Jij moet even niet rijden toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die 85 rijden waar je 80 mag flitsen?
Kaal is coolquote:
Wel mooi op anderhalve meterquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
Gooien ze de grachten dicht vanwege de drukte.....
Kan je raden waar ze allemaal heen gingen. Roeien zat er vanmiddag niet in op de Amstel, het was gewoon drukker dan in het centrum
[ afbeelding ]
I Know I knowquote:
Je hebt er weer 1 binnen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die 85 rijden waar je 80 mag flitsen?
Ik zou hem achter het gaas gooienquote:
Allemaal van die juppen sloepenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
Kan je raden waar ze allemaal heen gingen. Roeien zat er vanmiddag niet in op de Amstel, het was gewoon drukker dan in het centrum
[ afbeelding ]
Ja die bootjes zelf wel maar er zaten in verschillende van die dingen hele kuddes zuiperds.quote:
Trol hoop ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De brief van CJIB komt altijd wat later pas.
Zeker als ie nog via leasemaatschappij en werkgever moetquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De brief van CJIB komt altijd wat later pas.
Persoonlijk gechekt?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:09 schreef Soury het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ja
Mensen zijn dom of hebben overal maling aan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die bootjes zelf wel maar er zaten in verschillende van die dingen hele kuddes zuiperds.
En wij braaf max per 4 van het vlot vertrekken en alleen in 1 persoonsbootjes
Toen zijn jullie maar in het centrum gaan roeien?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk een combinatiequote:Op donderdag 21 mei 2020 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen zijn dom of hebben overal maling aan.
Is het Noordzeekanaal geen optie?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaven aan dat ik met spalk in principe onverzekerd benquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze je dat verteld? Mij is nooit een rij-ontzegging opgelegd
Het waterbedeffect...quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik niet geweest maar ik vrees dat die ook vol ligt met die rosé sloepenquote:
Dan doe je 'm af voordat je instapt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaven aan dat ik met spalk in principe onverzekerd ben
Je hebt meer ruimte daar en is stuk langer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geweest maar ik vrees dat die ook vol ligt met die rosé sloepen
Dat kanquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan doe je 'm af voordat je instapt.
Het is wel fijn om een bootje te hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen zijn dom of hebben overal maling aan.
Ik zal het ze meldenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je hebt meer ruimte daar en is stuk langer.
Fuck You !!!quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:19 schreef chufi het volgende:
allemaal onnoodzakelijk transport die sloepen
Ja lekker sloepenquote:
Mwah ik vrees dat je het water dan deelt met van die megatankers. Dat is een zekere no goquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Voor watersporters saai maar voor roeien prima. Immer gerade aus.
Is idd. prima. Roeiers zien toch niet waar ze heen gaanquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Voor watersporters saai maar voor roeien prima. Immer gerade aus.
quote:
Valt wel mee daar toch? Het grote spul gaat naar Rotterdam en Cruiseschepen liggen stil.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah ik vrees dat je het water dan deelt met van die megatankers. Dat is een zekere no go
Vaar hier nog genoeg groot spul , maar dat komt niet verder dan Westelijk havengebiedquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Valt wel mee daar toch? Het grote spul gaat naar Rotterdam en Cruiseschepen liggen stil.
Geen idee hoe druk het precies isquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Valt wel mee daar toch? Het grote spul gaat naar Rotterdam en Cruiseschepen liggen stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |