Omdat het kaarten zijn uit het zelfde spelquote:Op zondag 24 mei 2020 22:46 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die uis lijken echt op elkaar...hoe kan dat
Vind beide leukquote:
is er iets wat je kwijt wil aan me? wats wrong?quote:
Ah okequote:Op zondag 24 mei 2020 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het kaarten zijn uit het zelfde spel
laat maar.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is er iets wat je kwijt wil aan me? wats wrong?
The game of life?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het kaarten zijn uit het zelfde spel
Grappig...ik zag de overeenkomstquote:Op zondag 24 mei 2020 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Een of ander PTT kwartet. Uit 1968 of 1969 of zo.
Je gaat pizza maken?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
jullie gaan het vast niet geloven, maarrr
We kunnen het niet zonder jouquote:Op zondag 24 mei 2020 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet ik niet joh, misschien wel misschien niet, dat zien we vrijdag wel weer
Doei Schakelquote:
Viel me gewoon op, meer nietquote:Op zondag 24 mei 2020 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk en poez kennelijk ook (poez was met dit idee gekomen eigenlijk)
Wordt er eigenlijk veel gefietst in Florida? Kan mij niet herinneren een fiets gezien te hebben daar, maar ook niet op gelet eigenlijkquote:Op zondag 24 mei 2020 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, we zijn net terug van wat fietsen (niet veel, 6,5km)
op driewielersquote:Op zondag 24 mei 2020 22:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk veel gefietst in Florida? Kan mij niet herinneren een fiets gezien te hebben daar, maar ook niet op gelet eigenlijk
Mijn geboortejaar!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Een of ander PTT kwartet. Uit 1968 of 1969 of zo.
Jij kan echt hele mooie gifjes maken met je aboquote:Op zondag 24 mei 2020 22:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wordt er eigenlijk veel gefietst in Florida? Kan mij niet herinneren een fiets gezien te hebben daar, maar ook niet op gelet eigenlijk
Hoezo niet?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:57 schreef InverHouse het volgende:
Ik wou mijn abo verlengen, maar dat kon niet
Tot 500 kb maar nog nooit gelukt.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:56 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Jij kan echt hele mooie gifjes maken met je abo
Niet zo heel veel, maar we hebben een fietspad in de buurt dat dwars door het bos gaat en lekker rustig is (was vroeger een oude treinlijn naar de kust, maar nu gewoon beton).quote:Op zondag 24 mei 2020 22:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vreemd zo kan je geen abbo erbij nemen hun geen geld raarquote:
Spoiler alert:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel raar idd.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vreemd zo kan je geen abbo erbij nemen hun geen geld raar
kan je danny geen bericht sturen?quote:
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan je danny geen bericht sturen?
Heerlijk man, zal wel heerlijk koel zijn in het bos!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet zo heel veel, maar we hebben een fietspad in de buurt dat dwars door het bos gaat en lekker rustig is (was vroeger een oude treinlijn naar de kust, maar nu gewoon beton).
Als het iets van 31 graden is, dan zal het hooguit 28 graden daar zijn jaquote:Op zondag 24 mei 2020 23:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heerlijk man, zal wel heerlijk koel zijn in het bos!
Maar niet alle gifjes blijven mooi na verkleinen. Sommige gaan haperen. Ik zal eens kijken of ik een 500 kb op 60x 60 kan fixenquote:
Hopelijk heb je snel een antwoord en verlengingquote:
Bespottelijk!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:57 schreef InverHouse het volgende:
Ik wou mijn abo verlengen, maar dat kon niet
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het iets van 31 graden is, dan zal het hooguit 28 graden daar zijn ja
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Spoiler alert:ach en dann kann niks op tv komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker maar dev was dit voor zin van jouquote:Op zondag 24 mei 2020 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het iets van 31 graden is, dan zal het hooguit 28 graden daar zijn ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |