je ziet veel tettenquote:
Dank je ik lees jullie wel en lees vaak terugquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was op uto forum, weet niet of dat er nog is, zal even kijken voor je
nou hoop van wel maar nooit meer voor mij zoveel ellende op hals halen...quote:Op zondag 24 mei 2020 13:13 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zou er nog een Nederlandse Big Brother komen?
Yep dat is zo.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Veel geleerd hier trouwens het spel lat dingen zien.... enzovoorts je leert ervan . en opent je eyes
Ik zal af en toe wat voor je postenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank je ik lees jullie wel en lees vaak terug
Staat daar niet meer Inver. Misschien elders op het forum geen ideequote:
Heb dat seizoen gezien. Wat een mega knuppelquote:
Hard op je bek vallenquote:
thnx mop vd week in dm studie stofquote:
Staat in RLS ivm BBquote:Op zondag 24 mei 2020 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat daar niet meer Inver. Misschien elders op het forum geen idee
O, oke, zal ff daar kijken voor Inverquote:
Hoeft al niet meerquote:
Ja vraag mij net af of hij op het laatste toch vreemd ging, dan was het dus helemaal geen schatjequote:Op zondag 24 mei 2020 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
Heb dat seizoen gezien. Wat een mega knuppel
Ik dacht ik help ff.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft al niet meerGiz heeft het al
Hoi Giz
Leuk!quote:Op zondag 24 mei 2020 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
thnx mop vd week in dm studie stof
Laters. Werkse.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gizz fijne dag ik pik jou nog net even mee laters
Dank je je bent een schatquote:
Timtation tochquote:Op zondag 24 mei 2020 13:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja vraag mij net af of hij op het laatste toch vreemd ging, dan was het dus helemaal geen schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |