Shit ben ik werken ben jij er mis ik weer de funquote:Op zondag 24 mei 2020 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de echte nieuwsfeiten lees je toch niet bij de telegraaf
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:33 schreef mario390 het volgende:
ik kann geen nanenmatsch zien moet ik breken
verschil moet er zijnquote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Shit ben ik werken ben jij er mis ik weer de fun
Yeahquote:
maakt niet uit hoor..quote:
Goed zoquote:
thee graagquote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor..
Maar toch- E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Heb net theequote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor..
Bij NRC valt er amper wat online te lezen, klik vaak door uit artikelen op Twitter maar kom nooit verderquote:Op zondag 24 mei 2020 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vindt het niet per se beter dan NRC of Volkskrant
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:35 schreef aKboR het volgende:
T H E E T I J D
voor de tegendraadse FOK!ers
Ligt niet aan jou alleen he Dot, er spelen meerdere factoren mee hier. Een plotselinge downtime van 5 uur is de natte droom van alle DTS ersquote:
Lekker een bakkie van akkie gaat er altijd inquote:Op zondag 24 mei 2020 14:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor..
Weet ik Jippie, zoals nu is nog nooit gegaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou alleen he Dot, er spelen meerdere factoren mee hier. Een plotselinge downtime van 5 uur is de natte droom van alle DTS ers
ja ik moet nog even iets regelen met de devversquote:Op zondag 24 mei 2020 14:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou alleen he Dot, er spelen meerdere factoren mee hier. Een plotselinge downtime van 5 uur is de natte droom van alle DTS ers
speltip 7, weet welke maand je geluk hebtquote:Op zondag 24 mei 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik Jippie, zoals nu is nog nooit gegaan.
Was een rare speelmaand
Juni gaat het allemaal gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
speltip 7, weet welke maand je geluk hebt
kwil t niet weten dat het bericht gequote wordt binnen 5min omdat geen reactiequote:
de 10e gaat het gebeuren...quote:
Bij de staatsloterij ja, maar die hebben we expres aan ons voorbij laten gaan.quote:
Elk einde is ook weer een begin.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
speltip 7, weet welke maand je geluk hebt
je kan nog.... nog 16 dagen de tijd om een lot te kopenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bij de staatsloterij ja, maar die hebben we expres aan ons voorbij laten gaan.
[..]
Elk einde is ook weer een begin.
muisjesquote:
gestampte muisjesquote:
ex eet het nog wel eens.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
gestampte muisjes![]()
Toevallig gisteren binnengekregen bij mijn boodschappen.
Zeker 10 jaar geleden voor het laatst gegeten. Zal vanmiddag boterhammetje nemen
mause ?? eehhiiiiiuuuewwwwquote:Op zondag 24 mei 2020 14:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
gestampte muisjes![]()
Toevallig gisteren binnengekregen bij mijn boodschappen.
Zeker 10 jaar geleden voor het laatst gegeten. Zal vanmiddag boterhammetje nemen
moets mijn boodschappen bestellijst nog met iets vol maken om aan het benodigde bedrag te komenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ex eet het nog wel eens.
vind er zelf niet zoveel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |