abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:33:55 #226
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193236962
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:29 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wauw _O-

Ik heb ook zulke buurgeluiden :') Vreselijk.
Het verhaal wordt nog beter als je weet dat zij nogal een flinke dame is en hij een kort, dun mannetje _O-.

En meh, vervelend :'). Dat soort dingen lijken ook nooit te veranderen, ook niet als je er iets van zegt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193236965
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee. Maar ze past niet echt bij me.
^O^

Op naar de volgende. Genoeg vissen in de zee.


En anders zijn er nog genoeg walvissen :’) :7
pi_193236969
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:

[..]

dat dat gemeenschappelijke terras is ook niet aan jou besteed :p
Overdag niet. Ik ontwijk de volle sowieso altijd. Zouden meer mensen moeten doen :{
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:34:46 #229
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193236975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Jeetje.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193236978
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Overdag niet. Ik ontwijk de volle sowieso altijd. Zouden meer mensen moeten doen :{
nee het voelt zo lekker
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:35:02 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193236979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domme mongolen *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193236992
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Domme mongolen *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:35:49 #233
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193236996
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:33 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Het verhaal wordt nog beter als je weet dat zij nogal een flinke dame is en hij een kort, dun mannetje _O-.

En meh, vervelend :'). Dat soort dingen lijken ook nooit te veranderen, ook niet als je er iets van zegt.
Mannetjes waar je mee kunt gooien :+

Pff, ik ben al zo vaak bij mijn buren langs geweest, voor allerlei geluiden, maar het duurt inderdaad maar even. Ik denk nu aan cyaankali.
With the stars as her umbrella
pi_193236997
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee het voelt zo lekker
Straks heb je op je 40ste een gelooide huid :'(
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:36:03 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193236999
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:33 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Jeez, ze zijn er nog steeds? :o
Onkruid dit dat _O-

Zit wel een schutting tussen nu dus geen last meer van

Hij heeft zelfs corona overleefd :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193237011
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Straks heb je op je 40ste een gelooide huid :'(
mja hoop het niet :P maar zit nu met dat scherm wel voornamelijk in de schaduw. Maar in Thailand neem ik het er wel echt altijd van :P
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:37:04 #237
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193237013
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Onkruid dit dat _O-

Zit wel een schutting tussen nu dus geen last meer van

Hij heeft zelfs corona overleefd :')
Dat méén je niet _O-
:')

Toen ik hem zag, schrok ik me echt dood. Meteen de gordijnen dicht gedaan _O-
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:37:10 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193237014
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Straks heb je op je 40ste een gelooide huid :'(
Een uitgedroogde cowboysbag, oh nee, het is bitterbal :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193237015
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

^O^

Op naar de volgende. Genoeg vissen in de zee.


En anders zijn er nog genoeg walvissen :’) :7
Ik ben liever alleen dan met iemand die niet bij me past. Dus ja, wie weet kom ik weer eens iemand tegen. Mijn vader vond dat ik moet gaan tinderen _O- :')
pi_193237022
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Een uitgedroogde cowboysbag, oh nee, het is bitterbal :o
wat is dat? :P
pi_193237023
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

^O^

Op naar de volgende. Genoeg vissen in de zee.


En anders zijn er nog genoeg walvissen :’) :7
Ik voel me aangesproken.
Tap tap tap
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:37:47 #242
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193237024
De buurman van mijn ouders is ook een leuke man. We weten niet hoe hij het doet, maar altijd als mijn ouders buiten zitten of buiten eten zet hij een luide, stinkende machine aan. Dan kun je elkaar dus echt niet meer verstaan en smaakt je eten naar benzine. Precies als ze er genoeg van hebben en naar binnen gaan of klaar zijn met eten, stopt het :').

Hij doet het daadwerkelijk niet expres, maar het is wel eng en vooral vervelend dat het nu al 15 jaar zo gaat _O-.

De laatste jaren denken ze dat hij gek aan het worden is, hij gaat nu ook in een storm met de bladblazer naar buiten om blaadjes uit zijn tuin te blazen :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:37:58 #243
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193237028
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Een uitgedroogde cowboysbag, oh nee, het is bitterbal :o
_O-
With the stars as her umbrella
pi_193237029
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik ben liever alleen dan met iemand die niet bij me past. Dus ja, wie weet kom ik weer eens iemand tegen. Mijn vader vond dat ik moet gaan tinderen _O- :')
Je kan het proberen toch? is niks raars meer aan
pi_193237032
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

mja hoop het niet :P maar zit nu met dat scherm wel voornamelijk in de schaduw. Maar in Thailand neem ik het er wel echt altijd van :P
Brrrr :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:38:33 #246
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193237037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:35 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mannetjes waar je mee kunt gooien :+

Pff, ik ben al zo vaak bij mijn buren langs geweest, voor allerlei geluiden, maar het duurt inderdaad maar even. Ik denk nu aan cyaankali.
_O-
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:38:40 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193237038
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:37 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat méén je niet _O-
:')

Toen ik hem zag, schrok ik me echt dood. Meteen de gordijnen dicht gedaan _O-
Yep _O-

Creep hč

Hij is wel zo dement als een deur inmiddels, herkent zijn eigen vrouw helft van de tijd niet meer maar weet wel precies te vertellen wat hem niet zint aan alles _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:38:43 #248
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193237039
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:37 schreef RockNijntje het volgende:
De buurman van mijn ouders is ook een leuke man. We weten niet hoe hij het doet, maar altijd als mijn ouders buiten zitten of buiten eten zet hij een luide, stinkende machine aan. Dan kun je elkaar dus echt niet meer verstaan en smaakt je eten naar benzine. Precies als ze er genoeg van hebben en naar binnen gaan of klaar zijn met eten, stopt het :').

Hij doet het daadwerkelijk niet expres, maar het is wel eng en vooral vervelend dat het nu al 15 jaar zo gaat _O-.

De laatste jaren denken ze dat hij gek aan het worden is, hij gaat nu ook in een storm met de bladblazer naar buiten om blaadjes uit zijn tuin te blazen :').
Zoveel vragen.
With the stars as her umbrella
pi_193237047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Je kan het proberen toch? is niks raars meer aan
Mja, dat is toch één grote vleeskeuring? En ik ben echt niet op zoek naar scharrelseks of zoiets.
  donderdag 21 mei 2020 @ 09:39:17 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193237051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik ben liever alleen dan met iemand die niet bij me past. Dus ja, wie weet kom ik weer eens iemand tegen. Mijn vader vond dat ik moet gaan tinderen _O- :')
Gewoon je zak legen en dan echt op zoek ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')