ja gewerkt en daar veel te veel suiker genotenquote:
Die is er opgeklommen net als die politiemannen, wilde waarschijnlijk op het net gaan staan of zitten om ballen te vangen en toen is het misgegaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja hoe krijgt ze het voor elkaar.
En dan dacht ik dat ik een ongelukskind was.
dan mag ze blij zijn dat ze niet hard eraf is gevallen op de straatquote:Op zondag 24 mei 2020 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is er opgeklommen net als die politiemannen, wilde waarschijnlijk op het net gaan staan of zitten om ballen te vangen en toen is het misgegaan.
Oh dat gaat voorlopig nog niet slapen worden dus.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja gewerkt en daar veel te veel suiker genoten
Natuurlijk speelt er iets anders (bij DrMikey). Hij klaagt dat de nieuwe mensen niet goed in de sfeer van "het oude spel" passenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar stond er dan bepaalde leeftijd voor dan? of speelt er iets anders?
We zouden eerst naar St Petersburg gaan en was ook al gereserveerd maar omdat mijn oudste zoon en zijn nicht graag naar Key West wilde hebben we het omgegooid. Zou dan met Delta vliegen, niet meer met KLM.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Maart/april is meestal wel een mooie tijd om te gaan. Dan heb je ook minder kans op orkanen (en het schijnt dit jaar weer extra druk te worden met die dingen).
De westkust heeft mooi en minder mooie stukken. Rond Sarasota (iets onder Tampa) heb je best mooie stukken strand. St Petersburg is ook wel mooi. Langs de panhandle in het noorden heb je ook een hoop rustige/mooie stranden. Maar er is ook een hoop toeristische troep bi gekomen.
Als je de tijd hebt, huurauto in Miami nemen en dan langs de westkust omhoog en daarna naar het westen tot New Orleans gaan. Niet iets wat veel toeristen doen.
Zou er meer achter kunnen zitten Dev?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt er iets anders (bij DrMikey). Het klaagt dat de nieuwe mensen niet goed in de sfeer van "het oude spel" passen
Moet zo wezen, ik klom ook overal op toen ik klein was.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is er opgeklommen net als die politiemannen, wilde waarschijnlijk op het net gaan staan of zitten om ballen te vangen en toen is het misgegaan.
Is ook zo toch?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt er iets anders (bij DrMikey). Hij klaagt dat de nieuwe mensen niet goed in de sfeer van "het oude spel" passen
Ach en met die bejaarden hier erbij voelen de oldbies zich weer piepjongquote:Op zondag 24 mei 2020 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overdrijf soms een hoop, kloptDe gemiddelde leeftijd is omhoog gegaan, geen idee hoeveel want ik vind het helemaal niet erg.
Ik vond Key West echt behoorlijk tegenvallen. Je kunt er misschien een dag of 2 a 3 naar toe, maar meer is het niet waard.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We zouden eerst naar St Petersburg gaan en was ook al gereserveerd maar omdat mijn oudste zoon en zijn nicht graag naar Key West wilde hebben we het omgegooid. Zou dan met Delta vliegen, niet meer met KLM.
Hij zat eerder in Uto dan ikquote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt er iets anders (bij DrMikey). Hij klaagt dat de nieuwe mensen niet goed in de sfeer van "het oude spel" passen
Als speler van (letterlijk) het eerste uur kan ik je zeggen dat er geen "oud" en "nieuw" spel is omdat het zovaak is veranderd.quote:
Sinds jij hier post is de sfeer er niet beter op geworden.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zou er meer achter kunnen zitten Dev?
Alles veranderd, dat is toch normaal lijkt mij.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat opgaat voor Dr Mikey. Daarvoor was hij er al te weinig de laatste tijd. Denk ikquote:Op zondag 24 mei 2020 23:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Niet spammen. Dit is gewoon een SC, maar dan eentje waar je ook nog punten krijgt.- Niet trollen/zuigen/uitlokken.- Ga niet reageren op negatieve posts. Gebruik de TR en steek vervolgens je energie in het positieve.- Hou het gezellig.
kan dit ook niet een reden zijn dat er dingen gebeurde . pesten ect?
zo dan ... oke dat dus we praten al dagen normaal tegen elkaar dus waar komt dit vandaanquote:Op zondag 24 mei 2020 23:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Sinds jij hier post is de sfeer er niet beter op geworden.
Je kwam nog al hatelijk over naar mij en andere users.
Dat geld voor alle topics in heel fok.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Niet spammen. Dit is gewoon een SC, maar dan eentje waar je ook nog punten krijgt.- Niet trollen/zuigen/uitlokken.- Ga niet reageren op negatieve posts. Gebruik de TR en steek vervolgens je energie in het positieve.- Hou het gezellig.
kan dit ook niet een reden zijn dat er dingen gebeurde . pesten ect?
Jacqueline is geen katje wat je zonder handschoenen moet aanpakken, maar wel een hele lieve. En ik vind haar een leuke aanwinst bij dit spelquote:Op zondag 24 mei 2020 23:25 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Sinds jij hier post is de sfeer er niet beter op geworden.
Je kwam nog al hatelijk over naar mij en andere users.
klopt ik bedoel meer Gizz dat hij last had van pesten of zuigen of?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat geld voor alle topics in heel fok.
Is ook heel normaal vind ik.
Wij zijn paar dagen op Islamorado gebleven en mijn zoons zijn doorgereden met een aantal naar KeyWest om daar in de rij te gaan staan voor het zuidelijkste punt van de VS. We waren met 2 gezinnen, mijn zus haar gezin en dat van mij. Was mooie ervaring ❤️quote:Op zondag 24 mei 2020 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond Key West echt behoorlijk tegenvallen. Je kunt er misschien een dag of 2 a 3 naar toe, maar meer is het niet waard.
Zou Fok! er eerder mee ophouden?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef InverHouse het volgende:
Dit spel is toch al gedoemd om te eindigen.
Ow dat weet ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ik bedoel meer Gizz dat hij last had van pesten of zuigen of?
Ik zeg gewoon hoe ik erover denk.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo dan ... oke dat dus we praten al dagen normaal tegen elkaar dus waar komt dit vandaan
Laat maar gaan dev ga er ook zelf niet meer op in. heeft geen zin ik heb dus het spel verpestquote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Jacqueline is geen katje wat je zonder handschoenen moet aanpakken, maar wel een hele lieve. En ik vind haar een leuke aanwinst bij dit spel
Niet zo doemdenken hoor!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:26 schreef InverHouse het volgende:
Dit spel is toch al gedoemd om te eindigen.
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:29 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed heb sowieso al geen zin meer om te posten hier.
klopt ik heb het hele spel verpest verder negeer ik je negativiteit, nog maals ik weet niet waar jij last van hebt gegroetquote:Op zondag 24 mei 2020 23:28 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon hoe ik erover denk.
De sfeer is er niet leuker op geworden sinds jij hier post.
Mwuha lief is een subjectief begrip. Iemand die in je gezicht vervelend is vind ik liever dan een achterbakse die een theatervoorstelling geeft.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Jacqueline is geen katje wat je zonder handschoenen moet aanpakken, maar wel een hele lieve. En ik vind haar een leuke aanwinst bij dit spel
Klopt idd. Gelukkig weet je het zelf.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ik heb het hele spel verpest verder negeer ik je negativiteit, nog maals ik weet niet waar jij last van hebt gegroet
En zeker ook aan de westkant in Key West op de kade zitten wachten tot de zon onderging tussen alle andere "hippies"? Ik ben er een paar keer geweest en het is een leuk plaatsje, maar als ik een toerist zou zijn, dan zou ik andere dingen gaan kijken. Maar het is jullie vakantie en als je zoons het leuk vinden, gewoon doenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wij zijn paar dagen op Islamorado gebleven en mijn zoons zijn doorgereden met een aantal naar KeyWest om daar in de rij te gaan staan voor het zuidelijkste punt van de VS. We waren met 2 gezinnen, mijn zus haar gezin en dat van mij. Was mooie ervaring ❤️
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en een beetje diversiteit onderling maakt DTS alleen maar interessanterquote:Op zondag 24 mei 2020 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Blijf!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:29 schreef InverHouse het volgende:
Maar goed heb sowieso al geen zin meer om te posten hier.
Staat genoteerd, dank!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
En zeker ook aan de westkant in Key West op de kade zitten wachten tot de zon onderging tussen alle andere "hippies"? Ik ben er een paar keer geweest en het is een leuk plaatsje, maar als ik een toerist zou zijn, dan zou ik andere dingen gaan kijken. Maar het is jullie vakantie en als je zoons het leuk vinden, gewoon doen(maar als ze het leuk vinden om de sfeer, dan moeten ze zeker eens naar New Orleans).
We vechten ons er wel doorheen vriend. Gerechtigheid zal uiteindelijk altijd zegevieren!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zoals jezelf zegt Sebbe...wespennestIk krijg het er koud van
Ga jij daar heen Jippie?quote:
Geen zin meer in.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We vechten ons er wel doorheen vriend. Gerechtigheid zal uiteindelijk altijd zegevieren!
En dat werkt in de zorgquote:Op zondag 24 mei 2020 23:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
DRank maakt meer kapot als je lief is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |