Daar kun je je best wat bij voorstellen, als je wilt. "Klant is koning", "hotel mag blij zijn dat er nog IEMAND een kamer wil boeken" "wie zijn $hotel nou om eisen te stellen" etc.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zou ik graag jouw versie horen van waar het de schuld van het hotel is dat die man zijn hond dumpt.
Die echte VOC-mentaliteit!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij weten overal wel centjes uit te halen, er zit wel degelijk een ondernemers visie achter.
Het is compleet onlogisch.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kun je je best wat bij voorstellen, als je wilt. "Klant is koning", "hotel mag blij zijn dat er nog IEMAND een kamer wil boeken" "wie zijn $hotel nou om eisen te stellen" etc.
Nogmaals, ik zeg niet dat dat mijn mening is, maar zo'n scenario is denkbaar.
Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is compleet onlogisch.Je kan niet op de gok een hond meenemen en dan het hotel de schuld geven. Soms heeft het weinig zin dingen van meerdere kanten te bekijken.
En dan is de waarheid van het hotel dus in beton gegoten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jahet is compleet onlogisch
Dwaasheid natuurlijk.
Snapt een kindMaar puur theoretisch is het denkbaar (DENKbaar, meer niet) dat iemand zoiets probeert.
In de praktijk wel jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan is de waarheid van het hotel dus in beton gegoten.
Ja tot het jou zelf negatief uitkomt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn soort autistjes trekt zelfs de Flat Earth Theory in twijfel he, daar moet je ook rekening mee houden
Ja dan is het natuurlijk iedereen zijn schuld behalve de mijnequote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tot het jou zelf negatief uitkomt.
Punt voor jou.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan is het natuurlijk iedereen zijn schuld behalve de mijne
En wie zegt dat je met zo'n attitude niet president van amerika kan worden?
Hele nummer uitgezeten voor het lieve moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hoe lief jong zusje (16) is voor Sean (11) MacGuire![]()
Nou ja misschien heb jij gewoon meer oog voor andere dingenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hele nummer uitgezeten voor het lieve moment.Ze kijkt af en toe en glimlacht naar hem. Dat was het lieve? Ze is veel meer bezig met de camera dan met hem.
Mooi moment om te gaan slagen. Doeg!
Gadver nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 04:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog geen koffie op..
Kom je vegen als ik klaar ben?
Xdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meer last van uitdruk op die momenten
Grappig is dat ja dat mensen dat vaak onder Amsterdam rekenenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:24 schreef FranticDJ het volgende:
Ben echt nog maar 1x eerder in Amsterdam geweest (anders dan schiphol)
Met hoeveel man zit je op zo'n schipquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:24 schreef FranticDJ het volgende:
Nja 3-4 dagen later weer weg naar Spanje
En dan weer naar Fogelland.
Is ut nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grappig is dat ja dat mensen dat vaak onder Amsterdam rekenen
Nu met 14.. maar hebben 3 stagiairs.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met hoeveel man zit je op zo'n schip
Lekker koffie laten halenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nu met 14.. maar hebben 3 stagiairs.
Genoeg voor een daggiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:30 schreef FranticDJ het volgende:
..maar vind deze bonen nogal viezig en er ligt nog dik 10kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |