abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:38:38 #51
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193237868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:32 schreef Amarantha het volgende:
Goedemorgen ❤️
Moggels Ama :*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193237907
quote:
19s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:25 schreef Toekito het volgende:

[..]

maar ook dat vele mensen dat niet lezen en naleven.
nee dat klopt maar men kan door de woningbouwstichting wel gedwongen worden om het na te leven
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:43:22 #53
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_193237931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee dat klopt maar men kan door de woningbouwstichting wel gedwongen worden om het na te leven
ja maar dan ben je vaak al tijdje bezig voor dit gebeurd. Of een bezoek van de Rijdende Rechter.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_193237935
quote:
19s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:43 schreef Toekito het volgende:

[..]

ja maar dan ben je vaak al tijdje bezig voor dit gebeurd. Of een bezoek van de Rijdende Rechter.
ja gaat niet altijd even soepeltjes nee
pi_193237947
die eigenaren van die woningen hierboven maken er ook een potje van hoor. Bij 1 woning kunnen ze niet eens op het balkon omdat er geen zin op de vloer ligt. alles bladdert af. kozijnen rotten weg.

En dan particulier verhuren en niet meer naar om kijken. de eigenaar boven mij heb ik nog nooit gezien, en die daarnaast heb ik in de 12 jaar dat ik hier woon nu 1 keer gezien bij een vve vergadering
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:54:01 #56
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_193238043
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
die eigenaren van die woningen hierboven maken er ook een potje van hoor. Bij 1 woning kunnen ze niet eens op het balkon omdat er geen zin op de vloer ligt. alles bladdert af. kozijnen rotten weg.

En dan particulier verhuren en niet meer naar om kijken. de eigenaar boven mij heb ik nog nooit gezien, en die daarnaast heb ik in de 12 jaar dat ik hier woon nu 1 keer gezien bij een vve vergadering
woon je in de ghetto?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:02:26 #57
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193238107
quote:
19s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:54 schreef Toekito het volgende:

[..]

woon je in de ghetto?
Ik moest aan Paul de Leeuw denken :')
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193238120
quote:
19s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:54 schreef Toekito het volgende:

[..]

woon je in de ghetto?
:Y
pi_193238200
Wie heeft er een zwembad?
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:12:36 #60
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193238216
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:10 schreef Karzai het volgende:
Wie heeft er een zwembad?
@UitStraling toch?
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:13:43 #61
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_193238224
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik moest aan Paul de Leeuw denken :')
_O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:16:06 #62
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193238247
Zo, ff genoeg c_/
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193238309
tosti maken zo
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:24:12 #64
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193238318
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]

@:uitstraling toch?
_O-
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193238410
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:23 schreef Karzai het volgende:
tosti maken zo
lust ook wel eer wat :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:34:54 #66
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193238442
Zometeen wafels bakken ofzo
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193238447
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen wafels bakken ofzo
:9
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:35:58 #68
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193238456
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:34 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen wafels bakken ofzo
Ik heb nu wel zin in wafels -O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  roze donderdag 21 mei 2020 @ 11:41:26 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193238535
Ik ga maar eens lunch halen maar wat?
Your beauty never ever scared me.
pi_193238537
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik heb nu wel zin in wafels -O-
Ik ook :@

Moeders vragen om te maken als ik weer thuis kom..
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:43:02 #71
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193238557
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga maar eens lunch halen maar wat?
Avocado :9
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:43:17 #72
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193238562
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik ook :@

Moeders vragen om te maken als ik weer thuis kom..
Ik ga vanmiddag maar weer eens proberen een batch te maken als we nog genoeg in huis hebben ervoor.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:43:26 #73
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193238565
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:43 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Avocado :9
O+ :*
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:43:47 #74
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193238573
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:43 schreef Ygritte het volgende:

[..]

O+ :*
Yg! *O* O+
Hoe is het? :D
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:43:59 #75
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193238577
Spierpijn. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:44:35 #76
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193238587
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Spierpijn. _O-
Van het tuinieren?
With the stars as her umbrella
pi_193238590
Crackertje met kaas op en twee kiwi’s :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:45:35 #78
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193238602
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:44 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Van het tuinieren?
Ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:47:21 #79
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_193238628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Crackertje met kaas op en twee kiwi’s :9
Tussendoortje?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_193238638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:47 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Tussendoortje?
Mwa, min of meer een verlaat ontbijt. :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:49:06 #81
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193238650
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:43 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Yg! *O* O+
Hoe is het? :D
Ja alles wel!
Ik elke keer huilen joh.... waar is Miauw, waar is Miauw :P
Met jou alles ook ok?
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:49:20 #82
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193238657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja. :')
Is je hangmat er al?
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:50:07 #83
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193238669
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:49 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Is je hangmat er al?
Nee. :'( Morgen, vandaag bezorgen ze niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193238686
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga maar eens lunch halen maar wat?
broodje paling :9
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:51:43 #85
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193238691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee. :'( Morgen, vandaag bezorgen ze niet. :')
Morgen weer kutweer -O-
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 11:52:37 #86
169210 liesje1979
pi_193238702
Ik werd wakker met zo'n blij gevoel van oooogja vandaag is iets leuks. Na even denken besefte ik me dat ik vandaag naar de kapper mag. Volgens mij nog nooit zo blij mee geweest, normaal ga ik sowieso altijd spontaan zonder afspraak. :')
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:53:52 #87
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193238717
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werd wakker met zo'n blij gevoel van oooogja vandaag is iets leuks. Na even denken besefte ik me dat ik vandaag naar de kapper mag. Volgens mij nog nooit zo blij mee geweest, normaal ga ik sowieso altijd spontaan zonder afspraak. :')
*O*

Ik moet ze nog steeds bellen. Zo blij dat ik mij nog niet overal publiekelijk hoef te vertonen :X :D
pi_193238726
ik ben nog niet naar de kapper geweest
pi_193238729
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werd wakker met zo'n blij gevoel van oooogja vandaag is iets leuks. Na even denken besefte ik me dat ik vandaag naar de kapper mag. Volgens mij nog nooit zo blij mee geweest, normaal ga ik sowieso altijd spontaan zonder afspraak. :')
Vond ik ook wel leuk gisteren :Y
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 11:55:09 #90
169210 liesje1979
pi_193238738
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:53 schreef Ygritte het volgende:

[..]

*O*

Ik moet ze nog steeds bellen. Zo blij dat ik mij nog niet overal publiekelijk hoef te vertonen :X :D
Hoef jij nog niet te werken?
pi_193238747
tosti op ik ga maar even in de tuin zitten
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 11:55:47 #92
169210 liesje1979
pi_193238749
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Vond ik ook wel leuk gisteren :Y
Ging het allemaal netjes enzo qua corona regels?
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:56:36 #93
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193238757
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hoef jij nog niet te werken?
'werk zoveel mogelijk thuis' :P

Dat doe ik dus al weeeeeeeeeeken
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 11:57:20 #94
169210 liesje1979
pi_193238762
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:56 schreef Ygritte het volgende:

[..]

'werk zoveel mogelijk thuis' :P

Dat doe ik dus al weeeeeeeeeeken
Ben je van baan veranderd?
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:57:40 #95
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193238765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:51 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Morgen weer kutweer -O-
Eigen schuld, had ik maar eerder moeten bestellen. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:57:41 #96
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193238766
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:57 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ben je van baan veranderd?
Al meer dan 3 jaar :o
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 11:58:19 #97
169210 liesje1979
pi_193238769
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:57 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Al meer dan 3 jaar :o
Oh lol, dat wist ik natuurlijk niet. Nu valt er een en ander op zijn plek.
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:59:17 #98
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193238777
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh lol, dat wist ik natuurlijk niet. Nu valt er een en ander op zijn plek.
Zit ook net te denken. In die periode zaten we nergens samen in een topic geloof ik :D
pi_193238780
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ging het allemaal netjes enzo qua corona regels?
Eigenlijk was het enige verschil dat de kapster een mondkapje droeg. Verder waren er geen klanten dus afstand houden was niet nodig. :)
  One tough cookie donderdag 21 mei 2020 @ 12:02:32 #100
169210 liesje1979
pi_193238815
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:59 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Zit ook net te denken. In die periode zaten we nergens samen in een topic geloof ik :D
Vond dat verlof in het najaar verhaal gister ook al zo bijzonder. :+

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Eigenlijk was het enige verschil dat de kapster een mondkapje droeg. Verder waren er geen klanten dus afstand houden was niet nodig. :)
Toen ik online reserveerde las ik dat ze bij deze geen mondkapjes doen en dat ze niet gaan vragen of ik klachten heb omdat ze er vanuit gaan dat mensen hier zelf verantwoording in nemen. Verder een hele lijst, ik mag ook max 5 minuten te vroeg komen en ik moet alleen komen enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')