SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eten in de OP?Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
BavetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eten in de OP?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:35 schreef Koen66 het volgende:
Hond in de pot dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat eten in de OP?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kringspier.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoe scheur je in godsnaam een bilspier...
En waar zit die? Want.. euhm.. billen zijn toch geen spieren?
Stokholmquote:Op maandag 25 mei 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Net iets meer dan 6 km![]()
En me weer eens staan vergapen aan dit prachtige pakhuis![]()
[ afbeelding ]
Kringspier is iets anders toch?quote:Op maandag 25 mei 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kringspier.
Hoe je die scheurt? Beschuitbus.
Hoe ik dat weet? Elementaire natuurkunde man. Do you even science bro?
Ik wandel tot ik het zat ben. En dan ga ik naar huis. Simpel.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
36 day streak 4500+ stappen, het zal allemaal wel. Vandaag gewoon even nietafgelopen 5 dagen als gezegd gemiddeld 8800+ stappen gelopen, ik vind het wel even best zo voor nu.
Toffe foto.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Net iets meer dan 6 km![]()
En me weer eens staan vergapen aan dit prachtige pakhuis![]()
[ afbeelding ]
Dit deed ik vandaag, maar dan hardlopend. Niet perse mijn beste idee, al kwam dat meer omdat ik een halve kilometer het idee had dat 10km in een uur toch wel even kon.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wandel tot ik het zat ben. En dan ga ik naar huis. Simpel.
En dan dat hele kuteind weer terug moetenquote:Op maandag 25 mei 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wandel tot ik het zat ben. En dan ga ik naar huis. Simpel.
Ja, die terugweg calculeer ik wel in in de zin die ik nog hebquote:Op maandag 25 mei 2020 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan dat hele kuteind weer terug moeten
Ze waren vandaag op een plein bij het water aan het bootcampen. Zag er best leuk uitquote:Op maandag 25 mei 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit deed ik vandaag, maar dan hardlopend. Niet perse mijn beste idee, al kwam dat meer omdat ik een halve kilometer het idee had dat 10km in een uur toch wel even kon.
Maar ik kan niet rekenen.
quote:Op maandag 25 mei 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze waren vandaag op een plein bij het water aan het bootcampen. Zag er best leuk uit
Mijn vakantiegeld staat sinds vanmorgen dik rente te trekken op de spaarrekeningquote:Op maandag 25 mei 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen wordt wel big time harvest day![]()
Salaris
Vakantiegeld
Salarisverhoging nabetaling sinds 1 februari
Kalimba
USB-stick, because reasons
5 pakjes aluminium shafts (een darter gooit nog weleens wat kapot hmm)
en dan nog een aantal biljetjes
Voor af en toe, het wisselt me vaak te snel. Zit je net lekker in een oefening, moet je alweer wat anders doen.quote:Op maandag 25 mei 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze waren vandaag op een plein bij het water aan het bootcampen. Zag er best leuk uit
Niet op jezelf projecterenquote:
Niks mis met mijn bmiquote:Op maandag 25 mei 2020 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet op jezelf projecterenGewoon van genieten
Geen idee. Ik begon er niet overquote:Op maandag 25 mei 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie projecteert er dan op zichzelf hmm?
Wuty, heb jij geen rekening met 10% rente dan?quote:Op maandag 25 mei 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vakantiegeld staat sinds vanmorgen dik rente te trekken op de spaarrekening![]()
Dit was cynisch bedoeld
Nee, ik heb niet zoveel vertrouwen in de People’s Bank of Dagestan.quote:Op maandag 25 mei 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wuty, heb jij geen rekening met 10% rente dan?
Gewoon een slootje van de vestingwerkenquote:
Emo blackmail oprottuhhquote:Op maandag 25 mei 2020 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
"Are you sure you would like to unsubscribe from COVID19 update mails?"
Te selecteren opties:
"No, I want to contribute and donate"
"Yes, I do not think our global community is important. Unsubscribe me from important updates about COVID19."
Zak erin![]()
.
quote:Op maandag 25 mei 2020 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
"Are you sure you would like to unsubscribe from COVID19 update mails?"
Te selecteren opties:
"No, I want to contribute and donate"
"Yes, I do not think our global community is important. Unsubscribe me from important updates about COVID19."
Zak erin![]()
.
Dat valt me toch wel tegen van jequote:Op maandag 25 mei 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoveel vertrouwen in de People’s Bank of Dagestan.
ik ga niet klikkenquote:
Nee intellectuelen voelen zich daar doorgaans te goed voor inderdaadquote:
heb gekliktquote:Op maandag 25 mei 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee intellectuelen voelen zich daar doorgaans te goed voor inderdaad
Jankerdquote:Op maandag 25 mei 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee inens verdrietig nu. Weer een dag overleefd om dan zo te eindigen
Ja ik ga het ook geen twee uur maken of zo hoor. Normaal lig ik altijd nog wel 2 uur te piekeren over alles. Al was het alleen maar omdat er niemand is die zegt "doe dat niet"quote:
Heb er pas eentje gehad hier. Maar dat was wel gelijk een grote rode vlek op mijn maagdelijk witte plafondquote:
Net met lopen op sommige plekken echt hele roedels zwermen met muggenquote:
wil je dat?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook geen twee uur maken of zo hoor. Normaal lig ik altijd nog wel 2 uur te piekeren over alles. Al was het alleen maar omdat er niemand is die zegt "doe dat niet"
De twee vleugels worden in rust achter de rug gevouwen en het achterste paar poten is bij veel soorten langer en steekt in rust naar achteren. Dit doet een mug om eventuele aanstormende vijanden waar te nemen; in plaats van deze te zien voelt de mug de luchtwervelingen met de achterpoten en vliegt snel weg bij gevaar.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb er pas eentje gehad hier. Maar dat was wel gelijk een grote rode vlek op mijn maagdelijk witte plafond
geen kuddes?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net met lopen op sommige plekken echt hele roedels zwermen met muggen
Vraag me altijd af wat muggen bijdragen aan planeet Aarde.quote:
ze zijn voedselquote:Op maandag 25 mei 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat muggen bijdragen aan planeet Aarde.
Maar dat kan je je zowat erger afvragen voor mensen
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De twee vleugels worden in rust achter de rug gevouwen en het achterste paar poten is bij veel soorten langer en steekt in rust naar achteren. Dit doet een mug om eventuele aanstormende vijanden waar te nemen; in plaats van deze te zien voelt de mug de luchtwervelingen met de achterpoten en vliegt snel weg bij gevaar.
Als we nou muggen kweken die die achterpootjes niet meer hebben zijn ze makkelijker plat te slaan
en dan trekken we bij de eerste de achterpootjes er uit?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Goed idee. Zullen we een muggenfokkerij beginnen?
Dat is nu minder not done dan een nertsenfokkerijquote:Op maandag 25 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Goed idee. Zullen we een muggenfokkerij beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |