Shit ben ik werken ben jij er mis ik weer de funquote:Op zondag 24 mei 2020 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de echte nieuwsfeiten lees je toch niet bij de telegraaf
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:33 schreef mario390 het volgende:
ik kann geen nanenmatsch zien moet ik breken
verschil moet er zijnquote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Shit ben ik werken ben jij er mis ik weer de fun
Yeahquote:
maakt niet uit hoor..quote:
Goed zoquote:
thee graagquote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor..
Maar toch- E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Heb net theequote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor..
Bij NRC valt er amper wat online te lezen, klik vaak door uit artikelen op Twitter maar kom nooit verderquote:Op zondag 24 mei 2020 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vindt het niet per se beter dan NRC of Volkskrant
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:35 schreef aKboR het volgende:
T H E E T I J D
voor de tegendraadse FOK!ers
Ligt niet aan jou alleen he Dot, er spelen meerdere factoren mee hier. Een plotselinge downtime van 5 uur is de natte droom van alle DTS ersquote:
Lekker een bakkie van akkie gaat er altijd inquote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor..
Weet ik Jippie, zoals nu is nog nooit gegaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou alleen he Dot, er spelen meerdere factoren mee hier. Een plotselinge downtime van 5 uur is de natte droom van alle DTS ers
ja ik moet nog even iets regelen met de devversquote:Op zondag 24 mei 2020 14:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou alleen he Dot, er spelen meerdere factoren mee hier. Een plotselinge downtime van 5 uur is de natte droom van alle DTS ers
speltip 7, weet welke maand je geluk hebtquote:Op zondag 24 mei 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik Jippie, zoals nu is nog nooit gegaan.
Was een rare speelmaand
Juni gaat het allemaal gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
speltip 7, weet welke maand je geluk hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |