SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eten in de OP?Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
BavetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eten in de OP?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
Hond in de pot dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eten in de OP?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kringspier.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoe scheur je in godsnaam een bilspier...
En waar zit die? Want.. euhm.. billen zijn toch geen spieren?
Stokholmquote:Op maandag 25 mei 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Net iets meer dan 6 km![]()
En me weer eens staan vergapen aan dit prachtige pakhuis![]()
[ afbeelding ]
Kringspier is iets anders toch?quote:Op maandag 25 mei 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kringspier.
Hoe je die scheurt? Beschuitbus.
Hoe ik dat weet? Elementaire natuurkunde man. Do you even science bro?
Ik wandel tot ik het zat ben. En dan ga ik naar huis. Simpel.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
36 day streak 4500+ stappen, het zal allemaal wel. Vandaag gewoon even nietafgelopen 5 dagen als gezegd gemiddeld 8800+ stappen gelopen, ik vind het wel even best zo voor nu.
Toffe foto.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Net iets meer dan 6 km![]()
En me weer eens staan vergapen aan dit prachtige pakhuis![]()
[ afbeelding ]
Dit deed ik vandaag, maar dan hardlopend. Niet perse mijn beste idee, al kwam dat meer omdat ik een halve kilometer het idee had dat 10km in een uur toch wel even kon.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wandel tot ik het zat ben. En dan ga ik naar huis. Simpel.
En dan dat hele kuteind weer terug moetenquote:Op maandag 25 mei 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wandel tot ik het zat ben. En dan ga ik naar huis. Simpel.
Ja, die terugweg calculeer ik wel in in de zin die ik nog hebquote:Op maandag 25 mei 2020 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan dat hele kuteind weer terug moeten
Ze waren vandaag op een plein bij het water aan het bootcampen. Zag er best leuk uitquote:Op maandag 25 mei 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit deed ik vandaag, maar dan hardlopend. Niet perse mijn beste idee, al kwam dat meer omdat ik een halve kilometer het idee had dat 10km in een uur toch wel even kon.
Maar ik kan niet rekenen.
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze waren vandaag op een plein bij het water aan het bootcampen. Zag er best leuk uit
Mijn vakantiegeld staat sinds vanmorgen dik rente te trekken op de spaarrekeningquote:Op maandag 25 mei 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen wordt wel big time harvest day![]()
Salaris
Vakantiegeld
Salarisverhoging nabetaling sinds 1 februari
Kalimba
USB-stick, because reasons
5 pakjes aluminium shafts (een darter gooit nog weleens wat kapot hmm)
en dan nog een aantal biljetjes
Voor af en toe, het wisselt me vaak te snel. Zit je net lekker in een oefening, moet je alweer wat anders doen.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze waren vandaag op een plein bij het water aan het bootcampen. Zag er best leuk uit
Niet op jezelf projecterenquote:
Niks mis met mijn bmiquote:Op maandag 25 mei 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet op jezelf projecterenGewoon van genieten
Geen idee. Ik begon er niet overquote:Op maandag 25 mei 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie projecteert er dan op zichzelf hmm?
Wuty, heb jij geen rekening met 10% rente dan?quote:Op maandag 25 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vakantiegeld staat sinds vanmorgen dik rente te trekken op de spaarrekening![]()
Dit was cynisch bedoeld
Nee, ik heb niet zoveel vertrouwen in de People’s Bank of Dagestan.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wuty, heb jij geen rekening met 10% rente dan?
Gewoon een slootje van de vestingwerkenquote:
Emo blackmail oprottuhhquote:Op maandag 25 mei 2020 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
"Are you sure you would like to unsubscribe from COVID19 update mails?"
Te selecteren opties:
"No, I want to contribute and donate"
"Yes, I do not think our global community is important. Unsubscribe me from important updates about COVID19."
Zak erin![]()
.
quote:Op maandag 25 mei 2020 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
"Are you sure you would like to unsubscribe from COVID19 update mails?"
Te selecteren opties:
"No, I want to contribute and donate"
"Yes, I do not think our global community is important. Unsubscribe me from important updates about COVID19."
Zak erin![]()
.
Dat valt me toch wel tegen van jequote:Op maandag 25 mei 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoveel vertrouwen in de People’s Bank of Dagestan.
ik ga niet klikkenquote:
Nee intellectuelen voelen zich daar doorgaans te goed voor inderdaadquote:
heb gekliktquote:Op maandag 25 mei 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee intellectuelen voelen zich daar doorgaans te goed voor inderdaad
Jankerdquote:Op maandag 25 mei 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee inens verdrietig nu. Weer een dag overleefd om dan zo te eindigen
Ja ik ga het ook geen twee uur maken of zo hoor. Normaal lig ik altijd nog wel 2 uur te piekeren over alles. Al was het alleen maar omdat er niemand is die zegt "doe dat niet"quote:
Heb er pas eentje gehad hier. Maar dat was wel gelijk een grote rode vlek op mijn maagdelijk witte plafondquote:
Net met lopen op sommige plekken echt hele roedels zwermen met muggenquote:
wil je dat?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook geen twee uur maken of zo hoor. Normaal lig ik altijd nog wel 2 uur te piekeren over alles. Al was het alleen maar omdat er niemand is die zegt "doe dat niet"
De twee vleugels worden in rust achter de rug gevouwen en het achterste paar poten is bij veel soorten langer en steekt in rust naar achteren. Dit doet een mug om eventuele aanstormende vijanden waar te nemen; in plaats van deze te zien voelt de mug de luchtwervelingen met de achterpoten en vliegt snel weg bij gevaar.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb er pas eentje gehad hier. Maar dat was wel gelijk een grote rode vlek op mijn maagdelijk witte plafond
geen kuddes?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net met lopen op sommige plekken echt hele roedels zwermen met muggen
Vraag me altijd af wat muggen bijdragen aan planeet Aarde.quote:
ze zijn voedselquote:Op maandag 25 mei 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat muggen bijdragen aan planeet Aarde.
Maar dat kan je je zowat erger afvragen voor mensen
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De twee vleugels worden in rust achter de rug gevouwen en het achterste paar poten is bij veel soorten langer en steekt in rust naar achteren. Dit doet een mug om eventuele aanstormende vijanden waar te nemen; in plaats van deze te zien voelt de mug de luchtwervelingen met de achterpoten en vliegt snel weg bij gevaar.
Als we nou muggen kweken die die achterpootjes niet meer hebben zijn ze makkelijker plat te slaan
en dan trekken we bij de eerste de achterpootjes er uit?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Goed idee. Zullen we een muggenfokkerij beginnen?
Dat is nu minder not done dan een nertsenfokkerijquote:Op maandag 25 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Goed idee. Zullen we een muggenfokkerij beginnen?
Jij hebt echt een paar vreemde trekjes hequote:Op maandag 25 mei 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan trekken we bij de eerste de achterpootjes er uit?
ftfyquote:Op maandag 25 mei 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt echt alleen maar vreemde trekjes he
hoezo? Met die muggen fokken we juist doorquote:Op maandag 25 mei 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt echt een paar vreemde trekjes he
Ja dat klopt wel, maar als ik dat zeg krijg ik gelijk weer de wind van vorenquote:
Oh nou slechthorend was ik al, dus ik gun je elke invulling die je wiltquote:
Ik ben de enige doodnormale hierquote:Op maandag 25 mei 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij bent wel de laatste die daar wat van moet vinden raarstraling
Nou ...................quote:
2e biertje doet je muzieksmaak geen kwaadquote:
Draag nu wel een rood met beige met witte rok die rechts oranje ziet van het paprikachips afvegen.quote:
Met het feit dat je hier post ben je al af voor het label 'normaal'.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag nu wel een rood met beige met witte rok die rechts oranje ziet van het paprikachips afvegen.
Oh bepaal jij dat?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met het feit dat je hier post ben je al af voor het label 'normaal'.
Oh wel interessantquote:Op maandag 25 mei 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
Een muggenlarve is een waterfilteraar. Als een buisje zuigt ze water naar binnen en filtert daar algen uit. Samen met andere filteraars zorgen de muggenlarven ervoor dat er minder algen in het water zitten. Die filterende functie wordt belangrijker naarmate klimaatverandering zorgt voor regelmatigere algenbloei in ons zwemwater. Als er te veel algen komen, kunnen zelfs blauwalgen gaan bloeien en daardoor kan het water giftig worden. Juist tijdens warme dagen, als we er graag in willen zwemmen. Vissen, kikkers, libellenlarven en waterkevers eten ondertussen graag muggenlarven. Hoewel het praktische nut van kikkers eigenlijk alleen door Fransen wordt onderkend, zien we allemaal wel in dat vissen fijne en plezierige dieren zijn, en libellen gewoon heel mooi.
Zonder genoeg muggenlarven zullen er steeds minder libellen, vissen en kikkers zijn. Muggen kunnen dan, omdat hun voortplanting snel gaat, steeds vaker als plaag voorkomen. Een typisch gevolg van het verslechterende evenwicht in het ecosysteem. De steeds hevigere wisselingen tussen muggenplagen en blauwalgenbloei zijn het waarschijnlijke gevolg van de ineenstorting van het ecosysteem waar de muggenlarven deel van uitmaken. Maar niet alleen de larve is een belangrijk onderdeel van de natuur.
Zijn toch nuttiger dn gedacht
https://www.oneworld.nl/anders/achtergrond/het-nut-van-de-mug/
quote:
Ja, net zo lang tot ze nageslacht zonder achterpootjes krijgen. Zou toch moeten kunnen?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan trekken we bij de eerste de achterpootjes er uit?
Was maar een vraag pikkiequote:
En beantwoordquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met het feit dat je hier post ben je al af voor het label 'normaal'.
Denk het. Als je kijkt wat voor rare honden ze weten te fokken?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, net zo lang tot ze nageslacht zonder achterpootjes krijgen. Zou toch moeten kunnen?
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draag nu wel een rood met beige met witte rok die rechts oranje ziet van het paprikachips afvegen.
Komt door de lobby van de vegetarische slagerquote:Op maandag 25 mei 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh wel interessant
Valt me wel op dat over welk kutbeest je ook zoekt, dat je altijd leest dat het aan een instortend ecosysteem ligt of dat ze nog net niet uitgestorven zijn.
Ik ga net zo lang met die muggen fokken tot ze op een Ierse setter lijkenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het. Als je kijkt wat voor rare honden ze weten te fokken?
Je kunt ze ook zo fokken dat ze gewoon allemaal een afwijking hebben, dat je van die downiemuggen krijgt die alleen maar kwijlen en alleen zichzelf prikken.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het. Als je kijkt wat voor rare honden ze weten te fokken?
moest lachenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga net zo lang met die muggen fokken tot ze op een Ierse setter lijken
Ik moest een tartan laten zien maar toen zat hij zo lekker dat ik hem aangehouden heb, daarna viel de wijn me wat zuur op de maag en dacht ik pak een handje chips om de zuurgraad in balans te brengen maar toen had ik vieze oranje chipsvingers en was ik te lui om naar de keuken te lopenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
vliegt er zon vervelende ierse mini settler door je slaapkamer die constant heel hoog blaft
Wakker schrikken met een lauwe lippenstift tegen je wang.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
vliegt er zon vervelende ierse mini settler door je slaapkamer die constant heel hoog blaft
Zwaluwen zijn dol op wespen. Maar die zie je niet zoveel hier in de stadquote:Op maandag 25 mei 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
En wespen, die zijn echt rechtstreeks in de hel gekweekt met als enige reden: pesten.
Ik vind de rok zorgelijker.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest een tartan laten zien maar toen zat hij zo lekker dat ik hem aangehouden heb, daarna viel de wijn me wat zuur op de maag en dacht ik pak een handje chips om de zuurgraad in balans te brengen maar toen had ik vieze oranje chipsvingers en was ik te lui om naar de keuken te lopen
We horen het morgenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Budastein
Slaap lekker allen, hoop dat ik hier niet over droom
Kende het ras niet maar dit is een doorfokking van Ruud Gullit.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
Zwaluwen lusten alleen wespen? Want dan stel ik voor dat ze eens over gaan op een ander menu. Kunnen de wespen mooi uitsterven.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwaluwen zijn dol op wespen. Maar die zie je niet zoveel hier in de stad
En nu moet je tartan op een wolprogramma de was inquote:Op maandag 25 mei 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest een tartan laten zien maar toen zat hij zo lekker dat ik hem aangehouden heb, daarna viel de wijn me wat zuur op de maag en dacht ik pak een handje chips om de zuurgraad in balans te brengen maar toen had ik vieze oranje chipsvingers en was ik te lui om naar de keuken te lopen
Stomerij.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu moet je tartan op een wolprogramma de was in
Huh?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zwaluwen lusten alleen wespen? Want dan stel ik voor dat ze eens over gaan op een ander menu. Kunnen de wespen mooi uitsterven.
Maar dan krijg je toch juist meer wespen?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zwaluwen lusten alleen wespen? Want dan stel ik voor dat ze eens over gaan op een ander menu. Kunnen de wespen mooi uitsterven.
Niet duidelijk. Ik zie wespen ook als pure duivels die nergens goed voor zijn. Buda zegt dat zwaluwen ze graag eten, dus als zwaluwen nou eens iets anders gaan leren eten dan kunnen de wespen mooi weg. Want zwaluwen zijn toffe beestjes die willen we niet laten sterven van de honger bij gebrek aan wespen.quote:
Lijkt er wel opquote:Op maandag 25 mei 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kende het ras niet maar dit is een doorfokking van Ruud Gullit.[ afbeelding ]
Ja was niet helemaal duidelijk geloof ik.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch juist meer wespen?![]()
Vaak naar zitten kijken hoe ze die wespen in duikvlucht zo uit de lucht pikken
Ik wil meer zwaluwen, want dan hebben we minder wespen. En als de wespen op zijn voeren we ze wel bijquote:Op maandag 25 mei 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet duidelijk. Ik zie wespen ook als pure duivels die nergens goed voor zijn. Buda zegt dat zwaluwen ze graag eten, dus als zwaluwen nou eens iets anders gaan leren eten dan kunnen de wespen mooi weg. Want zwaluwen zijn toffe beestjes die willen we niet laten sterven van de honger bij gebrek aan wespen.
Ik wil niet opspelen hoor.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet duidelijk. Ik zie wespen ook als pure duivels die nergens goed voor zijn. Buda zegt dat zwaluwen ze graag eten, dus als zwaluwen nou eens iets anders gaan leren eten dan kunnen de wespen mooi weg. Want zwaluwen zijn toffe beestjes die willen we niet laten sterven van de honger bij gebrek aan wespen.
Joh helemaal niet. Wij zijn de heersers van de aarde.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij is de mens het enige wezen wat de natuur prima kan missen
Ja, wij maken er een zooitje vanquote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Jaja dat klopt. Maar ik bedoelde dat ze dan op wonderlijke wijze opeens compleet uitgestorven zouden zijn. In mijn hoofd klonk het allemaal heel logisch.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil niet opspelen hoor.
Maar als ze hun natuurlijke vijand kwijtraken komen er toch nog veel meer?
Als haaien net zo slim waren als ons hadden ze ook al lang alles in de oceaan opgevreten hoor en dumpten ze nu hun kernafval op het land, het leven haalt nu eenmaal alles eruit wat er te halen valt en sterft vervolgens zelf uit, daar zit schoonheid in.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Tofquote:Op maandag 25 mei 2020 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Heb eens een boek gelezen van iemand die de Zwaluwen volgde tijdens hun trek terug naar Engeland. Iemand die verzot was op die beesten en van reizen hield. Mooie avonturen had hij in Afrika.
Omdat we wapens hebben bedacht waarmee we iedere vorm van leven naar de verdoemenis kunnen helpenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh helemaal niet. Wij zijn de heersers van de aarde.
Weet je waarom?
Alleen sleuren wij de rest van de planeet mee in onze valquote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als haaien net zo slim waren als ons hadden ze ook al lang alles in de oceaan opgevreten hoor en dumpten ze nu hun kernafval op het land, het leven haalt nu eenmaal alles eruit wat er te halen valt en sterft vervolgens zelf uit, daar zit schoonheid in.
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofIk zag een paar dagen geleden iets over ooievaars. Die overwinteren in Namibië en keren elke zomer terug naar hetzelfde nest
Nee omdat wij vuur kunnen maken en de aarde omwoelen om weer co2 terug in de cirkel te brengen. Vanaf de mensentijd is de natuur flink geëxpandeerd.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Omdat we wapens hebben bedacht waarmee we iedere vorm van leven naar de verdoemenis kunnen helpen
Dit doet een zus van mij ook, die overwintert vaak aan de Skeleton Coast.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofIk zag een paar dagen geleden iets over ooievaars. Die overwinteren in Namibië en keren elke zomer terug naar hetzelfde nest
Geef moeder Aarde een paar 100.000 jaar en niemand die ons nog kent.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen sleuren wij de rest van de planeet mee in onze val
Jezus wat depri denkenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
En als wij van die unieke slimme denkende wezens zijn waarom verzieken we dan ons enige huis, de aarde
Zouden die eerste plukjes mensen daar echt invloed op hebben gehad met hun kampvuurtjes?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee omdat wij vuur kunnen maken en de aarde omwoelen om weer co2 terug in de cirkel te brengen. Vanaf de mensentijd is de natuur flink geëxpandeerd.
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet een zus van mij ook, die overwintert vaak aan de Skeleton Coast.
Dat is de misplaatste arrogantie van de mens dat we denken dat wij de planeet controleren.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen sleuren wij de rest van de planeet mee in onze val
Toen hadden ze geen brandweer en hele bossen gingen in rook opquote:Op maandag 25 mei 2020 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zouden die eerste plukjes mensen daar echt invloed op hebben gehad met hun kampvuurtjes?
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En daarna komt ze weer in Brabant op de schoorsteen zitten?
Jup. En er zullen weer nieuwe planten en dieren ontstaan, inclusief een nieuwe opperaap. Net zolang tot we in het zwarte gat van onze eigen zon worden getrokkenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef moeder Aarde een paar 100.000 jaar en niemand die ons nog kent.
Ligt er aan in hoeverre we in staat zijn een echt op hol slaand greenhouse effect te creëren. Want dan ziet de aarde er over 100000 jaar uit zoals Venus.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef moeder Aarde een paar 100.000 jaar en niemand die ons nog kent.
Hm, klinkt plausibelquote:Op maandag 25 mei 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toen hadden ze geen brandweer en hele bossen gingen in rook op
Welnee dat halen we niet, lang voordat de Aarde echt de Venus broeikaskant op gaat zijn wij al lang omgekomen van de honger en de dorst.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er aan in hoeverre we in staat zijn een echt op hol slaand greenhouse effect te creëren. Want dan ziet de aarde er over 100000 jaar uit zoals Venus.
En wie vind je hier dan precies laakbaar?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Tering zeg.
https://www.ad.nl/binnenl(...)iet-in-mag~a53098e1/
Wat dacht je van de eigenaar van dat beestje?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wie vind je hier dan precies laakbaar?
Waarom is het gelijk van dat hotel in beton gegoten?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat dacht je van de eigenaar van dat beestje?
Dat absoluut.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welnee dat halen we niet, lang voordat de Aarde echt de Venus broeikaskant op gaat zijn wij al lang omgekomen van de honger en de dorst.
Ik wil ook wel realist zijnquote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat absoluut.
Maar ik ben geen klimaatgekkie ofzo, meer een realist.
Zeker zoals NL bezig is met z'n 'klimaatdoelen' die zinloze miljarden gaan kosten z waanzin ten top
Je dumpt een hond niet in een afvalbak. Het is geen lege koffiebeker, maar een levend wezen.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom is het gelijk van dat hotel in beton gegoten?
Maar wie creëert hier het probleem?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je dumpt een hond niet in een afvalbak. Het is geen lege koffiebeker, maar een levend wezen.
Wat?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom is het gelijk van dat hotel in beton gegoten?
Ten eerste, waarom doet NL precies tegendraads met de rest van Europa? Van het gas afgaan is het meest belachelijke wat je kan bedenken. Wij voor veel geld van het gas af, onze buren schakelen massaal op gas over.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook wel realist zijnMaar wat stel jij voor dan?
De eigenaar van de hond. Die had bij het boeken van het hotel moeten checken of honden zijn toegestaan.quote:
Dit dus, verantwoordelijkheid eigenaar hontquote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?Je kan toch van te voren wel even checken of het hotel wat je geboekt hebt honden accepteert? Deze meneer heeft dat kennelijk niet gedaan,, hotel accepteerde geen honden en meneer dumpt zijn hond.
Ja we gaan daar ook wel goud geld mee verdienen de komende 50 jaar natuurlijk, als we de maat en de norm zetten voor de rest van de wereld kopen ze onze technologie en expertise straks in.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat absoluut.
Maar ik ben geen klimaatgekkie ofzo, meer een realist.
Zeker zoals NL bezig is met z'n 'klimaatdoelen' die zinloze miljarden gaan kosten, waanzin ten top
We hebben 1953 wel knap omgezet in keiharde pegelsquote:Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we gaan daar ook wel goud geld mee verdienen de komende 50 jaar natuurlijk, als we de maat en de norm zetten voor de rest van de wereld kopen ze onze technologie en expertise straks in.
Altijd blijven denken als een typische Nederlandse entrepreneur.
Dan zou ik graag jouw versie horen van waar het de schuld van het hotel is dat die man zijn hond dumpt.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geef maar aan, het is net vanuit wie je het bekijkt
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Huisdieren zijn maar in heel weinig hotels toegestaan. Gelukkig.
Wij weten overal wel centjes uit te halen, er zit wel degelijk een ondernemers visie achter.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben 1953 wel knap omgezet in keiharde pegels
Daar kun je je best wat bij voorstellen, als je wilt. "Klant is koning", "hotel mag blij zijn dat er nog IEMAND een kamer wil boeken" "wie zijn $hotel nou om eisen te stellen" etc.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zou ik graag jouw versie horen van waar het de schuld van het hotel is dat die man zijn hond dumpt.
Die echte VOC-mentaliteit!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij weten overal wel centjes uit te halen, er zit wel degelijk een ondernemers visie achter.
Het is compleet onlogisch.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kun je je best wat bij voorstellen, als je wilt. "Klant is koning", "hotel mag blij zijn dat er nog IEMAND een kamer wil boeken" "wie zijn $hotel nou om eisen te stellen" etc.
Nogmaals, ik zeg niet dat dat mijn mening is, maar zo'n scenario is denkbaar.
Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is compleet onlogisch.Je kan niet op de gok een hond meenemen en dan het hotel de schuld geven. Soms heeft het weinig zin dingen van meerdere kanten te bekijken.
En dan is de waarheid van het hotel dus in beton gegoten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jahet is compleet onlogisch
Dwaasheid natuurlijk.
Snapt een kindMaar puur theoretisch is het denkbaar (DENKbaar, meer niet) dat iemand zoiets probeert.
In de praktijk wel jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan is de waarheid van het hotel dus in beton gegoten.
Ja tot het jou zelf negatief uitkomt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn soort autistjes trekt zelfs de Flat Earth Theory in twijfel he, daar moet je ook rekening mee houden
Ja dan is het natuurlijk iedereen zijn schuld behalve de mijnequote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tot het jou zelf negatief uitkomt.
Punt voor jou.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan is het natuurlijk iedereen zijn schuld behalve de mijne
En wie zegt dat je met zo'n attitude niet president van amerika kan worden?
Hele nummer uitgezeten voor het lieve moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hoe lief jong zusje (16) is voor Sean (11) MacGuire![]()
Nou ja misschien heb jij gewoon meer oog voor andere dingenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hele nummer uitgezeten voor het lieve moment.Ze kijkt af en toe en glimlacht naar hem. Dat was het lieve? Ze is veel meer bezig met de camera dan met hem.
Mooi moment om te gaan slagen. Doeg!
Gadver nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 04:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog geen koffie op..
Kom je vegen als ik klaar ben?
Xdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meer last van uitdruk op die momenten
Grappig is dat ja dat mensen dat vaak onder Amsterdam rekenenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:24 schreef FranticDJ het volgende:
Ben echt nog maar 1x eerder in Amsterdam geweest (anders dan schiphol)
Met hoeveel man zit je op zo'n schipquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:24 schreef FranticDJ het volgende:
Nja 3-4 dagen later weer weg naar Spanje
En dan weer naar Fogelland.
Is ut nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grappig is dat ja dat mensen dat vaak onder Amsterdam rekenen
Nu met 14.. maar hebben 3 stagiairs.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met hoeveel man zit je op zo'n schip
Lekker koffie laten halenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nu met 14.. maar hebben 3 stagiairs.
Genoeg voor een daggiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:30 schreef FranticDJ het volgende:
..maar vind deze bonen nogal viezig en er ligt nog dik 10kg
Rol of 80quote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoeveel pleepapier heb je nodig dan?
Da's wel veel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Valt mee. Ik bestel 196 pakken van 4 voor 2 maanden..
Die willen wel ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja, 6 Nederlanders 2 maanden lang. En dan nog een beetje reserve.
Werkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geniet0n
Wat gaat deze dag jou brengen?
Uitbetalingenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
Wat moet je allemaal doen vandaag dan?
Je mag mij anders ook uitbetalen, dan heb je gegarandeerd een fantastische dagquote:Op [url=httfantastische dag//forum.fok.nl/topic/2553953/6/50#p193315339]dinsdag 26 mei 2020 05:59[/url] schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 06:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag mij anders ook uitbetalen, dan heb je gegarandeerd een fantastische dag
5g is hipperquote:Op dinsdag 26 mei 2020 06:46 schreef FranticDJ het volgende:
Net op het randje van 4G.. heel irritant
Verkansie?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week wordt een lekker weekje
deze week toch ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week wordt een lekker weekje
poeh nee, dat red ik niet op 1 dagquote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:31 schreef Goitske het volgende:
Sowieso ben ik blij dat ik niet met de auto naar het werk moet maar gewoon m'n fiets kan pakken
wel maandag vrij weer.quote:
altijdquote:
Koffie EN een douche! Beiden warm, doch verschillende temperaturen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Nog een kop sterke koffie of een koude verkwikkende douche voor het arbeidsgeweld weer losbarst?
Wat doe jij zoal op een dag?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Nog een kop sterke koffie of een koude verkwikkende douche voor het arbeidsgeweld weer losbarst?
SPIJBELENquote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Goedemorgen had de P erin en heb gesnipperd
Kijken of alles naar behoren werkt in Nederland en zo niet zorgen dat de juiste mensen zorgen dat alles weer gaat werken zoals het hoort in Nederland zodat iedereen zijn centjes kan verdienen.quote:
Heldquote:Op dinsdag 26 mei 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijken of alles naar behoren werkt in Nederland en zo niet zorgen dat de juiste mensen zorgen dat alles weer gaat werken zoals het hoort in Nederland zodat iedereen zijn centjes kan verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |