ja joh, vanaf dinsdag weer lekker mijn eigen tijd enzo dus dan weer minderquote:Op zondag 24 mei 2020 15:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niz daar ben je weer. [ afbeelding ]
ZIt je hier dan niet in je eigen tijdquote:Op zondag 24 mei 2020 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh, vanaf dinsdag weer lekker mijn eigen tijd enzo dus dan weer minder
neh... ik zit hier nu mn tijd te verdoenquote:
Ik ben er welquote:
wat is er met je gebeurd?quote:Op zondag 24 mei 2020 15:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maak er niemand van en je hebt een akkoord.
O, euh o tjs euhhhhhhhhhhquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh, vanaf dinsdag weer lekker mijn eigen tijd enzo dus dan weer minder
Dan ga ik eens een proefabbo afsluitenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft wel goede artikelen, oude artikelen kan je niet gratis lezen idd
Hey JIppiequote:Op zondag 24 mei 2020 15:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan ga ik eens een proefabbo afsluiten
Je UI.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leeuwarden al dik een week helemaal niks.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:55 schreef Zeroku het volgende:
Sinds het begin van de coronacrisis zijn er niet zo weinig ziekenhuisopnames gemeld als deze week. Uit de RIVM-cijfers blijkt dat er 120 nieuwe opnames zijn gemeld waarbij is vastgesteld dat de patiënt besmet is met het coronavirus.
door snel op esc te drukken kan ik die oude artikelen ook lezenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gaat denk ik nog wel meer komen na die versoepelingen/quote:Op zondag 24 mei 2020 15:55 schreef Zeroku het volgende:
Sinds het begin van de coronacrisis zijn er niet zo weinig ziekenhuisopnames gemeld als deze week. Uit de RIVM-cijfers blijkt dat er 120 nieuwe opnames zijn gemeld waarbij is vastgesteld dat de patiënt besmet is met het coronavirus.
Opgebaard in de containerquote:Op zondag 24 mei 2020 15:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als ik de naam van Wilhelmus zie moet ik steeds aan de dominomus denken.
Wat een toestand was dat zeg.![]()
[ afbeelding ]
Even en onevenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wil je wat beter vertalen Mario?
Ik begrijp er geen fluit van.
Ik denk een beperkte/lichte oplevingquote:Op zondag 24 mei 2020 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat denk ik nog wel meer komen na die versoepelingen/
Ik zeg maar wat hoorquote:
Zit meestal op mijn tablet, lastg escapen daarquote:Op zondag 24 mei 2020 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
door snel op esc te drukken kan ik die oude artikelen ook lezenschijnt dus eerst artikel te laden, dan pas pop-up, weet niet of dat bij de rest ook zo is of 'voordeel' van mijn langzamere laptop
Werk jij thuis Zero?quote:
Ja, wellicht wel. Zeker als je de stranden dit weekend zagquote:Op zondag 24 mei 2020 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat denk ik nog wel meer komen na die versoepelingen/
Yesquote:
Even hard moeten lachen, ook al vond ik het een dieronvriendelijke actiequote:Op zondag 24 mei 2020 15:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als ik de naam van Wilhelmus zie moet ik steeds aan de dominomus denken.
Wat een toestand was dat zeg.![]()
[ afbeelding ]
Ja hoorde het net gaat lekker en dan mensen in een restaurantquote:
Ja, mensen denken dat het gevaar geweken is.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wellicht wel. Zeker als je de stranden dit weekend zag
Had ik hetzelfde.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Even hard moeten lachen, ook al vond ik het een dieronvriendelijke actie
snel op laden annuleren klikkenquote:Op zondag 24 mei 2020 16:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zit meestal op mijn tablet, lastg escapen daar
maar ga eens kijken of ik NRC kan kraken
Bij op1 was gisteravond een epidemioloog die vermoedde dat niet alle feiten daar boven tafel waren gekomen.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoorde het net gaat lekker en dan mensen in een restaurant
Bedankt voor deze gouden tipquote:Op zondag 24 mei 2020 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
snel op laden annuleren klikkenmaar mobiele websites laden wel heel snel
Van dat restaurant bedoel je?quote:Op zondag 24 mei 2020 16:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bij op1 was gisteravond een epidemioloog die vermoedde dat niet alle feiten daar boven tafel waren gekomen.
Ga maar, wat ga je pakkenquote:
Ik hoorde van dat restaurant dat het een besloten feestje wasquote:
Hey Inverquote:
Jijquote:
Schijnbaar wel heel erg belangrijk voor hem? Maakt mij weinig uit wel of niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jijof ik of een ander ik heb geen idee
Mario is er wel heel erg mee bezig inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2020 16:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Schijnbaar wel heel erg belangrijk voor hem? Maakt mij weinig uit wel of niet.
Hey Borrel, vertelquote:
nou ik maakt het kortquote:
O ellende, snel delete dan maar en hop naar een leuke avondquote:Op zondag 24 mei 2020 16:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou ik maakt het kort
werkfrustraties, maar het is al uit mijn systeem soort van
maar leuk is anders
ja precies..quote:Op zondag 24 mei 2020 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende, snel delete dan maar en hop naar een leuke avond
Borreltjequote:Op zondag 24 mei 2020 16:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hoe is jullie zondag?
het weer valt tegen maaaaaaaaaaar betere tijden komen weer
Rustig en wat fokken dus.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hoe is jullie zondag?
het weer valt tegen maaaaaaaaaaar betere tijden komen weer
wat heerlijkquote:
lekker acclimatiseren tochquote:Op zondag 24 mei 2020 16:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat heerlijklekker lowkey niks moeten he zondag rustdag
likewisequote:Op zondag 24 mei 2020 16:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk je weer eens te zien hier.
zo heurt het op zondagquote:
proostquote:Op zondag 24 mei 2020 16:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zo heurt het op zondag
lekker aan de bubbels
nee ik loog ik zit niet aan de bubbelsquote: