quote:Ga niet reageren op negatieve posts. Gebruik de TR en steek vervolgens je energie in het positieve.- Hou het gezellig.
GMTAquote:Op zondag 24 mei 2020 23:36 schreef Jippie68 het volgende:
Heren, dames, negeer elkaar aub in plaats van de sfeer ongezelliger te maken
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:36 schreef Jippie68 het volgende:
Heren, dames, negeer elkaar aub in plaats van de sfeer ongezelliger te maken
quote:
wouw lijkt mij ook wel heel mooi om daar heen te gaan maar geen plannenquote:Op zondag 24 mei 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Staat op mijn verlanglijstje nog, Florida is erg mooi en erg divers maar ook erg warm!
Door mensen die er totaal geen verstand van hebben ja! You can point a finger but there are 3 pointing back.quote:
Daarom proberen in het voorjaar te gaan. Hitte valt nog enorm mee en luchtvochtigheid ook. Naja, Miami is eigenlijk altijd benauwdquote:Op zondag 24 mei 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Staat op mijn verlanglijstje nog, Florida is erg mooi en erg divers maar ook erg warm!
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Pas wel op dat je NIET rond springbreak gaat.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom proberen in het voorjaar te gaan. Hitte valt nog enorm mee en luchtvochtigheid ook. Naja, Miami is eigenlijk altijd benauwd
Euh ikquote:
Springbreak chicks gone wildquote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Pas wel op dat je NIET rond springbreak gaat.
Goede tip! Zal nog wel even duren voor we gaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Pas wel op dat je NIET rond springbreak gaat.
Heerlijk is dat toch met zo'n badjas met mutsquote:
Nee fleecevest.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heerlijk is dat toch met zo'n badjas met muts
Net zoiets als in Lloret de Mar ij de bouwvak?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je van overgevende studenten op straat rond 17:00 houdt, snel boeken
Die gasten willen ook altijd meer hooi op hun vork nemen dan goed voor hen, maar ook voor de maatschappij isquote:Op zondag 24 mei 2020 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je van overgevende studenten op straat rond 17:00 houdt, snel boeken
Jippiiiiiieeeequote:Op zondag 24 mei 2020 23:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Net zoiets als in Lloret de Mar ij de bouwvak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |