ik ga het laten inspuiten met cellulosequote:Op donderdag 21 mei 2020 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen idee wat ik nu nog kan doen behalve verhuizen.
wil je ontslag nemen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:06 schreef Koen66 het volgende:
Nog mensen hier die een andere baan willen in Foqueville?
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga hem laten inspuiten met cellulose
Oh, oh, wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga het laten inspuiten met cellulose
Wie?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga het laten inspuiten met cellulose
Is goedkoper om hem daarmee in te laten spuiten, werkt echt wel tegen luidruchtige dikke homo's.quote:
Prijs valt mee, gister de offerte gekregen nadat ze zijn komen kijken. voor woonkamer en slaapkamer zon 1500.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar ga ik me straks even in verdiepen!
Thanks
jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:10 schreef Koen66 het volgende:
Is jouw huis dan een koophuis @:bitterbal?
denk dat dat strafbaar is maar vind het een goed idee wel jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goedkoper om hem daarmee in te laten spuiten, werkt echt wel tegen luidruchtige dikke homo's.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat dat strafbaar is maar vind het een goed idee wel ja
quote:
alsof je expres vroeg opstaat om mij in de gaten te houden als ik weer een snood plannetje heb.quote:
Dat is écht heel goedkoopquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Prijs valt mee, gister de offerte gekregen nadat ze zijn komen kijken. voor woonkamer en slaapkamer zon 1500.
Luchtgeluid gaat vrijwel helemaal weg, contactgeluid wordt gedempt.
het huis a 75 vierkante meter was 2000
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof je expres vroeg opstaat om mij in de gaten te houden als ik weer een snood plannetje heb.
Zonder jouw echtgenoot om je op het rechte pad te houden was jij echt al lang een uitgewoond gangsterliefje in Casablancaquote:
ja dat laatste zou ik niet doen. :p maar vraag maar of je het mag doen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is écht heel goedkoop![]()
Ik heb geen koophuis maar ik kan de woningcorporatie wel vragen hoe of wat, of het gewoon doen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat laatste zou ik niet doen. :p maar vraag maar of je het mag doen.
En dan komt er nog een verlaagd plafond waar goedkoper materiaal in gaat. En dan ga ik mij richten op het aanpassen van de vve regelement. Al eerder keer geprobeerd maar toen hadden ze geen zinquote:
Wat wil je erin laten aanpassen dan?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan komt er nog een verlaagd plafond waar goedkoper materiaal in gaat. En dan ga ik mij richten op het aanpassen van de vve regelement. Al eerder keer geprobeerd maar toen hadden ze geen zin
Als die buurman eens zou weten hoevaak ik zijn leven al niet heb gered ...quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof je expres vroeg opstaat om mij in de gaten te houden als ik weer een snood plannetje heb.
Oordopjesgenotquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Geen idee wat ik nu nog kan doen behalve verhuizen.
Wat let je om een factuur te sturen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die buurman eens zou weten hoevaak ik zijn leven al niet heb gered ...
Regels voor een ondervloer bij laminaat of parket. Meeste regelementen hebben dat maar wij nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat wil je erin laten aanpassen dan?
Dan kan ik gelijk met pensioenquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat let je om een factuur te sturen.
Nou dat is wel een essentieel onderdeel jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Regels voor een ondervloer bij laminaat of parket. Meeste regelementen hebben dat maar wij niet
nou ja bij sociale woningbouw grote kans dat daar wel regels voor zijn waar men zich aan moet houden dus kan je ook nog kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat is wel een essentieel onderdeel ja![]()
Ik heb echt een goede ondervloer aangeschaft maar ik betwijfel of mijn bovenbuurvrouw er een heeft
Mensen hier en regelsquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja bij sociale woningbouw grote kans dat daar wel regels voor zijn waar men zich aan moet houden dus kan je ook nog kijken.
maar ook dat vele mensen dat niet lezen en naleven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja bij sociale woningbouw grote kans dat daar wel regels voor zijn waar men zich aan moet houden dus kan je ook nog kijken.
Lezen wie doet dat nou ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar ook dat vele mensen dat niet lezen en naleven.
nee dat klopt maar men kan door de woningbouwstichting wel gedwongen worden om het na te levenquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar ook dat vele mensen dat niet lezen en naleven.
ja maar dan ben je vaak al tijdje bezig voor dit gebeurd. Of een bezoek van de Rijdende Rechter.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat klopt maar men kan door de woningbouwstichting wel gedwongen worden om het na te leven
ja gaat niet altijd even soepeltjes neequote:Op donderdag 21 mei 2020 10:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar dan ben je vaak al tijdje bezig voor dit gebeurd. Of een bezoek van de Rijdende Rechter.
woon je in de ghetto?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
die eigenaren van die woningen hierboven maken er ook een potje van hoor. Bij 1 woning kunnen ze niet eens op het balkon omdat er geen zin op de vloer ligt. alles bladdert af. kozijnen rotten weg.
En dan particulier verhuren en niet meer naar om kijken. de eigenaar boven mij heb ik nog nooit gezien, en die daarnaast heb ik in de 12 jaar dat ik hier woon nu 1 keer gezien bij een vve vergadering
Ik ga vanmiddag maar weer eens proberen een batch te maken als we nog genoeg in huis hebben ervoor.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook
Moeders vragen om te maken als ik weer thuis kom..
Tussendoortje?quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Crackertje met kaas op en twee kiwi’s
Nee.quote:
Morgen weer kutweerquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee.Morgen, vandaag bezorgen ze niet.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werd wakker met zo'n blij gevoel van oooogja vandaag is iets leuks. Na even denken besefte ik me dat ik vandaag naar de kapper mag. Volgens mij nog nooit zo blij mee geweest, normaal ga ik sowieso altijd spontaan zonder afspraak.
Vond ik ook wel leuk gisterenquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werd wakker met zo'n blij gevoel van oooogja vandaag is iets leuks. Na even denken besefte ik me dat ik vandaag naar de kapper mag. Volgens mij nog nooit zo blij mee geweest, normaal ga ik sowieso altijd spontaan zonder afspraak.
Hoef jij nog niet te werken?quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik moet ze nog steeds bellen. Zo blij dat ik mij nog niet overal publiekelijk hoef te vertonen![]()
Ben je van baan veranderd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'werk zoveel mogelijk thuis'![]()
Dat doe ik dus al weeeeeeeeeeken
Eigen schuld, had ik maar eerder moeten bestellen.quote:
Zit ook net te denken. In die periode zaten we nergens samen in een topic geloof ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol, dat wist ik natuurlijk niet. Nu valt er een en ander op zijn plek.
Eigenlijk was het enige verschil dat de kapster een mondkapje droeg. Verder waren er geen klanten dus afstand houden was niet nodig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ging het allemaal netjes enzo qua corona regels?
Vond dat verlof in het najaar verhaal gister ook al zo bijzonder.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zit ook net te denken. In die periode zaten we nergens samen in een topic geloof ik
Toen ik online reserveerde las ik dat ze bij deze geen mondkapjes doen en dat ze niet gaan vragen of ik klachten heb omdat ze er vanuit gaan dat mensen hier zelf verantwoording in nemen. Verder een hele lijst, ik mag ook max 5 minuten te vroeg komen en ik moet alleen komen enzo.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk was het enige verschil dat de kapster een mondkapje droeg. Verder waren er geen klanten dus afstand houden was niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |