Neequote:Op woensdag 27 mei 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, superduidelijk![]()
Ik gok op met en zonder vragen?![]()
Maar helaas geen boze Arie voor @:Em31
Ja, ik begrijp dat wel. Maar tóch blijft het zelfs met al die wetenschap best apart want buiten de sauna (en een select aantal andere gelegenheden) is het echt behoorlijk taboe om naakt te zijn in de buurt van andere mensen. Dus het is best een aparte ommeslag.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een zijn met de groep, niet de enige zijn die daar naakt rondloopt. Dat je niet iets "raars" doet in die groep. En in zo'n sauna kom je ook mensen tegen van alle soorten en maten die niet persé bikinimodel zijn, dus dan voel je je ook al gauw niet zo onzeker in je eigen lichaam.
Dus alleen slimme mensen mogen dik zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
Goeie regel: Zolang je gewicht lager is dan je IQ zit het wel goed.
Nou dat is wel minder afgesloten dan een sauna voor mijn gevoel, zou dan het gevoel hebben dat er vieze mannetjes in de duinen liggenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, dat ookJe bent allemaal naakt en het 'hoort' in die setting.
Op een openbaar strand zou ik het best spannend vinden om ineens topless te gaan liggen, maar op een naturistenstrand (nooit geweest trouwens, maar stel) zou ik daar dan weer geen problemen mee hebben denk ik.
Spannend! In verband met loopbaankeuze, of ergens anders om?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar ga ik nu dan ook bewust streng in zijnEn dit was meerkeuze, dus ja... dan ga ik ook niet sjoemelen.
Ja dat ben ik inderdaad wel van plan later dit jaar.
Kloptquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus alleen slimme mensen mogen dik zijn?
Ja maar die lijken elk jaar op elkaar, dus daar kun je ook echt beter in worden volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de Nationale IQ-test scoorde ik in de regel best aardigIs er nog een speciale reden dat je een IQ-test wil doen Aoibhin?
Ik vind dit een gevaarlijke uitspraakquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
Ja ik heb voor mijn ASS onderzoek ook een IQ test moeten afnemen destijds, en later ook een keer via school en een keer via het ziekenhuis bij een soort onderzoek. Echt vreselijk hoe lang, ik raakte echt heel erg afgeleid telkens op het eindequote:Op woensdag 27 mei 2020 18:20 schreef skysherrif het volgende:
Voor ADD test kreeg ik toen ook een IQ test van een uur of 5, persoonlijjk afgenomen. Dat vond ik eigenlijk best wel tof om te doen toen
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dit een gevaarlijke uitspraak![]()
Ik denk dat het er bij mij om spant
Preciesquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]Gewoon veel sudoku's blijven doen dan
Volgens mij ook, als je ook die politieke analyses van Fred en Hamlapjes zag weer vanochtendquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb sowieso wel de indruk dat in dit subforum veel slimme mensen zitten trouwens.
Ik zat daar net over na te denken en als je dan op teksten af moet gaan is het best moeilijk in te schatten hoe "slim" iedereen is.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
Ik heb sowieso wel de indruk dat in dit subforum veel slimme mensen zitten trouwens.
Oh daar scoor ik ook altijd enorm hoogquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de Nationale IQ-test scoorde ik in de regel best aardigIs er nog een speciale reden dat je een IQ-test wil doen Aoibhin?
Dat moet wel goed zitten hehequote:Op woensdag 27 mei 2020 18:23 schreef Strani het volgende:
Dat is waar, maar er sijpelen ook wel dingen tussendoor over wat voor werk iemand doet en jij hebt het bijv ook over de uni enzoquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat daar net over na te denken en als je dan op teksten af moet gaan is het best moeilijk in te schatten hoe "slim" iedereen is.
Haha jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij ook, als je ook die politieke analyses van Fred en Hamlapjes zag weer vanochtendSoort zoekt soort
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus alleen slimme mensen mogen dik zijn?
Als het saaie tests zijn kan het wel snel vervelen en raak je idd afgeleid (en dan nog voor een ADD test hehe) De tests die me totaal niet lagen ging ik ook wel saai vinden (ruimtelijk inzicht, met die kubussen of patronen herkennen pfffff)quote:
Hmm na verloop van tijd krijg je toch wel een indruk hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zat daar net over na te denken en als je dan op teksten af moet gaan is het best moeilijk in te schatten hoe "slim" iedereen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |