Binnenshuis op de fiets lijkt mij ook niet alles. Vooral als je ook nog een trap hebt.quote:
die simuleer ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Moet je nu ook je fietsbel in je handen houden?
quote:
Zij wel maar hoe doen schaatsers het?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die wielrenners trainen thuis met groot scherm voor de hometrainer.
Die zitten in de zomer ook op de fiets of ze gaan skeeleren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij wel maar hoe doen schaatsers het?
Ha gaaf!quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:00 schreef Recce het volgende:
@:prisha en anderen.
Heb net Mercurius goed kunnen zien!Stond mooi te schijnen vlakbij Venus. Ook het ruimtestation mooi zien overkomen en HTV9, het Japanse vrachtschip. Dat laatste ding weerkaatste de zon twee keer heel fel. Daarna zag ik nog een Atlas Centaur rakettrap die al sinds 2004 rondjes rond de aarde draait.
Die wordt al weer minder helder, las ik net. Waarschijnlijk moet je echt precies de juiste omstandigheden hebben om 'm te kunnen zien met het blote oog. Door een telescoop is-ie wel mooi:quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha gaaf!
Ik zag foto's voorbijkomen van comeet Swan dat met het blote oog te zien was. Het ziet eruit als een soort wazig vlekje in de lucht
Klopt, was van vorige week. Wel gaaf. Ik kan me Hale Bopp nog heel goed herinneren, dat was prachtig om te zien.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Die wordt al weer minder helder, las ik net. Waarschijnlijk moet je echt precies de juiste omstandigheden hebben om 'm te kunnen zien met het blote oog. Door een telescoop is-ie wel mooi:
[ afbeelding ]
Ja, een jaar daarvoor had je ook nog komeet Hyakutake. Die moest ik even opzoeken, ik wist alleen nog dat het een Japanse naam was.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt, was van vorige week. Wel gaaf. Ik kan me Hale Bopp nog heel goed herinneren, dat was prachtig om te zien.
Ugh, dat is slecht nieuws. Er zijn daar al 36.000 doden gevallen en dan heeft nog maar 5% van de bevolking het virus gehad. Voor groepsimmuniteit moet 60-80% van de bevolking het gehad hebben. Daar kom je dus nooit aan zonder enorme sterfte.quote:Around 5% United Kingdom antibody tests are positive, UK Health Secretary Matt Hancock said during a daily briefing on Thursday, citing to a surveillance study conducted by the UK Government.
5% maar? Dat is heel weinigquote:Op donderdag 21 mei 2020 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ugh, dat is slecht nieuws. Er zijn daar al 36.000 doden gevallen en dan heeft nog maar 5% van de bevolking het virus gehad. Voor groepsimmuniteit moet 60-80% van de bevolking het gehad hebben. Daar kom je dus nooit aan zonder enorme sterfte.
Ja.quote:
Gelukt?quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:40 schreef Recce het volgende:
Om 23.56 uur zijn straks de HTV9 en het ISS tegelijkertijd te zien waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
quote:
quote:I tested very positively in another sense so— this morning. Yeah. I tested positively toward negative, right. So. I tested perfectly this morning. Meaning I tested negative.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |