Ik ook nietquote:Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
die druk, kan ik niet handelen denk ik
Oke maar is maar een tt he straks weer andere titel maar sneue tt is niet vriendelijkquote:Op zondag 24 mei 2020 22:28 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening. Meer niet![]()
Niet verkeerd bedoelt hoor.
Vrijdag schakel.moet je ins komen helpen record te verbreken.plssssquote:Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
die druk, kan ik niet handelen denk ik
Ik hoop meer dan 30 punten te halen, 1 punt per dagquote:Op zondag 24 mei 2020 22:28 schreef Moonlight het volgende:
Wie gaat er volgende maand voor de winst?
Hahah, ik hoop met je meequote:Op zondag 24 mei 2020 22:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik hoop meer dan 30 punten te halen, 1 punt per dag
Waar zit jij normaal dan op FOK!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dus best al wat meegemaakt. Het is wel gewoon een deel van mijn leven geworden....
Is een beetje een kliekjes TT.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oke maar is maar een tt he straks weer andere titel maar sneue tt is niet vriendelijk
Bolke voor lifequote:Op zondag 24 mei 2020 22:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik ga niet voor de winst ow zeker niet ga voor bolk queen
De laatste jaren vooral in de reeks KSC in General Chat. Vroeger zat ik veel in Voetbal. ben er zelfs een half jaartje mod geweest...quote:
Nee ben pas eind vorig jaar in DTS gekomen, dus weet niet wat hier de TT's warenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:30 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Echt niet? Ook niet met een ander account?
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:32 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb zin in quiche maar dan moet ik wachten tot die klaar is in de oven en daar heb ik geen zin in
Haagsgodquote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee ben pas eind vorig jaar in DTS gekomen, dus weet niet wat hier de TT's waren
Deze ui heb je al langer zeker?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De laatste jaren vooral in de reeks KSC in General Chat. Vroeger zat ik veel in Voetbal. ben er zelfs een half jaartje mod geweest...
Ik haat wachtenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]nu erin zetten voor je het weet is hij klaar
Schakel doe je vrijdag mee? aubquote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]nu erin zetten voor je het weet is hij klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |