Ja heel grappig hoor!quote:
Ah, superduidelijkquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is dan ook een persmoment en geen persconferentie volgens Teletekst. Wereld van verschil
Ik moest ook lachen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Vond ik wel ja! Maar ik ga 'm niet uitleggen hoor
Doe eens, want ik zie hem echt niet!quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Vond ik wel ja! Maar ik ga 'm niet uitleggen hoor
Oh wacht het kwartje valt nu pasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ahhh zondequote:Op woensdag 27 mei 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, superduidelijk![]()
Ik gok op met en zonder vragen?![]()
Maar helaas geen boze Arie voor @:Em31
Ben niet zo scherp vandaagquote:
En, wat kwam eruit?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben niet zo scherp vandaagHeb een oefen-IQ test gedaan vandaag dus mijn hersenen zijn op
Het blijft psychologisch een raar iets dat mensen in een normale setting nooit hun naakte zelf zouden laten zien, maar het in een sauna geen punt vinden. Ik ben zelf overigens nooit naar een sauna geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
Al heb je heel af en toe ook wel eens iemand die dan met bikini in de sauna gaat zitten. Mag officieel ook niet volgens de regels, maar niemand die dat checkt
Hoezo? Denk dat het verschilt tussen wel/niet andere mensen ook naakt. Het voelt nogal anders om naakt op de markt te lopen tussen allemaal gekleden mensen of naakt in de sauna tussen naakte mensenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Het blijft psychologisch een raar iets dat mensen in een normale setting nooit hun naakte zelf zouden laten zien, maar het in een sauna geen punt vinden. Ik ben zelf overigens nooit naar een sauna geweest.
Moet nog nakijken! Maar voor het echie is het een stuk spannender natuurlijk, dus ik hou automatisch dan rekening met wat punten daar nog onderquote:
Ja en als je zelf nakijkt ben je vaak ook wat soepeler omdat je weet hoe dicht je bij het antwoord zatquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet nog nakijken! Maar voor het echie is het een stuk spannender natuurlijk, dus ik hou automatisch dan rekening met wat punten daar nog onder
Ik vind het ook helemaal niet gek dat mensen het doen hoor, als ik het zelf leuk zou vinden zou ik het ook gewoon doen (maar ik heb niks met sauna's). Maar tóch vind ik het best apart dat men zich er zo makkelijk overheen kan zetten als anderen ook naakt zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo? Denk dat het verschilt tussen wel/niet andere mensen ook naakt. Het voelt nogal anders om naakt op de markt te lopen tussen allemaal gekleden mensen of naakt in de sauna tussen naakte mensen
Ja weet ik ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet gek dat mensen het doen hoor, als ik het zelf leuk zou vinden zou ik het ook gewoon doen (maar ik heb niks met sauna's). Maar tóch vind ik het best apart dat men zich er zo makkelijk overheen kan zetten als anderen ook naakt zijn.
Ah, nu snap ik de rare blikken die ik kreegquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
Al heb je heel af en toe ook wel eens iemand die dan met bikini in de sauna gaat zitten. Mag officieel ook niet volgens de regels, maar niemand die dat checkt
Ja precies, ik vind het in een sauna ook echt nooit een punt. Iedereen is daar naakt, niemand let op elkaar, het hoort erbij, etc. Als ik echt naar een sauna ga (niet die van de sportschool) vind ik het in het begin wel eventjes ongemakkelijk, maar dat gevoel verdwijnt snel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Het blijft psychologisch een raar iets dat mensen in een normale setting nooit hun naakte zelf zouden laten zien, maar het in een sauna geen punt vinden. Ik ben zelf overigens nooit naar een sauna geweest.
Ja precies, dat ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoezo? Denk dat het verschilt tussen wel/niet andere mensen ook naakt. Het voelt nogal anders om naakt op de markt te lopen tussen allemaal gekleden mensen of naakt in de sauna tussen naakte mensen
Ja, maar ga ik nu dan ook bewust streng in zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en als je zelf nakijkt ben je vaak ook wat soepeler omdat je weet hoe dicht je bij het antwoord zat![]()
Ben je van plan een echte te doen, of meer gewoon voor de leuk dit gedaan?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik de rare blikken die ik kreeg
Een zijn met de groep, niet de enige zijn die daar naakt rondloopt. Dat je niet iets "raars" doet in die groep. En in zo'n sauna kom je ook mensen tegen van alle soorten en maten die niet persé bikinimodel zijn, dus dan voel je je ook al gauw niet zo onzeker in je eigen lichaam.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet gek dat mensen het doen hoor, als ik het zelf leuk zou vinden zou ik het ook gewoon doen (maar ik heb niks met sauna's). Maar tóch vind ik het best apart dat men zich er zo makkelijk overheen kan zetten als anderen ook naakt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |