Jij moet even niet rijden toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die 85 rijden waar je 80 mag flitsen?
Kaal is coolquote:
Wel mooi op anderhalve meterquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
Gooien ze de grachten dicht vanwege de drukte.....
Kan je raden waar ze allemaal heen gingen. Roeien zat er vanmiddag niet in op de Amstel, het was gewoon drukker dan in het centrum
[ afbeelding ]
I Know I knowquote:
Je hebt er weer 1 binnen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die 85 rijden waar je 80 mag flitsen?
Ik zou hem achter het gaas gooienquote:
Allemaal van die juppen sloepenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
Kan je raden waar ze allemaal heen gingen. Roeien zat er vanmiddag niet in op de Amstel, het was gewoon drukker dan in het centrum
[ afbeelding ]
Ja die bootjes zelf wel maar er zaten in verschillende van die dingen hele kuddes zuiperds.quote:
Trol hoop ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De brief van CJIB komt altijd wat later pas.
Zeker als ie nog via leasemaatschappij en werkgever moetquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De brief van CJIB komt altijd wat later pas.
Persoonlijk gechekt?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:09 schreef Soury het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ja
Mensen zijn dom of hebben overal maling aan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die bootjes zelf wel maar er zaten in verschillende van die dingen hele kuddes zuiperds.
En wij braaf max per 4 van het vlot vertrekken en alleen in 1 persoonsbootjes
Toen zijn jullie maar in het centrum gaan roeien?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk een combinatiequote:Op donderdag 21 mei 2020 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen zijn dom of hebben overal maling aan.
Is het Noordzeekanaal geen optie?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaven aan dat ik met spalk in principe onverzekerd benquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze je dat verteld? Mij is nooit een rij-ontzegging opgelegd
Het waterbedeffect...quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik niet geweest maar ik vrees dat die ook vol ligt met die rosé sloepenquote:
Dan doe je 'm af voordat je instapt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaven aan dat ik met spalk in principe onverzekerd ben
Je hebt meer ruimte daar en is stuk langer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geweest maar ik vrees dat die ook vol ligt met die rosé sloepen
Dat kanquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan doe je 'm af voordat je instapt.
Het is wel fijn om een bootje te hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen zijn dom of hebben overal maling aan.
Ik zal het ze meldenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je hebt meer ruimte daar en is stuk langer.
Fuck You !!!quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:19 schreef chufi het volgende:
allemaal onnoodzakelijk transport die sloepen
Ja lekker sloepenquote:
Mwah ik vrees dat je het water dan deelt met van die megatankers. Dat is een zekere no goquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Voor watersporters saai maar voor roeien prima. Immer gerade aus.
Is idd. prima. Roeiers zien toch niet waar ze heen gaanquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Voor watersporters saai maar voor roeien prima. Immer gerade aus.
quote:
Valt wel mee daar toch? Het grote spul gaat naar Rotterdam en Cruiseschepen liggen stil.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah ik vrees dat je het water dan deelt met van die megatankers. Dat is een zekere no go
Vaar hier nog genoeg groot spul , maar dat komt niet verder dan Westelijk havengebiedquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Valt wel mee daar toch? Het grote spul gaat naar Rotterdam en Cruiseschepen liggen stil.
Geen idee hoe druk het precies isquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Valt wel mee daar toch? Het grote spul gaat naar Rotterdam en Cruiseschepen liggen stil.
Ik val ook omquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:29 schreef pullup het volgende:
Oh zie op AT5 dat er ook wat sloepjes zijn omgegaan
Je zou er maar wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:33 schreef PP_Sound het volgende:
Lekker dobberen in Giethoorn.
[ afbeelding ]
Zijn ze net van die hordes Chinezen af...quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:33 schreef PP_Sound het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die kwamen binnen kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ze net van die hordes Chinezen af...
Lekker cool man... ik lees net 34,5 hier buitenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:29 schreef pullup het volgende:
Oh zie op AT5 dat er ook wat sloepjes zijn omgegaan
Privacyquote:
Ok dat is coolquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Koop je 2e huis in Drenthe van de opbrengst.
Daar zou ik toch niet aan moeten denken zeg om daar te wonen. Is een leuk uitzicht vanuit een flat, maar hier kijken ze het eten van je bord.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:33 schreef PP_Sound het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vloer is weer op cool zonder dat ik het wistquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker cool man... ik lees net 34,5 hier buiten
Heb je in die andere flat ook vloercooling?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vloer is weer op cool zonder dat ik het wist
Je zet uiteraard domme toeristen in je huis daar en woont zelf ergens anders.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zou ik toch niet aan moeten denken zeg om daar te wonen. Is een leuk uitzicht vanuit een flat, maar hier kijken ze het eten van je bord.
Vreselijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zou ik toch niet aan moeten denken zeg om daar te wonen. Is een leuk uitzicht vanuit een flat, maar hier kijken ze het eten van je bord.
Het is het zelfde gebouwquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je in die andere flat ook vloercooling?
Ja dat denk ik ookquote:
Ja al maanden geleden. Het gaat wat traag ik bel me een ongeluk.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je zet uiteraard domme toeristen in je huis daar en woont zelf ergens anders.
Een porsche wil niet zeggen dat je slim bentquote:
Ok..quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al maanden geleden. Het gaat wat traag ik bel me een ongeluk.
Ja komt goedquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok..Maar nu gaat het toch binnenkort gebeuren
Het zegt wat over je bankrekening en hoeveel je wilt besteden aan een auto.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Een porsche wil niet zeggen dat je slim bent
Zelfs dat nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zegt wat over je bankrekening en hoeveel je wilt besteden aan een auto.
Ik had bijna een rode gekocht. Er lag spuitbus in die kar. Ik denk dat er er ooit iemand vermoord was in die kut autoquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zegt wat over je bankrekening en hoeveel je wilt besteden aan een auto.
Dat soort auto's moet je altijd met een magneet nalopen op eventueel dicht gesmeerde kogelgaten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had bijna een rode gekocht. Er lag spuitbus in die kar. Ik denk dat er er ooit iemand vermoord was in die kut auto![]()
Die gast was ook wel nogal van het padje afquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat soort auto's moet je altijd met een magneet nalopen op eventueel dicht gesmeerde kogelgaten.
50 Ī voor een vluggertje?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een beurtje is aardig prijzig hoor.
Koopjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Lijkt wel treinmodelbouw.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijzonder grappig: er hangt hier nu 24/7 een webcam die via YT streamt en die geven een nogal close up beeld van wat mijn vriendin altijd de "viezelevozebankjes" noemt.
[ afbeelding ]
Op rustige schemeravonden vinden daar zo nu en dan weleens wat gewenste intimiteiten plaats.
Lullig, als je dan niet weet dat je een free to air showtje aan het weggeven bent.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wow! Ik ga gelijk kledingvoorschriften invoeren voor mijn vriendin voor als ze achter de piano kruipt.pyjamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Knipper met je ogenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wow! Ik ga gelijk kledingvoorschriften invoeren voor mijn vriendin voor als ze achter de piano kruipt.Daar wil ik wel een quatre-mains mee spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Moet dat dan? Ik zie in de hobbygroepen veel moois voorbij komen, dit lijkt er wel op.quote:
Al was het maar een concertje voor de linkerhand.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een quatre-mains mee spelen.
Dat ga je verliezenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een quatre-mains mee spelen.
Dat is modelbouw dan. Zonder rails is het geen treinmodelbouwquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie in de hobbygroepen veel moois voorbij komen, dit lijkt er wel op.
Ook goed, ik ben linkshandig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al was het maar een concertje voor de linkerhand.
Strijdend ten onderquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is modelbouw dan. Zonder rails is het geen treinmodelbouw
Ik heb piano vingersquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als ik het zo zie lijkt het wel op HO schaal.
Ja ik speel met mijn tenenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Met je lengte en schoenmaat lijkt me dat logisch.
Piano vingers hebben en weten hoe een sloophamer te hanteren.quote:
Dan mag ze bij mij eens langskomen als mijn vriendin Bartok zit te oefenen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Piano vingers hebben en weten hoe een sloophamer te hanteren.
Voor elke componist heb je een andere soort pianovingers nodigquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Piano vingers hebben en weten hoe een sloophamer te hanteren.
Scriabinquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor elke componist heb je een andere soort pianovingers nodig
[ afbeelding ]
quote:
Ik hou wel van piano muziek.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor elke componist heb je een andere soort pianovingers nodig
[ afbeelding ]
Dat is Soury.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Russische vrouwen en Russische componisten..
Misschien wel.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
Met jullie kan ik praten![]()
Pearlbitch, dan ken je mijn ex misschien ook wel. Die treedt af en toe nog op.
Sssst......quote:
DMquote:
Moet je een DM?quote:
Je vader ken ik ook.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
Oké. De ene kent mijn ex (van naam in elk geval) en een ander kent mijn vader.
Het wordt me te heet onder de voeten hier...
Alleen chuffi kent iedereen.quote:
Deceptie.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik in deze tijd ff mee gestopt ... sorry
Buiten A'dam kan het wel weer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik in deze tijd ff mee gestopt ... sorry
Binnenshuis op de fiets lijkt mij ook niet alles. Vooral als je ook nog een trap hebt.quote:
die simuleer ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Moet je nu ook je fietsbel in je handen houden?
quote:
Zij wel maar hoe doen schaatsers het?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die wielrenners trainen thuis met groot scherm voor de hometrainer.
Die zitten in de zomer ook op de fiets of ze gaan skeeleren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij wel maar hoe doen schaatsers het?
Ha gaaf!quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:00 schreef Recce het volgende:
@:prisha en anderen.
Heb net Mercurius goed kunnen zien!Stond mooi te schijnen vlakbij Venus. Ook het ruimtestation mooi zien overkomen en HTV9, het Japanse vrachtschip. Dat laatste ding weerkaatste de zon twee keer heel fel. Daarna zag ik nog een Atlas Centaur rakettrap die al sinds 2004 rondjes rond de aarde draait.
Die wordt al weer minder helder, las ik net. Waarschijnlijk moet je echt precies de juiste omstandigheden hebben om 'm te kunnen zien met het blote oog. Door een telescoop is-ie wel mooi:quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha gaaf!
Ik zag foto's voorbijkomen van comeet Swan dat met het blote oog te zien was. Het ziet eruit als een soort wazig vlekje in de lucht
Klopt, was van vorige week. Wel gaaf. Ik kan me Hale Bopp nog heel goed herinneren, dat was prachtig om te zien.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Die wordt al weer minder helder, las ik net. Waarschijnlijk moet je echt precies de juiste omstandigheden hebben om 'm te kunnen zien met het blote oog. Door een telescoop is-ie wel mooi:
[ afbeelding ]
Ja, een jaar daarvoor had je ook nog komeet Hyakutake. Die moest ik even opzoeken, ik wist alleen nog dat het een Japanse naam was.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt, was van vorige week. Wel gaaf. Ik kan me Hale Bopp nog heel goed herinneren, dat was prachtig om te zien.
Ugh, dat is slecht nieuws. Er zijn daar al 36.000 doden gevallen en dan heeft nog maar 5% van de bevolking het virus gehad. Voor groepsimmuniteit moet 60-80% van de bevolking het gehad hebben. Daar kom je dus nooit aan zonder enorme sterfte.quote:Around 5% United Kingdom antibody tests are positive, UK Health Secretary Matt Hancock said during a daily briefing on Thursday, citing to a surveillance study conducted by the UK Government.
5% maar? Dat is heel weinigquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ugh, dat is slecht nieuws. Er zijn daar al 36.000 doden gevallen en dan heeft nog maar 5% van de bevolking het virus gehad. Voor groepsimmuniteit moet 60-80% van de bevolking het gehad hebben. Daar kom je dus nooit aan zonder enorme sterfte.
Ja.quote:
Gelukt?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:40 schreef Recce het volgende:
Om 23.56 uur zijn straks de HTV9 en het ISS tegelijkertijd te zien waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
quote:
quote:I tested very positively in another sense so— this morning. Yeah. I tested positively toward negative, right. So. I tested perfectly this morning. Meaning I tested negative.
twitter:ADnl twitterde op donderdag 21-05-2020 om 20:18:02Op deze stralende Hemelvaartsdag besloot Nederland massaal naar het strand te gaan. Op sommige plekken was het zó druk, dat gemeenten de toegangswegen afsloten. Ook het strand van Noordwijk werd overspoeld door zonaanbidders https://t.co/in1r1cybXm reageer retweet
Klopt die andere naam wel?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel ja.. AD koppelt mijn vriendin zomaar aan een andere vrouw.
Nee, ik heet geen Marieke, ik heb geen twee kinderen en ik ben GVD geen 47!!!!![]()
Het zal die journalisten ook echt een zorg zijn, als ze hun verhaaltje maar kunnen maken.
twitter:ADnl twitterde op donderdag 21-05-2020 om 20:18:02Op deze stralende Hemelvaartsdag besloot Nederland massaal naar het strand te gaan. Op sommige plekken was het zó druk, dat gemeenten de toegangswegen afsloten. Ook het strand van Noordwijk werd overspoeld door zonaanbidders https://t.co/in1r1cybXm reageer retweet
quote:
Ja, een paar quotes die bij het verhaaltje passen. Bijna niemand kan nagaan of het correct is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Ze hebben gewoon twee interviews door elkaar gehusseld. Sandra van 43 klopt, maar die hoort niet bij ene Marieke van 47 die daar met twee kinderen op de fiets was.![]()
Nou ja, interviews. Meer dan quotes verzamelen was het eigenlijk niet.
Ik shop niet in een supermarkt, daar doe ik boodschappenquote:
Ik stond weer eens in de keuken een tortilla in elkaar te kokkerellen...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Zit de hele sc nu in de supermarkt?
Gelukkig bij mij wederom goed te doen. Dat ding dreef blijkbaar toch al grotendeels op toeristen want het is er steeds veel rustigerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:18 schreef Deisyy het volgende:
Is het morgen kerst? Het is giga druk in de supermarkten
Ja dat heb je in het Centrum.. Zal nog wel ff duren voordat die weer massaal komen bunkerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig bij mij wederom goed te doen. Dat ding dreef blijkbaar toch al grotendeels op toeristen want het is er steeds veel rustiger
Ik realiseer me ineens dat er weer geslapen mag worden op de campings, hier dus wel veel toeristen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig bij mij wederom goed te doen. Dat ding dreef blijkbaar toch al grotendeels op toeristen want het is er steeds veel rustiger
Het is het enige goede ding dat uit deze corona-zooi komt voorlopig.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat heb je in het Centrum.. Zal nog wel ff duren voordat die weer massaal komen bunkeren
En dat het ook consequenties gaat hebben voor mijn eigen reisgedrag mocht dit allemaalklaar zijn besef ik me en ik denk dat ik dat voor lief neem.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is het enige goede ding dat uit deze corona-zooi komt voorlopig.
Vanmorgen was het benauwd, maar het is hier inmiddels afgekoeld naar 17 graden, met af en toe een bui. En de wind is weer terugquote:
Het is hier al weer over gewaaid, vanochtend nog wel wat druppels gehaptquote:
Het waait ineens behoorlijk jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen was het benauwd, maar het is hier inmiddels afgekoeld naar 17 graden, met af en toe een bui. En de wind is weer terug
Ik ben ook heel benieuwd hoe dat allemaal gaat veranderen, want veranderen gaat het. Misschien gaan mensen vaker met de auto op vakantie binnen Europa.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat het ook consequenties gaat hebben voor mijn eigen reisgedrag mocht dit allemaalklaar zijn besef ik me en ik denk dat ik dat voor lief neem.
Ik wacht op de rest van de druppels maar er komt nog niet veel...wat is dit nouquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier al weer over gewaaid, vanochtend nog wel wat druppels gehapt
Je kan nog wel wat verwachten, maar zien is geloven natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:50 schreef Recce het volgende:
Hier is het nog 25,5 °C. Het borrelt wel in de lucht.
Krijg jij wel onweer danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:50 schreef Recce het volgende:
Hier is het nog 25,5 °C. Het borrelt wel in de lucht.
Nah, als er een vaccin is, zou niet iedereen dan weer snel in het oude patroon gaan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat het ook consequenties gaat hebben voor mijn eigen reisgedrag mocht dit allemaalklaar zijn besef ik me en ik denk dat ik dat voor lief neem.
Leuk kaartjequote:
Ik ga in ieder geval geen vaccin nemen om te kunnen reizen, als ik het vaccin überhaupt al neem.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, als er een vaccin is, zou niet iedereen dan weer snel in het oude patroon gaan?
Ja, de laatste tijd schiet het niet op met onweer.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leuk kaartjeIk vond het vorig jaar enorm tegenvallen trouwens. Zoveel onweer was er niet. Leek wel minder als normaal in de zomer.
Past dat beter bij je stemming?quote:
Ik denk dat het vaccin wel min of meer verplicht wordt. Je neemt het niet alleen voor jezelf natuurlijk. 60-90% van de bevolking moet het nemen om het virus weg te krijgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval geen vaccin nemen om te kunnen reizen, als ik het vaccin überhaupt al neem.
Ik wordt blij van onweerquote:
Er komt toch nog wel een hele band als je op de radar kijkt?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:58 schreef Prisha het volgende:
Nou dat was de regen. Te vroeg gejochen. Tien druppels en dat was het
welke radar. Ik heb geen radar meer. Die is weggewaaid.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Er komt toch nog wel een hele band als je op de radar kijkt?
Dan is het goedquote:
Dat zou ik dan best wel spannend vinden, het vaccin voor de Mexicaanse griep bijvoorbeeld had niet van die leuke bijwerkingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaccin wel min of meer verplicht wordt. Je neemt het niet alleen voor jezelf natuurlijk. 60-90% van de bevolking moet het nemen om het virus weg te krijgen.
carambaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou ik dan best wel spannend vinden, het vaccin voor de Mexicaanse griep bijvoorbeeld had niet van die leuke bijwerkingen.
Ik ook, vraag me niet waarom, maar dat is al zo sinds ik me kan herinnerenquote:
Ik postte net een plaatje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
welke radar. Ik heb geen radar meer. Die is weggewaaid.
powerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, vraag me niet waarom, maar dat is al zo sinds ik me kan herinneren
Die beweegt nietquote:
Er zit nog wel regen aan te komen dan.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
welke radar. Ik heb geen radar meer. Die is weggewaaid.
Goed plan, nu het nog droog isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er zit nog wel regen aan te komen dan.
Hoewel.
Als ik nu die buienradar zie moet ik steeds denken aan die gasten bij het KNMI die daar niets positiefs over te melden hadden![]()
Ik ga het kleine stinkertje naast me nu maar even uitlaten. Lijkt me een sterk plan.
Ja, hopelijk wordt het niet een vaccin dat onder invloed van Trump te weinig is getest.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou ik dan best wel spannend vinden, het vaccin voor de Mexicaanse griep bijvoorbeeld had niet van die leuke bijwerkingen.
Europa heeft een eigen testprocedure voordat het toegelaten mag worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wordt het niet een vaccin dat onder invloed van Trump te weinig is getest.
Wat is hier gebeurd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:09 schreef Soury het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ja
Reuze handig juist dat die Amerikanen als eerste gaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wordt het niet een vaccin dat onder invloed van Trump te weinig is getest.
Heerlijk chloor drinken. Pff het begint redelijk te waaienquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Reuze handig juist dat die Amerikanen als eerste gaan.
Als ze er dit jaar mee op de proppen komen waarschijnlijk wel. Indien watlangere termijn gaat er wel eea veranderen. Het zou zeker anders moeten maar ja...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, als er een vaccin is, zou niet iedereen dan weer snel in het oude patroon gaan?
Dat denk ik niet. Het virus is de mens zelf die alles aan hun laars lapt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze er dit jaar mee op de proppen komen waarschijnlijk wel. Indien watlangere termijn gaat er wel eea veranderen. Het zou zeker anders moeten maar ja...
Heb je dat van Facebook?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het virus is de mens zelf die alles aan hun laars lapt.
Ja.quote:
Ach laten we naar het strand gaan. Niemand gaat dus ik mag wel. Lekker rustig.quote:
Stuur je dit vanaf je luxe bootquote:
Vandaag is prima dag voor het strand, alles weer zowat leeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach laten we naar het strand gaan. Niemand gaat dus ik mag wel. Lekker rustig.
Ja het is kut weer sukkelquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vandaag is prima dag voor het strand, alles weer zowat leeg.
Iedereen is naar de stad
Doe een zuidwester op, het waait als een malle.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach laten we naar het strand gaan. Niemand gaat dus ik mag wel. Lekker rustig.
Ik kom niet buitenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe een zuidwester op, het waait als een malle.
Straks staan er fokkers voor mijn deur.quote:
Ik moet bekennen dat ik weer wat buiten kom sinds ik handgel heb gekocht. Kan je toch boodschappen doen en wat rond lopen en een peukie rokenquote:
Mijn adres is geheimquote:
Ik ook hoor, gewoon afstand en rekening met anderen houden, handen wassen als je thuis komt en ik ga niet naar plaatsen waar het druk is, voor zover dat vantevoren in te schatten is, want Lidl was echt druk vandaagquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik weer wat buiten kom sinds ik handgel heb gekocht. Kan je toch boodschappen doen en wat rond lopen en een peukie roken
Ik wat er staatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:05 schreef Deisyy het volgende:
Als je het woord tractor gebruikt, zeg je dan tractor of trector?
Ja ik ook, maar iemand op de radio zei net trectorquote:
Ja het is opgelostquote:
Rare mensen op de radio somsquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar iemand op de radio zei net trector
Mensen die nog steeds of weer boodschappen doen met elkaar, ieder een eigen karretje, ik word daar heel agressief van.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:10 schreef Soury het volgende:
AH ook gister echt vreselijk. Tieners met 3 man het pad blokkeren. Er is even geen kijk meer op lijkt wel. Een paar weken geleden mocht je er niet in
Ik ging laatst bijna op mn bek omdat er een gast vogels (gore duiven) stond te voeren op de fietsbrug , terwijl voeren ook nog verboden is hier ..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:10 schreef Soury het volgende:
AH ook gister echt vreselijk. Tieners met 3 man het pad blokkeren. Er is even geen kijk meer op lijkt wel. Een paar weken geleden mocht je er niet in
Ik dacht dat je nog steeds enkel alleen de winkel in mochtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:10 schreef Soury het volgende:
Viel je over een stukje brood?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging laatst bijna op mn bek omdat er een gast vogels (gore duiven) stond te voeren op de fietsbrug , terwijl voeren ook nog verboden is hier ..
Het is verboden om voedsel weg te gooien. Dus pleuren we het op straat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging laatst bijna op mn bek omdat er een gast vogels (gore duiven) stond te voeren op de fietsbrug , terwijl voeren ook nog verboden is hier ..
ik probeerde me een weg te banen tussen opvliegende duiven en mensen op de brug en dan ook nog 1.5 meter afstand proberen te houdenquote:
Heb je enig idéé wat duiven overlast is ?quote:
quote:
ja dat mag ook niet, die staan er ook bij op het verbodsbord hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan worden ze agressief en verzuipen ze de damesquote:
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Eendjes brood voeren wordt sowieso afgeraden.
Ik had vroeger een overbuurvrouw die het leuk vond om om 7.00 uur 's morgens haar hondje uit te laten en dan ook maar wat brood te strooien voor de duiven en meeuwen. Vanaf 6.00 uur zaten die klote beesten op mijn dakkapel te krijsen.quote:
Eenden gaan niet meer voor voedsel omdat ze het gratis krijgen en neuken de vrouwtjes totdat ze verzuipen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger een overbuurvrouw die het leuk vond om om 7.00 uur 's morgens haar hondje uit te laten en dan ook maar wat brood te strooien voor de duiven en meeuwen. Vanaf 6.00 uur zaten die klote beesten op mijn dakkapel te krijsen.
En badeendjes?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Eenden gaan niet meer voor voedsel omdat ze het gratis krijgen en neuken de vrouwtjes totdat ze verzuipen.
Die zijn schuimquote:
Kijk als iedereen thuis voedert is er niet zoveel aan de hand, maar je ziet mensen het juist ergens anders doen en juist daar waar er veel van die beesten verzameld zijn ... en daar gaat het fout...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een paar vogel voeder huisjes in de tuin daar is het elke dag feest
Mee eens dat moet je niet doenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk als iedereen thuis voedert is er niet zoveel aan de hand, maar je ziet mensen het juist ergens anders doen en juist daar waar er veel van die beesten verzameld zijn ... en daar gaat het fout...
Hier is het tijdens hoogtijd een warboel van gevolgelte op een gebiedje van 100x100 m
Dat is primaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een paar vogel voeder huisjes in de tuin daar is het elke dag feest
Toen ik hier in de binnenstad woonde werd elke maandag morgen het vuil opgehaald dus zondag snachts werden al die vuilnis zakken open gescheurd door meeuwen ratten en weet ik veel wat en lag altijd heel de straat vol met rotzooiquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:47 schreef chufi het volgende:
Ik woon om de hoek bij een winkelcentrum met veel water... en een soort doorvoer route naar het OV voor de achterliggende buurten ... je wilt niet weten wat mensen allemaal op straat gooien ...
Die beesten weten dat zorgvuldig open te nmaken.. Gelukkig dat hier alles inpandig en in containers zitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toen ik hier in de binnenstad woonde werd elke maandag morgen het vuil opgehaald dus zondag snachts werden al die vuilnis zakken open gescheurd door meeuwen ratten en weet ik veel wat en lag altijd heel de straat vol met rotzooi
Zorgvuldig? Die klote beesten scheuren de vuilniszakken compleet aan gort.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beesten weten dat zorgvuldig open te nmaken.. Gelukkig dat hier alles inpandig en in containers zit
Hier mag dat pas van 21:00 uur de avond te voren volgens mij..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Niet ik, mensen moeten hun vuilniszak niet de avond ervoor aan de straat zetten.
Bemoei je er niet mee !!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Niet ik, mensen moeten hun vuilniszak niet de avond ervoor aan de straat zetten.
Ja die zijn hier ook tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beesten weten dat zorgvuldig open te nmaken.. Gelukkig dat hier alles inpandig en in containers zit
Zijn er nog steeds steden waar vuilniszakken op de stoep gezet kunnen worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier mag dat pas van 21:00 uur de avond te voren volgens mij..
Hier wel en voor grote dingen zoals meubels enzo komt de gemeente ophalenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Toen ik ging kijken naar mijn huidige woning was ik blij dat er allemaal ondergrondse containers zijn. Je mag er alles inflikkeren behalve huisvuil.
Hier niet meer maar wat ik eerder typte is jaren geledenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds steden waar vuilniszakken op de stoep gezet kunnen worden?
Ik let er niet op, veel ondergrondse containers voor recyclebaar restafval, zoals papier, plastic en glasquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Den Haag dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat ze vanaf 21.00 buiten gezet mogen worden in Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik let er niet op, veel ondergrondse containers voor recyclebaar restafval, zoals papier, plastic en glas
Verrassend, ik dacht dat dat inmiddels overal verleden tijd was.quote:
In mijn flat hebben we onze eigen regeling / conatiners die 2 x in de week buiten worden gezet.. heb er voor andere lokaties niet op geletquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat ze vanaf 21.00 buiten gezet mogen worden in Amsterdam.
Hier in Utrecht ook, althans waar ik woon. Het verschilt per wijk. In nieuwbouwwijken wordt geen restafval meer opgehaald.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n ondergrondse afvalkontainer kan ook weer niet te groot zijn. Dat moet weer afgewogen worden tov het aantal omwonenden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrassend, ik dacht dat dat inmiddels overal verleden tijd was.
Het bestaat dus nog, ik had dus werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht ook, althans waar ik woon. Het verschilt per wijk. In nieuwbouwwijken wordt geen restafval meer opgehaald.
Van die PMD zakken 1x per week hier, daar gaat alles in want die zijn gratis.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrassend, ik dacht dat dat inmiddels overal verleden tijd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |