ik ben mijn speledingetje kwijtquote:
Niet heel veel volgens mij. Ik heb volgens mij Ziggo standaard, zonder veel extra zenders.. (ik regel het zelf niet.... )quote:
Ik heb ook ziggo en geen idee of ik 192 heb, zal zo eens ff neuzenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet heel veel volgens mij. Ik heb volgens mij Ziggo standaard, zonder veel extra zenders.. (ik regel het zelf niet.... )
hier net zo...quote:Op zondag 24 mei 2020 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet heel veel volgens mij. Ik heb volgens mij Ziggo standaard, zonder veel extra zenders.. (ik regel het zelf niet.... )
Hits uit zee. Nooit geweten dat ik 192 tv hadquote:
Het ging behoorlijk ja.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Grrrrrrrr![]()
Heb je je lekker laten gaan
Katertje nuquote:
Dat waren mooie tijden.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:17 schreef Nizno het volgende:
een beetje het niveau van toen de boot van veronica nog op zee dreef
wat stom, heb hier ook ziggo het meest kale pakketquote:
Ik geloof dat ik het ergste al gehad heb. Ben dan ook al uren bezig met rehydrateren.:Pquote:
Kan, Geen idee hoe. Geen zin om er achter aan te gaan. Het wordt nu voor mij betaaldquote:Op zondag 24 mei 2020 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat stom, heb hier ook ziggo het meest kale pakket
Bolk opquote:Op zondag 24 mei 2020 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het ergste al gehad heb. Ben dan ook al uren bezig met rehydrateren.:P
Nimmer!quote:
ook weer logisch. ik betaal zelf.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan, Geen idee hoe. Geen zin om er achter aan te gaan. Het wordt nu voor mij betaaldDus ook geen zin om extra te gaan betalen...
Gezellig hequote:Op zondag 24 mei 2020 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het ergste al gehad heb. Ben dan ook al uren bezig met rehydrateren.:P
Ik denk dat ik niet zonder TV kan. VInd het wel prettig om zo te kijken iig beter dan terugkijken op de laptopquote:Op zondag 24 mei 2020 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook weer logisch. ik betaal zelf.
Heb wel de neiging om over te stappen op een internetonly pakket.
Radio luisteren kan prima via de dab of internetradio en het weinige tv dat ik kijk zie ik dan wel op de laptop
Dat heb ik ook. Kijk liever serie of film via de tv dan via de laptopquote:Op zondag 24 mei 2020 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zonder TV kan. VInd het wel prettig om zo te kijken iig beter dan terugkijken op de laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |