeft trouwens 54 zaken op een rijtje gezet waarbij Trump aangehaald werd door gewelddadige idioten:

quote:
'No Blame?' ABC News finds 54 cases invoking 'Trump' in connection with violence, threats, alleged assaults.
President Donald Trump insists he deserves no blame for divisions in America.

[...]

Aug. 19, 2015: In Boston, after he and his brother beat a sleeping homeless man of Mexican descent with a metal pole, Steven Leader, 30, told police "Donald Trump was right, all these illegals need to be deported." The victim, however, was not in the United States illegally. The brothers, who are white, ultimately pleaded guilty to several assault-related charges and were each sentenced to at least two years in prison.

Dec. 5, 2015: After Penn State University student Nicholas Tavella, 19, was charged with "ethnic intimidation" and other crimes for threatening to "put a bullet" in a young Indian man on campus, his attorney argued in court that Tavella was just motivated by "a love of country," not "hate." "Donald Trump is running for President of the United States saying that, 'We've got to check people out more closely,'" Tavella's attorney argued in his defense. Tavella, who is white, ultimately pleaded guilty to ethnic intimidation and was sentenced to up to two years in prison.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 30-05-2020 21:28:33 ]
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:23:18 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193389997
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:21 schreef dellipder het volgende:

Ik vind het meer dan prima dat zulke delusional emotie niet van dichtbij hoefde mee te maken.
Ironie gespot.
Huilen dan.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:23:53 #87
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193390024
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik had in elk geval nooit die bizarre overtuiging gehad dat de Amerikaanse president kerst 2017 niet zou halen en door de Secret Service uit het Witte Huis gesleept zou worden.
Ik vind het meer dan prima dat zulke delusional emotie niet van dichtbij hoefde mee te maken.
Daar ga je alweer met de gebruikelijke wanen.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:24:05 #88
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193390032
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd terug te kijken, maar ik zie nergens dit narratief.
Er zijn ongetwijfeld agent provocateurs geweest, maar dat alle rellen de schuld van extreemrechts zijn klinkt verzonnen.
Geprobeerd te kijken? Ik weet niet wat dat is.
Zoals ik al zei is het nieuwe narratief dat de Russen en white supremacists achter de rellen zitten. Zelfs MSDNC ging hierin mee.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:25:48 #89
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193390102
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Daar ga je alweer met de gebruikelijke wanen.
Micheal Cohen went to Prague deel 1-5 en de Ping Tower was wel erg treurig, maar wel lekker persistent.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:26:21 #90
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193390112
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ironie gespot.
Een beetje satire moet kunnen, vind ik.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193390155
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook.

Maar ben je het met me eens dat de huidige ontevredenheid overduidelijk grotendeels een gevolg is van de gigantische sociale ongelijkheid in de VS? Het is niet alleen het institutionele racisme (je moet me nog steeds eens uitleggen hoe dat de schuld van de zogenaamd linkse media is). Vele miljoenen mensen die onder de armoedegrens leven, nog tientallen miljoenen die daar maar een klein beetje boven zitten. Door marktwerking in de publieke sector hebben mensen geen toegang (meer) tot gezondheidszorg, deugdelijk onderwijs, huisvesting, etc etc. Dan kan je het wel hebben over kansen, maar die zijn echt niet gelijk: het wordt heel veel mensen wel heel moeilijk gemaakt.
Amerika is ook het land van de meeste zwarte miljonairs ter wereld. Anno 2020 liggen er kansen. Misschien moet een zwarte net wat harder werken vanuit beginpositie maar ze worden niet institutioneel tegengewerkt ofzo. Bovendien zijn een hoop communities tegenwoordig grotendeels zwart en die zijn compleet vervallen. Dan kun je alleen maar naar jezelf kijken en niet meer blanken de schuld geven van je positie. Genoeg succesvolle Aziatische communities bijvoorbeeld. Maar je moet wel je schouders er onder zetten en dan is alles mogelijk ongeacht huidskleur.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193390267
Mevrouw Chauvin gaat meteen scheiden. Die liefde is snel over.

  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:35:37 #93
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193390415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:28 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Amerika is ook het land van de meeste zwarte miljonairs ter wereld.
In vergelijking met hoeveel blanke miljonairs?

quote:
Anno 2020 liggen er kansen. Misschien moet een zwarte net wat harder werken vanuit beginpositie maar ze worden niet institutioneel tegengewerkt ofzo. Bovendien zijn een hoop communities tegenwoordig grotendeels zwart en die zijn compleet vervallen. Dan kun je alleen maar naar jezelf kijken en niet meer blanken de schuld geven van je positie. Genoeg succesvolle Aziatische communities bijvoorbeeld. Maar je moet wel je schouders er onder zetten en dan is alles mogelijk ongeacht huidskleur.
Ah ja, dus die vele miljoenen mensen onder de armoedegrens hebben gewoonweg de kansen laten liggen. Eigen schuld.

Als jij in een ghetto opgroeit, geen toegang hebt tot fatsoenlijk onderwijs, nergens heen kan wanneer je ziek wordt, alleen maar bezig bent met overleven, zie er dan nog maar eens wat van te maken. Zoals Poem_ al zei: de sociale mobiliteit is schrikbarend laag in de VS, en neemt alleen maar verder af. Ligt dat aan die mensen, of aan het verziekte systeem?
Huilen dan.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:35:56 #94
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193390427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vertel eens wat die echte oorzaak is.
Vertel eens wat je nogsteeds niet snapt.
pi_193390437
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:15 schreef AchJa het volgende:
Airfryer vindt er ook weer eens wat van... :') _!

TheRebelThePoet twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 17:38:31 De mensen die zeggen dat onze mensen die nu in opstand komen plunderaars zijn, zijn dezelfde mensen die tijdens de slavernij zouden zeggen dat de tot slaaf gemaakten die hun vrijheid opzochten, gevlucht waren i.p.v. ontsnapt.
#Besef #JusticeForGeorgeFloyd
#BlackLivesMatter reageer retweet
'Onze mensen' :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193390785
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:28 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Amerika is ook het land van de meeste zwarte miljonairs ter wereld.
Bron?

Ik lees overigens dat van de 607 miljardairs in de VS er maar 5 donker zijn.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:51:52 #97
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193390822
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:50 schreef FYazz het volgende:

[..]

Bron?

Ik lees overigens dat van de 607 miljardairs in de VS er maar 5 donker zijn.
Logisch, die hebben dan ook gewoon een heel andere arbeidsethos. Ze kunnen wel, maar zijn te lui.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:52:52 #98
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193390840
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:50 schreef FYazz het volgende:

[..]

Bron?

Ik lees overigens dat van de 607 miljardairs in de VS er maar 5 donker zijn.
De meeste daarvan zijn overigens Joods.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:54:49 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193390887
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:51 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Logisch, die hebben dan ook gewoon een heel andere arbeidsethos. Ze kunnen wel, maar zijn te lui.
Pas maar op, er zijn in dit topic figuren die beweren dat ze het ook niet kunnen.
Huilen dan.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:55:49 #100
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193390914
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:50 schreef FYazz het volgende:

[..]

Bron?

Ik lees overigens dat van de 607 miljardairs in de VS er maar 5 donker zijn.
Ongetwijfeld in de minder warme delen van de VS? Alaska ofzo?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zaterdag 30 mei 2020 @ 21:56:27 #101
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193390932
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Pas maar op, er zijn in dit topic figuren die beweren dat ze het ook niet kunnen.
Ah, prompt vergeten. De omvang van hun schedel laat veel intelligente activiteiten natuurlijk ook al niet toe.
pi_193390984
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Mevrouw Chauvin gaat meteen scheiden. Die liefde is snel over.

[ afbeelding ]
Ze is ook ernstig geïntimideerd... Politie heeft haar huis moeten bewaken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:03:26 #103
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391106
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:51 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Logisch, die hebben dan ook gewoon een heel andere arbeidsethos. Ze kunnen wel, maar zijn te lui.
Geen zin in deze generaliserende 'het ligt allemaal aan hen zelf of het ligt juist allemaal aan de blanke' discussie en ga er niet in mee.

Ik was gewoon benieuwd naar de bron, niets meer.
pi_193391120
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oprah en wie nog meer?
P. Diddy
Michael Jordan
Jay-Z?

En wie nog meer?
pi_193391166
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oprah en wie nog meer?
Jay-Z
Michael Jordan
David Steward (IT-gigant)
Robert F. Smith (investeerder, komt bij Goldman Sachs vandaan)
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:09:23 #107
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193391225
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

P. Diddy
Michael Jordan
Jay-Z?

En wie nog meer?
Mike Tsyon denk ik , en die andere bokser Mayweather of zoiets , of is dat een Engelsman ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_193391285
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Jay-Z
Michael Jordan
David Steward (IT-gigant)
Robert F. Smith (investeerder, komt bij Goldman Sachs vandaan)
Robert F. Smith is dus zwart, is geboren uit twee zwarte ouders in 1962 die allebei een Ph.D hadden.
Hoe kan dat nou? In het raciale Amerika waren zwarten in die tijd toch alleen maar katoen aan het plukken? zo beweren lieden.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:12:17 #109
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391312
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Tiger Woods?
Kanye West heeft 1.3 miljard, gelukkig maar!
pi_193391320
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Misschien testte hij een zojuist gejatte camera
Dan moet die eerst worden opgeladen.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:13:37 #112
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391351
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:09 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Mike Tsyon denk ik , en die andere bokser Mayweather of zoiets , of is dat een Engelsman ?
Mike Tyson? Na zijn gevangenis en alles? Mayweather is heel rijk maar miljardair dacht ik niet maar kan het mis hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193391372
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan zijn we de vijf al voorbij toch? Ik heb verder niet gegoogled aangezien ik daar bar weinig zin in had.
Vast, Dr Dre komt vast ook in de buurt dankzij oa die koptelefoons die hij verpatste aan Apple.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:15:59 #115
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391409
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:50 schreef FYazz het volgende:

[..]

Bron?

Ik lees overigens dat van de 607 miljardairs in de VS er maar 5 donker zijn.
En onder de Amerikaanse miljonairs is het iets beter, maar nog altijd is maar 8% van de Amerikaanse miljonairs zwart. Tot zover de ongelijkheid. En verreweg de machtigste rijken in Amerika zijn trouwens de ultraconservatieve broertjes Koch. Die zijn zo ontzettend invloedrijk, dat is echt absurd. In 2016 hebben ze 900 miljoen dollar gestoken in steun aan republikeinen en het bestrijden van zaken als Obamacare en klimaatbeleid.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193391432
Vorig jaar is een andere politieman in Minneapolis veroordeeld voor 3rd degree murder nadat hij bij een patrouille uit het autoraam een vrouw doodschoot. Hij kreeg 12.5 jaar. Heb wat over die zaak gelezen en heb er mijn bedenkingen bij. Psychiaters hadden meerdere keren aangegeven tijdens de opleiding dat de agent, Somaliër Mohamed Noor, niet geschikt was voor het vak. Maar vanwege diversiteit werd dat genegeerd. De schietpartij doet denken aan een ongeluk omdat een incomepetente agent paniekerig reageert. Er was minder bewijs dan bij Derek Chauvin, geen beeldmateriaal. Lijkt toch een beetje op klassenjustitie van een systeem dat eigen falen onder het tapijt schuift.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:18:31 #118
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391445
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:11 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Robert F. Smith is dus zwart, is geboren uit twee zwarte ouders in 1962 die allebei een Ph.D hadden.
Hoe kan dat nou? In het raciale Amerika waren zwarten in die tijd toch alleen maar katoen aan het plukken? zo beweren lieden.
Echt, als dit het niveau weer (of nog steeds) is in NWS dan ben ik weer snel weg. Waarom nou weer gelijk dat welles/nietes spel, dat vingerwijzen en die generaliserende zwart/wit discussie?

Is toch niks meer aan zo op dit subforum en totaal nutteloos. Kunt niks meer zeggen of vragen zonder dat beide kampen er gelijk bovenop duiken en van een simpele vraag een generaliserende discussie maken.

Al eerder gezegd, ik was benieuwd naar de bron voor de uitspraak van Scarface88, ben wel benieuwd naar die cijfers en de verhoudingen.
pi_193391455
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:17 schreef recursief het volgende:

[..]

En onder de Amerikaanse miljonairs is het iets beter, maar nog altijd is maar 8% van de Amerikaanse miljonairs zwart. Tot zover de ongelijkheid. En verreweg de machtigste rijken in Amerika zijn trouwens de ultraconservatieve broertjes Koch. Die zijn zo ontzettend invloedrijk, dat is echt absurd. In 2016 hebben ze 900 miljoen dollar gestoken in steun aan republikeinen en het bestrijden van zaken als Obamacare en klimaatbeleid.
12,3% van de amerikanen is zwart hè dan is 8% miljonairs niet bizar, zeker omdat veel miljonairs nou eenmaal uit miljonairs families komen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193391460
Dr. Dre zit naar verluid vuistendiep in de aandelen Apple die booming zijn de laatste jaren.
Dat dat kan in het racisme land Amerika, Mike het is ongeloofelijk!
pi_193391461
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:17 schreef recursief het volgende:
In 2016 hebben ze 900 miljoen dollar gestoken in steun aan republikeinen en het bestrijden van zaken als Obamacare en klimaatbeleid.
Vergeet ook niet dat ze achter een hoop van de libertarische denktanks en propaganda zitten. Dat hoort er ook nog bij, wat ze goed uitkomt, aangezien ze geen regulatie willen en vervuiling ze niet boeit.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:19:41 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391466
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
12,3% van de amerikanen is zwart hè dan is 8% miljonairs niet bizar, zeker omdat veel miljonairs nou eenmaal uit miljonairs families komen.
Een beetje grasmaaien he! :{w
pi_193391471
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

@:Fyazz zal het verlossende antwoord wel geven gok ik.
Zie post 124 :P
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:20:31 #125
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391490
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oprah en wie nog meer?
Jay-Z
pi_193391502
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

'Onze mensen' :')
My peoples dawg

Je weet wel 8-)
pi_193391533
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat ze achter een hoop van de libertarische denktanks en propaganda zitten. Dat hoort er ook nog bij, wat ze goed uitkomt, aangezien ze geen regulatie willen en vervuiling ze niet boeit.
Ja dat zit in die 900 miljoen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193391544
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Dr. Dre zit naar verluid vuistendiep in de aandelen Apple die booming zijn de laatste jaren.
Dat dat kan in het racisme land Amerika, Mike het is ongeloofelijk!
Ah ja en zijn beats zullen ook wel opgeleverd hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:22:37 #130
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391550
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:51 schreef Poem_ het volgende:

Logisch, die hebben dan ook gewoon een heel andere arbeidsethos. Ze kunnen wel, maar zijn te lui.
Niet voor niets moest de zweep gehanteerd worden bij het katoenplukken. :{w
pi_193391568
Voor diegenen die de post gemist hebben ;).
De vijf miljardairs.

Oprah en ...

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:06 schreef FYazz het volgende:

[..]

Jay-Z
Michael Jordan
David Steward (IT-gigant)
Robert F. Smith (investeerder, komt bij Goldman Sachs vandaan)
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:24:18 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391612
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

12,3% van de amerikanen is zwart hè dan is 8% miljonairs niet bizar, zeker omdat veel miljonairs nou eenmaal uit miljonairs families komen.
Nou nee. Met 1 miljoen ben je miljonair, met 100 miljoen ook. Hoe hoger op de lijst, hoe kleiner het percentage zwarten.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193391636
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Vast, Dr Dre komt vast ook in de buurt dankzij oa die koptelefoons die hij verpatste aan Apple.
Er zijn die in de VS heel veel hotel- en moteleigenaars van Indiase afkomst. Die zullen ook heel rijk zijn maar weet niet of miljardair. Zijn ze we wel donker genoeg?
pi_193391689
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 21:50 schreef FYazz het volgende:

[..]

Bron?

Ik lees overigens dat van de 607 miljardairs in de VS er maar 5 donker zijn.
Vragen om een bron, en dan gelijk een bewering zonder bron er achter aan gooien.

*Insert facepalm gif*
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193391692
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:24 schreef recursief het volgende:

[..]

Nou nee. Met 1 miljoen ben je miljonair, met 100 miljoen ook. Hoe hoger op de lijst, hoe kleiner het percentage zwarten.
Maar iemand met 1 miljoen heeft de kans gehad om 1 miljoen te krijgen, dan kan je moeilijk zeggen dat die geen kansen heeft gehad tot dus maakt de plaats op de lijst niet zo uit?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:27:46 #138
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391718
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:24 schreef recursief het volgende:

Nou nee. Met 1 miljoen ben je miljonair, met 100 miljoen ook. Hoe hoger op de lijst, hoe kleiner het percentage zwarten.
En hoe kleiner het percentage blanken...
pi_193391734
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:25 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Er zijn die in de VS heel veel hotel- en moteleigenaars van Indiase afkomst. Die zullen ook heel rijk zijn maar weet niet of miljardair. Zijn ze we wel donker genoeg?
Met donker bedoelen ze van Afro Amerikaanse afkomst ;)
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:28:34 #140
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193391776
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:27 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Vragen om een bron, en dan gelijk een bewering zonder bron er achter aan gooien.

*Insert facepalm gif*
Offtopic tof doen, terwijl de bron 2 post boven je staat ~O> :P
pi_193391807
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar iemand met 1 miljoen heeft de kans gehad om 1 miljoen te krijgen, dan kan je moeilijk zeggen dat die geen kansen heeft gehad tot dus maakt de plaats op de lijst niet zo uit?
Jawel. Onder miljonairs is 8% zwart, onder miljardairs minder dan 1%. Er is duidelijk ongelijkheid.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193391884
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

^O^

Zit een hoop niet blank spul tussen zie ik...
Volgens mij las ik net op een andere site (bron zou ik opnieuw moeten zoeken) dat van alle miljonairs (dus niet alleen miljardairs) zo'n 8% een Aziatische afkomst heeft en 8% Hispanic.
pi_193391888
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:31 schreef recursief het volgende:

[..]

Jawel. Onder miljonairs is 8% zwart, onder miljardairs minder dan 1%. Er is duidelijk ongelijkheid.
Nee en dat was mijn vraag niet. Als je miljonair kan worden heb je kansen gehad, dan ligt hoe het uitpakt toch aan andere dingen lijkt mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:34:57 #145
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193391898
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar iemand met 1 miljoen heeft de kans gehad om 1 miljoen te krijgen, dan kan je moeilijk zeggen dat die geen kansen heeft gehad tot dus maakt de plaats op de lijst niet zo uit?
Er is dan ook niemand die zegt dat men geen miljonair kan worden, alleen dat het voor bepaalde bevolkingsgroepen veel moeilijker is.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:35:13 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193391906
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee en dat was mijn vraag niet. Als je miljonair kan worden heb je kansen gehad, dan ligt hoe het uitpakt toch aan andere dingen lijkt mij.
Niemand ontkent dat er kansen zijn. Het issue is alleen dat die kansen verre van gelijk zijn. Daarom is het ook aardig onnozel om naar de uitzonderingen te kijken, want dat zijn miljonairs, om vervolgens te zeggen "zie je wel, de kansen zijn er wél".
Huilen dan.
pi_193391920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Er is dan ook niemand die zegt dat men geen miljonair kan worden, alleen dat het voor bepaalde bevolkingsgroepen veel moeilijker is.
Maar dat blijkt niet uit de cijfers van miljonairs? Er is een zekere discrepantie maar niet genoeg on dit duidelijk naar racisme te reduceren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193391930
Meer dan 500 arrestaties na rellen in Los Angeles

https://www.telegraaf.nl/(...)ellen-in-los-angeles
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:42:07 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193392070
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar dat blijkt niet uit de cijfers van miljonairs? Er is een zekere discrepantie maar niet genoeg on dit duidelijk naar racisme te reduceren.
Ongelijkheid is niet hetzelfde als racisme.
Huilen dan.
pi_193392092
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar dat blijkt niet uit de cijfers van miljonairs? Er is een zekere discrepantie maar niet genoeg on dit duidelijk naar racisme te reduceren.
De vermogenskloof tussen blank en zwart groeit nog steeds in Amerika. De ongelijkheid neemt nog steeds toe. Vertel een zwarte jongen uit de ghetto maar dat ie net zoveel kansen heeft als een blanke miljardairszoon uit Beverly Hills.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:43:22 #151
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193392113
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 17:22 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Antifa? :?

BLM? Ik heb geen compleet beeld van alle protesten onder hun vlag en ik gok jij ook niet, maar gister was er in ieder geval een vreedzame: https://www.kbia.org/post(...)polis-riots#stream/0 Volgens mij zie je daar een gemengd beeld, zoals ik aangaf in de post die je quotte.
BLM is geen vreedzame organisatie, dat zijn extremisten evenals Antifa



[ Bericht 23% gewijzigd door the-eye op 30-05-2020 22:51:40 ]
pi_193392139
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar dat blijkt niet uit de cijfers van miljonairs? Er is een zekere discrepantie maar niet genoeg on dit duidelijk naar racisme te reduceren.
Racisme vind ik een groot woord, wel laat het een duidelijk systeem zien en de discussie is of we dat in het algemeen wel gewenst vinden.

Van alle rijksten in de VS is meer procent blank dan het percentage aan blanke inwoners in de VS.
pi_193392141
Ook fox news komt er niet zonder kleerscheuren vanaf, als we het even over CNN hadden:

Fox News crew chased, attacked by angry mob while reporting on protests outside White House

https://www.foxnews.com/u(...)-outside-white-house
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:45:38 #154
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193392196
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:42 schreef recursief het volgende:

[..]

De vermogenskloof tussen blank en zwart groeit nog steeds in Amerika. De ongelijkheid neemt nog steeds toe. Vertel een zwarte jongen uit de ghetto maar dat ie net zoveel kansen heeft als een blanke miljardairszoon uit Beverly Hills.
Vertel het ook even tegen de white trash knaap van het trailerpark en tegelijkertijd ook tegen de Native jongeman. Die twee zie je daarentegen nooit hun buurt in de fik steken en plunderen
pi_193392207
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ongelijkheid is niet hetzelfde als racisme.
Hm datiszo. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193392222
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:42 schreef recursief het volgende:

[..]

De vermogenskloof tussen blank en zwart groeit nog steeds in Amerika. De ongelijkheid neemt nog steeds toe. Vertel een zwarte jongen uit de ghetto maar dat ie net zoveel kansen heeft als een blanke miljardairszoon uit Beverly Hills.
Maar dat heef hilbilly bob ook niet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193392281
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef FYazz het volgende:

[..]

Racisme vind ik een groot woord, wel laat het een duidelijk systeem zien en de discussie is of we dat in het algemeen wel gewenst vinden.

Van alle rijksten in de VS is meer procent blank dan het percentage aan blanke inwoners in de VS.
Ik vind de vs in veel dingen een anti-voorbeeld en dit ook hoor daar niet van.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:48:14 #158
308523 the-eye
I'm a Live Wire
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:48:16 #159
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193392285
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar dat blijkt niet uit de cijfers van miljonairs? Er is een zekere discrepantie maar niet genoeg on dit duidelijk naar racisme te reduceren.
Het ging dan ook niet zozeer over racisme, wel over de ongelijkheid en gebrek aan goeie sociale mobiliteit.

Dat in combinatie met het politiegeweld wat frequent opduikt en je hebt een prima cocktail voor de vlam in de pan. Mensen daar hebben genoeg reden om ontevreden over te zijn en als je dan ook nog eens gevaar loopt om op een willekeurige dag gedood te worden bij een arrestatie of er ineens drugs wordt geplant in je auto bij een controle omdat er targets gehaald moeten worden dan lijkt het me ook niet heel vreemd dat mensen dat spuugzat zijn.

En niet dat dat nu de dagelijkse praktijk is, maar het komt gewoon te vaak voor. Amerika is in veel opzichten gewoon een ordinair derdewereldland met dito onbetrouwbaar en corrupt systeem.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 22:49:11 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193392311
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar dat heef hilbilly bob ook niet
Dat klopt. Maar laat het nou zo zijn dat (in de VS) aan de onderkant van de samenleving de zwarte bevolking ernstig oververtegenwoordigd is.
Huilen dan.
pi_193392415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 17:44 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Die hebben niet te maken met structureel en instutioneel racisme.
Klopt, maar er wordt wel structureel en institutioneel op hen neergekeken door de snobs uit NY en LA.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193392419
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef the-eye het volgende:

[..]

Vertel het ook even tegen de white trash knaap van het trailerpark en tegelijkertijd ook tegen de Native jongeman. Die twee zie je daarentegen nooit hun buurt in de fik steken en plunderen
Die white trash zijn natuurlijk ook geen heiligen en zeker 'bekenden' van de politie.

Die Native jongeman heeft een hele andere achtergrond alsook een andere verbintenis met het land en plek in de samenleving. Een Native jongeman wil (net als bv. de Chinezen hier) liever een plek in de eigen gemeenschap i.p.v. dat ze bezig zijn met integreren in de samenleving of erbij willen horen.

Dat is nu juist het verschil.
De reden waarom wij geen 'voelbare' problemen hebben met bv. Chinezen en weinig protest van ze horen is omdat zij niet zozeer bij NL willen horen, maar meer binnen de eigen gemeenschap een volwaardige plek willen innemen. Daarom voelen zij zich dan ook minder achtergesteld, dan bv. mensen van Surinaamse en Marokkaanse afkomst die wel een plek binnen onze samenleving willen en die wel gezien willen worden.
pi_193392436
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef the-eye het volgende:

[..]

BLM is geen vreedzame organisatie, dat zijn extremisten evenals Antifa

Een videootje als deze toont dat niet aan. Dat is zeggen dat de KNVB een gewelddadige organisatie is, omdat hooligans elkaar de kop inslaan. Het kan, maar het hoeft zeker niet.
pi_193392499
quote:
Ik heb dat reeds gezien weet niet of in dit topic. Volgens mij op twitter.
pi_193392557
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar dat heef hilbilly bob ook niet
Dat klopt, maar dat iedereen in Amerika gelijke kansen heeft en ze alleen maar moet grijpen is een fabeltje. En zwarten zitten relatief vaak in een positie dat ze minder kansen hebben.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193392561
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:31 schreef recursief het volgende:

[..]

Jawel. Onder miljonairs is 8% zwart, onder miljardairs minder dan 1%. Er is duidelijk ongelijkheid.
De ongelijkheid is pas opgeheven wanneer er een gelijk percentage aan miljonairs en miljardairs zijn.

Is dit een nieuwe variant van: Geen gezeik, iedereen rijk? :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193392684
Waarom wordt er massaal gereld in LA als George Floyd in Minneapolis om het leven gebracht is?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 23:03:00 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193392691
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou als een groep er slecht vanaf komt en een groep goed, dan zegt dat ook wat toch? Is het dan een cultuur of mentaliteit ding, discriminatie, iets anders?
Natuurlijk zegt dat iets. Kijk eens naar de geschiedenis van de VS, dan kom je - denk ik - al een heel eind met verklaren. Je komt dan weer terug bij het begin: de ongelijke verdeling van kansen.
Huilen dan.
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 10:38:42 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193397857
nou goed!

rassenleer enzo is niet gewenst
scheldpartijen ook niet en als je denkt van wel zet je maar een tr ipv erop te reageren of naar nog pittigere uitspraken te gaan zittrn vissen ofzo

mods ook niet pls

rellen in de VS vanwege die dooie gast ... game on
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193397883
Net op, en heb al filmpjes van iemand gezien die doodgeslagen wordt, en van iemand die platgereden wordt door een vrachtwagen. :{
pi_193397991
Hier nog eentje...


Husband and wife beaten with 2x4s while defending store in Rochester, NY.Husband and wife beaten with 2x4s while defending store in Rochester, NY.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193398009
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef Oostwoud het volgende:
Waarom wordt er massaal gereld in LA als George Floyd in Minneapolis om het leven gebracht is?
omdat het gaat over politiegeweld in het gehele land. Een terechte klacht.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_193398043
ElijahSchaffer twitterde op zondag 31-05-2020 om 04:52:30 BREAKING: man critically injured at Dallas riots

It appears he attempted to defend a shop with a large sword

Looters ran at him, then he charged rioters

They then beat him with a skateboard and stoned him with medium sized rocks

I called an Ambulance and it’s on the way https://t.co/kFxl3kjsBC reageer retweet
Land of the free. Home of the brave.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 10:58:03 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398061
Tja wat zou jij doen als ze je als vrachtwagenchauffeur aanvallen? Ik zou ook rijden. Dat er iemand tussen zijn oplegger zit, dan kon hij niet weten. Hij is gewoon uit angst weggereden en terecht.

Er gaan nog wel meer doden vallen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 10:58:44 #176
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193398069
https://www.telegraaf.nl/(...)eigt-in-25-steden-vs

Hoort dit ook bij de 7 bijbelse plagen en het Trump doctrine

quote:
Anarchie dreigt in 25 steden VS: protesten lopen compleet uit de hand
author avatar
Door FRANK VAN VLIET

Updated 1 min geleden
5 min geleden in BUITENLAND
DALLAS - Anarchie dreigt in ten minste 25 steden in Amerika verdeelt over elf staten waar protesten in geweld uitmondden en de politie nog maar nauwelijks de orde kan handhaven.

Zelfs rond het Witte Huis werd het spannend waar de secret service, normaal verantwoordelijk voor de veiligheid van de president en zijn personeel, de hulp moest inroepen van the National Guard, de reservisten van het leger.
quote:
De protesten - het gevolg van de eerdere dood van een zwarte man na een ruwe politie-arrestatie in Minneapolis - begonnen doorgaans vreedzaam maar liepen volledig uit de hand waarbij winkels werden geplunderd en auto's in brand werden gestoken.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193398078
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:54 schreef Aurelius het volgende:
Ik heb zeker 10 filmpjes gezien van auto's, politieauto's, suv's en vrachtwagens die mensen aanrijden tijdens rellen. In alle filmpjes worden de ruiten van de auto's eerst ingegooid of geslagen en staat er wel iemand voor die auto met een wapen te zwaaien.

Wat verwacht je dan als je voor zo'n wagen staat te rellen? Dat zo'n automobilist gewoon blijft staan terwijl zijn auto word vernield en zijn leven in gevaar is? Ze zijn bepaald niet de slimste die Antifa's of rellende zwarten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 31 mei 2020 @ 11:02:20 #178
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_193398102
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:50 schreef Eufonie het volgende:
Hier nog eentje...


Husband and wife beaten with 2x4s while defending store in Rochester, NY.Husband and wife beaten with 2x4s while defending store in Rochester, NY.
Die mensen verdedigen alleen hun winkel inkomen. Ze hebben niks te maken met het corrupte systeem en dan gebruik je als man een stuk hout om een kleine vrouw te slaan.

Als je dat doet ben je geen mens meer in mijn ogen en verdien je het om jaren opgesloten te worden. En dan druk ik het politiek correct uit.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_193398117
Verschillende onschuldige mensen dus al zo zwaar mishandeld dat het maar de vraag is of ze nog leven, blanken door groepen zwarten maar goed dat soort racisme moeten we maar niet over praten of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193398122
Wat is 2020 toch een kutjaar.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 11:04:20 #182
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193398129
Voor een deel snap ik de mensen die protesteren, het klopt ook niet wat er nu gebeurd. Er is ook veel mis met de behandeling van zwarte mensen in Amerikanen.
Maar die mensen die dan ook gaan looten, geweld gebruiken, dingen in de fik steken, dat gaat echt nergens over. Zeker omdat ook veel mensen slachtoffer zijn die hiermee niks te maken hebben. Daarmee creëer je alleen een groter gat tussen bevolkingsgroepen.
Wat ook meespeelt is dat door Corona veel dingen zijn afgelast of niet meer kunnen, mensen zoeken dan hun heil dan hierin. Is er nog iets spannends te beleven in hun leven...
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:05:14 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398142
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193398149
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:04 schreef Momo het volgende:
Voor een deel snap ik de mensen die protesteren, het klopt ook niet wat er nu gebeurd. Er is ook veel mis met de behandeling van zwarte mensen in Amerikanen.
Maar die mensen die dan ook gaan looten, geweld gebruiken, dingen in de fik steken, dat gaat echt nergens over. Zeker omdat ook veel mensen slachtoffer zijn die hiermee niks te maken hebben. Daarmee creëer je alleen een groter gat tussen bevolkingsgroepen.
Wat ook meespeelt is dat door Corona veel dingen zijn afgelast of niet meer kunnen, mensen zoeken dan hun heil dan hierin. Is er nog iets spannends te beleven in hun leven...
https://twitter.com/LibertyHangout/status/1266926402269523969


Dit snap je ook?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193398156
  zondag 31 mei 2020 @ 11:06:24 #186
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_193398159
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:58 schreef Nikonlover het volgende:
Tja wat zou jij doen als ze je als vrachtwagenchauffeur aanvallen? Ik zou ook rijden. Dat er iemand tussen zijn oplegger zit, dan kon hij niet weten. Hij is gewoon uit angst weggereden en terecht.

Er gaan nog wel meer doden vallen.
Er staat een woedende meute aan je deuren te rukken. Dan zou ik ook gaan rijden, hij trekt toch redelijk normaal op en dat er mensen tussenstaan kan je niet zien en verwachten. Wie gaat er op de weg tussen een aanhanger en trekker staan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 31 mei 2020 @ 11:06:59 #187
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193398163
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb zeker 10 filmpjes gezien van auto's, politieauto's, suv's en vrachtwagens die mensen aanrijden tijdens rellen. In alle filmpjes worden de ruiten van de auto's eerst ingegooid of geslagen en staat er wel iemand voor die auto met een wapen te zwaaien.

Wat verwacht je dan als je voor zo'n wagen staat te rellen? Dat zo'n automobilist gewoon blijft staan terwijl zijn auto word vernield en zijn leven in gevaar is? Ze zijn bepaald niet de slimste die Antifa's of rellende zwarten.
Vaak zal zo’n chauffeur in paniek raken en gewoon willen vluchten
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193398168
gbaroth twitterde op zondag 31-05-2020 om 06:12:43 This is the craziest thing I’ve ever seen. Beverly and fairfax earlier https://t.co/RWn5v2Clyo reageer retweet
pi_193398173
Het is heel triest dat er nu meer doden zijn gevallen. Ik hoop dat ze allemaal gerechtigheid krijgen en de daders worden gepakt.
West-Melanesia
pi_193398174
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vaak zal zo’n chauffeur in paniek raken en gewoon willen vluchten
Ik zou ook vol gas geven als zo'n meute mij uit de auto wil sleuren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 31 mei 2020 @ 11:07:53 #191
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193398179
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat is 2020 toch een kutjaar.
o we zijn er nog lang niet , het is net begonnen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 31 mei 2020 @ 11:07:58 #192
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193398181
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:06 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk eerst een tijdje in de zon gelegen 8)7
Ik ben inmiddels overleden
pi_193398188
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

o we zijn er nog lang niet , het is net begonnen
Die astronauten gister hebben het goed bekeken. :{
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 11:09:01 #194
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193398194
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:06 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk en links en rechts maken allebei misbruik van de situatie. Geen idee of dit soort dingen dan ook echt zijn. Er wordt ongelooflijk veel nepnieuws gedeeld nu ook.
pi_193398196
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:02 schreef PirE het volgende:


Als je dat doet ben je geen mens meer in mijn ogen en verdien je het om jaren opgesloten te worden. En dan druk ik het politiek correct uit.
Als politieagent 8 minuten de keel afklemmen en eerst ermee weg komen dat dit in de geweldsinstructie van de overheid zit, en pas als overheid deze politieman oppakken voor onderzoek nadat er protesten zijn uitgebroken dan faal je als overheid ernstig. En nu dan niet eens je eigen burgers tegen het rellende tuig kunnen beschermen, de volgende overheids faal.

Maar blijf het lekker over het rellende tuig hebben en vergeet waardoor dit weer mogelijk is geworden.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:09:09 #196
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398198
quote:
"De mensen die protesteren" staat niet gelijk aan "de mensen die alles en iedereen kapot schoppen" natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:10:01 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398202
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:07 schreef Oceanier het volgende:
Het is heel triest dat er nu meer doden zijn gevallen. Ik hoop dat ze allemaal gerechtigheid krijgen en de daders worden gepakt.
Ook gerechtigheid voor de dode die is gevallen bij de vrachtwagen?
Dit kun je gewoon gooien op noodweer.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193398204
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:09 schreef Momo het volgende:

[..]


[..]

Kijk en links en rechts maken allebei misbruik van de situatie. Geen idee of dit soort dingen dan ook echt zijn. Er wordt ongelooflijk veel nepnieuws gedeeld nu ook.
Ah ja honderden soortgelijke filmpjes maar het zal wel nep zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:10:05 #199
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398205
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat is 2020 toch een kutjaar.
"Wat is xxxx toch een kutjaar" hoor je echt werkelijk elk jaar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 31 mei 2020 @ 11:10:10 #200
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398206
Het nieuwe narratief dat de Russen en white supremacists volledig verantwoordelijk zijn voor de rellen is niet iets dat ik zelf verzin, maar door verschillende officials van Minnesota in persconferenties is verklaard, waaronder gouverneur Tim Walz. Het is heel lastig om net doen alsof er geen realiteit is, maar feiten zijn hardnekkig en eigenwijs. Bovendien is afzonderlijk van mijn bericht dit al eerder ingebracht
bennyjohnson twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 18:20:45 Minnesota public safety commissioner is blaming these riots on “White supremacists”

https://t.co/zTTB9ln3DJ reageer retweet
Ik heb gisteren aangegeven dat dit nieuwe narratief volkomen idioot is, want nog geen drie dagen geleden waren de pundits van de gebruikelijke kabelnieuwszenders er allemaal over eens dat het vreedzame protesten waren en dat er alle begrip moest zijn voor de gevoelens van de "demonstranten". En het strookt ook niet met de realiteit aan de hand van de diverse beelden die men kan zien.



Ik heb nog nooit white supremacists met een Black Lives Matter en een Mexicaanse vlag gezien.
Bovendien zijn er meerdere "liberals" die de borgtocht betalen van rioters, zoals Chrissy Teigen en stafleden van de campagne van Joe Biden. Dus het narratief dat gespind wordt moet redelijk normaal denkende mensen overtuigen dat Joe Biden de borgtocht betaalt van white supremacists.
Het slaat werkelijk helemaal nergens op.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193398211
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:07 schreef Aurelius het volgende:
gbaroth twitterde op zondag 31-05-2020 om 06:12:43 This is the craziest thing I’ve ever seen. Beverly and fairfax earlier https://t.co/RWn5v2Clyo reageer retweet
Lijkt wel een burgeroorlog. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193398212
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ook gerechtigheid voor de dode die is gevallen bij de vrachtwagen?
Dit kun je gewoon gooien op noodweer.
Onschuldige mensen.
West-Melanesia
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:11:25 #203
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398214
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:11 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Onschuldige mensen.
^O^ :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193398222
Iemand trouwens de videos gezien dat er op willekeurige plekken in de grote steden pallets met bakstenen al klaar stonden? Gaan veel geruchten rond wie die heeft neergezet. De arrestaties die in Minneapolis na 22.00 curfew zijn verricht waren ook allemaal antifa lui die niet eens in Minnesota woonde maar van buitenaf kwamen en vuurwerk op zak hadden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193398223
ThePerezHilton twitterde op zondag 31-05-2020 om 09:04:56 Dear non-black people, STOP DOING THIS! https://t.co/x98ACcJfJv reageer retweet
Antifa huppelkutjes.
pi_193398229
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

"De mensen die protesteren" staat niet gelijk aan "de mensen die alles en iedereen kapot schoppen" natuurlijk.
En hoeveel blanken moeten er precies doodgetrapt worden als honden voor er ophef komt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 11:13:29 #207
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193398238
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah ja honderden soortgelijke filmpjes maar het zal wel nep zijn.
Als je onder het filmpje kijkt leeft die man nog gelukkig. Ik zeg niet dat het niet gebeurd, maar alles wordt enorm geframed. Van mij mogen ze deze gasten heel lang opsluiten. Je ziet ook nog even een kneusje even 1 trapje geven en hoe voelt zich stoer :')

In andere nieuws bronnen zie je mensen weer praten over White Supremacists die rellen tja
pi_193398246
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:13 schreef Momo het volgende:

[..]

Als je onder het filmpje kijkt leeft die man nog gelukkig. Ik zeg niet dat het niet gebeurd, maar alles wordt enorm geframed. Van mij mogen ze deze gasten heel lang opsluiten. Je ziet ook nog even een kneusje even 1 trapje geven en hoe voelt zich stoer :')

In andere nieuws bronnen zie je mensen weer praten over White Supremacists die rellen tja
Het is een gekkenhuis daar. :N Er gaan een hele hoop onschuldige slachtoffers vallen die er niks mee te maken hebben dat iig. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 31 mei 2020 @ 11:14:23 #209
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398249
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:11 schreef Scarface88 het volgende:
Iemand trouwens de videos gezien dat er op willekeurige plekken in de grote steden pallets met bakstenen al klaar stonden? Gaan veel geruchten rond wie die heeft neergezet. De arrestaties die in Minneapolis na 22.00 curfew zijn verricht waren ook allemaal antifa lui die niet eens in Minnesota woonde maar van buitenaf kwamen en vuurwerk op zak hadden.
Ja, gezien. Het is georganiseerd. Dit heeft de procureur-generaal ook aangegeven in zijn perso.
Er staan stenen klaar op plekken waar niets in aanbouw is.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:14:25 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398250
Doet mij denken aan de rellen uit de jaren '60
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 11:15:04 #211
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_193398257
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

"Wat is xxxx toch een kutjaar" hoor je echt werkelijk elk jaar.
Da's waar, maar volgens mij is dit werkelijk tot dusver het slechtste jaar van de 21e eeuw. Natuurlijk wel kinderspel vergeleken met minstens een paar dozijn jaren uit de 20e eeuw!
pi_193398258
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja, gezien. Het is georganiseerd. Dit heeft de procureur-generaal ook aangegeven in zijn perso.
Er staan stenen klaar op plekken waar niets in aanbouw is.
Dit inderdaad. Dit moet echt uitgezocht worden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193398263
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:11 schreef Scarface88 het volgende:
Iemand trouwens de videos gezien dat er op willekeurige plekken in de grote steden pallets met bakstenen al klaar stonden? Gaan veel geruchten rond wie die heeft neergezet. De arrestaties die in Minneapolis na 22.00 curfew zijn verricht waren ook allemaal antifa lui die niet eens in Minnesota woonde maar van buitenaf kwamen en vuurwerk op zak hadden.
En de media zegt er niks over!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:16:15 #214
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193398265
Na nog geen termijn Trump

Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:16:47 #215
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398276
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:11 schreef Aurelius het volgende:
ThePerezHilton twitterde op zondag 31-05-2020 om 09:04:56 Dear non-black people, STOP DOING THIS! https://t.co/x98ACcJfJv reageer retweet
Antifa huppelkutjes.
Neehoor. Dat is fakenews volgens CNN.

CNN twitterde op zondag 31-05-2020 om 00:06:08 President Trump admonished protesters across the country who are causing destruction, again blaming Antifa and the “radical left” without any proof. https://t.co/CX2MvQlpCs reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 11:16:52 #216
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398277
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:14 schreef Nikonlover het volgende:
Doet mij denken aan de rellen uit de jaren '60
Het is een herhaling uit 2017 na de inauguratie, maar dan beter georganiseerd. Die lieden hebben tijd gehad om zich voor te bereiden. Het enige dat nodig was, was een trigger (George Floyd).
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:17:18 #217
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398285
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Neehoor. Dat is fakenews volgens CNN.

CNN twitterde op zondag 31-05-2020 om 00:06:08 President Trump admonished protesters across the country who are causing destruction, again blaming Antifa and the “radical left” without any proof. https://t.co/CX2MvQlpCs reageer retweet
Nou, dan kunnen we maar beter allerlei obscure figuurtjes op Twitter geloven! :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193398289
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Neehoor. Dat is fakenews volgens CNN.

CNN twitterde op zondag 31-05-2020 om 00:06:08 President Trump admonished protesters across the country who are causing destruction, again blaming Antifa and the “radical left” without any proof. https://t.co/CX2MvQlpCs reageer retweet
CNN kan in de prullenbak.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:18:53 #219
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398300
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Dit moet echt uitgezocht worden.
Wordt allang gedaan;


En William Barr noemt het simpelweg left-wing agitators. Dit alles is karakteristiek voor de activiteiten en inspanningen van Antifa.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193398302
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Lijkt wel een burgeroorlog. :{
Dit kan alleen maar gigantisch uit de hand gaan lopen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:19:05 #221
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193398303
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:07 schreef Aurelius het volgende:
gbaroth twitterde op zondag 31-05-2020 om 06:12:43 This is the craziest thing I’ve ever seen. Beverly and fairfax earlier https://t.co/RWn5v2Clyo reageer retweet
Die agenten zijn doodsbang om nog op negers te schieten. Maar ooit keert de wal het schip.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:19:28 #222
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398307
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

CNN kan in de prullenbak.
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193398310
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dit kan alleen maar gigantisch uit de hand gaan lopen.
Nee joh, dit duurt nog een paar dagen en dan begint het rustig te worden, over een week is alles weer normaal.
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 11:20:08 #224
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193398315
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dit kan alleen maar gigantisch uit de hand gaan lopen.
En als het allemaal voorbij is, wat is er dan veranderd?
Niks behalve een hele reeks extra doden en vernielingen in een land waar al een economische crisis aan het beginnen is.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:20:59 #225
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398327
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou, dan kunnen we maar beter allerlei obscure figuurtjes op Twitter geloven! :(
Sowieso niet zomaar alles geloven of het nu televisie of Twitter is, lijkt me beter,
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 11:21:23 #226
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_193398333
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als politieagent 8 minuten de keel afklemmen en eerst ermee weg komen dat dit in de geweldsinstructie van de overheid zit, en pas als overheid deze politieman oppakken voor onderzoek nadat er protesten zijn uitgebroken dan faal je als overheid ernstig. En nu dan niet eens je eigen burgers tegen het rellende tuig kunnen beschermen, de volgende overheids faal.

Maar blijf het lekker over het rellende tuig hebben en vergeet waardoor dit weer mogelijk is geworden.
In mijn ogen heeft het laf neerslaan van een vrouw die haar eigendom beschermd niks te maken met de moord op Floyd.

Dit is allemaal gebeurd nadat de agent is ontslagen en opgepakt is voor de moord. Er is nu al meer actie ondernomen dan bij King in LA.

Je kan ook gewoon zonder geweld protesteren, dan laat je zien dat je beter bent. De relschoppers verlagen zich nu tot hetzelfde niveau en dan wordt geweld met meer geweld beantwoord en uiteindelijk zijn onschuldige omstanders het slachtoffer. En ik heb werkelijk waar nul medelijden met plunderaars die doodgeschoten worden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_193398338
Misschien moet iemand op nationale tv omroepen dat je niet je winkel moet verdedigen maar binnen moet blijven. Je winkel verdedigen is zelfmoord tegenover zo’n mensenmassa.
West-Melanesia
  zondag 31 mei 2020 @ 11:21:46 #228
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_193398343
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die agenten zijn doodsbang om nog op negers te schieten. Maar ooit keert de wal het schip.
Dat is dan iets van de laatste dagen. Want normaliter hebben Amerikaanse agenten daar weinig moeite mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 31 mei 2020 @ 11:21:52 #229
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193398346
USATODAY twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 21:04:00 A security expert says intelligence reports indicate most of the hard-core protesters in Minneapolis are far-left or anarchists, and that far-right groups have not yet made a significant appearance.

https://t.co/pkJAKjkYYj reageer retweet
geen idee of deze al geplaatst was.

Ik heb de afgelopen dagen onder een steen geleefd , dus ik heb er sowieso nog niet van mee gekregen :@
Ik ben inmiddels overleden
pi_193398347
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:20 schreef Momo het volgende:

[..]

En als het allemaal voorbij is, wat is er dan veranderd?
Niks behalve een hele reeks extra doden en vernielingen in een land waar al een economische crisis aan het beginnen is.
Dan zal er een hele hoop racisme bijgekomen zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193398363
stillgray twitterde op zondag 31-05-2020 om 11:13:32 Rioters in Rochester, NY brutally assaulted a husband and wife couple while vandalizing their store. https://t.co/sVKwAY0klO reageer retweet
pi_193398367
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:21 schreef PirE het volgende:

[..]

In mijn ogen heeft het laf neerslaan van een vrouw die haar eigendom beschermd niks te maken met de moord op Floyd.

Dit is allemaal gebeurd nadat de agent is ontslagen en opgepakt is voor de moord. Er is nu al meer actie ondernomen dan bij King in LA.

Je kan ook gewoon zonder geweld protesteren, dan laat je zien dat je beter bent. De relschoppers verlagen zich nu tot hetzelfde niveau en dan wordt geweld met meer geweld beantwoord en uiteindelijk zijn onschuldige omstanders het slachtoffer. En ik heb werkelijk waar nul medelijden met plunderaars die doodgeschoten worden.
De rellen op zich zijn begrijpelijk. Dat er doden vallen is alleen heel triest.
West-Melanesia
  zondag 31 mei 2020 @ 11:22:49 #233
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398369
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En de media zegt er niks over!
Jawel, alleen niet de gebruikelijke media.
mel_faith1 twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 12:59:44 Who is setting up pallets of bricks around the country for rioting? This is too organized. WTH? I bet people paid to do so show up first and get the party started.

https://t.co/iwwSpbNLud reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 11:22:57 #234
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193398373
Foto's weer van Amerika de laatste 24 uur









pi_193398374
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:21 schreef Oceanier het volgende:
Misschien moet iemand op nationale tv omroepen dat je niet je winkel moet verdedigen maar binnen moet blijven. Je winkel verdedigen is zelfmoord tegenover zo’n mensenmassa.
Het is daar niet zo geregeld als hier hè, je winkel kwijt is naar de voedselbank.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193398380
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:19 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:Y
Dit had CNN eergisteren te melden:

quote:
The CNN political commentator said “even the most liberal, well-intentioned white person" has a racist “virus” in their brain that can be “activated” at any moment.
https://www.foxnews.com/m(...)upporter-scarier-kkk
Land of the free. Home of the brave.
pi_193398381
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het is een herhaling uit 2017 na de inauguratie, maar dan beter georganiseerd. Die lieden hebben tijd gehad om zich voor te bereiden. Het enige dat nodig was, was een trigger (George Floyd).
Idd en ze hadden ook die politie agent omgekocht zodat hij Floyd zou vermoorden samen met degene die het filmpje. Anders kun je zulke dingen nooit globaal zo goed timen. De aarde is ook plat. :D
  zondag 31 mei 2020 @ 11:23:20 #238
491000 KareldeStoute
1433 - 1477
pi_193398382
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee joh, dit duurt nog een paar dagen en dan begint het rustig te worden, over een week is alles weer normaal.
Correct, dat patroon zie je wereldwijd eigenlijk steeds weer terug bij protesten/ rellen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:24:10 #239
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398391
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:23 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dit had CNN eergisteren te melden:
[..]

https://www.foxnews.com/m(...)upporter-scarier-kkk
8)7 8)7
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 11:24:14 #240
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193398393
Russen en white supremacists. Zouden ze een soort molotov-pact gesloten hebben?
Het geeft wel aan hoe ver van de werkelijkheid extreem links beland is. In Nederland overigens idem zo met ollongren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193398400
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het is daar niet zo geregeld als hier hè, je winkel kwijt is naar de voedselbank.
Klopt, dan nog steeds liever winkel kwijt dan doodgeslagen worden.
West-Melanesia
  zondag 31 mei 2020 @ 11:25:08 #242
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193398401
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is dan iets van de laatste dagen. Want normaliter hebben Amerikaanse agenten daar weinig moeite mee.
Klopt. Dat bedoelde ik ook.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:25:27 #243
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398406
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:21 schreef Oceanier het volgende:
Misschien moet iemand op nationale tv omroepen dat je niet je winkel moet verdedigen maar binnen moet blijven. Je winkel verdedigen is zelfmoord tegenover zo’n mensenmassa.
In de Verenigde Staten is het eigendomsrecht iets anders geregeld dan in Nederland. Het verhoogt de drempel om iemands eigendom te betreden als je weet dat je dan kogels kunt opvangen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193398411
Murica mist een type Greta Thunberg.
pi_193398414
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het is daar niet zo geregeld als hier hè, je winkel kwijt is naar de voedselbank.
Wacht even hebben ze daar opeens geen politie die zijn burgers zou moeten kunnen beschermen tegen rellende tuig? :D
  zondag 31 mei 2020 @ 11:26:09 #246
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_193398416
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:13 schreef Momo het volgende:

[..]

Als je onder het filmpje kijkt leeft die man nog gelukkig. Ik zeg niet dat het niet gebeurd, maar alles wordt enorm geframed. Van mij mogen ze deze gasten heel lang opsluiten. Je ziet ook nog even een kneusje even 1 trapje geven en hoe voelt zich stoer :')
In mijn ogen valt dit gedrag niet goed te praten. Het maakt me niet uit of het een witte, zwarte, bruine of gele is.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_193398420
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:25 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Klopt, dan nog steeds liever winkel kwijt dan doodgeslagen worden.
Ik schiet liever die plunderaars overhoop. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 31 mei 2020 @ 11:26:57 #248
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398427
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Idd en ze hadden ook die politie agent omgekocht zodat hij Floyd zou vermoorden samen met degene die het filmpje. Anders kun je zulke dingen nooit globaal zo goed timen. De aarde is ook plat. :D
Je vergeet het element opportunisme in jouw ietwat krankjorume beschouwing.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193398432
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wacht even hebben ze daar opeens geen politie die zijn burgers zou moeten kunnen beschermen tegen rellende tuig? :D
Schijnbaar lukt dat niet? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193398437
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:24 schreef LXIV het volgende:
Russen en white supremacists. Zouden ze een soort molotov-pact gesloten hebben?
Het geeft wel aan hoe ver van de werkelijkheid extreem links beland is. In Nederland overigens idem zo met ollongren.
Er is inderdaad geen touw meer aan vast te knopen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193398445
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik schiet liever die plunderaars overhoop. :{
Ga je nooit redden tegenover duizenden mensen.
West-Melanesia
  zondag 31 mei 2020 @ 11:28:00 #252
491000 KareldeStoute
1433 - 1477
pi_193398446
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:22 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jawel, alleen niet de gebruikelijke media.
mel_faith1 twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 12:59:44 Who is setting up pallets of bricks around the country for rioting? This is too organized. WTH? I bet people paid to do so show up first and get the party started.

https://t.co/iwwSpbNLud reageer retweet
Een complottheorie van een Trumpfan. Of dat het verhaal veel aannemelijker maakt is toch wat twijfelachtig. Ik weet niet hoe het in de VS werkt maar in mijn Nederlandse provinciestadje kan ik zo een stuk of tien plekken in het centrum aanwijzen waar pallets met stenen staan. Een straat vinden waar niet aan de weg of een gebouw wordt gewerkt is hier al een flinke uitdaging... In een grote stad zal de beschikbaarheid helemaal geen probleem zijn.
pi_193398470
Het is wel weer tijd voor een expert discussie. Misschien kan CNN Gretha weer vragen om haar licht te laten schijnen over deze situatie.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:29:29 #254
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193398471
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:28 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Een complottheorie van een Trumpfan. Of dat het verhaal veel aannemelijker maakt is toch wat twijfelachtig. Ik weet niet hoe het in de VS werkt maar in mijn Nederlandse provinciestadje kan ik zo een stuk of tien plekken in het centrum aanwijzen waar pallets met stenen staan. Een straat vinden waar niet aan de weg of een gebouw wordt gewerkt is hier al een flinke uitdaging... In een grote stad zal de beschikbaarheid helemaal geen probleem zijn.
Maar die foto, dat waren geen stenen om te metselen maar wat willekeurige klinkers.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193398472
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:25 schreef dellipder het volgende:

[..]

In de Verenigde Staten is het eigendomsrecht iets anders geregeld dan in Nederland. Het verhoogt de drempel om iemands eigendom te betreden als je weet dat je dan kogels kunt opvangen.
Ja maar dit is nogal een uitzonderlijke situatie.
West-Melanesia
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:31:00 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398500
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het is wel weer tijd voor een expert discussie. Misschien kan CNN Gretha weer vragen om haar licht te laten schijnen over deze situatie.
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 11:31:25 #257
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_193398512
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Klopt. Dat bedoelde ik ook.
Denk overigens niet dat mensen neerschieten veel oplost. Dan maak je het alleen maar erger.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 31 mei 2020 @ 11:31:33 #258
491000 KareldeStoute
1433 - 1477
pi_193398516
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar die foto, dat waren geen stenen om te metselen maar wat willekeurige klinkers.
Ziet er uit als een stapel die vrij is gekomen bij werkzaamheden. Ook niks vreemds eigenlijk.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:32:16 #259
491000 KareldeStoute
1433 - 1477
pi_193398525
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk overigens niet dat mensen neerschieten veel oplost. Dan maak je het alleen maar erger.
Die geweldsspiraal lost inderdaad niks op.
  Moderator zondag 31 mei 2020 @ 11:32:20 #260
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193398529
Ben benieuwd of deze rellen ook weer na een week uitdoven.
Met de hele quarantaine/lockdown door corona (nog steeds geen nachtclubs of grote events) vervelen veel mensen zich toch. Daarnaast nog al die mensen die hun baan zijn verloren, in Amerika is er vrijwel geen sociaal vangnet. Die hebben misschien ook niks meer te verliezen.
pi_193398530
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:28 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Een complottheorie van een Trumpfan. Of dat het verhaal veel aannemelijker maakt is toch wat twijfelachtig. Ik weet niet hoe het in de VS werkt maar in mijn Nederlandse provinciestadje kan ik zo een stuk of tien plekken in het centrum aanwijzen waar pallets met stenen staan. Een straat vinden waar niet aan de weg of een gebouw wordt gewerkt is hier al een flinke uitdaging... In een grote stad zal de beschikbaarheid helemaal geen probleem zijn.
Maar die pallets stonden er voor de protesten niet. Ineens stonden ze er. Tegelijkertijd is het grootste deel van de arrestanten antifa lui die niet eens in dezelfde staat woont maar een lange reis heeft afgelegd puur om te komen rellen. Dit is georganiseerd 100%.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:32:39 #262
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398537
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Er is inderdaad geen touw meer aan vast te knopen.
De kabelnieuwszenders, de gebruikelijke fear mongering pundits en de nietsnutten van officials uit Minnesota blijven gewoon liegen, want dit is het enige dat ze kunnen doen. Iedereen kan zien dat de lokale overheden niets of veel te weinig doen om gemeenschappen te beschermen en de pundits die pas geleden nog mensen op het strand scherp veroordeelden of anderen die hun zaak wilden opengooien halve moordenaars noemden die wringen zich nu in allerlei bochten met verklaringen die gaan van vreedzame protesten tot de Russen die erachter zitten.
Het is zo delusional van die lieden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193398538
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:31 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

_O-
Met als verschil dat ze nu echt wat kan toevoegen, immers heeft zij ook banden met de vrienden van antifa :).
pi_193398551
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar die foto, dat waren geen stenen om te metselen maar wat willekeurige klinkers.
Net zoals het een willekeurige foto kan zijn die voor het gehersenspoelde deel van de bevolking in een context geplaatst wordt en ze er met beide voeten intrappen en het zelfs hier in Nederland al als waarheid verkondigen . :W
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:34:16 #265
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398557
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

De kabelnieuwszenders, de gebruikelijke fear mongering pundits en de nietsnutten van officials uit Minnesota blijven gewoon liegen, want dit is het enige dat ze kunnen doen. Iedereen kan zien dat de lokale overheden niets of veel te weinig doen om gemeenschappen te beschermen en de pundits die pas geleden nog mensen op het strand scherp veroordeelden of anderen die hun zaak wilden opengooien halve moordenaars noemden die wringen zich nu in allerlei bochten van vreedzame portesten tot de Russen zitten erachter.
Het is zo delusional van die lieden.
Maar vertel, hoe zit het dan écht? :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 31 mei 2020 @ 11:34:49 #266
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398565
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:28 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Een complottheorie van een Trumpfan. Of dat het verhaal veel aannemelijker maakt is toch wat twijfelachtig. Ik weet niet hoe het in de VS werkt maar in mijn Nederlandse provinciestadje kan ik zo een stuk of tien plekken in het centrum aanwijzen waar pallets met stenen staan. Een straat vinden waar niet aan de weg of een gebouw wordt gewerkt is hier al een flinke uitdaging... In een grote stad zal de beschikbaarheid helemaal geen probleem zijn.
We gaan het zien. Er zijn in elk geval voldoende aanwijzingen die een gecoördineerde inspanning suggereren. Dit is wat de procureur-generaal aangaf in zijn persco van gisteren.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193398574
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Maar die pallets stonden er voor de protesten niet. Ineens stonden ze er. Tegelijkertijd is het grootste deel van de arrestanten antifa lui die niet eens in dezelfde staat woont maar een lange reis heeft afgelegd puur om te komen rellen. Dit is georganiseerd 100%.
Dit bovenstaande verhaal is gefantaseerd 100%. :W
pi_193398575
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

De kabelnieuwszenders, de gebruikelijke fear mongering pundits en de nietsnutten van officials uit Minnesota blijven gewoon liegen, want dit is het enige dat ze kunnen doen. Iedereen kan zien dat de lokale overheden niets of veel te weinig doen om gemeenschappen te beschermen en de pundits die pas geleden nog mensen op het strand scherp veroordeelden of anderen die hun zaak wilden opengooien halve moordenaars noemden die wringen zich nu in allerlei bochten van vreedzame portesten tot de Russen zitten erachter.
Het is zo delusional van die lieden.
Precies ja. Vorige week waren de lockdown protesten die er vreedzaam aan toe gingen "domestic terrorists". En nu met deze protesten is het ineens een groep die "gehoord moet worden".
Land of the free. Home of the brave.
pi_193398594
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dit bovenstaande verhaal is gefantaseerd 100%. :W
Moet ik de beelden opzoeken dat hoofdagent zegt dat alle arrestanten na de 22.00 curfew buitenstaanders waren die puur kwamen om te rellen? Of wil je dat zelf even googlen het is makkelijk te vinden.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:38:59 #270
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398612
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar vertel, hoe zit het dan écht? :)
Dit heb ik in dit bericht met sourcing aangegeven.
Verder lijkt het me ook even handig voor je in deze om de perso van de procureur-generaal te kijken.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193398622
Nog meer gezellige antifa:

FarleyMedia twitterde op zondag 31-05-2020 om 10:57:47 Portland #BlackLivesMatter protest erupts into violence.

Man gets ganged up on and brutally assaulted after attempting to flee;

Tooth knocked out; left lifeless in the street.

BLM: "Black Lives Matter, you F*ggot"

May 30th, 2020
#Oregon #PDX911 #AntifaTerrorists #GeorgeFloyd https://t.co/RYfT7wCZpJ reageer retweet
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:40:13 #272
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193398633
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:37 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Moet ik de beelden opzoeken dat hoofdagent zegt dat alle arrestanten na de 22.00 curfew buitenstaanders waren die puur kwamen om te rellen? Of wil je dat zelf even googlen het is makkelijk te vinden.
Doet dat er veel toe

er moet iets veranderen bij de police daar
anders blijven er zwarten neergeschoten worden en vermoord
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 31 mei 2020 @ 11:40:25 #273
491000 KareldeStoute
1433 - 1477
pi_193398636
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Maar die pallets stonden er voor de protesten niet. Ineens stonden ze er. Tegelijkertijd is het grootste deel van de arrestanten antifa lui die niet eens in dezelfde staat woont maar een lange reis heeft afgelegd puur om te komen rellen. Dit is georganiseerd 100%.
Het lijkt er op dat je dat erg gaat wil geloven en daarom in alle propaganda trapt :s).
pi_193398637
MrAndyNgo twitterde op zondag 31-05-2020 om 04:33:39 Someone dressed a young child in black bloc and brought her to the Seattle riot. She was affected by the pepper spray. #antifa #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd https://t.co/EvtCO3uhWY reageer retweet
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:41:10 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398648
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit heb ik in dit bericht met sourcing aangegeven.

Nee hoor, daar staan alleen maar dingen waarvan jij denkt dat dat 'het narratief' is (van die termen die je alleen hoort als het vanuit een bepaalde kant gebruikt kan worden).

Ach, we zullen het ooit wel of niet horen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193398652
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:40 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat je dat erg gaat wil geloven en daarom in alle propaganda trapt :s).
En hij kan hetzelfde over jou zeggen, en zo gaan we door met het cirkeltje.
pi_193398658
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:40 schreef Aurelius het volgende:
MrAndyNgo twitterde op zondag 31-05-2020 om 04:33:39 Someone dressed a young child in black bloc and brought her to the Seattle riot. She was affected by the pepper spray. #antifa #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd https://t.co/EvtCO3uhWY reageer retweet
Wat ben je dan een minne hond om een kind daarheen te brengen. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 31 mei 2020 @ 11:44:15 #278
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193398685
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat ben je dan een minne hond om een kind daarheen te brengen. :r
https://twitter.com/basshoeforcal/status/1267015420046831616?s=20
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193398691
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:37 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Moet ik de beelden opzoeken dat hoofdagent zegt dat alle arrestanten na de 22.00 curfew buitenstaanders waren die puur kwamen om te rellen? Of wil je dat zelf even googlen het is makkelijk te vinden.
Beelden nog wel ik zou graag serieuze onderzoekscijfers zien ipv een hoofdagent die wat roeptoetert. Trump heeft op beeld ook gezegd dat er corona zo voorbij zou gaan, daar klopte ook weinig van. :D
  zondag 31 mei 2020 @ 11:45:01 #280
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398696
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee hoor, daar staan alleen maar dingen waarvan jij denkt dat dat 'het narratief' is (van die termen die je alleen hoort als het vanuit een bepaalde kant gebruikt kan worden).

Ach, we zullen het ooit wel of niet horen.
Het narratief van Tim Walz is volgens jou niet dat de Russen en white supremacists verantwoordelijk zijn voor de rellen? Ik heb zijn persconferentie gezien waarin hij dit vertelde. Hetzelfde vertelt de veiligheidscommissaris van Minnesota. Ik kan niet net zoals jij doen alsof er geen relaiteit is.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 31 mei 2020 @ 11:45:04 #281
491000 KareldeStoute
1433 - 1477
pi_193398697
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

En hij kan hetzelfde over jou zeggen, en zo gaan we door met het cirkeltje.
Allicht, zal er ook over ophouden. Maar meestal is de complottheorie niet de meest rationele verklaring voor zaken.
pi_193398698
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:40 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat je dat erg gaat wil geloven en daarom in alle propaganda trapt :s).
Propaganda? Het is een zwarte politieagent uit Minnesota die het zegt. Waar heb jij het over.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193398710
quote:
Probeer het eens met woorden. :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193398711
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Beelden nog wel ik zou graag serieuze onderzoekscijfers zien ipv een hoofdagent die wat roeptoetert. Trump heeft op beeld ook gezegd dat er corona zo voorbij zou gaan, daar klopte ook weinig van. :D
Onderzoekcijfers? _O- Het is geen hogere wiskunde om als agent achter de woonplaats van een arrestant te komen hoor.
Land of the free. Home of the brave.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:47:12 #285
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398719
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:45 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het narratief van Tim Walz is is volgens jou niet dat de Russen en white supremacists verantwoordelijk zijn voor de rellen?
De term 'Het narratief' wordt vaak gebruikt als 'wat de grote boze mensen je willen doen geloven', dat bedoelde ik. Dat tuig als white supremacists mede verantwoordelijk zijn voor de rellen is natuurlijk verre van ondenkbaar, net als de deelname van tuig van de andere kant, zoals Antifa, en puur crimineel tuig, zoals drugskartels.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!fotograaf zondag 31 mei 2020 @ 11:47:26 #286
842 Zorro
Z
pi_193398722
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Beelden nog wel ik zou graag serieuze onderzoekscijfers zien ipv een hoofdagent die wat roeptoetert. Trump heeft op beeld ook gezegd dat er corona zo voorbij zou gaan, daar klopte ook weinig van. :D
Trump heeft ook gezegd "When the looting starts, the shooting starts"

Dat ie daar maar eens werk van maakt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_193398728
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:47 schreef Zorro het volgende:

[..]

Trump heeft ook gezegd "When the looting starts, the shooting starts"

Dat ie daar maar eens werk van maakt.
Precies.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 31 mei 2020 @ 11:49:23 #288
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193398739
quote:
16s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Probeer het eens met woorden. :?
I can t Breathe

quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:47 schreef Zorro het volgende:

[..]

Trump heeft ook gezegd "When the looting starts, the shooting starts"

Dat ie daar maar eens werk van maakt.
zo is dat oorlog

Net als Afghanistan , tanks in de straat
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193398743
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:46 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Onderzoekcijfers? _O- Het is geen hogere wiskunde om als agent achter de woonplaats van een arrestant te komen hoor.
Ja dus e agent heeft 1 persoon van buiten de staat opgepakt, en kan beweren dat het merendeel van de arrestanten van buiten de staat is. Zo werkt het niet. |:(
pi_193398746
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

I can t Breathe
Hoe is dat een relevante reactie op mijn post dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 31 mei 2020 @ 11:49:57 #291
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193398748
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

De term 'Het narratief' wordt vaak gebruikt als 'wat de grote boze mensen je willen doen geloven', dat bedoelde ik. Dat tuig als white supremacists mede verantwoordelijk zijn voor de rellen is natuurlijk verre van ondenkbaar, net als de deelname van tuig van de andere kant, zoals Antifa, en puur crimineel tuig, zoals drugskartels.
Ik weet wat jij bedoelt en probeert weg te masseren, maar de GOUVERNEUR van Minnesota en de VEILIGHEIDSCOMMISARIS van Mnnesota vertellen dit in een persconferentie, uitgezonden op het kabelnet. Het is niet zo dat dit wordt verteld door de eerste de beste Antifa-tsjapie die op straat aangesproken wordt.

Man, man, man, man.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193398749
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:40 schreef Aurelius het volgende:
MrAndyNgo twitterde op zondag 31-05-2020 om 04:33:39 Someone dressed a young child in black bloc and brought her to the Seattle riot. She was affected by the pepper spray. #antifa #BlackLivesMatter #GeorgeFloyd https://t.co/EvtCO3uhWY reageer retweet
Welke debiel neemt zijn kind mee om te gaan rellen wtf... Antifa giet het er dus al met de paplepel in.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193398763
Misschien dacht die persoon dat het een vreedzaam protest was lijkt me het meest aannemelijk.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:50:55 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398768
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:49 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet wat jij bedoelt en probeert weg te masseren, maar de GOUVERNEUR van Minnesota en de VEILIGHEIDSCOMMISARIS van Mnnesota vertellen dit in een persconferentie.
Dat ontken ik toch ook niet? :D

Sterker nog, ik zeg nota bene dat wat zij zeggen inderdaad vrij goed denkbaar is. Dat is het namelijk ook.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193398775
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja dus e agent heeft 1 persoon van buiten de staat opgepakt, en kan beweren dat het merendeel van de arrestanten van buiten de staat is. Zo werkt het niet. |:(
1 persoon? Er zijn heel veel mensen opgepakt Hans.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193398785
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:47 schreef Zorro het volgende:

[..]

Trump heeft ook gezegd "When the looting starts, the shooting starts"

Dat ie daar maar eens werk van maakt.
Zieke geest.
pi_193398797
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

1 persoon? Er zijn heel veel mensen opgepakt Hans.
En jij gelooft dat die hoofdagent dat van al die arrestanten onderzocht heeft terwijl de straten branden. :')
  zondag 31 mei 2020 @ 11:54:26 #298
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193398804
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:52 schreef Alaianaya het volgende:

[..]

Zieke geest.
Je kan ook blijven toekijken hoe een zooi mongolen je land slopen , ondernemers duperen en dan hopen dat het misschien zelf stopt
Ik ben inmiddels overleden
pi_193398805
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En jij gelooft dat die hoofdagent dat van al die arrestanten onderzocht heeft terwijl de straten branden. :')
Zoals ik zei het is geen hogere wiskunde om als agent iemands woonplaats te achterhalen. Maar jij weet het duidelijk beter.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:54:46 #300
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193398810
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En jij gelooft dat die hoofdagent dat van al die arrestanten onderzocht heeft terwijl de straten branden. :')
Dus het is niet zo ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_193398813
dicht
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')