haags_kwartiertje & Jippie68 tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDiHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, dat was toen een keer 65 punten achter elkaarquote:Op zondag 24 mei 2020 12:53 schreef Dotteke het volgende: [..] Zou wel een mooi gezicht zijn
Maar ik ben al een keer binnen gekomen dat je lang alleen zat
Ja dat was mooi he, posten, naar bed gaan en niemand komt daarna binnenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, dat was toen een keer 65 punten achter elkaarHet is hier echt een kwestie van geluk vaak.
lijkt mij leuker als we dicht bij elkaar staan spannend maar goed deze race was al gelopen binnen paar dagen zondequote:Op zondag 24 mei 2020 12:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, dat was toen een keer 65 punten achter elkaarHet is hier echt een kwestie van geluk vaak.
Dat dus !quote:Op zondag 24 mei 2020 12:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heftige onderwerpen Jacq.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zeker voor jou zijn mooie studie boeken meen ik. wel pittig automutilatie zelfverwonding ook veel van geleerd maar de rest is psychologie
Klopt aar zeer leerzaam en werk dagelijks met automutilatie jammer genoeg is heftigquote:
Dat schijnt in het verleden wel vaker gebeurd te zijn.quote:
Het was posten in bed, met een slaperig hoofd nog 1 post doen en dan in slaap vallenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was mooi he, posten, naar bed gaan en niemand komt daarna binnen
Ik heb het een jaar geleden een tijd gespeeld en een jaar daarvoor nogquote:Op zondag 24 mei 2020 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt in het verleden wel vaker gebeurd te zijn.
Hoe lang doe jij dit spel al Moon?
Nog mooierquote:Op zondag 24 mei 2020 12:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het was posten in bed, met een slaperig hoofd nog 1 post doen en dan in slaap vallen
O dus al een tijdje,quote:Op zondag 24 mei 2020 12:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb het een jaar geleden een tijd gespeeld en een jaar daarvoor nog
Hoi Natte hebt wel altijd pech he, is het niet de regen dan wel de herriequote:Op zondag 24 mei 2020 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het op die zeldzame dag dat ik niet op mijn zolderkamer zit te werken kutweer, als grote uitzondering in een week vol hitte voor en na?
Dat was vroeger ook wel vaker zo heb ik mij laten vertellen. Of er werd veel minder gepost waardoor iemand gemakkelijk heel hoge score kon halen. Het is nu echt regelmatig spelen en geluk hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lijkt mij leuker als we dicht bij elkaar staan spannend maar goed deze race was al gelopen binnen paar dagen zonde
Omdat het universum jou dwars zitquote:Op zondag 24 mei 2020 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het op die zeldzame dag dat ik niet op mijn zolderkamer zit te werken kutweer, als grote uitzondering in een week vol hitte voor en na?
Het wisselt toch erg hier hoor ikquote:Op zondag 24 mei 2020 12:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten die toen speelden zie ik niet meer zovaak
Dat zoiezo.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wisselt toch erg hier hoor ik
Het is een gaan en komen
nah beetje leuke strijd wat betreft punten lijkt me leuker... kijk naar limoen heel lang niet geweest nog in top tien is fijn hoor vooral voor limoen maar de top drie was al bekend stond snel vastquote:Op zondag 24 mei 2020 13:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat was vroeger ook wel vaker zo heb ik mij laten vertellen. Of er werd veel minder gepost waardoor iemand gemakkelijk heel hoge score kon halen. Het is nu echt regelmatig spelen en geluk hebben
Dat is een zeker risico hier, ik begreep als Haags meedoet hij altijd op 1 eindigt.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zou het in juni ook zo gaan gewoon keihard uitlopen nooit meer in te halen dan is het spel weer zo gespeelt
Komen wel weer langs, users wisselen altijd wel op een forumquote:Op zondag 24 mei 2020 12:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten die toen speelden zie ik niet meer zovaak
niet leuk spelen zo danquote:Op zondag 24 mei 2020 13:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is een zeker risico hier, ik begreep als Haags meedoet hij altijd op 1 eindigt.
Zo te zien was dat de eerste leuk zegquote:Op zondag 24 mei 2020 13:01 schreef InverHouse het volgende:
Zal dit de post geweest zijn met de meeste punten![]()
ONZ / Het Dodetopicspel #2
Ja dat zoiezo, zie sommige nog af en toe welquote:Op zondag 24 mei 2020 13:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Komen wel weer langs, users wisselen altijd wel op een forum
Komt goed.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Als de sfeer maar goed is, is voor mij een plaatsje in de top 20 al een overwinning. Beter als met gezeik in de top 3.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nah beetje leuke strijd wat betreft punten lijkt me leuker... kijk naar limoen heel lang niet geweest nog in top tien is fijn hoor vooral voor limoen maar de top drie was al bekend stond snel vast
Levert alleen maar stress op, omdat je dan continue moet bolken en in de gaten moet houden of je nog wel in de top 3 staatquote:Op zondag 24 mei 2020 13:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als de sfeer maar goed is, is voor mij een plaatsje in de top 20 al een overwinning. Beter als met gezeik in de top 3.
Girl je weetquote:Op zondag 24 mei 2020 13:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als de sfeer maar goed is, is voor mij een plaatsje in de top 20 al een overwinning. Beter als met gezeik in de top 3.
Leyk om te zien Inver!quote:Op zondag 24 mei 2020 13:01 schreef InverHouse het volgende:
Zal dit de post geweest zijn met de meeste punten![]()
ONZ / Het Dodetopicspel #2
Girl je weetquote:Op zondag 24 mei 2020 13:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
toch zijn er die doen goed in zijn seconden bij houden😄😄😄😄😄👊quote:Op zondag 24 mei 2020 13:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Levert alleen maar stress op, omdat je dan continue moet bolken en in de gaten moet houden of je nog wel in de top 3 staat
.............quote:
Het goede nieuws is dat er ook geen herrie isquote:Op zondag 24 mei 2020 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Natte hebt wel altijd pech he, is het niet de regen dan wel de herrie
Dat is zeker waarquote:Op zondag 24 mei 2020 13:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Girl je weet
[..]
toch zijn er die doen goed in zijn seconden bij houden😄😄😄😄😄👊
Nou voordat er thuis werd gewerkt zaten hier veel meer users onder werktijd te Fokkenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kijk ff naar de winnaars staan veel dezelfde ook.
maar goed mensen die werken behalve die haags dan kunnen niet dag en nacht zitten en blokken
Koekoek wij Teteringen lekker doorquote:
Kijk dat is dan weer geluk hebben,quote:Op zondag 24 mei 2020 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat er ook geen herrie is
Jepquote:Op zondag 24 mei 2020 13:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Koekoek wij Teteringen lekker door
😳quote:Op zondag 24 mei 2020 13:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou voordat er thuis werd gewerkt zaten hier veel meer users onder werktijd te Fokken
👊quote:
Mij ook alleen in mini.pauze of op toilet lolquote:
Veeeeel meer dan nu iddquote:Op zondag 24 mei 2020 13:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Denk dat er voorheen wel veel meer tetten gepost werden
In Uto was daar een aparte topic voorquote:Op zondag 24 mei 2020 13:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Denk dat er voorheen wel veel meer tetten gepost werden
ik klaar maken voor werk dus ja kan weer los hierquote:
Ja scanman tetten of zo hete dat topicquote:Op zondag 24 mei 2020 13:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja van Scanman toch? Heb die user nooit meegemaakt maar wel dat topic
Werk ze!quote:Op zondag 24 mei 2020 13:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik klaar maken voor werk dus ja kan weer los hier![]()
![]()
O was op uto forum, weet niet of dat er nog is, zal even kijken voor jequote:
je ziet veel tettenquote:
Dank je ik lees jullie wel en lees vaak terugquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was op uto forum, weet niet of dat er nog is, zal even kijken voor je
nou hoop van wel maar nooit meer voor mij zoveel ellende op hals halen...quote:Op zondag 24 mei 2020 13:13 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zou er nog een Nederlandse Big Brother komen?
Yep dat is zo.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Veel geleerd hier trouwens het spel lat dingen zien.... enzovoorts je leert ervan . en opent je eyes
Ik zal af en toe wat voor je postenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank je ik lees jullie wel en lees vaak terug
Staat daar niet meer Inver. Misschien elders op het forum geen ideequote:
Heb dat seizoen gezien. Wat een mega knuppelquote:
Hard op je bek vallenquote:
thnx mop vd week in dm studie stofquote:
Staat in RLS ivm BBquote:Op zondag 24 mei 2020 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat daar niet meer Inver. Misschien elders op het forum geen idee
O, oke, zal ff daar kijken voor Inverquote:
Hoeft al niet meerquote:
Ja vraag mij net af of hij op het laatste toch vreemd ging, dan was het dus helemaal geen schatjequote:Op zondag 24 mei 2020 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Heb dat seizoen gezien. Wat een mega knuppel
Ik dacht ik help ff.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft al niet meerGiz heeft het al
Hoi Giz
Leuk!quote:Op zondag 24 mei 2020 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
thnx mop vd week in dm studie stof
Laters. Werkse.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gizz fijne dag ik pik jou nog net even mee laters
Dank je je bent een schatquote:
Timtation tochquote:Op zondag 24 mei 2020 13:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja vraag mij net af of hij op het laatste toch vreemd ging, dan was het dus helemaal geen schatje
Dan heeft ie zijn werk goed gedaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Timtation toch![]()
Ja die werd toen helemaal verliefd op zo'n verleider
Het is ook wel de goden verzoeken als je aan zo' n programma mee gaat doenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Timtation toch![]()
Ja die werd toen helemaal verliefd op zo'n verleider
Ja, dar gaat het toch ook om.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het is ook wel de goden verzoeken als je aan zo' n programma mee gaat doen
Hey Zeroquote:
quote:
Middagquote:
Oh van sommigen zou dat gerust zo kunnen zijnquote:Op zondag 24 mei 2020 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dar gaat het toch ook om.
Vraag me af of het geen vooropgezet spel is
Hey Lekker een bakkie van Akkie thnxquote:
Spoor je niet als je echt denkt dat je daar je relatie gaat testenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het is ook wel de goden verzoeken als je aan zo' n programma mee gaat doen
Precies!quote:Op zondag 24 mei 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Spoor je niet als je echt denkt dat je daar je relatie gaat testen
ik uto nietquote:Op zondag 24 mei 2020 13:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bij Scanman? Glaasje ( Soja) melk is toepasselijker
Lekker, plakje kaas er op vind ik ook altijd lekkerquote:
Had geen zin kaas te pakken/snijden.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, plakje kaas er op vind ik ook altijd lekker
gratis gluren bij de burenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:31 schreef aKboR het volgende:
vond alles na BB1 maar vreemd.
Zelf BB1 was eigenlijk vreemd. Net alsof je de hele dag bij je buren bent gluren.
Gemak dient de mens. Gewoon doen of je lang weekend hebquote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef aKboR het volgende:
[..]
Had geen zin kaas te pakken/snijden.
Zag de bolletjes en dacht ja lekker bij de koffie
hoef ik ook niet te ontbijten verder..
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gemak dient de mens. Gewoon doen of je lang weekend heb
Maakt wel eens rauwe witlof met appel en ei smaakte bestquote:
Ja, vind het echt een heel mooi nummerquote:
Zag hem live in een of ander programma. Was gelijk verkocht.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:42 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Moest er even aan wennen, maar is wel mooi idd.
quote:
O kan. Ik heb de clip niet gezien. Zag hem ergens in een programma en hoor hem vaak op de radioquote:Op zondag 24 mei 2020 13:46 schreef aKboR het volgende:
had ff gegoogled maar vind het een nare clip.
Zou kunnen kijk bijna nooit clips, hoor het liever zoquote:Op zondag 24 mei 2020 13:51 schreef aKboR het volgende:
Soldier on klinkt wel redelijk..
maar zonder beeld. lijdt te veel af denk ik.
7 nach 14quote:
Nope.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nooit een scriptcopy in Fok willen plaatsen
Wilde gewoon de Seizoensbiertest voor Grrrrrrrr en Hemarookworst hier plaatsen, maar is een premiumartikelquote:Op zondag 24 mei 2020 14:15 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nope.
Heb me daar nooit in verdiept. Ik weet wel dat het gebeurt.
Goed voor de puntenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:01 schreef Jippie68 het volgende:
https://view.genial.ly/5e(...)ge-seizoensbier-test
@:Grrrrrrrr en @:hemarookworst
Seizoensbiertest uit het AD
https://www.ad.nl/koken-e(...)entedorst~a19f597fb/
Ow zo bedoel je? copy past?quote:Op zondag 24 mei 2020 14:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wilde gewoon de Seizoensbiertest voor Grrrrrrrr en Hemarookworst hier plaatsen, maar is een premiumartikel
das bij telegraaf nu aangepast.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:21 schreef Zeroku het volgende:
Gewoon incognito openen, dan kun je premium-artikelen lezen. Bij het AD iig.
Ja helaas welquote:
Nee kende het nog nietquote:Op zondag 24 mei 2020 14:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kende je hem al? Dacht is echt wat voor jullie
ik vertik het om er een abonnement van te nemen.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:23 schreef aKboR het volgende:
ik heb maar abbo op telegraaf genomenom premium te kunnen lezen.
tot begin dit jaar lukte het om het te omzeilen maar nu opeens niet meer.
Dit jaquote:Op zondag 24 mei 2020 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vertik het om er een abonnement van te nemen.
mede ook omdat ze ineens meer dan de helft van hun berichten premium maken, niet meer zo nu en dan wat achtergronden of achterklap, nee ook gewoon coronanieuws enzo
ja maar ik ben verschrikkelijk nieuwsgierigquote:Op zondag 24 mei 2020 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vertik het om er een abonnement van te nemen.
mede ook omdat ze ineens meer dan de helft van hun berichten premium maken, niet meer zo nu en dan wat achtergronden of achterklap, nee ook gewoon coronanieuws enzo
Daarom doen ze het ookquote:Op zondag 24 mei 2020 14:25 schreef aKboR het volgende:
[..]
ja maar ik ben verschrikkelijk nieuwsgierig![]()
gelukkig geen last vanquote:Op zondag 24 mei 2020 14:25 schreef aKboR het volgende:
[..]
ja maar ik ben verschrikkelijk nieuwsgierig![]()
Ja kudt.. zou ook verboden moeten wordenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:27 schreef InverHouse het volgende:
Wel irritant, zit je te lezen...BAM PREMIUMMMMM.
en de echte nieuwsfeiten lees je toch niet bij de telegraafquote:Op zondag 24 mei 2020 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
Behalve Telegraaf en Financieel Dagblad kan ik alles gratis onbeperkt lezen
Nee kijk dit verscheen toen ik op 'delen' drukte, wilde de test foto in zijn geheel kopieren naar hier.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:20 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ow zo bedoel je? copy past?
Ik dacht iets met een script.
Idd premium artikel mag niet idd (is mij laatst ook duidelijk gemaakt).
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nee, is ineens afgelopen he vervelend, maar het is niet andersquote:Op zondag 24 mei 2020 14:23 schreef aKboR het volgende:
ik heb maar abbo op telegraaf genomenom premium te kunnen lezen.
tot begin dit jaar lukte het om het te omzeilen maar nu opeens niet meer.
omdat er daar iets meer kwaliteit geleverd wordtquote:Op zondag 24 mei 2020 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is financieel dagblad duurder dan andere?
Vindt het niet per se beter dan NRC of Volkskrantquote:Op zondag 24 mei 2020 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er daar iets meer kwaliteit geleverd wordt
Bakkiequote:
abkorquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Hopen dat er meer punten gehaald worden in juni voor sommigen
Shit ben ik werken ben jij er mis ik weer de funquote:Op zondag 24 mei 2020 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de echte nieuwsfeiten lees je toch niet bij de telegraaf
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:33 schreef mario390 het volgende:
ik kann geen nanenmatsch zien moet ik breken
verschil moet er zijnquote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Shit ben ik werken ben jij er mis ik weer de fun
Yeahquote:
maakt niet uit hoor..quote:
Goed zoquote:
thee graagquote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor..
Maar toch- E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Heb net theequote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor..
Bij NRC valt er amper wat online te lezen, klik vaak door uit artikelen op Twitter maar kom nooit verderquote:Op zondag 24 mei 2020 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vindt het niet per se beter dan NRC of Volkskrant
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:35 schreef aKboR het volgende:
T H E E T I J D
voor de tegendraadse FOK!ers
Ligt niet aan jou alleen he Dot, er spelen meerdere factoren mee hier. Een plotselinge downtime van 5 uur is de natte droom van alle DTS ersquote:
Lekker een bakkie van akkie gaat er altijd inquote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor..
Weet ik Jippie, zoals nu is nog nooit gegaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou alleen he Dot, er spelen meerdere factoren mee hier. Een plotselinge downtime van 5 uur is de natte droom van alle DTS ers
ja ik moet nog even iets regelen met de devversquote:Op zondag 24 mei 2020 14:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou alleen he Dot, er spelen meerdere factoren mee hier. Een plotselinge downtime van 5 uur is de natte droom van alle DTS ers
speltip 7, weet welke maand je geluk hebtquote:Op zondag 24 mei 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik Jippie, zoals nu is nog nooit gegaan.
Was een rare speelmaand
Juni gaat het allemaal gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
speltip 7, weet welke maand je geluk hebt
kwil t niet weten dat het bericht gequote wordt binnen 5min omdat geen reactiequote:
de 10e gaat het gebeuren...quote:
Bij de staatsloterij ja, maar die hebben we expres aan ons voorbij laten gaan.quote:
Elk einde is ook weer een begin.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
speltip 7, weet welke maand je geluk hebt
je kan nog.... nog 16 dagen de tijd om een lot te kopenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bij de staatsloterij ja, maar die hebben we expres aan ons voorbij laten gaan.
[..]
Elk einde is ook weer een begin.
muisjesquote:
gestampte muisjesquote:
ex eet het nog wel eens.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
gestampte muisjes![]()
Toevallig gisteren binnengekregen bij mijn boodschappen.
Zeker 10 jaar geleden voor het laatst gegeten. Zal vanmiddag boterhammetje nemen
mause ?? eehhiiiiiuuuewwwwquote:Op zondag 24 mei 2020 14:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
gestampte muisjes![]()
Toevallig gisteren binnengekregen bij mijn boodschappen.
Zeker 10 jaar geleden voor het laatst gegeten. Zal vanmiddag boterhammetje nemen
moets mijn boodschappen bestellijst nog met iets vol maken om aan het benodigde bedrag te komenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ex eet het nog wel eens.
vind er zelf niet zoveel aan
Je bent er weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |