Teleurstellendquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongerelateerd hieraan maar wel benieuwd hoe jij eruit ziet
Neequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje als Ricky Gervais, ja hè?
Ik ben zo jaloersquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:49 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja, nog een-momentje toen we de woning zagen. Ondanks dat dit een appartementencomplex is delen we maar één muur (van drie meter ongeveer) met buren
![]()
. Daarnaast is het erg goed geïsoleerd, dus ik heb echt goede hoop dat het hier qua geluid een hele fijne plek gaat zijn.
Heb ik ook. En ik hoor niks qua muziek, televisiegeluiden, etc.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:49 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja, nog een-momentje toen we de woning zagen. Ondanks dat dit een appartementencomplex is delen we maar één muur (van drie meter ongeveer) met buren
![]()
. Daarnaast is het erg goed geïsoleerd, dus ik heb echt goede hoop dat het hier qua geluid een hele fijne plek gaat zijn.
Ik snap dit wel, ik zal zeker nog wel op andere plekken komen te wonen waar ik jaloers ga zijn op mezelf van toen ik hier woondequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloersEcht
![]()
Maar wel fijn voor jou
Yesssssquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dit wel, ik zal zeker nog wel op andere plekken komen te wonen waar ik jaloers ga zijn op mezelf van toen ik hier woonde. Maar voor nu ga ik er maximaal van genieten
.
Wat is contactgeluid nou eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik ook. En ik hoor niks qua muziek, televisiegeluiden, etc.![]()
Wel af en toe contactgeluiden, maar dat valt ook wel mee.
Succesquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yesssss![]()
En ik ga zo maar weer even de zeikbuurvrouw uithangen
Zeiken?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yesssss![]()
En ik ga zo maar weer even de zeikbuurvrouw uithangen
Je hebt luchtgeluid (muziek, stemmen, etc.) en contactgeluid (bonkjes, schuiven van meubels, etc.). Beton geleidt contactgeluiden erg goed.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is contactgeluid nou eigenlijk? Ik hoor mensen daar regelmatig over maar heb geen idee
.
Dat wil ik verdomme ook wel eens weten!quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Succes. Wat zijn ze nu weer aan het doen?
Ohhhquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt luchtgeluid (muziek, stemmen, etc.) en contactgeluid (bonkjes, schuiven van meubels, etc.). Beton geleidt contactgeluiden erg goed.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat wil ik verdomme ook wel eens weten!
Volgens mij doen ze hun best om iets open te krijgen, misschien met een hamer
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
Werd om 8:30 wakker omdat ze aan de overkant die klote hond weer in de tuin lieten blaffen
Oh jeetjequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige buurman had hooikoorts en die nieste als een walrus, dus die hoorde je aan de overkant nog.
Dat vind ik nog wel een redelijke tijdquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
Werd om 8:30 wakker omdat ze aan de overkant die klote hond weer in de tuin lieten blaffen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n vorige buurman had hooikoorts en die nieste als een walrus, dus die hoorde je aan de overkant nog.
Verder wel een relaxte buurt hoor, zelden last van elkaarquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel een redelijke tijd
[..]![]()
ik hoor mijn bovenbuurvrouw snurken.
dat hoor ik ook jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel een redelijke tijd
[..]![]()
ik hoor mijn bovenbuurvrouw snurken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |