dan zet je een dvd op?quote:
Is toch humorquote:Op zondag 24 mei 2020 23:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker maar dev was dit voor zin van jou
leeftijd is met 30 jaar omhoog gegaan![]()
![]()
![]()
LV was maar 50% of zo, dus we hadden geluk. Voldoende schaduw wel, daarom is het ook lekker fietsen daar.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]en zeker ook een hoge LV?
Toch wel schaduw mag ik hopen?
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, wilde nog reageren of ik korting op abbo kan krijgen met mijn 65+ pas![]()
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker maar dev was dit voor zin van jou
leeftijd is met 30 jaar omhoog gegaan![]()
![]()
![]()
oke je hebt ergens last van maar wil het niet zeggen prima maar ik begrijp t al hoorquote:
Nou je wilt dus zeggen dat ze vroeger 5 jaar waren hier om te spelen...quote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]Volgens mij word ik overal veel te serieus genomen. Ik vond het wel een mooi dramatisch "feitje" omdat "met 20 jaar" toch niet zo sterk klinkt
Je weet tochquote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]Volgens mij word ik overal veel te serieus genomen. Ik vond het wel een mooi dramatisch "feitje" omdat "met 20 jaar" toch niet zo sterk klinkt
haags kwartiertje: 39quote:Op zondag 24 mei 2020 23:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou je wilt dus zeggen dat ze vroeger 5 jaar waren hier om te spelen...![]()
![]()
![]()
Oh dat is wel lekker! Zou nog wel een keer naar Florida willen om de westkust langs te gaan, maar de hitte en hoge LV in November waren mij eigenlijk tegengevallen.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
LV was maar 50% of zo, dus we hadden geluk. Voldoende schaduw wel, daarom is het ook lekker fietsen daar.
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
haags kwartiertje: 39
aloa/inverhouse: 51
hema: 26
devzero: 12
reken maar uit.
Misschien moet jij vertellen wat er aan de hand is?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke je hebt ergens last van maar wil het niet zeggen prima maar ik begrijp t al hoor
Ik kon het waarderen Dev, ken je humor nu wel een beetjequote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
Dev weet ook hoe ik het bedoel met humorquote:Op zondag 24 mei 2020 23:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kon het waarderen Dev, ken je humor nu wel een beetje
Goedenavond Gizzquote:Op zondag 24 mei 2020 23:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ha ha oeps.
https://www.112fryslan.nl(...)st-in-basketbalring/
Zo! Wat een benarde positie!quote:Op zondag 24 mei 2020 23:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ha ha oeps.
https://www.112fryslan.nl(...)st-in-basketbalring/
Maart/april is meestal wel een mooie tijd om te gaan. Dan heb je ook minder kans op orkanen (en het schijnt dit jaar weer extra druk te worden met die dingen).quote:Op zondag 24 mei 2020 23:13 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker! Zou nog wel een keer naar Florida willen om de westkust langs te gaan, maar de hitte en hoge LV in November waren mij eigenlijk tegengevallen.
Ik overdrijf soms een hoop, kloptquote:Op zondag 24 mei 2020 23:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik kon het waarderen Dev, ken je humor nu wel een beetje
fijne zondag gehad?quote:
maar stond er dan bepaalde leeftijd voor dan? of speelt er iets anders?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik overdrijf soms een hoop, kloptDe gemiddelde leeftijd is omhoog gegaan, geen idee hoeveel want ik vind het helemaal niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |