Zelfs dat nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zegt wat over je bankrekening en hoeveel je wilt besteden aan een auto.
Ik had bijna een rode gekocht. Er lag spuitbus in die kar. Ik denk dat er er ooit iemand vermoord was in die kut autoquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zegt wat over je bankrekening en hoeveel je wilt besteden aan een auto.
Dat soort auto's moet je altijd met een magneet nalopen op eventueel dicht gesmeerde kogelgaten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had bijna een rode gekocht. Er lag spuitbus in die kar. Ik denk dat er er ooit iemand vermoord was in die kut auto![]()
Die gast was ook wel nogal van het padje afquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat soort auto's moet je altijd met een magneet nalopen op eventueel dicht gesmeerde kogelgaten.
50 ¤ voor een vluggertje?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een beurtje is aardig prijzig hoor.
Koopjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Lijkt wel treinmodelbouw.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijzonder grappig: er hangt hier nu 24/7 een webcam die via YT streamt en die geven een nogal close up beeld van wat mijn vriendin altijd de "viezelevozebankjes" noemt.
[ afbeelding ]
Op rustige schemeravonden vinden daar zo nu en dan weleens wat gewenste intimiteiten plaats.
Lullig, als je dan niet weet dat je een free to air showtje aan het weggeven bent.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wow! Ik ga gelijk kledingvoorschriften invoeren voor mijn vriendin voor als ze achter de piano kruipt.pyjamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Knipper met je ogenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wow! Ik ga gelijk kledingvoorschriften invoeren voor mijn vriendin voor als ze achter de piano kruipt.Daar wil ik wel een quatre-mains mee spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Moet dat dan? Ik zie in de hobbygroepen veel moois voorbij komen, dit lijkt er wel op.quote:
Al was het maar een concertje voor de linkerhand.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een quatre-mains mee spelen.
Dat ga je verliezenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een quatre-mains mee spelen.
Dat is modelbouw dan. Zonder rails is het geen treinmodelbouwquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie in de hobbygroepen veel moois voorbij komen, dit lijkt er wel op.
Ook goed, ik ben linkshandig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al was het maar een concertje voor de linkerhand.
Strijdend ten onderquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is modelbouw dan. Zonder rails is het geen treinmodelbouw
Ik heb piano vingersquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als ik het zo zie lijkt het wel op HO schaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |