Dat die gasten nog thuis wonen zegquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep![]()
Creep hè
Hij is wel zo dement als een deur inmiddels, herkent zijn eigen vrouw helft van de tijd niet meer maar weet wel precies te vertellen wat hem niet zint aan alles
Ja nou echt gewoon allerlei dingen. Bladblazers, grasmaaiers, kantenmaaiers, heggenscharen, schuurmachines, etc. We weten niet wat voor apparaten hij allemaal heeft, maar ze stinken en klinken allemaal enormquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon je zak legen en dan echt op zoek
zitten ook mensen op die dat ook niet alleen zoeken. Goeie foto's helpen wel ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is toch één grote vleeskeuring? En ik ben echt niet op zoek naar scharrelseks of zoiets.
Met een vol scrotum werkt je verstand niet meer zo goed dus kun je beter eerst tien lichtekooien oplaaien en daarna je non zoeken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is toch één grote vleeskeuring? En ik ben echt niet op zoek naar scharrelseks of zoiets.
Legbatterijseks of vrije uitloop?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nou echt gewoon allerlei dingen. Bladblazers, grasmaaiers, kantenmaaiers, heggenscharen, schuurmachines, etc. We weten niet wat voor apparaten hij allemaal heeft, maar ze stinken en klinken allemaal enorm.
Dat valt wel mee hoor. Anders was ik nu ook wel vol voor die collega gegaan. En dat doe ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een vol scrotum werkt je verstand niet meer zo goed dus kun je beter eerst tien lichtekooien oplaaien en daarna je non zoeken.
Wat ga je schilderen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:45 schreef Molo het volgende:
Zo, koffie nu en dan schilderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne vrije dag allen
Mja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten ook mensen op die dat ook niet alleen zoeken. Goeie foto's helpen wel ja.
Ongerelateerd hieraan maar wel benieuwd hoe jij eruit zietquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Anders was ik nu ook wel vol voor die collega gegaan. En dat doe ik niet.
Zolderkamer voor Miepquote:
Oh wat leuk!quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Zolderkamer voor Miep![]()
Krijgt daar een hoogslaper
En dan vrijdag palen rammen voor laatste hek en tuinpoort in de achtertuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |