SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eten in de OP?Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
BavetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eten in de OP?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
Hond in de pot dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eten in de OP?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kringspier.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoe scheur je in godsnaam een bilspier...
En waar zit die? Want.. euhm.. billen zijn toch geen spieren?
Stokholmquote:Op maandag 25 mei 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Net iets meer dan 6 km![]()
En me weer eens staan vergapen aan dit prachtige pakhuis![]()
[ afbeelding ]
Kringspier is iets anders toch?quote:Op maandag 25 mei 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kringspier.
Hoe je die scheurt? Beschuitbus.
Hoe ik dat weet? Elementaire natuurkunde man. Do you even science bro?
Ik wandel tot ik het zat ben. En dan ga ik naar huis. Simpel.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
36 day streak 4500+ stappen, het zal allemaal wel. Vandaag gewoon even nietafgelopen 5 dagen als gezegd gemiddeld 8800+ stappen gelopen, ik vind het wel even best zo voor nu.
Toffe foto.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Net iets meer dan 6 km![]()
En me weer eens staan vergapen aan dit prachtige pakhuis![]()
[ afbeelding ]
Dit deed ik vandaag, maar dan hardlopend. Niet perse mijn beste idee, al kwam dat meer omdat ik een halve kilometer het idee had dat 10km in een uur toch wel even kon.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wandel tot ik het zat ben. En dan ga ik naar huis. Simpel.
En dan dat hele kuteind weer terug moetenquote:Op maandag 25 mei 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wandel tot ik het zat ben. En dan ga ik naar huis. Simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |