haags_kwartiertje & Jippie68 tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDiHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
jah dat is wel herkenbaar.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:46 schreef aKboR het volgende:
[..]
moets mijn boodschappen bestellijst nog met iets vol maken om aan het benodigde bedrag te komen
Misschien welquote:
gestampte vledermausequote:
😍quote:
dat gaan gestampte dingen vaker iddquote:
We doen lekker mee in de middenmoot maat. Geen top 10 helaas, maar deze stand kan ik mee leven.quote:
Hopen op 10 deze maand. Moet te doen zijn.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We doen lekker mee in de middenmoot maat. Geen top 10 helaas, maar deze stand kan ik mee leven.
quote:
joppiequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik moet nog even iets regelen met de devvers
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Vroeger werden er hele topics zo vol gequotequote:Op zondag 24 mei 2020 14:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit is ook echt iets wat je dagen kunt blijven doen. Je wordt het gewoon niet zat!
heeft wel goede artikelen, oude artikelen kan je niet gratis lezen iddquote:Op zondag 24 mei 2020 14:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bij NRC valt er amper wat online te lezen, klik vaak door uit artikelen op Twitter maar kom nooit verder
Is het een onlineabbo waard? Ik weet dat ik het AD soms met een korreltje zout moet nemen maar heb daar wel een abbo opgenomen
quote:
quote:
Zit nu in een andere sub forumquote:
Zeg het zonder woordenquote:
Ook een manier om topic vol te krijgenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook een manier om topic vol te krijgen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bijna 5000000000 epische kwaliteitsposts in dit spectaculaire en veelbewogen toppa
192tv staat hier nu aan... met madonnaquote:
smoor verliefd op jouquote:
Da nummer was op 538quote:
Ninjaquote:
werruksequote:
Henny Huisman op NPO Radio2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Shopsequote:
Ik heb gisteren mijn dorst zodanig gelest dat ik even geen bier hoef.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:01 schreef Jippie68 het volgende:
https://view.genial.ly/5e(...)ge-seizoensbier-test
@:Grrrrrrrr en @:hemarookworst
Seizoensbiertest uit het AD
https://www.ad.nl/koken-e(...)entedorst~a19f597fb/
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Henny Huisman op NPO Radio2Hey BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Henny Huisman op NPO Radio2queen op 192tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hey Grrrrrrrrquote:Op zondag 24 mei 2020 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn dorst zodanig gelest dat ik even geen bier hoef.![]()
Die digitale borrels kunnen behoorlijk uit de hand lopen.
geen idee wat jij aan kanquote:
opa knotsquote:
ik ben mijn speledingetje kwijtquote:
Niet heel veel volgens mij. Ik heb volgens mij Ziggo standaard, zonder veel extra zenders.. (ik regel het zelf niet.... )quote:
Ik heb ook ziggo en geen idee of ik 192 heb, zal zo eens ff neuzenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet heel veel volgens mij. Ik heb volgens mij Ziggo standaard, zonder veel extra zenders.. (ik regel het zelf niet.... )
hier net zo...quote:Op zondag 24 mei 2020 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet heel veel volgens mij. Ik heb volgens mij Ziggo standaard, zonder veel extra zenders.. (ik regel het zelf niet.... )
Hits uit zee. Nooit geweten dat ik 192 tv hadquote:
Het ging behoorlijk ja.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrr![]()
Heb je je lekker laten gaan
Katertje nuquote:
Dat waren mooie tijden.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:17 schreef Nizno het volgende:
een beetje het niveau van toen de boot van veronica nog op zee dreef
wat stom, heb hier ook ziggo het meest kale pakketquote:
Ik geloof dat ik het ergste al gehad heb. Ben dan ook al uren bezig met rehydrateren.:Pquote:
Kan, Geen idee hoe. Geen zin om er achter aan te gaan. Het wordt nu voor mij betaaldquote:Op zondag 24 mei 2020 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat stom, heb hier ook ziggo het meest kale pakket
Bolk opquote:Op zondag 24 mei 2020 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het ergste al gehad heb. Ben dan ook al uren bezig met rehydrateren.:P
Nimmer!quote:
ook weer logisch. ik betaal zelf.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan, Geen idee hoe. Geen zin om er achter aan te gaan. Het wordt nu voor mij betaaldDus ook geen zin om extra te gaan betalen...
Gezellig hequote:Op zondag 24 mei 2020 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het ergste al gehad heb. Ben dan ook al uren bezig met rehydrateren.:P
Ik denk dat ik niet zonder TV kan. VInd het wel prettig om zo te kijken iig beter dan terugkijken op de laptopquote:Op zondag 24 mei 2020 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer logisch. ik betaal zelf.
Heb wel de neiging om over te stappen op een internetonly pakket.
Radio luisteren kan prima via de dab of internetradio en het weinige tv dat ik kijk zie ik dan wel op de laptop
Dat heb ik ook. Kijk liever serie of film via de tv dan via de laptopquote:Op zondag 24 mei 2020 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zonder TV kan. VInd het wel prettig om zo te kijken iig beter dan terugkijken op de laptop
ik kan ook livetv kijken via laptop. misbruik ik gewoon het ziggo go account van ex of oudersquote:Op zondag 24 mei 2020 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zonder TV kan. VInd het wel prettig om zo te kijken iig beter dan terugkijken op de laptop
Dat kan ik dus niet. Ik weet niet eens waar Pa bij zit. Kan goed Ziggo zijn hoor...quote:Op zondag 24 mei 2020 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan ook livetv kijken via laptop. misbruik ik gewoon het ziggo go account van ex of ouders
Gewoon ff navragenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Ik weet niet eens waar Pa bij zit. Kan goed Ziggo zijn hoor...![]()
![]()
scheelt dat ik elke keer de klos ben om dingen te installeren, weet van genoeg mensen de wachtwoorden enzo...quote:Op zondag 24 mei 2020 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Ik weet niet eens waar Pa bij zit. Kan goed Ziggo zijn hoor...![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat ik elke keer de klos ben om dingen te installeren, weet van genoeg mensen de wachtwoorden enzo...
ja als ik eens een keer wat op rtl lounge, of crime of weet ik veel welke zenders ik meer niet heb, wil kijken dan kijk ik vaak via account van ex.quote:
yeahquote:
Ja, waarom niet. Denk ook niet dat ze dat erg zou vinden tochquote:Op zondag 24 mei 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik eens een keer wat op rtl lounge, of crime of weet ik veel welke zenders ik meer niet heb, wil kijken dan kijk ik vaak via account van ex.
quote:
neuj ze weet er vanquote:Op zondag 24 mei 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Denk ook niet dat ze dat erg zou vinden toch
Die is hier al een paar keer langsgekomen in het verledenquote:
dat was ik ook van plan maar ik was net te laatquote:
Das waarquote:Op zondag 24 mei 2020 15:42 schreef Nizno het volgende:
het leven is net een frikandel, je moet hem zelf speciaal maken
Dat kan ik ook de snackbarmedewerker laten doenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:42 schreef Nizno het volgende:
het leven is net een frikandel, je moet hem zelf speciaal maken
Je had ze weg moeten sturen.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die is hier al een paar keer langsgekomen in het verleden
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je had ze weg moeten sturen.
[ afbeelding ]
Leuke welquote:Op zondag 24 mei 2020 15:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je had ze weg moeten sturen.
[ afbeelding ]
ja hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi
Bolkje hier bolkje daarquote:
quote:
Hey Gizquote:
quote:
quote:
quote:
ja joh, vanaf dinsdag weer lekker mijn eigen tijd enzo dus dan weer minderquote:Op zondag 24 mei 2020 15:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niz daar ben je weer. [ afbeelding ]
ZIt je hier dan niet in je eigen tijdquote:Op zondag 24 mei 2020 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh, vanaf dinsdag weer lekker mijn eigen tijd enzo dus dan weer minder
neh... ik zit hier nu mn tijd te verdoenquote:
Ik ben er welquote:
wat is er met je gebeurd?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maak er niemand van en je hebt een akkoord.
O, euh o tjs euhhhhhhhhhhquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh, vanaf dinsdag weer lekker mijn eigen tijd enzo dus dan weer minder
Dan ga ik eens een proefabbo afsluitenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft wel goede artikelen, oude artikelen kan je niet gratis lezen idd
Hey JIppiequote:Op zondag 24 mei 2020 15:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan ga ik eens een proefabbo afsluiten
Je UI.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leeuwarden al dik een week helemaal niks.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:55 schreef Zeroku het volgende:
Sinds het begin van de coronacrisis zijn er niet zo weinig ziekenhuisopnames gemeld als deze week. Uit de RIVM-cijfers blijkt dat er 120 nieuwe opnames zijn gemeld waarbij is vastgesteld dat de patiënt besmet is met het coronavirus.
door snel op esc te drukken kan ik die oude artikelen ook lezenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gaat denk ik nog wel meer komen na die versoepelingen/quote:Op zondag 24 mei 2020 15:55 schreef Zeroku het volgende:
Sinds het begin van de coronacrisis zijn er niet zo weinig ziekenhuisopnames gemeld als deze week. Uit de RIVM-cijfers blijkt dat er 120 nieuwe opnames zijn gemeld waarbij is vastgesteld dat de patiënt besmet is met het coronavirus.
Opgebaard in de containerquote:Op zondag 24 mei 2020 15:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als ik de naam van Wilhelmus zie moet ik steeds aan de dominomus denken.
Wat een toestand was dat zeg.![]()
[ afbeelding ]
Even en onevenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wil je wat beter vertalen Mario?
Ik begrijp er geen fluit van.
Ik denk een beperkte/lichte oplevingquote:Op zondag 24 mei 2020 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat denk ik nog wel meer komen na die versoepelingen/
Ik zeg maar wat hoorquote:
Zit meestal op mijn tablet, lastg escapen daarquote:Op zondag 24 mei 2020 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
door snel op esc te drukken kan ik die oude artikelen ook lezenschijnt dus eerst artikel te laden, dan pas pop-up, weet niet of dat bij de rest ook zo is of 'voordeel' van mijn langzamere laptop
Werk jij thuis Zero?quote:
Ja, wellicht wel. Zeker als je de stranden dit weekend zagquote:Op zondag 24 mei 2020 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat denk ik nog wel meer komen na die versoepelingen/
Yesquote:
Even hard moeten lachen, ook al vond ik het een dieronvriendelijke actiequote:Op zondag 24 mei 2020 15:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als ik de naam van Wilhelmus zie moet ik steeds aan de dominomus denken.
Wat een toestand was dat zeg.![]()
[ afbeelding ]
Ja hoorde het net gaat lekker en dan mensen in een restaurantquote:
Ja, mensen denken dat het gevaar geweken is.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wellicht wel. Zeker als je de stranden dit weekend zag
Had ik hetzelfde.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Even hard moeten lachen, ook al vond ik het een dieronvriendelijke actie
snel op laden annuleren klikkenquote:Op zondag 24 mei 2020 16:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zit meestal op mijn tablet, lastg escapen daar
maar ga eens kijken of ik NRC kan kraken
Bij op1 was gisteravond een epidemioloog die vermoedde dat niet alle feiten daar boven tafel waren gekomen.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoorde het net gaat lekker en dan mensen in een restaurant
Bedankt voor deze gouden tipquote:Op zondag 24 mei 2020 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
snel op laden annuleren klikkenmaar mobiele websites laden wel heel snel
Van dat restaurant bedoel je?quote:Op zondag 24 mei 2020 16:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bij op1 was gisteravond een epidemioloog die vermoedde dat niet alle feiten daar boven tafel waren gekomen.
Ga maar, wat ga je pakkenquote:
Ik hoorde van dat restaurant dat het een besloten feestje wasquote:
Hey Inverquote:
Jijquote:
Schijnbaar wel heel erg belangrijk voor hem? Maakt mij weinig uit wel of niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jijof ik of een ander ik heb geen idee
Mario is er wel heel erg mee bezig inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2020 16:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Schijnbaar wel heel erg belangrijk voor hem? Maakt mij weinig uit wel of niet.
Hey Borrel, vertelquote:
nou ik maakt het kortquote:
O ellende, snel delete dan maar en hop naar een leuke avondquote:Op zondag 24 mei 2020 16:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou ik maakt het kort
werkfrustraties, maar het is al uit mijn systeem soort van
maar leuk is anders
ja precies..quote:Op zondag 24 mei 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende, snel delete dan maar en hop naar een leuke avond
Borreltjequote:Op zondag 24 mei 2020 16:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hoe is jullie zondag?
het weer valt tegen maaaaaaaaaaar betere tijden komen weer
Rustig en wat fokken dus.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hoe is jullie zondag?
wat heerlijkquote:
lekker acclimatiseren tochquote:Op zondag 24 mei 2020 16:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat heerlijklekker lowkey niks moeten he zondag rustdag
likewisequote:Op zondag 24 mei 2020 16:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk je weer eens te zien hier.
zo heurt het op zondagquote:
proostquote:Op zondag 24 mei 2020 16:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zo heurt het op zondag
lekker aan de bubbels
nee ik loog ik zit niet aan de bubbelsquote:
Mooi zo. Soms makkelijker gezegd dan gedaan?quote:
Good hoor. Ben toch niet zo van de zon zitten dus ik vind het niet erg.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hoe is jullie zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |