quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
welke radar. Ik heb geen radar meer. Die is weggewaaid.
Goed plan, nu het nog droog isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er zit nog wel regen aan te komen dan.
Hoewel.
Als ik nu die buienradar zie moet ik steeds denken aan die gasten bij het KNMI die daar niets positiefs over te melden hadden![]()
Ik ga het kleine stinkertje naast me nu maar even uitlaten. Lijkt me een sterk plan.
Ja, hopelijk wordt het niet een vaccin dat onder invloed van Trump te weinig is getest.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou ik dan best wel spannend vinden, het vaccin voor de Mexicaanse griep bijvoorbeeld had niet van die leuke bijwerkingen.
Europa heeft een eigen testprocedure voordat het toegelaten mag worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wordt het niet een vaccin dat onder invloed van Trump te weinig is getest.
Wat is hier gebeurd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:09 schreef Soury het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ja
Reuze handig juist dat die Amerikanen als eerste gaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wordt het niet een vaccin dat onder invloed van Trump te weinig is getest.
Heerlijk chloor drinken. Pff het begint redelijk te waaienquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Reuze handig juist dat die Amerikanen als eerste gaan.
Als ze er dit jaar mee op de proppen komen waarschijnlijk wel. Indien watlangere termijn gaat er wel eea veranderen. Het zou zeker anders moeten maar ja...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, als er een vaccin is, zou niet iedereen dan weer snel in het oude patroon gaan?
Dat denk ik niet. Het virus is de mens zelf die alles aan hun laars lapt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze er dit jaar mee op de proppen komen waarschijnlijk wel. Indien watlangere termijn gaat er wel eea veranderen. Het zou zeker anders moeten maar ja...
Heb je dat van Facebook?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het virus is de mens zelf die alles aan hun laars lapt.
Ja.quote:
Ach laten we naar het strand gaan. Niemand gaat dus ik mag wel. Lekker rustig.quote:
Stuur je dit vanaf je luxe bootquote:
Vandaag is prima dag voor het strand, alles weer zowat leeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach laten we naar het strand gaan. Niemand gaat dus ik mag wel. Lekker rustig.
Ja het is kut weer sukkelquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vandaag is prima dag voor het strand, alles weer zowat leeg.
Iedereen is naar de stad
Doe een zuidwester op, het waait als een malle.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach laten we naar het strand gaan. Niemand gaat dus ik mag wel. Lekker rustig.
Ik kom niet buitenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe een zuidwester op, het waait als een malle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |