Gezellig hequote:Op zondag 24 mei 2020 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het ergste al gehad heb. Ben dan ook al uren bezig met rehydrateren.:P
Ik denk dat ik niet zonder TV kan. VInd het wel prettig om zo te kijken iig beter dan terugkijken op de laptopquote:Op zondag 24 mei 2020 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer logisch. ik betaal zelf.
Heb wel de neiging om over te stappen op een internetonly pakket.
Radio luisteren kan prima via de dab of internetradio en het weinige tv dat ik kijk zie ik dan wel op de laptop
Dat heb ik ook. Kijk liever serie of film via de tv dan via de laptopquote:Op zondag 24 mei 2020 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zonder TV kan. VInd het wel prettig om zo te kijken iig beter dan terugkijken op de laptop
ik kan ook livetv kijken via laptop. misbruik ik gewoon het ziggo go account van ex of oudersquote:Op zondag 24 mei 2020 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zonder TV kan. VInd het wel prettig om zo te kijken iig beter dan terugkijken op de laptop
Dat kan ik dus niet. Ik weet niet eens waar Pa bij zit. Kan goed Ziggo zijn hoor...quote:Op zondag 24 mei 2020 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan ook livetv kijken via laptop. misbruik ik gewoon het ziggo go account van ex of ouders
Gewoon ff navragenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Ik weet niet eens waar Pa bij zit. Kan goed Ziggo zijn hoor...![]()
![]()
scheelt dat ik elke keer de klos ben om dingen te installeren, weet van genoeg mensen de wachtwoorden enzo...quote:Op zondag 24 mei 2020 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Ik weet niet eens waar Pa bij zit. Kan goed Ziggo zijn hoor...![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheelt dat ik elke keer de klos ben om dingen te installeren, weet van genoeg mensen de wachtwoorden enzo...
ja als ik eens een keer wat op rtl lounge, of crime of weet ik veel welke zenders ik meer niet heb, wil kijken dan kijk ik vaak via account van ex.quote:
yeahquote:
Ja, waarom niet. Denk ook niet dat ze dat erg zou vinden tochquote:Op zondag 24 mei 2020 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik eens een keer wat op rtl lounge, of crime of weet ik veel welke zenders ik meer niet heb, wil kijken dan kijk ik vaak via account van ex.
quote:
neuj ze weet er vanquote:Op zondag 24 mei 2020 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Denk ook niet dat ze dat erg zou vinden toch
Die is hier al een paar keer langsgekomen in het verledenquote:
dat was ik ook van plan maar ik was net te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |