Komen wel weer langs, users wisselen altijd wel op een forumquote:Op zondag 24 mei 2020 12:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, maar de meesten die toen speelden zie ik niet meer zovaak
niet leuk spelen zo danquote:Op zondag 24 mei 2020 13:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is een zeker risico hier, ik begreep als Haags meedoet hij altijd op 1 eindigt.
Zo te zien was dat de eerste leuk zegquote:Op zondag 24 mei 2020 13:01 schreef InverHouse het volgende:
Zal dit de post geweest zijn met de meeste punten![]()
ONZ / Het Dodetopicspel #2
Ja dat zoiezo, zie sommige nog af en toe welquote:Op zondag 24 mei 2020 13:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Komen wel weer langs, users wisselen altijd wel op een forum
Komt goed.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het op die zeldzame dag dat ik niet op mijn zolderkamer zit te werken kutweer, als grote uitzondering in een week vol hitte voor en na?
Als de sfeer maar goed is, is voor mij een plaatsje in de top 20 al een overwinning. Beter als met gezeik in de top 3.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nah beetje leuke strijd wat betreft punten lijkt me leuker... kijk naar limoen heel lang niet geweest nog in top tien is fijn hoor vooral voor limoen maar de top drie was al bekend stond snel vast
Levert alleen maar stress op, omdat je dan continue moet bolken en in de gaten moet houden of je nog wel in de top 3 staatquote:Op zondag 24 mei 2020 13:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als de sfeer maar goed is, is voor mij een plaatsje in de top 20 al een overwinning. Beter als met gezeik in de top 3.
Girl je weetquote:Op zondag 24 mei 2020 13:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als de sfeer maar goed is, is voor mij een plaatsje in de top 20 al een overwinning. Beter als met gezeik in de top 3.
Leyk om te zien Inver!quote:Op zondag 24 mei 2020 13:01 schreef InverHouse het volgende:
Zal dit de post geweest zijn met de meeste punten![]()
ONZ / Het Dodetopicspel #2
Girl je weetquote:Op zondag 24 mei 2020 13:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
toch zijn er die doen goed in zijn seconden bij houden😄😄😄😄😄👊quote:Op zondag 24 mei 2020 13:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Levert alleen maar stress op, omdat je dan continue moet bolken en in de gaten moet houden of je nog wel in de top 3 staat
.............quote:
Het goede nieuws is dat er ook geen herrie isquote:Op zondag 24 mei 2020 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Natte hebt wel altijd pech he, is het niet de regen dan wel de herrie
Dat is zeker waarquote:Op zondag 24 mei 2020 13:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Girl je weet
[..]
toch zijn er die doen goed in zijn seconden bij houden😄😄😄😄😄👊
Nou voordat er thuis werd gewerkt zaten hier veel meer users onder werktijd te Fokkenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kijk ff naar de winnaars staan veel dezelfde ook.
maar goed mensen die werken behalve die haags dan kunnen niet dag en nacht zitten en blokken
Koekoek wij Teteringen lekker doorquote:
Kijk dat is dan weer geluk hebben,quote:Op zondag 24 mei 2020 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat er ook geen herrie is
Jepquote:Op zondag 24 mei 2020 13:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Koekoek wij Teteringen lekker door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |