abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:09:58 #101
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193238897
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:02 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Vond dat verlof in het najaar verhaal gister ook al zo bijzonder. :+
[..]

Toen ik online reserveerde las ik dat ze bij deze geen mondkapjes doen en dat ze niet gaan vragen of ik klachten heb omdat ze er vanuit gaan dat mensen hier zelf verantwoording in nemen. Verder een hele lijst, ik mag ook max 5 minuten te vroeg komen en ik moet alleen komen enzo.
Whehehe, ja dat snap ik :D
pi_193239041
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:02 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Vond dat verlof in het najaar verhaal gister ook al zo bijzonder. :+
[..]

Toen ik online reserveerde las ik dat ze bij deze geen mondkapjes doen en dat ze niet gaan vragen of ik klachten heb omdat ze er vanuit gaan dat mensen hier zelf verantwoording in nemen. Verder een hele lijst, ik mag ook max 5 minuten te vroeg komen en ik moet alleen komen enzo.
Ja, in de bevestigingsmail stond wel dat je moet afzeggen als je klachten krijgt. Verder werd er tijdens mijn knipbeurt niks gevraagd. Bij de tandarts kreeg ik maandag wel een hele vragenlijst, werd mijn temperatuur gecheckt en moest ik mijn mond ontsmetten. :{
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:25:33 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239085
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, in de bevestigingsmail stond wel dat je moet afzeggen als je klachten krijgt. Verder werd er tijdens mijn knipbeurt niks gevraagd. Bij de tandarts kreeg ik maandag wel een hele vragenlijst, werd mijn temperatuur gecheckt en moest ik mijn mond ontsmetten. :{
Je mond ontsmetten? Really? :')

Kunnen ze beter vragen een dot alcohol op een wattenbol te doen en die door je neustop te raggen. Want meeste virale deeltjes komen via dat stuk van de neus, niet de mond :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:25:56 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239091
Paar jenevers weghakken voor je naar de tandarts gaat dus _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193239143
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
pi_193239156
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Je mond ontsmetten? Really? :')

Kunnen ze beter vragen een dot alcohol op een wattenbol te doen en die door je neustop te raggen. Want meeste virale deeltjes komen via dat stuk van de neus, niet de mond :')
Ja, dat vond ik ook een tikje overdreven. En toen ik ging zitten in de wachtruimte en mijn telefoon pakte, kreeg ik te horen dat dat niet mocht en moest ik mijn handen weer ontsmetten :')
pi_193239165
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen. :r
pi_193239180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen. :r
_O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:32:56 #109
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193239186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen. :r
Tyfus weer vandaag al. Zit stil en toch te zweten. Kan niks fatsoenlijks sporten, want te warm.
Bis vincit qui se vincit!
pi_193239190
het is idd wel warm. binnen toch nog koel. Ga denk ik een ventilator voor buiten kopen
pi_193239205
nou ja koel. 23.5 maar normaal gesproken tik ik snel de 30 aan binnen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:35:37 #112
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193239228
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werd wakker met zo'n blij gevoel van oooogja vandaag is iets leuks. Na even denken besefte ik me dat ik vandaag naar de kapper mag. Volgens mij nog nooit zo blij mee geweest, normaal ga ik sowieso altijd spontaan zonder afspraak. :')
Ik moet nog altijd een afspraak maken bij de kapper. Ben al bijna een jaar niet bij een kapper geweest :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:36:53 #113
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193239243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:32 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Tyfus weer vandaag al. Zit stil en toch te zweten. Kan niks fatsoenlijks sporten, want te warm.
Vanmorgen om 8 uur was het nog te doen, maar om half tien toen ik thuis kwam was het alweer te warm.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193239244
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:35 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik moet nog altijd een afspraak maken bij de kapper. Ben al bijna een jaar niet bij een kapper geweest :')
jij gaat toch voor de hipsterknot?
pi_193239254
middag :W
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193239257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:37 schreef mschol het volgende:
middag :W
:W
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:38:25 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik ook een tikje overdreven. En toen ik ging zitten in de wachtruimte en mijn telefoon pakte, kreeg ik te horen dat dat niet mocht en moest ik mijn handen weer ontsmetten :')
Tandartsen zijn wel bovenmatig vaak neuroten, dat past dan wel weer :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:38:40 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik erger me zo aan dit soort teksten. Alsof warm weer een feest is voor iedereen. :r
De hel *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:39:06 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193239268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

jij gaat toch voor de hipsterknot?
Had hij al :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193239278
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf maandag is het weer feest. Dan komt een uitloper van een hogedrukgebied bij ons op bezoek. De temperatuur kruipt op de meeste plaatsen naar 21 tot 24 graden. ,,Zonnig, een zomers briesje en amper een drup regen’’, voorspelt Woei. Ook dinsdag en woensdag houdt het zonnige weerbeeld aan. Minder blij met het droge weer zijn de boeren. Die staan inmiddels te springen om een beetje neerslag. ,,De natuur snakt naar een bui’’, zegt Woei.
Ik snak ook wel naar een bui. Dan heb ik buiten tenminste nog wat te zien. *)
pi_193239280
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:40:12 #122
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239286
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:49 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ja alles wel!
Ik elke keer huilen joh.... waar is Miauw, waar is Miauw :P
Met jou alles ook ok?
Hahaha :+ Ja snap ik wel!
*sorry late reactie, moest iets voor mijn werk doen }:| *

Gaat goed hier! Afgezien van een compleet verbrand gezicht, schouders en oren :')
Hoest met jou verder? Nog steeds die ene baan en zo ja, bevalt het nog? Hoest met de katten?
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:40:27 #123
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193239288
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
Eindelijk _O_
With the stars as her umbrella
pi_193239289
Stoot net keihard mijn hoofd tegen een punt van de afzuigkap :')
pi_193239299
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Voormalige kerncentrale Dodewaard staat in de fik, we gaan er allemaal aan *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')