abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193237205
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Ongerelateerd hieraan maar wel benieuwd hoe jij eruit ziet :P
Teleurstellend :'(
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:49:17 #277
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193237209
Oh ja, nog een _O_-momentje toen we de woning zagen. Ondanks dat dit een appartementencomplex is delen we maar één muur (van drie meter ongeveer) met buren :o _O_. Daarnaast is het erg goed geïsoleerd, dus ik heb echt goede hoop dat het hier qua geluid een hele fijne plek gaat zijn.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:49:21 #278
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193237211
Lekker geslapen allemaal?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193237217
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Teleurstellend :'(
Beetje als Ricky Gervais, ja hè?
graag verwijderen
pi_193237224
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Beetje als Ricky Gervais, ja hè?
Nee _O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:51:24 #281
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193237232
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:49 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja, nog een _O_-momentje toen we de woning zagen. Ondanks dat dit een appartementencomplex is delen we maar één muur (van drie meter ongeveer) met buren :o _O_. Daarnaast is het erg goed geïsoleerd, dus ik heb echt goede hoop dat het hier qua geluid een hele fijne plek gaat zijn.
Ik ben zo jaloers _O- Echt :')
Maar wel fijn voor jou O+
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:51:35 #282
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193237234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:49 schreef Koen66 het volgende:
Lekker geslapen allemaal?
Redelijk wel.
Jij dan?
With the stars as her umbrella
pi_193237252
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:49 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja, nog een _O_-momentje toen we de woning zagen. Ondanks dat dit een appartementencomplex is delen we maar één muur (van drie meter ongeveer) met buren :o _O_. Daarnaast is het erg goed geïsoleerd, dus ik heb echt goede hoop dat het hier qua geluid een hele fijne plek gaat zijn.
Heb ik ook. En ik hoor niks qua muziek, televisiegeluiden, etc. _O_

Wel af en toe contactgeluiden, maar dat valt ook wel mee.
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:53:02 #284
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193237261
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:51 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik ben zo jaloers _O- Echt :')
Maar wel fijn voor jou O+
Ik snap dit wel, ik zal zeker nog wel op andere plekken komen te wonen waar ik jaloers ga zijn op mezelf van toen ik hier woonde :'). Maar voor nu ga ik er maximaal van genieten _O_.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:54:13 #285
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193237271
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:53 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik snap dit wel, ik zal zeker nog wel op andere plekken komen te wonen waar ik jaloers ga zijn op mezelf van toen ik hier woonde :'). Maar voor nu ga ik er maximaal van genieten _O_.
Yesssss *O*

En ik ga zo maar weer even de zeikbuurvrouw uithangen :')
With the stars as her umbrella
pi_193237272
Ik hoor helemaal niks van m'n buren.
Tap tap tap
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:54:23 #287
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193237273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Heb ik ook. En ik hoor niks qua muziek, televisiegeluiden, etc. _O_

Wel af en toe contactgeluiden, maar dat valt ook wel mee.
Wat is contactgeluid nou eigenlijk :@? Ik hoor mensen daar regelmatig over maar heb geen idee :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:55:29 #288
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193237287
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:54 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Yesssss *O*

En ik ga zo maar weer even de zeikbuurvrouw uithangen :')
Succes :'). Wat zijn ze nu weer aan het doen?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:56:00 #289
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193237291
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:51 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Redelijk wel.
Jij dan?
Nu weer prima en geen last van muggen *G*
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:56:36 #290
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193237298
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:54 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Yesssss *O*

En ik ga zo maar weer even de zeikbuurvrouw uithangen :')
Zeiken? :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193237300
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:54 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Wat is contactgeluid nou eigenlijk :@? Ik hoor mensen daar regelmatig over maar heb geen idee :').
Je hebt luchtgeluid (muziek, stemmen, etc.) en contactgeluid (bonkjes, schuiven van meubels, etc.). Beton geleidt contactgeluiden erg goed.
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:56:58 #292
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193237306
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:55 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Succes :'). Wat zijn ze nu weer aan het doen?
Dat wil ik verdomme ook wel eens weten!
Volgens mij doen ze hun best om iets open te krijgen, misschien met een hamer :')
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:58:04 #293
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193237320
Werd om 8:30 wakker omdat ze aan de overkant die klote hond weer in de tuin lieten blaffen :(
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193237327
M'n vorige buurman had hooikoorts en die nieste als een walrus, dus die hoorde je aan de overkant nog.
Tap tap tap
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:00:03 #295
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193237354
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Je hebt luchtgeluid (muziek, stemmen, etc.) en contactgeluid (bonkjes, schuiven van meubels, etc.). Beton geleidt contactgeluiden erg goed.
Ohhh :D. Dat zit dan geloof ik ook wel goed hier, alles wat ik hoor komt door openstaande ventilatieroosters. Niet normaal eigenlijk, 36 appartementen worden gelijktijdig opgeleverd en ik heb bijna geen gezaag, gehamer, gebonk of geschuif gehoord :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:00:53 #296
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193237363
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat wil ik verdomme ook wel eens weten!
Volgens mij doen ze hun best om iets open te krijgen, misschien met een hamer :')
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
Werd om 8:30 wakker omdat ze aan de overkant die klote hond weer in de tuin lieten blaffen :(
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige buurman had hooikoorts en die nieste als een walrus, dus die hoorde je aan de overkant nog.
Oh jeetje :'). Kut buren :(.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:02:00 #297
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193237383
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
Werd om 8:30 wakker omdat ze aan de overkant die klote hond weer in de tuin lieten blaffen :(
Dat vind ik nog wel een redelijke tijd :D
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige buurman had hooikoorts en die nieste als een walrus, dus die hoorde je aan de overkant nog.
_O-

ik hoor mijn bovenbuurvrouw snurken.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:02:27 #298
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193237392
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:00 schreef RockNijntje het volgende:

[..]


[..]


[..]

Oh jeetje :'). Kut buren :(.
Verder wel een relaxte buurt hoor, zelden last van elkaar *O*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193237401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:02 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat vind ik nog wel een redelijke tijd :D
[..]

_O-

ik hoor mijn bovenbuurvrouw snurken.
:o Houten vloeren?
pi_193237414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:02 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat vind ik nog wel een redelijke tijd :D
[..]

_O-

ik hoor mijn bovenbuurvrouw snurken.
dat hoor ik ook ja :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')