SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDiHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
is zo 2018quote:
waarom inver?quote:
ik? schatquote:
je hebt gelijk eigenlijkquote:
Beetje jammer deze reactie want wei doe ik er kwaad mee?quote:
Ik geef gewoon mijn mening. Meer nietquote:Op zondag 24 mei 2020 22:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beetje jammer deze reactie want wei doe ik er kwaad mee?
Ik ook nietquote:Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
die druk, kan ik niet handelen denk ik
Oke maar is maar een tt he straks weer andere titel maar sneue tt is niet vriendelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 22:28 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening. Meer niet![]()
Niet verkeerd bedoelt hoor.
Vrijdag schakel.moet je ins komen helpen record te verbreken.plssssquote:Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
die druk, kan ik niet handelen denk ik
Ik hoop meer dan 30 punten te halen, 1 punt per dagquote:Op zondag 24 mei 2020 22:28 schreef Moonlight het volgende:
Wie gaat er volgende maand voor de winst?
Hahah, ik hoop met je meequote:Op zondag 24 mei 2020 22:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik hoop meer dan 30 punten te halen, 1 punt per dag
Waar zit jij normaal dan op FOK!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dus best al wat meegemaakt. Het is wel gewoon een deel van mijn leven geworden....
Is een beetje een kliekjes TT.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oke maar is maar een tt he straks weer andere titel maar sneue tt is niet vriendelijk
Bolke voor lifequote:Op zondag 24 mei 2020 22:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik ga niet voor de winst ow zeker niet ga voor bolk queen
De laatste jaren vooral in de reeks KSC in General Chat. Vroeger zat ik veel in Voetbal. ben er zelfs een half jaartje mod geweest...quote:
Nee ben pas eind vorig jaar in DTS gekomen, dus weet niet wat hier de TT's warenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:30 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Echt niet? Ook niet met een ander account?
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:32 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb zin in quiche maar dan moet ik wachten tot die klaar is in de oven en daar heb ik geen zin in
Haagsgodquote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee ben pas eind vorig jaar in DTS gekomen, dus weet niet wat hier de TT's waren
Deze ui heb je al langer zeker?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De laatste jaren vooral in de reeks KSC in General Chat. Vroeger zat ik veel in Voetbal. ben er zelfs een half jaartje mod geweest...
Ik haat wachtenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]nu erin zetten voor je het weet is hij klaar
Schakel doe je vrijdag mee? aubquote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]nu erin zetten voor je het weet is hij klaar
Welnee man, gewoon 3 namen van users mag toch?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Is een beetje een kliekjes TT.
Maar goed we zitten in onzin dus ik lul maar wat toch
weet ik niet joh, misschien wel misschien niet, dat zien we vrijdag wel weerquote:Op zondag 24 mei 2020 22:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Schakel doe je vrijdag mee? aub
Das waarquote:Op zondag 24 mei 2020 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zolang hij er niet in staat blijf je wachten
dat is ook een optiequote:Op zondag 24 mei 2020 22:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Das waarmisschien eet ik hem morgen maar op. das beter voor iedereen denk ik
Ja tochquote:Op zondag 24 mei 2020 22:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Welnee man, gewoon 3 namen van users mag toch?
Dit!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Welnee man, gewoon 3 namen van users mag toch?
Preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is ook een optiedan nog maar een snoepje
Is goed lieverd <3 neem je tijdquote:Op zondag 24 mei 2020 22:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dinsdag moon stuur ik je ligtpad toe heb dan vrij
quote:
ja mopquote:
En. Gooi je pizza in denove.quote:
Ik denk dat mijn gespierde armen, brede borstkas en love handles 6-pack er goed in uitkomenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh ja dat zou je echt extra in shinen
Succes is niet erg ik vind het echt primaquote:
Dev kerelquote:Op zondag 24 mei 2020 22:42 schreef devzero het volgende:
Het is hier veel te gezellig! Ik ga snel er over posten in de FB
wat bedoel je?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Succes is niet erg ik vind het echt prima
Alles oke Dochter al bij je?quote:
Ja, we zijn net terug van wat fietsen (niet veel, 6,5km)quote:Op zondag 24 mei 2020 22:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Alles oke Dochter al bij je?
Maak niet uit wat fijn voor je Devquote:Op zondag 24 mei 2020 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, we zijn net terug van wat fietsen (niet veel, 6,5km)
Omdat het kaarten zijn uit het zelfde spelquote:Op zondag 24 mei 2020 22:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die uis lijken echt op elkaar...hoe kan dat
Vind beide leukquote:
is er iets wat je kwijt wil aan me? wats wrong?quote:
Ah okequote:Op zondag 24 mei 2020 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het kaarten zijn uit het zelfde spel
laat maar.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is er iets wat je kwijt wil aan me? wats wrong?
The game of life?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het kaarten zijn uit het zelfde spel
Grappig...ik zag de overeenkomstquote:Op zondag 24 mei 2020 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Een of ander PTT kwartet. Uit 1968 of 1969 of zo.
Je gaat pizza maken?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
jullie gaan het vast niet geloven, maarrr
We kunnen het niet zonder jouquote:Op zondag 24 mei 2020 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet ik niet joh, misschien wel misschien niet, dat zien we vrijdag wel weer
Doei Schakelquote:
Viel me gewoon op, meer nietquote:Op zondag 24 mei 2020 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk en poez kennelijk ook (poez was met dit idee gekomen eigenlijk)
Wordt er eigenlijk veel gefietst in Florida? Kan mij niet herinneren een fiets gezien te hebben daar, maar ook niet op gelet eigenlijkquote:Op zondag 24 mei 2020 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, we zijn net terug van wat fietsen (niet veel, 6,5km)
op driewielersquote:Op zondag 24 mei 2020 22:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk veel gefietst in Florida? Kan mij niet herinneren een fiets gezien te hebben daar, maar ook niet op gelet eigenlijk
Mijn geboortejaar!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Een of ander PTT kwartet. Uit 1968 of 1969 of zo.
Jij kan echt hele mooie gifjes maken met je aboquote:Op zondag 24 mei 2020 22:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk veel gefietst in Florida? Kan mij niet herinneren een fiets gezien te hebben daar, maar ook niet op gelet eigenlijk
Hoezo niet?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:57 schreef InverHouse het volgende:
Ik wou mijn abo verlengen, maar dat kon niet
Tot 500 kb maar nog nooit gelukt.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:56 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Jij kan echt hele mooie gifjes maken met je abo
Niet zo heel veel, maar we hebben een fietspad in de buurt dat dwars door het bos gaat en lekker rustig is (was vroeger een oude treinlijn naar de kust, maar nu gewoon beton).quote:Op zondag 24 mei 2020 22:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vreemd zo kan je geen abbo erbij nemen hun geen geld raarquote:
Spoiler alert:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel raar idd.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vreemd zo kan je geen abbo erbij nemen hun geen geld raar
kan je danny geen bericht sturen?quote:
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan je danny geen bericht sturen?
Heerlijk man, zal wel heerlijk koel zijn in het bos!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo heel veel, maar we hebben een fietspad in de buurt dat dwars door het bos gaat en lekker rustig is (was vroeger een oude treinlijn naar de kust, maar nu gewoon beton).
Als het iets van 31 graden is, dan zal het hooguit 28 graden daar zijn jaquote:Op zondag 24 mei 2020 23:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heerlijk man, zal wel heerlijk koel zijn in het bos!
Maar niet alle gifjes blijven mooi na verkleinen. Sommige gaan haperen. Ik zal eens kijken of ik een 500 kb op 60x 60 kan fixenquote:
Hopelijk heb je snel een antwoord en verlengingquote:
Bespottelijk!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:57 schreef InverHouse het volgende:
Ik wou mijn abo verlengen, maar dat kon niet
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het iets van 31 graden is, dan zal het hooguit 28 graden daar zijn ja
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Spoiler alert:ach en dann kann niks op tv komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker maar dev was dit voor zin van jouquote:Op zondag 24 mei 2020 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het iets van 31 graden is, dan zal het hooguit 28 graden daar zijn ja
dan zet je een dvd op?quote:
Is toch humorquote:Op zondag 24 mei 2020 23:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker maar dev was dit voor zin van jou
leeftijd is met 30 jaar omhoog gegaan![]()
![]()
![]()
LV was maar 50% of zo, dus we hadden geluk. Voldoende schaduw wel, daarom is het ook lekker fietsen daar.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]en zeker ook een hoge LV?
Toch wel schaduw mag ik hopen?
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, wilde nog reageren of ik korting op abbo kan krijgen met mijn 65+ pas![]()
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker maar dev was dit voor zin van jou
leeftijd is met 30 jaar omhoog gegaan![]()
![]()
![]()
oke je hebt ergens last van maar wil het niet zeggen prima maar ik begrijp t al hoorquote:
Nou je wilt dus zeggen dat ze vroeger 5 jaar waren hier om te spelen...quote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]Volgens mij word ik overal veel te serieus genomen. Ik vond het wel een mooi dramatisch "feitje" omdat "met 20 jaar" toch niet zo sterk klinkt
Je weet tochquote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]Volgens mij word ik overal veel te serieus genomen. Ik vond het wel een mooi dramatisch "feitje" omdat "met 20 jaar" toch niet zo sterk klinkt
haags kwartiertje: 39quote:Op zondag 24 mei 2020 23:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou je wilt dus zeggen dat ze vroeger 5 jaar waren hier om te spelen...![]()
![]()
![]()
Oh dat is wel lekker! Zou nog wel een keer naar Florida willen om de westkust langs te gaan, maar de hitte en hoge LV in November waren mij eigenlijk tegengevallen.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
LV was maar 50% of zo, dus we hadden geluk. Voldoende schaduw wel, daarom is het ook lekker fietsen daar.
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
haags kwartiertje: 39
aloa/inverhouse: 51
hema: 26
devzero: 12
reken maar uit.
Misschien moet jij vertellen wat er aan de hand is?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke je hebt ergens last van maar wil het niet zeggen prima maar ik begrijp t al hoor
Ik kon het waarderen Dev, ken je humor nu wel een beetjequote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
Dev weet ook hoe ik het bedoel met humorquote:Op zondag 24 mei 2020 23:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kon het waarderen Dev, ken je humor nu wel een beetje
Goedenavond Gizzquote:Op zondag 24 mei 2020 23:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ha ha oeps.
https://www.112fryslan.nl(...)st-in-basketbalring/
Zo! Wat een benarde positie!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ha ha oeps.
https://www.112fryslan.nl(...)st-in-basketbalring/
Maart/april is meestal wel een mooie tijd om te gaan. Dan heb je ook minder kans op orkanen (en het schijnt dit jaar weer extra druk te worden met die dingen).quote:Op zondag 24 mei 2020 23:13 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker! Zou nog wel een keer naar Florida willen om de westkust langs te gaan, maar de hitte en hoge LV in November waren mij eigenlijk tegengevallen.
Ik overdrijf soms een hoop, kloptquote:Op zondag 24 mei 2020 23:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kon het waarderen Dev, ken je humor nu wel een beetje
fijne zondag gehad?quote:
maar stond er dan bepaalde leeftijd voor dan? of speelt er iets anders?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overdrijf soms een hoop, kloptDe gemiddelde leeftijd is omhoog gegaan, geen idee hoeveel want ik vind het helemaal niet erg.
ja gewerkt en daar veel te veel suiker genotenquote:
Die is er opgeklommen net als die politiemannen, wilde waarschijnlijk op het net gaan staan of zitten om ballen te vangen en toen is het misgegaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja hoe krijgt ze het voor elkaar.
En dan dacht ik dat ik een ongelukskind was.
dan mag ze blij zijn dat ze niet hard eraf is gevallen op de straatquote:Op zondag 24 mei 2020 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is er opgeklommen net als die politiemannen, wilde waarschijnlijk op het net gaan staan of zitten om ballen te vangen en toen is het misgegaan.
Oh dat gaat voorlopig nog niet slapen worden dus.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja gewerkt en daar veel te veel suiker genoten
Natuurlijk speelt er iets anders (bij DrMikey). Hij klaagt dat de nieuwe mensen niet goed in de sfeer van "het oude spel" passenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar stond er dan bepaalde leeftijd voor dan? of speelt er iets anders?
We zouden eerst naar St Petersburg gaan en was ook al gereserveerd maar omdat mijn oudste zoon en zijn nicht graag naar Key West wilde hebben we het omgegooid. Zou dan met Delta vliegen, niet meer met KLM.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Maart/april is meestal wel een mooie tijd om te gaan. Dan heb je ook minder kans op orkanen (en het schijnt dit jaar weer extra druk te worden met die dingen).
De westkust heeft mooi en minder mooie stukken. Rond Sarasota (iets onder Tampa) heb je best mooie stukken strand. St Petersburg is ook wel mooi. Langs de panhandle in het noorden heb je ook een hoop rustige/mooie stranden. Maar er is ook een hoop toeristische troep bi gekomen.
Als je de tijd hebt, huurauto in Miami nemen en dan langs de westkust omhoog en daarna naar het westen tot New Orleans gaan. Niet iets wat veel toeristen doen.
Zou er meer achter kunnen zitten Dev?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt er iets anders (bij DrMikey). Het klaagt dat de nieuwe mensen niet goed in de sfeer van "het oude spel" passen
Moet zo wezen, ik klom ook overal op toen ik klein was.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is er opgeklommen net als die politiemannen, wilde waarschijnlijk op het net gaan staan of zitten om ballen te vangen en toen is het misgegaan.
Is ook zo toch?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt er iets anders (bij DrMikey). Hij klaagt dat de nieuwe mensen niet goed in de sfeer van "het oude spel" passen
Ach en met die bejaarden hier erbij voelen de oldbies zich weer piepjongquote:Op zondag 24 mei 2020 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overdrijf soms een hoop, kloptDe gemiddelde leeftijd is omhoog gegaan, geen idee hoeveel want ik vind het helemaal niet erg.
Ik vond Key West echt behoorlijk tegenvallen. Je kunt er misschien een dag of 2 a 3 naar toe, maar meer is het niet waard.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We zouden eerst naar St Petersburg gaan en was ook al gereserveerd maar omdat mijn oudste zoon en zijn nicht graag naar Key West wilde hebben we het omgegooid. Zou dan met Delta vliegen, niet meer met KLM.
Hij zat eerder in Uto dan ikquote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt er iets anders (bij DrMikey). Hij klaagt dat de nieuwe mensen niet goed in de sfeer van "het oude spel" passen
Als speler van (letterlijk) het eerste uur kan ik je zeggen dat er geen "oud" en "nieuw" spel is omdat het zovaak is veranderd.quote:
Sinds jij hier post is de sfeer er niet beter op geworden.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zou er meer achter kunnen zitten Dev?
Alles veranderd, dat is toch normaal lijkt mij.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat opgaat voor Dr Mikey. Daarvoor was hij er al te weinig de laatste tijd. Denk ikquote:Op zondag 24 mei 2020 23:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Niet spammen. Dit is gewoon een SC, maar dan eentje waar je ook nog punten krijgt.- Niet trollen/zuigen/uitlokken.- Ga niet reageren op negatieve posts. Gebruik de TR en steek vervolgens je energie in het positieve.- Hou het gezellig.
kan dit ook niet een reden zijn dat er dingen gebeurde . pesten ect?
zo dan ... oke dat dus we praten al dagen normaal tegen elkaar dus waar komt dit vandaanquote:Op zondag 24 mei 2020 23:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Sinds jij hier post is de sfeer er niet beter op geworden.
Je kwam nog al hatelijk over naar mij en andere users.
Dat geld voor alle topics in heel fok.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Niet spammen. Dit is gewoon een SC, maar dan eentje waar je ook nog punten krijgt.- Niet trollen/zuigen/uitlokken.- Ga niet reageren op negatieve posts. Gebruik de TR en steek vervolgens je energie in het positieve.- Hou het gezellig.
kan dit ook niet een reden zijn dat er dingen gebeurde . pesten ect?
Jacqueline is geen katje wat je zonder handschoenen moet aanpakken, maar wel een hele lieve. En ik vind haar een leuke aanwinst bij dit spelquote:Op zondag 24 mei 2020 23:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Sinds jij hier post is de sfeer er niet beter op geworden.
Je kwam nog al hatelijk over naar mij en andere users.
klopt ik bedoel meer Gizz dat hij last had van pesten of zuigen of?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat geld voor alle topics in heel fok.
Is ook heel normaal vind ik.
Wij zijn paar dagen op Islamorado gebleven en mijn zoons zijn doorgereden met een aantal naar KeyWest om daar in de rij te gaan staan voor het zuidelijkste punt van de VS. We waren met 2 gezinnen, mijn zus haar gezin en dat van mij. Was mooie ervaring ❤️quote:Op zondag 24 mei 2020 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond Key West echt behoorlijk tegenvallen. Je kunt er misschien een dag of 2 a 3 naar toe, maar meer is het niet waard.
Zou Fok! er eerder mee ophouden?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef InverHouse het volgende:
Dit spel is toch al gedoemd om te eindigen.
Ow dat weet ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ik bedoel meer Gizz dat hij last had van pesten of zuigen of?
Ik zeg gewoon hoe ik erover denk.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo dan ... oke dat dus we praten al dagen normaal tegen elkaar dus waar komt dit vandaan
Laat maar gaan dev ga er ook zelf niet meer op in. heeft geen zin ik heb dus het spel verpestquote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Jacqueline is geen katje wat je zonder handschoenen moet aanpakken, maar wel een hele lieve. En ik vind haar een leuke aanwinst bij dit spel
Niet zo doemdenken hoor!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef InverHouse het volgende:
Dit spel is toch al gedoemd om te eindigen.
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:29 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed heb sowieso al geen zin meer om te posten hier.
klopt ik heb het hele spel verpest verder negeer ik je negativiteit, nog maals ik weet niet waar jij last van hebt gegroetquote:Op zondag 24 mei 2020 23:28 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe ik erover denk.
De sfeer is er niet leuker op geworden sinds jij hier post.
Mwuha lief is een subjectief begrip. Iemand die in je gezicht vervelend is vind ik liever dan een achterbakse die een theatervoorstelling geeft.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Jacqueline is geen katje wat je zonder handschoenen moet aanpakken, maar wel een hele lieve. En ik vind haar een leuke aanwinst bij dit spel
Klopt idd. Gelukkig weet je het zelf.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ik heb het hele spel verpest verder negeer ik je negativiteit, nog maals ik weet niet waar jij last van hebt gegroet
En zeker ook aan de westkant in Key West op de kade zitten wachten tot de zon onderging tussen alle andere "hippies"? Ik ben er een paar keer geweest en het is een leuk plaatsje, maar als ik een toerist zou zijn, dan zou ik andere dingen gaan kijken. Maar het is jullie vakantie en als je zoons het leuk vinden, gewoon doenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wij zijn paar dagen op Islamorado gebleven en mijn zoons zijn doorgereden met een aantal naar KeyWest om daar in de rij te gaan staan voor het zuidelijkste punt van de VS. We waren met 2 gezinnen, mijn zus haar gezin en dat van mij. Was mooie ervaring ❤️
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en een beetje diversiteit onderling maakt DTS alleen maar interessanterquote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Blijf!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:29 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed heb sowieso al geen zin meer om te posten hier.
Staat genoteerd, dank!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
En zeker ook aan de westkant in Key West op de kade zitten wachten tot de zon onderging tussen alle andere "hippies"? Ik ben er een paar keer geweest en het is een leuk plaatsje, maar als ik een toerist zou zijn, dan zou ik andere dingen gaan kijken. Maar het is jullie vakantie en als je zoons het leuk vinden, gewoon doen(maar als ze het leuk vinden om de sfeer, dan moeten ze zeker eens naar New Orleans).
We vechten ons er wel doorheen vriend. Gerechtigheid zal uiteindelijk altijd zegevieren!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zoals jezelf zegt Sebbe...wespennestIk krijg het er koud van
Ga jij daar heen Jippie?quote:
Geen zin meer in.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We vechten ons er wel doorheen vriend. Gerechtigheid zal uiteindelijk altijd zegevieren!
En dat werkt in de zorgquote:Op zondag 24 mei 2020 23:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
DRank maakt meer kapot als je lief is
quote:Ga niet reageren op negatieve posts. Gebruik de TR en steek vervolgens je energie in het positieve.- Hou het gezellig.
GMTAquote:Op zondag 24 mei 2020 23:36 schreef Jippie68 het volgende:
Heren, dames, negeer elkaar aub in plaats van de sfeer ongezelliger te maken
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:36 schreef Jippie68 het volgende:
Heren, dames, negeer elkaar aub in plaats van de sfeer ongezelliger te maken
quote:
wouw lijkt mij ook wel heel mooi om daar heen te gaan maar geen plannenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Staat op mijn verlanglijstje nog, Florida is erg mooi en erg divers maar ook erg warm!
Door mensen die er totaal geen verstand van hebben ja! You can point a finger but there are 3 pointing back.quote:
Daarom proberen in het voorjaar te gaan. Hitte valt nog enorm mee en luchtvochtigheid ook. Naja, Miami is eigenlijk altijd benauwdquote:Op zondag 24 mei 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Staat op mijn verlanglijstje nog, Florida is erg mooi en erg divers maar ook erg warm!
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pas wel op dat je NIET rond springbreak gaat.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom proberen in het voorjaar te gaan. Hitte valt nog enorm mee en luchtvochtigheid ook. Naja, Miami is eigenlijk altijd benauwd
Euh ikquote:
Springbreak chicks gone wildquote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Pas wel op dat je NIET rond springbreak gaat.
Goede tip! Zal nog wel even duren voor we gaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Pas wel op dat je NIET rond springbreak gaat.
Heerlijk is dat toch met zo'n badjas met mutsquote:
Nee fleecevest.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heerlijk is dat toch met zo'n badjas met muts
Net zoiets als in Lloret de Mar ij de bouwvak?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je van overgevende studenten op straat rond 17:00 houdt, snel boeken
Die gasten willen ook altijd meer hooi op hun vork nemen dan goed voor hen, maar ook voor de maatschappij isquote:Op zondag 24 mei 2020 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je van overgevende studenten op straat rond 17:00 houdt, snel boeken
Jippiiiiiieeeequote:Op zondag 24 mei 2020 23:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Net zoiets als in Lloret de Mar ij de bouwvak?
haha per ongelukquote:
Goedeavondquote:
quote:
Daar ben ik nooit geweest, maar zal wel het zelfde zijn.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Net zoiets als in Lloret de Mar ij de bouwvak?
In theorie mogen ze ook niet drinken voor hun 21ste en kunnen daarna gewoon niet goed met drank omgaan,quote:Op zondag 24 mei 2020 23:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die gasten willen ook altijd meer hooi op hun vork nemen dan goed voor hen, maar ook voor de maatschappij is
Jepquote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Door mensen die er totaal geen verstand van hebben ja! You can point a finger but there are 3 pointing back.
Ja die is wel grappig toen je die in haags kleuren maaktequote:
Tijden van gebagger, tijden van veel plaatjes posten, tijden van veel slowchat, tijden van klagen over mensen die alleen maar smileys posten, tijden van veel tieten, tijden van leuk en minder leuk. Of te wel, het spel veranderd om de zoveel maanden.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dev voor de goede orde hoe was t spel vroeger dan?
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ze zien wel dat het per ongeluk is.
vanmorgen moemoe maar komt terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |