abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:03:16 #201
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
ah zie nu pas dat het een oog is op het pakje :P
_O-
With the stars as her umbrella
pi_193239607
mogguh
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:03:41 #203
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239609
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Goed!

Tevens tussendoor even kind aan het opvoeden en zonnepanelen bestellen :')
Ook belangrijk :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:04:13 #204
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
ah zie nu pas dat het een oog is op het pakje :P
Het oog is dan ook wat schimmig.... :P
pi_193239620
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
Dat pakje ziet er inderdaad een stuk zorgwekkender uit :')
Jeetje.
Ja dan kijk ik in je mooie blinde ogen,
Likje aan je nicotinevel en dan weet ik dat de strandstoelen niet meer eenzaam zijn,
Het zand op plaatsen waar het niet wil zijn en de zon schijnt volop,
Zoals de mosselen zingen op het Zeeuwse strand, kom op jongens het is zoooomer.

Nu nog een deuntje erbij en ik heb weer een prachtig BLØF liedje *O*
graag verwijderen
pi_193239621
o p zon dag als vandaag ga je ook niet ff snel naar de mediamarkt om zon dingetje te halen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:05:56 #207
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239629
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dan kijk ik in je mooie blinde ogen,
Likje aan je nicotinevel en dan weet ik dat de strandstoelen niet meer eenzaam zijn,
Het zand op plaatsen waar het niet wil zijn en de zon schijnt volop,
Zoals de mosselen zingen op het Zeeuwse strand, kom op jongens het is zoooomer.

Nu nog een deuntje erbij en ik heb weer een prachtig BLØF liedje *O*
Zingende mosselen O+
With the stars as her umbrella
pi_193239642
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Luv joe toe O+

Maar serieus wat is het @:UitStraling dokturr dokturr
Glaucoom ofzo?
Ziet er wel uit als een Marlboro glaucoom ja.
graag verwijderen
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 13:06:55 #209
169210 liesje1979
pi_193239645
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
o p zon dag als vandaag ga je ook niet ff snel naar de mediamarkt om zon dingetje te halen
Gewoon net voor sluitingstijd gaan?
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:07:05 #210
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239646
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
o p zon dag als vandaag ga je ook niet ff snel naar de mediamarkt om zon dingetje te halen
Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bent :P
pi_193239648
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Soda er daarna inwrijven is extra veilig
Zit gewoon een deukje nu :')
pi_193239649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:05 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Zingende mosselen O+
Dronken van de witte wijn en uit de maat zingende _O_
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:07:29 #213
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193239652
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
wat een kut kwaliteit

[ afbeelding ]
Rook jij :o?

Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193239655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bent :P
1 minuut :7
pi_193239661
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Gewoon net voor sluitingstijd gaan?
ja kan idd later gaan
pi_193239665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Dat ligt aan hoe snel je bij de mediamarkt bent :P
5 minuten maar verwacht een rij :P
pi_193239667
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Rook jij :o?

Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
naar de MM lopen/fietsen/rijden is sneller i guess
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:08:41 #218
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239668
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dronken van de witte wijn en uit de maat zingende _O_
Sommigen uit hun comfortzone zelfs :'(
With the stars as her umbrella
pi_193239671
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:07 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Rook jij :o?

Bol.com heeft trouwens volgens mij soms service van voor X besteld vandaag nog in huis. Misschien dat dat nu dan morgen is. Ik weet niet of dat snel genoeg is?
nee dat zijn chocolade sigaretten :@
pi_193239684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Sommigen uit hun comfortzone zelfs :'(
Sommigen een beetje elkaar proberen te likken met die baard na fles witte wijn twee.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:10:22 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239686
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:01 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Luv joe toe O+

Maar serieus wat is het @:UitStraling dokturr dokturr
Glaucoom ofzo?
Ebola
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:10:52 #222
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sommigen een beetje elkaar proberen te likken met die baard na fles witte wijn twee.
Beetje citroen erbij O+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:11:35 #223
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239703
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Ebola
*O* gezellig *O*
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:11:45 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239709
Zo, de bende hier voorzien van afbakbroodjes en worsten

Kan ik even mooi mijn bak skyr wegdauwen en terug naar zolder O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:12:06 #225
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:11 schreef Ygritte het volgende:

[..]

*O* gezellig *O*
Is wel leuker om te melden op feestjes ja. Vind glaucoom een beetje simpel :)
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:12:35 #226
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239721
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:11 schreef Molo het volgende:
Zo, de bende hier voorzien van afbakbroodjes en worsten

Kan ik even mooi mijn bak skyr wegdauwen en terug naar zolder O+
Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:13:23 #227
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Is wel leuker om te melden op feestjes ja. Vind glaucoom een beetje simpel :)
T'is ook zo'n bejaarden kwaal... -O-
'Laatst... toen ik ebola had' klinkt veel lekkerder :Y
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:13:44 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239736
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
Banaan nu erdoor, soms cruesli.

Ik hou wel van een stroeve bek :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:13:58 #229
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Ygritte het volgende:

[..]

T'is ook zo'n bejaarden kwaal... -O-
'Laatst... toen ik ebola had' klinkt veel lekkerder :Y
Precies :D Zit vaak ook nog een leuk verhaaltje achter enzo O+
With the stars as her umbrella
pi_193239743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
Vind het ook niet lekker. Liever kwark of yoghurt.
pi_193239745
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
cement smaakt een stuk zanderiger :o
pi_193239748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat weg in he-mels-naam :{
Tis net cement.
Squirt was lastiger uitspreken dan Skyr :{
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:14:57 #233
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239755
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Banaan nu erdoor, soms cruesli.

Ik hou wel van een stroeve bek :+
:{

Ik vind je supertof en alles maar ineens herinner ik me weer dat we wat eten betreft écht niet op één lijn zitten :')

Kan avocado ons lijmen?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:15:10 #234
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Vind het ook niet lekker. Liever kwark of yoghurt.
Ja _O_
With the stars as her umbrella
pi_193239761
Koud >.<
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:15:31 #236
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239767
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]

cement smaakt een stuk zanderiger :o
Nou dan heb je die met walnoten nog niet geprobeerd :r
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:16:15 #237
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239779
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Squirt was lastiger uitspreken dan Skyr :{
Doe eens
https://voicespice.com/
With the stars as her umbrella
pi_193239794
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:16 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Doe eens
https://voicespice.com/
Dat is lang geleden :D

Met mijn rollende r :')
graag verwijderen
pi_193239807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:15 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou dan heb je die met walnoten nog niet geprobeerd :r
klopt. ik heb altijd naturel of vanille
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:19:14 #240
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239818
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat is lang geleden :D

Met mijn rollende r :')
Doe, doe, doe *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:19:34 #241
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239822
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]

klopt. ik heb altijd naturel of vanille
Horror :X
With the stars as her umbrella
pi_193239837
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:19 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Doe, doe, doe *O*
Ja maar ik ben aan het huiskamerdansen -O-
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:22:19 #243
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239851
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja maar ik ben aan het huiskamerdansen -O-
O+

Ok, doe dan maar een muziekje!
With the stars as her umbrella
pi_193239859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:22 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

O+

Ok, doe dan maar een muziekje!
*O*

graag verwijderen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 13:23:19 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193239863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, in de bevestigingsmail stond wel dat je moet afzeggen als je klachten krijgt. Verder werd er tijdens mijn knipbeurt niks gevraagd. Bij de tandarts kreeg ik maandag wel een hele vragenlijst, werd mijn temperatuur gecheckt en moest ik mijn mond ontsmetten. :{
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]

klopt. ik heb altijd naturel of vanille
Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het beste :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 13:23:48 #246
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193239871
Het is best wel warm buiten, en echt een miljard schijtirritante fietsers :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:25:24 #247
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239885
With the stars as her umbrella
pi_193239887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[..]

Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het beste :7
nee, er moet wel iets in zitten. beetje muesli, wat fruit..
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Het is best wel warm buiten, en echt een miljard schijtirritante fietsers :r
inderdaad. die kut e-bikers moeten gewoon weg zodat ik er met de racefiets door kan :(
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 13:26:15 #249
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193239896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
nee, er moet wel iets in zitten. beetje muesli, wat fruit..
Vind dat irritant als er iets doorheen zit, wil gewoon door kunnen scheppen :@ Fruit eet ik gewoon er na :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193239901
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:28:10 #251
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239918
quote:
Heerlijk nummer _O_
With the stars as her umbrella
pi_193239981
Ik draag zelden bloesjes en ik koop echt nooit bloesjes maar toch heb ik er echt ontelbare van, wazig mysterie vind ik dit.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:36:55 #253
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193239996
Bloesjes? dat klinkt meer als iets voor vrouwen :P
pi_193240013
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:36 schreef Ygritte het volgende:
Bloesjes? dat klinkt meer als iets voor vrouwen :P
Blouses dan :@
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:45:19 #255
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240064
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Blouses dan :@
Hemd?
With the stars as her umbrella
pi_193240069
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]


[..]

Gewoon magere kwark zonder iets er in is gewoon het beste :7
Goeie quote :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:46:24 #257
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240078
Houthakkersbloesjes *O*
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:46:38 #258
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193240081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jij gaat toch voor de hipsterknot?
Ik héb al een hipsterknot XXL *O*
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193240090
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
Houthakkersbloesjes *O*
Heb die net dertig of zo weggegooid -O-
graag verwijderen
pi_193240092
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:36 schreef Ygritte het volgende:
Bloesjes? dat klinkt meer als iets voor vrouwen :P
is het ook. mannen dragen overhemden :)
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:47:52 #261
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240096
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:46 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik héb al een hipsterknot XXL *O*
:D
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:48:05 #262
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240097
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heb die net dertig of zo weggegooid -O-
:'(
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:48:29 #263
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193240102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:D
Zie WA :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193240104
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:48 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:'(
Heb er nog wel een paar :)
graag verwijderen
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 13:53:11 #265
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193240149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Goeie quote :P
Oh die van jou hoorde daar niet bij :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:55:19 #266
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240176
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:48 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Zie WA :P
Ik keek.
Niets :{
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:55:31 #267
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heb er nog wel een paar :)
En broek?
With the stars as her umbrella
pi_193240212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:55 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

En broek?
Heel veel van die bijbesteld :@
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:58:38 #269
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240216
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heel veel van die bijbesteld :@
Goddank!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:58:50 #270
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240219
Wil nieuwe sleehakken.
With the stars as her umbrella
pi_193240241
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
Wil nieuwe sleehakken.
Kopen dannnn *O*
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:02:40 #272
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193240262
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
Wil nieuwe sleehakken.
* Arch-Indar stopt 7 euro in de vloekpot.
Bis vincit qui se vincit!
pi_193240264
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
Wil nieuwe sleehakken.
wie had daar ook weer zo'n hekel aan? :)
pi_193240269
Ah, we hebben een winnaar :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:03:20 #275
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240270
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

* Arch-Indar stopt 7 euro in de vloekpot.
Ik wist het _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wie had daar ook weer zo'n hekel aan? :)
A-I :')
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:03:39 #276
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240275
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kopen dannnn *O*
Eerst even wat uitzoeken :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:04:14 #277
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193240285
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Eerst even wat uitzoeken :+
Pics in spoilers graag.
Bis vincit qui se vincit!
pi_193240291
net op tijd wakker

14 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 13 nieuwe ziekenhuisopnames, 27 nieuwe doden
Het RIVM heeft bekendgemaakt dat het dodental van het coronavirus is opgelopen met 27. Dat brengt het totale aantal slachtoffers op 5775.

Het aantal ziekenhuisopnames is gestegen met 13. Het aantal mensen dat is opgenomen (geweest) in het ziekenhuis is nu 11.640.

De overleden patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal gestorven, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:07:17 #279
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:04 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Pics in spoilers graag.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:12:04 #280
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193240372
Weten jullie nog dat we het pas over mijn hippe nieuwe allesreiniger hadden?
Ik ben eruit waarom ik de sinaasappel-patchouli-geur zo lekker vind *O*

SPOILER: :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:16:40 #281
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240428
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:12 schreef Muck het volgende:
Weten jullie nog dat we het pas over mijn hippe nieuwe allesreiniger hadden?
Ik ben eruit waarom ik de sinaasappel-patchouli-geur zo lekker vind *O*

SPOILER: :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk die O+

En hola Muck :W
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:17:19 #282
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193240439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:16 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Heerlijk die O+

En hola Muck :W
Ja O+

En heujjjj *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:18:50 #283
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193240457
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande :W
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
Same shit, different day
SC hopper present
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 14:21:36 #284
169210 liesje1979
pi_193240495
Mijn buren hebben de camping op de stoep uitgebreid met een parkeervak. _O-
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 14:22:34 #285
169210 liesje1979
pi_193240512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande :W
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
Lekker! Denk dat het hier ook wel druk is op de stranden, zag hele kluwen mensen beladen met scheppen en matjes etc richting de zee fietsen.
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:24:23 #286
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193240535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande :W
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
Ah, heerlijk! Geniet ervan :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193240546
Ik vind het vies warm buiten :r

Maar boodschappen in huis voor de komende dagen *O*
pi_193240548
En nu een kop koffie met een koek :9
pi_193240564
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
pi_193240571
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
tot zo :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:27:43 #291
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:18 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes vanaf het strand bij Rotterdam Nesselande :W
Wel redelijk druk maar prima afstand te houden
Groetjes terug :D
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:27:49 #292
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193240581
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
Ik kom eraan :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:28:17 #293
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240591
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het vies warm buiten :r

Maar boodschappen in huis voor de komende dagen *O*
_O-

Je klinkt als een echte FOK!ker in ieder geval :+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:28:35 #294
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Karzai het volgende:
ben ook weer binnen
zo guacamole maken met tortilla chips erbij en een koud biertje
Lekker!
With the stars as her umbrella
pi_193240600
ik ga maar even naar de coolblue voor een hmdi dingetje :P
pi_193240604
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:22 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Lekker! Denk dat het hier ook wel druk is op de stranden, zag hele kluwen mensen beladen met scheppen en matjes etc richting de zee fietsen.
hier is geen strand, maar mensen zat.
overal wandelaars, fietsers, motorrijders. En die komen echt niet allemaal hier uit de buurt
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:29:39 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193240607
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:22 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Lekker! Denk dat het hier ook wel druk is op de stranden, zag hele kluwen mensen beladen met scheppen en matjes etc richting de zee fietsen.
Vandaar ook maar geen Scheveningen of Noordwijk ofzo, gezien de drukte hier wil ik de drukte daar niet zien :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193240619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik ga maar even naar de coolblue voor een hmdi dingetje :P
zag hun busjes vandaag rijden. die werken ook gewoon op een zondag.
pi_193240623
ik moet morgen weer boodschappen doen, genoeg eten in huis maar ik heb nog maar een halve rol wc papier :o
  donderdag 21 mei 2020 @ 14:36:06 #300
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193240695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 14:30 schreef Karzai het volgende:
ik moet morgen weer boodschappen doen, genoeg eten in huis maar ik heb nog maar een halve rol wc papier :o
Ik zou echt vandaag naar de winkel gaan :')
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')