Maar dan krijg je toch juist meer wespen?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zwaluwen lusten alleen wespen? Want dan stel ik voor dat ze eens over gaan op een ander menu. Kunnen de wespen mooi uitsterven.
Niet duidelijk. Ik zie wespen ook als pure duivels die nergens goed voor zijn. Buda zegt dat zwaluwen ze graag eten, dus als zwaluwen nou eens iets anders gaan leren eten dan kunnen de wespen mooi weg. Want zwaluwen zijn toffe beestjes die willen we niet laten sterven van de honger bij gebrek aan wespen.quote:
Lijkt er wel opquote:Op maandag 25 mei 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kende het ras niet maar dit is een doorfokking van Ruud Gullit.[ afbeelding ]
Ja was niet helemaal duidelijk geloof ik.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch juist meer wespen?![]()
Vaak naar zitten kijken hoe ze die wespen in duikvlucht zo uit de lucht pikken
Ik wil meer zwaluwen, want dan hebben we minder wespen. En als de wespen op zijn voeren we ze wel bijquote:Op maandag 25 mei 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet duidelijk. Ik zie wespen ook als pure duivels die nergens goed voor zijn. Buda zegt dat zwaluwen ze graag eten, dus als zwaluwen nou eens iets anders gaan leren eten dan kunnen de wespen mooi weg. Want zwaluwen zijn toffe beestjes die willen we niet laten sterven van de honger bij gebrek aan wespen.
Ik wil niet opspelen hoor.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet duidelijk. Ik zie wespen ook als pure duivels die nergens goed voor zijn. Buda zegt dat zwaluwen ze graag eten, dus als zwaluwen nou eens iets anders gaan leren eten dan kunnen de wespen mooi weg. Want zwaluwen zijn toffe beestjes die willen we niet laten sterven van de honger bij gebrek aan wespen.
Joh helemaal niet. Wij zijn de heersers van de aarde.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij is de mens het enige wezen wat de natuur prima kan missen
Ja, wij maken er een zooitje vanquote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Jaja dat klopt. Maar ik bedoelde dat ze dan op wonderlijke wijze opeens compleet uitgestorven zouden zijn. In mijn hoofd klonk het allemaal heel logisch.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil niet opspelen hoor.
Maar als ze hun natuurlijke vijand kwijtraken komen er toch nog veel meer?
Als haaien net zo slim waren als ons hadden ze ook al lang alles in de oceaan opgevreten hoor en dumpten ze nu hun kernafval op het land, het leven haalt nu eenmaal alles eruit wat er te halen valt en sterft vervolgens zelf uit, daar zit schoonheid in.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Tofquote:Op maandag 25 mei 2020 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Heb eens een boek gelezen van iemand die de Zwaluwen volgde tijdens hun trek terug naar Engeland. Iemand die verzot was op die beesten en van reizen hield. Mooie avonturen had hij in Afrika.
Omdat we wapens hebben bedacht waarmee we iedere vorm van leven naar de verdoemenis kunnen helpenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh helemaal niet. Wij zijn de heersers van de aarde.
Weet je waarom?
Alleen sleuren wij de rest van de planeet mee in onze valquote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als haaien net zo slim waren als ons hadden ze ook al lang alles in de oceaan opgevreten hoor en dumpten ze nu hun kernafval op het land, het leven haalt nu eenmaal alles eruit wat er te halen valt en sterft vervolgens zelf uit, daar zit schoonheid in.
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofIk zag een paar dagen geleden iets over ooievaars. Die overwinteren in Namibië en keren elke zomer terug naar hetzelfde nest
Nee omdat wij vuur kunnen maken en de aarde omwoelen om weer co2 terug in de cirkel te brengen. Vanaf de mensentijd is de natuur flink geëxpandeerd.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Omdat we wapens hebben bedacht waarmee we iedere vorm van leven naar de verdoemenis kunnen helpen
Dit doet een zus van mij ook, die overwintert vaak aan de Skeleton Coast.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofIk zag een paar dagen geleden iets over ooievaars. Die overwinteren in Namibië en keren elke zomer terug naar hetzelfde nest
Geef moeder Aarde een paar 100.000 jaar en niemand die ons nog kent.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen sleuren wij de rest van de planeet mee in onze val
Jezus wat depri denkenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
En als wij van die unieke slimme denkende wezens zijn waarom verzieken we dan ons enige huis, de aarde
Zouden die eerste plukjes mensen daar echt invloed op hebben gehad met hun kampvuurtjes?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee omdat wij vuur kunnen maken en de aarde omwoelen om weer co2 terug in de cirkel te brengen. Vanaf de mensentijd is de natuur flink geëxpandeerd.
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet een zus van mij ook, die overwintert vaak aan de Skeleton Coast.
Dat is de misplaatste arrogantie van de mens dat we denken dat wij de planeet controleren.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen sleuren wij de rest van de planeet mee in onze val
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |