quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eitjes gelegd voor dood: 10000000000000000000
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar dat heb je in de tussentijd laten bezorgen?
quote:
Moordenaarquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
Naam: Sebastiaan
Status: Vermeend dood
Doodsoorzaak: Geplet door een volle opruimkist
Hoe: Er vlug tegenaan geschoven
Waar: Naast de deurpost
Verdachte: Jobi
Echt alles is goedkoper in Spanjequote:Op woensdag 27 mei 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]spuit vol voor maar ¤7.95, prima te doen!
De grote broer van Sebastiaan is al op de hoogte gebrachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door skysherrif op 27-05-2020 17:16:23 ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
@Dave.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]spuit vol voor maar ¤7.95, prima te doen!
Beetje gastmodden he?quote:
Nee dit is zelfverdediging!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De grote broer van Sebastiaan is al op de hoogte gebrachtIn combinatie met de reactie van Sky hieronder heb ik besloten dit niet aan te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het is maar goed dat ik achter mijn computer zat (alhoewel met 32 inch scherm). Mijn mobiel of laptop ws nu stuk tegen de muur gegooid.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim zit uitgebreid te gniffelen
En sky je was niet eens mijn beoogde doelwit
Gelukkig maar, want ik had het nog niet gezienquote:
Ik had later moeten edittenquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In combinatie met de reactie van Sky hieronder heb ik besloten dit niet aan te klikken
Was ik het?quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim zit uitgebreid te gniffelen
En sky je was niet eens mijn beoogde doelwit
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! En als we even zonder geld zitten dan kloppen we gewoon bij jullie aan
[..]
De grote broer van Sebastiaan is al op de hoogte gebrachtEn terecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De grote broer van Sebastiaan is al op de hoogte gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik had het nog niet gezien
Het moest zo zijn!quote:
Oh! Maar dat is nepquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was ik het?Want je weet dat ik ondertussen nog tig andere dingen aan het doen ben en dan ineens posts achterloop
Maar dat spinnetje had je niks gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dit is zelfverdediging!
Net als je als mens niet in het leefgebied van een roofdier moet komen, moeten Sebastianen ook niet in het leefgebied van een Jobi komen. Als ze ergens hadden gezeten waar ik niet ben, dan zouden ze nog hebben geleefd
quote:
Die insecten vind ik een stuk minder lastig!quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat spinnetje had je niks gedaanHet zat er alleen maar om lastigere insecten bij jou weg te houden
Dat doet niks af aan de intenties van die arme spinnetjes!quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die insecten vind ik een stuk minder lastig!
Intentie of niet, ze komen in mijn leefgebiedquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan de intenties van die arme spinnetjes!
Zo is datquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die spinnen wonen er al meer generaties dan jij
Dus stel dat spinnetje was nu 1 jaar oud. Dan heb je het gewoon vijf jaar door de neus geboordquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ho, ho, ho... Ik lees net dat de levensverwachting van een spin 6 jaar is. Dus die etterbakken hadden al lang iets aan het probleem kunnen doen door zich niet voort te planten!
Nou ja, dat weten we tegenwoordig ook niet meer zekerquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus stel dat spinnetje was nu 1 jaar oud. Dan heb je het gewoon vijf jaar door de neus geboordDat zijn vijf ESF's Aoibhin!
Nee nou ja, een ESF is meer als een Olympiade. Je weet nooit of er aan het einde van zo'n cyclus ook daadwerkelijk een climax komt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we tegenwoordig ook niet meer zeker
Touché!quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we tegenwoordig ook niet meer zeker
Al die wel eerder open mogen wordt Arie Boomsma helemaal boos. Ik hoop het.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
Rutte spreekt zo, naar verwachting o.a. over de heropening van sauna's.
Nu de knuffelclubs nog...
Huh ik begreep juist dat er geen persconferenties meer zouden zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
Rutte spreekt zo, naar verwachting o.a. over de heropening van sauna's.
Nu de knuffelclubs nog...
Hahaha dat is het wel waard jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al die wel eerder open mogen wordt Arie Boomsma helemaal boos. Ik hoop het.
[ afbeelding ]
Dit is dan ook een persmoment en geen persconferentie volgens Teletekst. Wereld van verschilquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh ik begreep juist dat er geen persconferenties meer zouden zijn
Ja heel grappig hoor!quote:
Ah, superduidelijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is dan ook een persmoment en geen persconferentie volgens Teletekst. Wereld van verschil
Ik moest ook lachen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Vond ik wel ja! Maar ik ga 'm niet uitleggen hoor
Doe eens, want ik zie hem echt niet!quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Vond ik wel ja! Maar ik ga 'm niet uitleggen hoor
Oh wacht het kwartje valt nu pasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ahhh zondequote:Op woensdag 27 mei 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, superduidelijk![]()
Ik gok op met en zonder vragen?![]()
Maar helaas geen boze Arie voor @:Em31
Ben niet zo scherp vandaagquote:
En, wat kwam eruit?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben niet zo scherp vandaagHeb een oefen-IQ test gedaan vandaag dus mijn hersenen zijn op
Het blijft psychologisch een raar iets dat mensen in een normale setting nooit hun naakte zelf zouden laten zien, maar het in een sauna geen punt vinden. Ik ben zelf overigens nooit naar een sauna geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
Al heb je heel af en toe ook wel eens iemand die dan met bikini in de sauna gaat zitten. Mag officieel ook niet volgens de regels, maar niemand die dat checkt
Hoezo? Denk dat het verschilt tussen wel/niet andere mensen ook naakt. Het voelt nogal anders om naakt op de markt te lopen tussen allemaal gekleden mensen of naakt in de sauna tussen naakte mensenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Het blijft psychologisch een raar iets dat mensen in een normale setting nooit hun naakte zelf zouden laten zien, maar het in een sauna geen punt vinden. Ik ben zelf overigens nooit naar een sauna geweest.
Moet nog nakijken! Maar voor het echie is het een stuk spannender natuurlijk, dus ik hou automatisch dan rekening met wat punten daar nog onderquote:
Ja en als je zelf nakijkt ben je vaak ook wat soepeler omdat je weet hoe dicht je bij het antwoord zatquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet nog nakijken! Maar voor het echie is het een stuk spannender natuurlijk, dus ik hou automatisch dan rekening met wat punten daar nog onder
Ik vind het ook helemaal niet gek dat mensen het doen hoor, als ik het zelf leuk zou vinden zou ik het ook gewoon doen (maar ik heb niks met sauna's). Maar tóch vind ik het best apart dat men zich er zo makkelijk overheen kan zetten als anderen ook naakt zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo? Denk dat het verschilt tussen wel/niet andere mensen ook naakt. Het voelt nogal anders om naakt op de markt te lopen tussen allemaal gekleden mensen of naakt in de sauna tussen naakte mensen
Ja weet ik ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet gek dat mensen het doen hoor, als ik het zelf leuk zou vinden zou ik het ook gewoon doen (maar ik heb niks met sauna's). Maar tóch vind ik het best apart dat men zich er zo makkelijk overheen kan zetten als anderen ook naakt zijn.
Ah, nu snap ik de rare blikken die ik kreegquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
Al heb je heel af en toe ook wel eens iemand die dan met bikini in de sauna gaat zitten. Mag officieel ook niet volgens de regels, maar niemand die dat checkt
Ja precies, ik vind het in een sauna ook echt nooit een punt. Iedereen is daar naakt, niemand let op elkaar, het hoort erbij, etc. Als ik echt naar een sauna ga (niet die van de sportschool) vind ik het in het begin wel eventjes ongemakkelijk, maar dat gevoel verdwijnt snel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Het blijft psychologisch een raar iets dat mensen in een normale setting nooit hun naakte zelf zouden laten zien, maar het in een sauna geen punt vinden. Ik ben zelf overigens nooit naar een sauna geweest.
Ja precies, dat ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo? Denk dat het verschilt tussen wel/niet andere mensen ook naakt. Het voelt nogal anders om naakt op de markt te lopen tussen allemaal gekleden mensen of naakt in de sauna tussen naakte mensen
Ja, maar ga ik nu dan ook bewust streng in zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en als je zelf nakijkt ben je vaak ook wat soepeler omdat je weet hoe dicht je bij het antwoord zat![]()
Ben je van plan een echte te doen, of meer gewoon voor de leuk dit gedaan?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik de rare blikken die ik kreeg
Een zijn met de groep, niet de enige zijn die daar naakt rondloopt. Dat je niet iets "raars" doet in die groep. En in zo'n sauna kom je ook mensen tegen van alle soorten en maten die niet persé bikinimodel zijn, dus dan voel je je ook al gauw niet zo onzeker in je eigen lichaam.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet gek dat mensen het doen hoor, als ik het zelf leuk zou vinden zou ik het ook gewoon doen (maar ik heb niks met sauna's). Maar tóch vind ik het best apart dat men zich er zo makkelijk overheen kan zetten als anderen ook naakt zijn.
Neequote:Op woensdag 27 mei 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, superduidelijk![]()
Ik gok op met en zonder vragen?![]()
Maar helaas geen boze Arie voor @:Em31
Ja, ik begrijp dat wel. Maar tóch blijft het zelfs met al die wetenschap best apart want buiten de sauna (en een select aantal andere gelegenheden) is het echt behoorlijk taboe om naakt te zijn in de buurt van andere mensen. Dus het is best een aparte ommeslag.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een zijn met de groep, niet de enige zijn die daar naakt rondloopt. Dat je niet iets "raars" doet in die groep. En in zo'n sauna kom je ook mensen tegen van alle soorten en maten die niet persé bikinimodel zijn, dus dan voel je je ook al gauw niet zo onzeker in je eigen lichaam.
Dus alleen slimme mensen mogen dik zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
Goeie regel: Zolang je gewicht lager is dan je IQ zit het wel goed.
Nou dat is wel minder afgesloten dan een sauna voor mijn gevoel, zou dan het gevoel hebben dat er vieze mannetjes in de duinen liggenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, dat ookJe bent allemaal naakt en het 'hoort' in die setting.
Op een openbaar strand zou ik het best spannend vinden om ineens topless te gaan liggen, maar op een naturistenstrand (nooit geweest trouwens, maar stel) zou ik daar dan weer geen problemen mee hebben denk ik.
Spannend! In verband met loopbaankeuze, of ergens anders om?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar ga ik nu dan ook bewust streng in zijnEn dit was meerkeuze, dus ja... dan ga ik ook niet sjoemelen.
Ja dat ben ik inderdaad wel van plan later dit jaar.
Kloptquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus alleen slimme mensen mogen dik zijn?
Ja maar die lijken elk jaar op elkaar, dus daar kun je ook echt beter in worden volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de Nationale IQ-test scoorde ik in de regel best aardigIs er nog een speciale reden dat je een IQ-test wil doen Aoibhin?
Ik vind dit een gevaarlijke uitspraakquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
Ja ik heb voor mijn ASS onderzoek ook een IQ test moeten afnemen destijds, en later ook een keer via school en een keer via het ziekenhuis bij een soort onderzoek. Echt vreselijk hoe lang, ik raakte echt heel erg afgeleid telkens op het eindequote:Op woensdag 27 mei 2020 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Voor ADD test kreeg ik toen ook een IQ test van een uur of 5, persoonlijjk afgenomen. Dat vond ik eigenlijk best wel tof om te doen toen
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dit een gevaarlijke uitspraak![]()
Ik denk dat het er bij mij om spant
Preciesquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]Gewoon veel sudoku's blijven doen dan
Volgens mij ook, als je ook die politieke analyses van Fred en Hamlapjes zag weer vanochtendquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb sowieso wel de indruk dat in dit subforum veel slimme mensen zitten trouwens.
Ik zat daar net over na te denken en als je dan op teksten af moet gaan is het best moeilijk in te schatten hoe "slim" iedereen is.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb sowieso wel de indruk dat in dit subforum veel slimme mensen zitten trouwens.
Oh daar scoor ik ook altijd enorm hoogquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de Nationale IQ-test scoorde ik in de regel best aardigIs er nog een speciale reden dat je een IQ-test wil doen Aoibhin?
Dat moet wel goed zitten hehequote:Op woensdag 27 mei 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
Dat is waar, maar er sijpelen ook wel dingen tussendoor over wat voor werk iemand doet en jij hebt het bijv ook over de uni enzoquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat daar net over na te denken en als je dan op teksten af moet gaan is het best moeilijk in te schatten hoe "slim" iedereen is.
Haha jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij ook, als je ook die politieke analyses van Fred en Hamlapjes zag weer vanochtendSoort zoekt soort
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus alleen slimme mensen mogen dik zijn?
Als het saaie tests zijn kan het wel snel vervelen en raak je idd afgeleid (en dan nog voor een ADD test hehe) De tests die me totaal niet lagen ging ik ook wel saai vinden (ruimtelijk inzicht, met die kubussen of patronen herkennen pfffff)quote:
Hmm na verloop van tijd krijg je toch wel een indruk hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat daar net over na te denken en als je dan op teksten af moet gaan is het best moeilijk in te schatten hoe "slim" iedereen is.
Ja ik vind dat dus oneerlijk, want jij zei net ook al zoiets, maar toen dacht ik, laat maar gaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh daar scoor ik ook altijd enorm hoogMaar dat is natuurlijk veilig voor de tv en zonder dat er iets van afhangt. Ik ben echt iemand die op het moment heel erg in de stress schiet en dan minder presteer. Echt extreme faalangst.
Ja, nou ja, okéquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:24 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Nou dat is wel minder afgesloten dan een sauna voor mijn gevoel, zou dan het gevoel hebben dat er vieze mannetjes in de duinen liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |