Ik val ook omquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:29 schreef pullup het volgende:
Oh zie op AT5 dat er ook wat sloepjes zijn omgegaan
Je zou er maar wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:33 schreef PP_Sound het volgende:
Lekker dobberen in Giethoorn.
[ afbeelding ]
Zijn ze net van die hordes Chinezen af...quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:33 schreef PP_Sound het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die kwamen binnen kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ze net van die hordes Chinezen af...
Lekker cool man... ik lees net 34,5 hier buitenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:29 schreef pullup het volgende:
Oh zie op AT5 dat er ook wat sloepjes zijn omgegaan
Privacyquote:
Ok dat is coolquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Koop je 2e huis in Drenthe van de opbrengst.
Daar zou ik toch niet aan moeten denken zeg om daar te wonen. Is een leuk uitzicht vanuit een flat, maar hier kijken ze het eten van je bord.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:33 schreef PP_Sound het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vloer is weer op cool zonder dat ik het wistquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker cool man... ik lees net 34,5 hier buiten
Heb je in die andere flat ook vloercooling?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vloer is weer op cool zonder dat ik het wist
Je zet uiteraard domme toeristen in je huis daar en woont zelf ergens anders.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zou ik toch niet aan moeten denken zeg om daar te wonen. Is een leuk uitzicht vanuit een flat, maar hier kijken ze het eten van je bord.
Vreselijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zou ik toch niet aan moeten denken zeg om daar te wonen. Is een leuk uitzicht vanuit een flat, maar hier kijken ze het eten van je bord.
Het is het zelfde gebouwquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je in die andere flat ook vloercooling?
Ja dat denk ik ookquote:
Ja al maanden geleden. Het gaat wat traag ik bel me een ongeluk.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je zet uiteraard domme toeristen in je huis daar en woont zelf ergens anders.
Een porsche wil niet zeggen dat je slim bentquote:
Ok..quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al maanden geleden. Het gaat wat traag ik bel me een ongeluk.
Ja komt goedquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok..Maar nu gaat het toch binnenkort gebeuren
Het zegt wat over je bankrekening en hoeveel je wilt besteden aan een auto.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Een porsche wil niet zeggen dat je slim bent
Zelfs dat nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zegt wat over je bankrekening en hoeveel je wilt besteden aan een auto.
Ik had bijna een rode gekocht. Er lag spuitbus in die kar. Ik denk dat er er ooit iemand vermoord was in die kut autoquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zegt wat over je bankrekening en hoeveel je wilt besteden aan een auto.
Dat soort auto's moet je altijd met een magneet nalopen op eventueel dicht gesmeerde kogelgaten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had bijna een rode gekocht. Er lag spuitbus in die kar. Ik denk dat er er ooit iemand vermoord was in die kut auto![]()
Die gast was ook wel nogal van het padje afquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat soort auto's moet je altijd met een magneet nalopen op eventueel dicht gesmeerde kogelgaten.
50 ¤ voor een vluggertje?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een beurtje is aardig prijzig hoor.
Koopjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Lijkt wel treinmodelbouw.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Bijzonder grappig: er hangt hier nu 24/7 een webcam die via YT streamt en die geven een nogal close up beeld van wat mijn vriendin altijd de "viezelevozebankjes" noemt.
[ afbeelding ]
Op rustige schemeravonden vinden daar zo nu en dan weleens wat gewenste intimiteiten plaats.
Lullig, als je dan niet weet dat je een free to air showtje aan het weggeven bent.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wow! Ik ga gelijk kledingvoorschriften invoeren voor mijn vriendin voor als ze achter de piano kruipt.pyjamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Knipper met je ogenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wow! Ik ga gelijk kledingvoorschriften invoeren voor mijn vriendin voor als ze achter de piano kruipt.Daar wil ik wel een quatre-mains mee spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Moet dat dan? Ik zie in de hobbygroepen veel moois voorbij komen, dit lijkt er wel op.quote:
Al was het maar een concertje voor de linkerhand.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een quatre-mains mee spelen.
Dat ga je verliezenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een quatre-mains mee spelen.
Dat is modelbouw dan. Zonder rails is het geen treinmodelbouwquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie in de hobbygroepen veel moois voorbij komen, dit lijkt er wel op.
Ook goed, ik ben linkshandig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Al was het maar een concertje voor de linkerhand.
Strijdend ten onderquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is modelbouw dan. Zonder rails is het geen treinmodelbouw
Ik heb piano vingersquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als ik het zo zie lijkt het wel op HO schaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |