Oh! Maar dat is nepquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was ik het?Want je weet dat ik ondertussen nog tig andere dingen aan het doen ben en dan ineens posts achterloop
Maar dat spinnetje had je niks gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dit is zelfverdediging!
Net als je als mens niet in het leefgebied van een roofdier moet komen, moeten Sebastianen ook niet in het leefgebied van een Jobi komen. Als ze ergens hadden gezeten waar ik niet ben, dan zouden ze nog hebben geleefd
quote:
Die insecten vind ik een stuk minder lastig!quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat spinnetje had je niks gedaanHet zat er alleen maar om lastigere insecten bij jou weg te houden
Dat doet niks af aan de intenties van die arme spinnetjes!quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die insecten vind ik een stuk minder lastig!
Intentie of niet, ze komen in mijn leefgebiedquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan de intenties van die arme spinnetjes!
Zo is datquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die spinnen wonen er al meer generaties dan jij
Dus stel dat spinnetje was nu 1 jaar oud. Dan heb je het gewoon vijf jaar door de neus geboordquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ho, ho, ho... Ik lees net dat de levensverwachting van een spin 6 jaar is. Dus die etterbakken hadden al lang iets aan het probleem kunnen doen door zich niet voort te planten!
Nou ja, dat weten we tegenwoordig ook niet meer zekerquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus stel dat spinnetje was nu 1 jaar oud. Dan heb je het gewoon vijf jaar door de neus geboordDat zijn vijf ESF's Aoibhin!
Nee nou ja, een ESF is meer als een Olympiade. Je weet nooit of er aan het einde van zo'n cyclus ook daadwerkelijk een climax komt.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we tegenwoordig ook niet meer zeker
Touché!quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, dat weten we tegenwoordig ook niet meer zeker
Al die wel eerder open mogen wordt Arie Boomsma helemaal boos. Ik hoop het.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
Rutte spreekt zo, naar verwachting o.a. over de heropening van sauna's.
Nu de knuffelclubs nog...
Huh ik begreep juist dat er geen persconferenties meer zouden zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:51 schreef Strani het volgende:
Rutte spreekt zo, naar verwachting o.a. over de heropening van sauna's.
Nu de knuffelclubs nog...
Hahaha dat is het wel waard jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al die wel eerder open mogen wordt Arie Boomsma helemaal boos. Ik hoop het.
[ afbeelding ]
Dit is dan ook een persmoment en geen persconferentie volgens Teletekst. Wereld van verschilquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh ik begreep juist dat er geen persconferenties meer zouden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |