Maar dan krijg je toch juist meer wespen?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zwaluwen lusten alleen wespen? Want dan stel ik voor dat ze eens over gaan op een ander menu. Kunnen de wespen mooi uitsterven.
Niet duidelijk. Ik zie wespen ook als pure duivels die nergens goed voor zijn. Buda zegt dat zwaluwen ze graag eten, dus als zwaluwen nou eens iets anders gaan leren eten dan kunnen de wespen mooi weg. Want zwaluwen zijn toffe beestjes die willen we niet laten sterven van de honger bij gebrek aan wespen.quote:
Lijkt er wel opquote:Op maandag 25 mei 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kende het ras niet maar dit is een doorfokking van Ruud Gullit.[ afbeelding ]
Ja was niet helemaal duidelijk geloof ik.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch juist meer wespen?![]()
Vaak naar zitten kijken hoe ze die wespen in duikvlucht zo uit de lucht pikken
Ik wil meer zwaluwen, want dan hebben we minder wespen. En als de wespen op zijn voeren we ze wel bijquote:Op maandag 25 mei 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet duidelijk. Ik zie wespen ook als pure duivels die nergens goed voor zijn. Buda zegt dat zwaluwen ze graag eten, dus als zwaluwen nou eens iets anders gaan leren eten dan kunnen de wespen mooi weg. Want zwaluwen zijn toffe beestjes die willen we niet laten sterven van de honger bij gebrek aan wespen.
Ik wil niet opspelen hoor.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet duidelijk. Ik zie wespen ook als pure duivels die nergens goed voor zijn. Buda zegt dat zwaluwen ze graag eten, dus als zwaluwen nou eens iets anders gaan leren eten dan kunnen de wespen mooi weg. Want zwaluwen zijn toffe beestjes die willen we niet laten sterven van de honger bij gebrek aan wespen.
Joh helemaal niet. Wij zijn de heersers van de aarde.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij is de mens het enige wezen wat de natuur prima kan missen
Ja, wij maken er een zooitje vanquote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Jaja dat klopt. Maar ik bedoelde dat ze dan op wonderlijke wijze opeens compleet uitgestorven zouden zijn. In mijn hoofd klonk het allemaal heel logisch.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil niet opspelen hoor.
Maar als ze hun natuurlijke vijand kwijtraken komen er toch nog veel meer?
Als haaien net zo slim waren als ons hadden ze ook al lang alles in de oceaan opgevreten hoor en dumpten ze nu hun kernafval op het land, het leven haalt nu eenmaal alles eruit wat er te halen valt en sterft vervolgens zelf uit, daar zit schoonheid in.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Tofquote:Op maandag 25 mei 2020 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Heb eens een boek gelezen van iemand die de Zwaluwen volgde tijdens hun trek terug naar Engeland. Iemand die verzot was op die beesten en van reizen hield. Mooie avonturen had hij in Afrika.
Omdat we wapens hebben bedacht waarmee we iedere vorm van leven naar de verdoemenis kunnen helpenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Joh helemaal niet. Wij zijn de heersers van de aarde.
Weet je waarom?
Alleen sleuren wij de rest van de planeet mee in onze valquote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als haaien net zo slim waren als ons hadden ze ook al lang alles in de oceaan opgevreten hoor en dumpten ze nu hun kernafval op het land, het leven haalt nu eenmaal alles eruit wat er te halen valt en sterft vervolgens zelf uit, daar zit schoonheid in.
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofIk zag een paar dagen geleden iets over ooievaars. Die overwinteren in Namibië en keren elke zomer terug naar hetzelfde nest
Nee omdat wij vuur kunnen maken en de aarde omwoelen om weer co2 terug in de cirkel te brengen. Vanaf de mensentijd is de natuur flink geëxpandeerd.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Omdat we wapens hebben bedacht waarmee we iedere vorm van leven naar de verdoemenis kunnen helpen
Dit doet een zus van mij ook, die overwintert vaak aan de Skeleton Coast.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofIk zag een paar dagen geleden iets over ooievaars. Die overwinteren in Namibië en keren elke zomer terug naar hetzelfde nest
Geef moeder Aarde een paar 100.000 jaar en niemand die ons nog kent.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen sleuren wij de rest van de planeet mee in onze val
Jezus wat depri denkenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
En als wij van die unieke slimme denkende wezens zijn waarom verzieken we dan ons enige huis, de aarde
Zouden die eerste plukjes mensen daar echt invloed op hebben gehad met hun kampvuurtjes?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee omdat wij vuur kunnen maken en de aarde omwoelen om weer co2 terug in de cirkel te brengen. Vanaf de mensentijd is de natuur flink geëxpandeerd.
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet een zus van mij ook, die overwintert vaak aan de Skeleton Coast.
Dat is de misplaatste arrogantie van de mens dat we denken dat wij de planeet controleren.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen sleuren wij de rest van de planeet mee in onze val
Toen hadden ze geen brandweer en hele bossen gingen in rook opquote:Op maandag 25 mei 2020 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zouden die eerste plukjes mensen daar echt invloed op hebben gehad met hun kampvuurtjes?
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En daarna komt ze weer in Brabant op de schoorsteen zitten?
Jup. En er zullen weer nieuwe planten en dieren ontstaan, inclusief een nieuwe opperaap. Net zolang tot we in het zwarte gat van onze eigen zon worden getrokkenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef moeder Aarde een paar 100.000 jaar en niemand die ons nog kent.
Ligt er aan in hoeverre we in staat zijn een echt op hol slaand greenhouse effect te creëren. Want dan ziet de aarde er over 100000 jaar uit zoals Venus.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef moeder Aarde een paar 100.000 jaar en niemand die ons nog kent.
Hm, klinkt plausibelquote:Op maandag 25 mei 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toen hadden ze geen brandweer en hele bossen gingen in rook op
Welnee dat halen we niet, lang voordat de Aarde echt de Venus broeikaskant op gaat zijn wij al lang omgekomen van de honger en de dorst.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er aan in hoeverre we in staat zijn een echt op hol slaand greenhouse effect te creëren. Want dan ziet de aarde er over 100000 jaar uit zoals Venus.
En wie vind je hier dan precies laakbaar?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Tering zeg.
https://www.ad.nl/binnenl(...)iet-in-mag~a53098e1/
Wat dacht je van de eigenaar van dat beestje?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wie vind je hier dan precies laakbaar?
Waarom is het gelijk van dat hotel in beton gegoten?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat dacht je van de eigenaar van dat beestje?
Dat absoluut.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welnee dat halen we niet, lang voordat de Aarde echt de Venus broeikaskant op gaat zijn wij al lang omgekomen van de honger en de dorst.
Ik wil ook wel realist zijnquote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat absoluut.
Maar ik ben geen klimaatgekkie ofzo, meer een realist.
Zeker zoals NL bezig is met z'n 'klimaatdoelen' die zinloze miljarden gaan kosten z waanzin ten top
Je dumpt een hond niet in een afvalbak. Het is geen lege koffiebeker, maar een levend wezen.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom is het gelijk van dat hotel in beton gegoten?
Maar wie creëert hier het probleem?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je dumpt een hond niet in een afvalbak. Het is geen lege koffiebeker, maar een levend wezen.
Wat?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom is het gelijk van dat hotel in beton gegoten?
Ten eerste, waarom doet NL precies tegendraads met de rest van Europa? Van het gas afgaan is het meest belachelijke wat je kan bedenken. Wij voor veel geld van het gas af, onze buren schakelen massaal op gas over.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook wel realist zijnMaar wat stel jij voor dan?
De eigenaar van de hond. Die had bij het boeken van het hotel moeten checken of honden zijn toegestaan.quote:
Dit dus, verantwoordelijkheid eigenaar hontquote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?Je kan toch van te voren wel even checken of het hotel wat je geboekt hebt honden accepteert? Deze meneer heeft dat kennelijk niet gedaan,, hotel accepteerde geen honden en meneer dumpt zijn hond.
Ja we gaan daar ook wel goud geld mee verdienen de komende 50 jaar natuurlijk, als we de maat en de norm zetten voor de rest van de wereld kopen ze onze technologie en expertise straks in.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat absoluut.
Maar ik ben geen klimaatgekkie ofzo, meer een realist.
Zeker zoals NL bezig is met z'n 'klimaatdoelen' die zinloze miljarden gaan kosten, waanzin ten top
We hebben 1953 wel knap omgezet in keiharde pegelsquote:Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we gaan daar ook wel goud geld mee verdienen de komende 50 jaar natuurlijk, als we de maat en de norm zetten voor de rest van de wereld kopen ze onze technologie en expertise straks in.
Altijd blijven denken als een typische Nederlandse entrepreneur.
Dan zou ik graag jouw versie horen van waar het de schuld van het hotel is dat die man zijn hond dumpt.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geef maar aan, het is net vanuit wie je het bekijkt
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Huisdieren zijn maar in heel weinig hotels toegestaan. Gelukkig.
Wij weten overal wel centjes uit te halen, er zit wel degelijk een ondernemers visie achter.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben 1953 wel knap omgezet in keiharde pegels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |