Zou Fok! er eerder mee ophouden?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef InverHouse het volgende:
Dit spel is toch al gedoemd om te eindigen.
Ow dat weet ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ik bedoel meer Gizz dat hij last had van pesten of zuigen of?
Ik zeg gewoon hoe ik erover denk.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo dan ... oke dat dus we praten al dagen normaal tegen elkaar dus waar komt dit vandaan
Laat maar gaan dev ga er ook zelf niet meer op in. heeft geen zin ik heb dus het spel verpestquote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Jacqueline is geen katje wat je zonder handschoenen moet aanpakken, maar wel een hele lieve. En ik vind haar een leuke aanwinst bij dit spel
Niet zo doemdenken hoor!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef InverHouse het volgende:
Dit spel is toch al gedoemd om te eindigen.
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:29 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed heb sowieso al geen zin meer om te posten hier.
klopt ik heb het hele spel verpest verder negeer ik je negativiteit, nog maals ik weet niet waar jij last van hebt gegroetquote:Op zondag 24 mei 2020 23:28 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe ik erover denk.
De sfeer is er niet leuker op geworden sinds jij hier post.
Mwuha lief is een subjectief begrip. Iemand die in je gezicht vervelend is vind ik liever dan een achterbakse die een theatervoorstelling geeft.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Jacqueline is geen katje wat je zonder handschoenen moet aanpakken, maar wel een hele lieve. En ik vind haar een leuke aanwinst bij dit spel
Klopt idd. Gelukkig weet je het zelf.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ik heb het hele spel verpest verder negeer ik je negativiteit, nog maals ik weet niet waar jij last van hebt gegroet
En zeker ook aan de westkant in Key West op de kade zitten wachten tot de zon onderging tussen alle andere "hippies"? Ik ben er een paar keer geweest en het is een leuk plaatsje, maar als ik een toerist zou zijn, dan zou ik andere dingen gaan kijken. Maar het is jullie vakantie en als je zoons het leuk vinden, gewoon doenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wij zijn paar dagen op Islamorado gebleven en mijn zoons zijn doorgereden met een aantal naar KeyWest om daar in de rij te gaan staan voor het zuidelijkste punt van de VS. We waren met 2 gezinnen, mijn zus haar gezin en dat van mij. Was mooie ervaring ❤️
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en een beetje diversiteit onderling maakt DTS alleen maar interessanterquote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Blijf!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:29 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed heb sowieso al geen zin meer om te posten hier.
Staat genoteerd, dank!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
En zeker ook aan de westkant in Key West op de kade zitten wachten tot de zon onderging tussen alle andere "hippies"? Ik ben er een paar keer geweest en het is een leuk plaatsje, maar als ik een toerist zou zijn, dan zou ik andere dingen gaan kijken. Maar het is jullie vakantie en als je zoons het leuk vinden, gewoon doen(maar als ze het leuk vinden om de sfeer, dan moeten ze zeker eens naar New Orleans).
We vechten ons er wel doorheen vriend. Gerechtigheid zal uiteindelijk altijd zegevieren!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zoals jezelf zegt Sebbe...wespennestIk krijg het er koud van
Ga jij daar heen Jippie?quote:
Geen zin meer in.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We vechten ons er wel doorheen vriend. Gerechtigheid zal uiteindelijk altijd zegevieren!
En dat werkt in de zorgquote:Op zondag 24 mei 2020 23:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
DRank maakt meer kapot als je lief is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |