dan zet je een dvd op?quote:
Is toch humorquote:Op zondag 24 mei 2020 23:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker maar dev was dit voor zin van jou
leeftijd is met 30 jaar omhoog gegaan![]()
![]()
![]()
LV was maar 50% of zo, dus we hadden geluk. Voldoende schaduw wel, daarom is het ook lekker fietsen daar.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]en zeker ook een hoge LV?
Toch wel schaduw mag ik hopen?
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, wilde nog reageren of ik korting op abbo kan krijgen met mijn 65+ pas![]()
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker maar dev was dit voor zin van jou
leeftijd is met 30 jaar omhoog gegaan![]()
![]()
![]()
oke je hebt ergens last van maar wil het niet zeggen prima maar ik begrijp t al hoorquote:
Nou je wilt dus zeggen dat ze vroeger 5 jaar waren hier om te spelen...quote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]Volgens mij word ik overal veel te serieus genomen. Ik vond het wel een mooi dramatisch "feitje" omdat "met 20 jaar" toch niet zo sterk klinkt
Je weet tochquote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]Volgens mij word ik overal veel te serieus genomen. Ik vond het wel een mooi dramatisch "feitje" omdat "met 20 jaar" toch niet zo sterk klinkt
haags kwartiertje: 39quote:Op zondag 24 mei 2020 23:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou je wilt dus zeggen dat ze vroeger 5 jaar waren hier om te spelen...![]()
![]()
![]()
Oh dat is wel lekker! Zou nog wel een keer naar Florida willen om de westkust langs te gaan, maar de hitte en hoge LV in November waren mij eigenlijk tegengevallen.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
LV was maar 50% of zo, dus we hadden geluk. Voldoende schaduw wel, daarom is het ook lekker fietsen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |