quote:Ga niet reageren op negatieve posts. Gebruik de TR en steek vervolgens je energie in het positieve.- Hou het gezellig.
GMTAquote:Op zondag 24 mei 2020 23:36 schreef Jippie68 het volgende:
Heren, dames, negeer elkaar aub in plaats van de sfeer ongezelliger te maken
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:36 schreef Jippie68 het volgende:
Heren, dames, negeer elkaar aub in plaats van de sfeer ongezelliger te maken
quote:
wouw lijkt mij ook wel heel mooi om daar heen te gaan maar geen plannenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Staat op mijn verlanglijstje nog, Florida is erg mooi en erg divers maar ook erg warm!
Door mensen die er totaal geen verstand van hebben ja! You can point a finger but there are 3 pointing back.quote:
Daarom proberen in het voorjaar te gaan. Hitte valt nog enorm mee en luchtvochtigheid ook. Naja, Miami is eigenlijk altijd benauwdquote:Op zondag 24 mei 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Staat op mijn verlanglijstje nog, Florida is erg mooi en erg divers maar ook erg warm!
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pas wel op dat je NIET rond springbreak gaat.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom proberen in het voorjaar te gaan. Hitte valt nog enorm mee en luchtvochtigheid ook. Naja, Miami is eigenlijk altijd benauwd
Euh ikquote:
Springbreak chicks gone wildquote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Pas wel op dat je NIET rond springbreak gaat.
Goede tip! Zal nog wel even duren voor we gaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Pas wel op dat je NIET rond springbreak gaat.
Heerlijk is dat toch met zo'n badjas met mutsquote:
Nee fleecevest.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heerlijk is dat toch met zo'n badjas met muts
Net zoiets als in Lloret de Mar ij de bouwvak?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je van overgevende studenten op straat rond 17:00 houdt, snel boeken
Die gasten willen ook altijd meer hooi op hun vork nemen dan goed voor hen, maar ook voor de maatschappij isquote:Op zondag 24 mei 2020 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je van overgevende studenten op straat rond 17:00 houdt, snel boeken
Jippiiiiiieeeequote:Op zondag 24 mei 2020 23:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Net zoiets als in Lloret de Mar ij de bouwvak?
haha per ongelukquote:
Goedeavondquote:
quote:
Daar ben ik nooit geweest, maar zal wel het zelfde zijn.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Net zoiets als in Lloret de Mar ij de bouwvak?
In theorie mogen ze ook niet drinken voor hun 21ste en kunnen daarna gewoon niet goed met drank omgaan,quote:Op zondag 24 mei 2020 23:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die gasten willen ook altijd meer hooi op hun vork nemen dan goed voor hen, maar ook voor de maatschappij is
Jepquote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Door mensen die er totaal geen verstand van hebben ja! You can point a finger but there are 3 pointing back.
Ja die is wel grappig toen je die in haags kleuren maaktequote:
Tijden van gebagger, tijden van veel plaatjes posten, tijden van veel slowchat, tijden van klagen over mensen die alleen maar smileys posten, tijden van veel tieten, tijden van leuk en minder leuk. Of te wel, het spel veranderd om de zoveel maanden.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dev voor de goede orde hoe was t spel vroeger dan?
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ze zien wel dat het per ongeluk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |